Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Επιστροφή......

Πέρασαν δύο χρόνια από την ημέρα που έκλεισα την πόρτα του μπλοκόσπιτου  και έφυγα.....
Όμως οι μεγάλες αγάπες δεν ξεχνιούνται ποτέ...  ανοίγοντας τα παράθυρα αυτού του σπιτιού γνώρισα ανθρώπους, έκανα φιλίες με πολλούς σχέσεις ζωής με άλλους, σχέσεις που έγιναν τόσο ισχυρές που νομίζω αν δεν τους είχα δίπλα μου δεν θα μπορούσα να σταθώ  στα πολύ δύσκολα που πέρασα.....
Αυτά τα δύο χρόνια  δεν άφησα μόνο το μπλοκόσπιτο, άφηνα για πολύ καιρό  και το σπίτι μου, με έπνιγαν οι αναμνήσεις και δεν το άντεχα.... οι βαλίτσες έγιναν προέκταση των χεριών μου και τα ταξίδια έγιναν η παρηγοριά μου....













Πάντα όμως όλο αυτό το διάστημα έβρισκα χρόνο για να δημιουργώ.... μια και η δημιουργία πάντα ήταν για μένα η καλύτερη ψυχοθεραπεία αφενός και αφετέρου μου έδινε την δυνατότητα να προσφέρω όπου χρειαζόταν...







Θέλω να πιστεύω πως σύντομα θα ξανάρθω να ανοίξω τα παράθυρα αυτού του σπιτιού... να σας πω και πάλι μια καλημέρα, γιατί μπορεί να με έχει κερδίσει το Facebook... η μπλοκογειτονιά όμως είναι αλλιώς....

Καλημέρα φίλοι μου, εύχομαι μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι καλά!!!!!




17 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, καλα έκανες και επέστρεψες!
    Πολυ ωραίες εικονες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕς !!!!
    γλυκια μου Κυρια!!!
    χρυσοχερα!
    Υπεροχες εικονες!υπεροχες Δημιουργιες!!!
    ΥΓΕΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!
    ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ίριδα χαίρομαι που είδες τα παράθυρα ανοιχτά και πέρασες για ένα για!!!!Εγώ κσι η Δήμητρα ευχαριστούμε για την αγκαλιά και το φιλί!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλώσ'την!!! Τι ευχάριστη έκπληξη!!!Ελπίζω, μιλάς κι έκανες το πρώτο βήμα, να επανέλθεις σύντομα!!! Πολλά φιλιά και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου φίλη εμείς στην ουσία δεν έχουμε χαθεί.... βλέπεις στο FB είναι πιο εύκολες οι συναντήσεις!!!!! Καλό Πάσχα με υγεία!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς όρισες Ποδηλάτισσα. Αγαπητή μας φίλη, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στο βάθος της γνωριμίας μας , σε περιμένουμε με ανοιχτές αγκαλιές και καλή διάθεση να ενωθείς πάλι εδώ στη γειτονιά που είναι και δική σου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο καλωσόρισμα!!!! Πιστεύω ότι θα μείνω και θα απολαμβάνω την όμορφη παρέα σας!!!!

      Διαγραφή
  5. Έτσι είναι οι παλιές αγάπες, δεν ξεχνιούνται. Καιρός είναι να σε βλέπουμε και εδώ.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου που ήρθες να με καλωσορίσεις, η παρέα της γειτονιάς μου είχε λείψει!!!!

      Διαγραφή
  6. Ωωωω ..τι ωραία έκπληξη Βικυ μου που ξανά ήρθες στην γειτονιά αυτή και που έγινε η αφορμή να γνωριστούμε!!!πολύ καλά έκανες φιλενάδα και άνοιξες την πόρτα του..είναι ένα όμορφος χώρος για να λέμε τα δικά μας..να δημιουργούμε όπως εσύ ξέρεις και που σίγουρα δεν έχεις σταματήσεις να το κάνεις...
    Και τα ταξίδια είναι πολύ όμορφα να τα κάνεις γνωρίζεις μέρη κουλτούρες και πλουτίζεις των χώρο των αναμνήσεων σου.. εδώ να έρχεσαι για ξεκούραση..
    Με το καλό να τα λέμε και από εδώ .. όποτε εσύ θα έχεις την διάθεση να το κάνεις.. τα φιλια μου στην Δημητροπυλα και την αγάπη μου πάντα..Βίκυ μου💚 φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου Ρούλα που ήρθες να με καλωσορίσεις!!!! Κορίτσι μου πόσο τυχερή είμαι που μέσα σε αυτή την γειτονιά γνώρισα ανθρώπους σαν και εσένα, ανθρώπους ξεχωριστούς, που μου πρόσφεραν χωρίς κανένα αντάλλαγμα την αγάπη και την φιλία τους!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλώς την!!!Με τα ωραία σου!!Καλως ήρθες λοιπόν και έλεγα τι να κάνει αυτή η ψυχή....κι εγώ εξαφανισμένη ήμουν αντε να ανοίξουμε τα σπιτάκια μας να μπει αέρας ανοιξιάτικος!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!!!! Πάντα σε σκεφτόμουν και εγώ.... Πιστεύω να μην ξαναχαθούμε!!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλώς όρισες ξανά στο μπλογκογειτονιά, Βίκυ μου. Μας έχεις λείψει πολύ. Χαίρομαι όμως που πέρασες δύο χρόνια δημιουργικά και γεμάτα ταξίδια. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα.τι ειδα?περασες και απο το λιμανι μας?κριμα να μη το ξερω να συναντηθουμε.να εισαι καλα και να περνας καλα.Καλη Ανασταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο,τι καλύτερο έπραξες Βικάκι μου!
    Τις μεγάλες μας αγάπες δεν τις ξεχνάμε!
    Θαυμάζω πάντα τις υπέροχες δημιουργίες σου και χαίρομαι πολύ που άρχισες ξανά να στολίζεις κι αυτό το σπιτάκι!

    Αγκαλιά μεγάλη για δύο σας στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...