Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020

Σπιτάκια....

 Από τον Απρίλη στον Σεπτέμβρη, αλλά πάλι για λίγο πέρασα από εδώ... 

Σήμερα ήρθα να σας δείξω τα σπιτάκια μου.. αυτά τα ξύλινα σπιτάκια  που έφτιαξε ο φίλος μου και υπέροχος μάστορας Lakis Korominas




και εγώ ζωγράφισα με ακρυλικά, τους πρόσθεσα διάφορα στοιχεία και ανακυκλώσιμα υλικά!!!












 






Τα σπιτάκια είναι φτιαγμένα για να γίνουν ψωμιέρες, επειδή όμως όλοι δεν έχουμε την ίδια άποψη, άλλοι θα βάλλουν μέσα τροφές για γατούλες ή σκυλάκια και άλλοι παιχνίδια!!!
Δεν ξέρω αν σας άρεσαν.... εγώ πάντως τα λάτρεψα!!!!     

14 σχόλια:

  1. Και εγώ τα λάτρεψα τώρα που τα είδα. Έκανες καταπληκτική δουλειά. Μπράβο...
    Να σαι καλά και να δημιουργείς
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα απλά σπιτάκια του κ. Μηνά πήραν ζωή στα χέρια σου Βίκυ μου και έγιναν παραμυθένια.
    Πάντα οι δημιουργίες σου είναι ξεχωριστές και υπέροχες...συνέχισε να μας ξαφνιάζεις φιλενάδα!!!
    Να είσαι καλά με ότι κάνεις όμορφο... την αγάπη μου πάντα φιλια και στις δυό σας.!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπωππωωωωωωωωωωωωωω ΦΟΒΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    καλε το ποδηλατο πως το εφτιαξες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε ένα οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχία. Ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρή πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: (simondurochefort@gmail.com)
    Whatsapp ή Viber: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα όλα Βικούλα μου χρυσοχέρα μου!! Καλές γιορτές να περάσετε κούκλα μου!! φιλάκια πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντύθηκα ζεστά Έβαλα στην καρδιά μου τις πιο θερμές ευχές μου και πέταξα στην όμορφη γειτονιά μας με τις καλύτερες γειτόνισες του κόσμου.¨ηθελα να ξεμουδιάσω από την ακινησια του μυαλού και του σώματος.Να ευχηθώ να δω και να απολαύσω δημιουργίες Στο σπιτάκι σου τα δέματα ξέχειλα από αγάπη και ποσότητα χάρηκα με το μεγαλείο της δωρεάς συνέκρινα πόσο υπολίπομαι και φεύγω " γεμάτη" από την τελειότητα της δημιουργίας Φιλάκια χαρισματική Βίκυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πωωω πωωω, τι καταπληκτικά σπιτάκια είναι αυτά Βίκυ μου! Τα λάτρεψα κι εγω! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παραμυθένιες δημιουργίες , χαρά των ματιών και χάδι στην ψυχή !!! Δημιουργείς με πάθος και αγάπη που εκπέμπεται από τα έργα σου. Καλές γιορτές εύχομαι και κάθε καλό σε σένα και τους αγαπημένους σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤Εξαιρετικά όλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αστειρευτη πηγη δημιουργικοτητας. Σε θαυμαζω. Φιλιά στο κοριτσι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...