Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Ας καλωσορίσουμε τον Μάη!!!!!

Οι μέρες του εγκλεισμού πολλές, ατέλειωτες οι ώρες..... ευτυχώς υπήρχαν υλικά, έτσι κατασκευάστηκαν μικρές δημιουργίες για να είμαστε  έτοιμοι  να καλωσορίσουμε τον Μάη!!!

Ζωγράφισα πάνω σε ξύλινες δημιουργίες του φίλου μου Λάκη Κορομηνά.... 











και έπαιξα με τον λατρεμένο μου πηλό φτιάχνοντας ένα καπελάκι γεμάτο λουλούδια!!!!




Ας ελπίσουμε ότι ο Μάης που έρχεται θα μας φέρει εκτός απο την άνοιξη το μήνυμα της δύναμης, της νίκης, της επικράτησης!!!!!

Καλό μήνα σε όλους, με υγεία και χαρά!!!!


23 σχόλια:

  1. Απίθανα έργα!! Ειδικά το καπελάκι υποδέχεται το Μάη με τον καλύτερο τρόπο!
    Καλό μήνα για αύριο Βίκυ μου. Να είναι ήρεμος, γενναιόδωρος και καλοκαιρινός
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ξέρω αν χαίρεσαι....εγώ απολαμβάνω την επίσκεψή μου στην γωνιά σου αφάνταστα τα καινούρια σου πανέμορφα δημιουργήματα είναι χάρμα οφθαλμων δεξιοτέχνισσα φίλη μου καλό σου απόγευμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου καλημέρα και καλό μήνα με υγεία και χαρές!!!! Και φυσικά χαίρομαι που έρχεσαι και τα λέμε και από εδώ, εξάλλου εσύ είσαι η βασική αιτία που αυτό το μπλοκόσπιτο ξανάνοιξε!!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις δημιουργίες μου.... προσπαθώ για το καλύτερο!!! Καλημέρα!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα με υγεία και έμπνευση!
    Η μία δημιουργία καλύτερη από την άλλη!
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, καλό μήνα με υγεία και μικρές ευτυχισμένες στιγμές!!!!!

      Διαγραφή
  4. Όλα είναι πολύ όμορφα!
    Καλό, ευλογημένο και δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα τα έργα σου, Βίκυ μου, και συγχαρητήρια και στον Λάκη Κορομηνά για τα τέλεια ξύλινα αντίγραφα παλαιών εργαλείων και αντικειμένων.
    Το φτυαράκι σου είναι καταπληκτικό, όπως και το όμορφο καπέλλο! Γειά στα χέρια σου! Καλό μήνα, εύχομαι, με υγεία και χαρούμενες στιγμές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου σε ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια και για τις ευχές σου!!!! Αν και καθυστερημένα σου ευχομαι και εγώ καλό μήνα!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλως όρισες Βίκυ μου τον Μάη με τον καλύτερο τρόπο τι άλλο θα ήθελε νομίζεις;
    Ετσι κι αλλιώς αυτός ο μήνας είναι ο μήνας των λουλουδιών.. γεμάτος χρώματα και αρώματα Ανοιξιάτικα..
    Ολες σου οι δημιουργίες έχουν την σφραγίδα σου..
    Ας έχουμε αισιοδοξία..πως θα είμαστε καλύτεροι άνθρωποι μετά την καραντίνα..
    Να είστε καλά με την Δημητρούλα σου και να προσέχετε κορίτσια μου.. την αγάπη μου πάντα.. φιλιααα!! 🌺🌻🌼🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποδεχτήκαμε έναν διαφορετικό Μάη, με λουλούδια ζωγραφιστά, ας είναι καλός για εμάς και φορτωμένος με υγεία για όλο τον κόσμο!!!!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ,,,ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα και καλο μηνα!
    με υγεια και καθε καλο!
    ειναι ολα υπεροχα
    πολλα μπραβο
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακάρι αυτός ο μήνας να φέρει υγεία σε όλο τον κόσμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απ οσο βλεπω κ στο φβ δεν σταματησες να φτιαχνεις΄...
    τα εργα του Λακη ειναι αψογα κ συ τα δινεις ζωης κ τα κανεις ονειρεμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κάλιο αργά ,παρά ποτέ. Άλλωστε χελώνα είμαι, δε βιάζομαι.Καλέ τι ωραία πράγματα κατασκευάζεις ,μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σπεύδε βραδέως... σοφό!!!! Σε ευχαριστώ που έφτασες ως εδώ και άφησες το όμορφο σχόλιο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε ένα οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχία. Ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρή πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: (simondurochefort@gmail.com)
    Whatsapp ή Viber: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι τέλεια που είναι όλα!! Πανέμορφα!! Δεν έχω λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...