Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Έλα να παίξουμε.......

ναι... ναι... καλά άκουσες,  έλα να παίξουμε.... έλα βρήκα παιχνίδι από τα παλιά, ξύλινο & στρογγυλό δεν ξέρω αν το θυμάσαι γιο γιο το λένε, να δες και την φωτογραφία του...



Είμαι σίγουρη πως το θυμήθηκες και σίγουρα πριν από χρόνια το είχες παίξει... 
Εγώ έχω κλάψει πολύ γιαυτό το παιχνίδι, ποτέ σαν παιδάκι δεν κατάφερνα να το ανεβοκατεβάζω παίζοντας το, πάντα το έκανα άγαρμπα και το ξύλινο ροδάκι έπεφτε κάτω με την μία!!!!!

Τα χρόνια πέρασαν το παιχνίδι ξεχάστηκε και ξαφνικά την άνοιξη εκεί που έψαχνα κάτι να βρω το παλιό μου ξύλινο γιο γιο γλίστρησε και έπεσε στα πόδια μου!!!! 
Ωπ εδώ σε έχω σκέφτηκα, τώρα που έχω μεγαλώσει θα κάτσω να ασχοληθώ μαζί σου.... θα σε μάθω που θα μου πας!!!! 
Και ναι ρε παιδιά το έμαθα... και άρχισα να παίζω μαζί του, και έσπαγα τα νεύρα σε κάποιους "μεγάλους" που ζαλιζόντουσαν με το ανεβοκατεβασμα  του γιο γιο και εγώ εκεί παιχνίδι με τις ώρες, και τότε ήταν που πήρα την απόφαση.... Θα βρω γιο γιο ξύλινα και θα μάθω στα παιδιά να παίζουν, έτσι μπας και αφήσουν το ηλεκτρονικό από τα χέρια... "

Στην Αίγινα λοιπόν βρήκα έναν υπέροχο τεχνίτη  τον Αντώνη Ασπράκη που με μεράκι  φτιάχνει πολλά πράγματα από ξύλο και μέσα σε αυτά και γιο γιο, και φυσικά μου έφτιαξε κάμποσα, αρκετά για να γεμίσω τον τόπο!!!!

Εγώ βέβαια δεν τα άφησα έτσι.... τα ζωγράφισα και σήμερα έχω να σας δείξω μερικά από αυτά, για κοιτάξτε πως σας φαίνονται???


δεν είναι σαν να σας φωνάζουν Έλα να παίξουμε????

Τα μικρά αυτά γιο γιο θα τα πάρω μαζί μου.... θα φτάσουν στην Βέροια και στην Πρωτοβουλία για το παιδί - λίγο πριν από την ώρα τους η αλήθεια είναι - για να πάρουν μέρος στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι, 



και δεν θα πάνε έτσι μόνα τους.... τους έφτιαξα μικρά σακουλάκια από λινάτσα.....




για να τρυπώσουν μέσα....



και να προσφερθούν σαν δώρο σε μικρά ή σε μεγάλα παιδιά!!!




37 σχόλια:

  1. Υπέροχη ιδέα, Βίκυ μου. Αγαπώ τα γιο-γιο! Όμορφη κίνηση να τα στείλεις στην Πρωτοβουλία για το Παιδί. Είμαι βέβαιη ότι θα πιάσουν τόπο και θα γίνουν ανάρπαστα. Ετοιμάζω κι εγώ δωράκια για εκεί. Θα συνεννοηθούμε. Σε φιλώ. Καλό Σαββατοκύριακο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου η "Πρωτοβουλία για το παιδί" έχει γίνει σκοπός ζωής για μένα.... είναι απίστευτος ο αγώνας αυτών των ανθρώπων για να μπορέσουν να στηρίξουν αυτά τα παιδάκια που από την αρχή της ζωής τους κατάλαβαν πως το πρόσωπό της είναι πολύ σκληρό!!! Με χαρά θα δεχτούν οτιδήποτε φτιάξεις για αυτούς!!! Τα φιλιά μου μαζί με τις ευχές μου για καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  2. Απίστευτα όμορφη και παιχνιδιάρα η ιδέα σου...είμαι σίγουρη πως θα ξετρελαθούν όλοι!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!! Θέλω να πιστεύω πως θα αρέσουν, οπότε θα καταφέρουν να εκπληρώσουν τον σκοπό τους!!! ΠΟλλά φιλιά, καλή σου εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  3. Mια θλιψη και εγώ την είχα αγαπημενη μου που δεν έμαθα ποτε να παιζω γιο γιο..δεν ξερω αν τα καταφερνα σαν και σενα τωρα...πια..χα..χα... αλλα εκει που τα λατρεψα ηταν οταν τα είδα ζωγραφισμενα... οχι μονο θα γινουν αναρπαστα αλλα σιγουρα θα γυρεουν κι αλλα .. κι αλλα .. τι ωραια σκεψη που εκανες φιλεναδα μου.!! ακομα και τα σακουλακια που μπηκαν είχαν και αυτά την ξεχωριστή τους πινελια... να είσαι καλα .. και να προσφέρεις παντα την αγαπη.. στα παιδια της πρωτοβουλίας..!!να περασεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο.. φίλησε μου την Δημητρούλα σου και σε σενα αγαπη μου πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου πέρασα άλλο ένα Σαββατοκύριακο τριγυρίζοντας και ναμαι και πάλι εδώ!!!! Προσπαθώ Ρουλάκι μου να κάνω ότι μπορώ προκειμένου να φτάσει στην Πρωτοβουλία κάτι νέο και πρωτότυπο προκειμένου να πουληθεί στο παζάρι και να βοηθήσει να μαζευτούν κάποια χρήματα για τα μικρά αυτά αστεράκια!!!! Πολλά πολλά φιλιά από εμένα και την Δήμητρα, να έχεις μία όμορφη, χαρούμενη και δημιουργική εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  4. Αχ τι μας θύμισες ρε Βίκυ...
    Μπράβο για την ιδέα σου που είναι και συμβολική, να επιστρέψουμε στα παλιά μας συντροφικά παιχνίδια και συγχαρητήρια για όσα ετοιμάζεις πάλι για την επόμενη δράση! Προσεγμένα και στη λεπτομέρειά τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που ήταν τα συντροφικά παιχνίδια Μαριώ μου, ανέπτυσσαν την
      συντροφικότητα και την ευγενή άμιλλα.... δεν άφηναν τα παιδιά να κάθονται ώρες μουγκά μπροστά σε έναν υπολογιστή!!! Πιστεύω τα δικά μου γιο-γιο ελπίζω να βοηθήσουν!!!! Τα φιλιά μου και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω για τις νεώτερες, αλλά εμείς η παλιές σίγουρα θυμόμαστε με νοσταλγία τα γιο-γιο, είτε τα καταφέρναμε τότε είτε όχι!!!
    Τι ωραία ιδέα που είχες, Βίκυ μου! (όπως και τότε με τις σβούρες). Και τα ζωγράφισες υπέροχα!!! Θα γίνουν σίγουρα ανάρπαστα στο μπαζάρ!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες εποχές νοσταλγικές οι εποχές που εμείς μεγαλώσαμε, γεμάτες φωνές, παρέες, και παιχνίδια στους δρόμους και στις αλάνες... όλοι μαζί!!!! Ελπίζω και τα γιο γιο όπως και τότε οι σβούρες θα εκπληρώσουν τον λόγο για τον οποίον φτιάχτηκαν!!!!! Φιλιά πολλά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  6. Σαν παιδάκια όλες μας τα είχαμε αγαπήσει, κι όσες Δε τα κατάφερναν.. ποτέ δεν είναι αργά!
    Συχνα σκέφτομαι αν αυτα τα παιχνίδια μπορούν πια να συγκινήσουν τα παιδιά της εποχης μας και να τα ξεκολλήσουν από τις λαμπερες οθόνες που ρουφούν την προσοχή τους όλη μέρα... Νομίζω ότι μπορούν, ειδικά όταν είναι τόσο παραμυθένια και χαρούμενα! Ακόμα κι η συσκευασία είναι ένα δώρο από μόνη της!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως βλέπεις Νικούλα μου η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν είναι αργά... τώρα στα γεράματα έμαθα να παίζω γιο γιο, δεν θα μπορούσα βέβαια να πω πως θα συνέβαινε το ίδιο άν προσπαθούσα να μάθω σχοινάκι!!!χα χα
      χα!!! Μακάρι να βρεθεί ένας τρόπος τα μικρά παιδιά να αρχίσουν να παιζουν και πάλι με τα υπέροχα ξύλινα παιχνίδια!!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις δημιουργίες μου!!! Να έχεις μια όμορφη δημιουργική εβδομάδα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. καλημερααα!!!
    πολυ ομορφααα!!!
    (και νοσταλγικα!!!!χιχι!!)
    να εισαι καλα!
    αν και πιο νωρις...σου ευχομαι χρονια πολλα για την Δημητρουλα σου....(γιατι τωρα τελευταια ξεχναω )......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου Ίριδα!!!!! Όσο μεγαλώνω νοσταλγώ.... και δημιουργώ για τα παιδιά δικές μου αναμνήσεις!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, όποτε και αν έρχονται (νωρίς ή αργά) είναι καλοδεχούμενες γιατί ειναι πολύτιμες!!!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!!

      Διαγραφή
  8. Άλλη μία πανέμορφη ιδέα σου υλοποιήθηκε μοναδικά από τα χέρια σου !!! Εχω μία αδυναμία στα αντικείμενα από φυσικά υλικά και ιδιαίτερα στα παιχνίδια....αν και δεν τα κατάφερα ποτέ με το γιό-γιό, ούτε πρόκειται, σίγουρα τα συγκεκριμένα θα γίνουνε ανάρπαστα ....!!!Καλή και δημιουργική εβδομάδα !!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα Κλαυδία μου πάντα μου άρεσαν τα ξύλινα παιχνίδια.... και ακόμα και σήμερα κάθομαι και τα χαζεύω στις βιτρίνες για να μην σου πω τα αγοράζω κιόλας!!! Εύχομαι τα γιο-γιο να αρέσουν και να εκπληρώσουν τον σκοπό τους!!!! Όσο για την εβδομάδα.... ταξιδιάρικη θα είναι όχι δημιουργική!!!! ΠΟλλά φιλιά και από εμένα!!!!!

      Διαγραφή
  9. αααααααχ ειναι γλυκαααααααααα καλε ναι θα τα θελουν ολα τα παιδακια.......ευχομαι καλη επιτυχια ελπιζω να προλαβω κατι να κανω κ γωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Σοφία μου που σου αρέσουν, ελπίζω να αρέσουν και εκεί που θα πάνε!!!! Σε ευχαριστώ για την προθυμία σου να βοηθήσεις αυτή την προσπάθεια!!!!! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  10. και ποιος δεν εχει παιξει με ενα γιογιο!και ποιος δε θα ηθελε ενα τετοιο χειροποιητο και τοσο ομορφα ζωγραφισμενο!ειμαι σιγουρη οτι θα εξαφανιστουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ελπίζω να εξαφανιστούν!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω παίξει ποτέ μου γιο-γιο που να το βρούμε στο χωριό που μεγαλώσαμε και ποιος να μας το αγοράσει...που λεφτά για τέτοια!!η ιδέα σου Βίκυ μου καταπληκτική θα γίνουν ανάρπαστα!!!και αυτός ο Ασπράκης τι καλλιτέχνης είναι!!!να σαι καλά Βίκυ μου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις... τα παλιότερα χρόνια δεν είχαν όλα τα παιδιά την τύχη να απολαμβάνουν τα παιχνίδια- έστω και το φτωχό γιο γιο - βλέπεις τότε δεν υπήρχε ο Mr Jumbo... , όμως τότε όλα ήταν καλύτερα και πάνω από όλα υπήρχαν ανθρώπινες σχέσεις!!!! Ο Ασπράκης υπέροχος... μου έφτιαξε υπέροχα πράγματα που σιγά σιγά θα σας τα δείξω!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  12. Τα γιογιο σου Βίκυ μου έγιναν μικρά έργα χαράς που θα κάνουν χαρούμενα πολλά παιδάκια . Εγώ πάλι ούτε γιογιο είχα ούτε ξέρω πως παίζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω Κατερίνα μου να τα αγαπήσουν τα πιτσιρίκια!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  13. Μέρα χαράς, μέρα γιορτής, ήρθα να καμαρώσω και να ευχηθώ!
    Πολύχρονη η αγαπημένη μου Δήμητρα, να τη χαίρεσαι Βικάκι μου γερή κι ευτυχισμένη!!!
    Τα γιο γιο έγιναν υπέροχα, όπως και τα σακουλάκια τους!
    Ούτε κι εγώ κατάφερα ποτέ να παίξω και με κορόιδευαν...χα χα!
    Πολλά μπράβο σε σένα που κυριολεκτικά ζωγράφισες και στον άξιο τεχνίτη που τα έφτιαξε!

    Φιλάκια πολλά πολλά σας στέλνω και χίλιες ευχές από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα ευχαριστώ να πω για τις ευχές σου για την Δήμητρα που έρχονται με κάθε μέσον επικοινωνίας και έναν την Δήμητρα ευτυχισμένη!!!! Οσο Για τα γιο γιο τι να πω??? Τελικα δεν ήμουν η μόνη που μικρή Δεν κατάφερα να παίξω!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  14. Ξαναέρχομαι μέρα που είναι Βίκυ μου, ν' αφήσω τις ευχές μου για την Δήμητρα. Πολύχρονη και ό,τι καλύτερο στη ζωή της εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Με τιμά που επέστρεψες για να ευχηθείς!!!

      Διαγραφή
  15. Καλά, δεν θα τολμήσω καν να συγκρίνω αυτό που είχα εγώ, το πλαστικό, με αυτά εδώ τα ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!!!
    Βικούλα, τα χαζεύω εδώ και ώρα! Είναι χάρμα!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Ζωγράφισες πάλι!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξυλινο παιχνίδι συριανακι μου έδινε άλλη διάσταση στο παιχνίδι μια και το άγγιγμα τού ξύλου έφερνε γαλήνη και ζεστασιά στις παιδικές μας ψυχές!!! Τώρα για τα δικά μου γιο γιο τι να πω..... ελπίζω να αρέσουν σε κάποια πιτσιρίκια!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Τι υπέροχη ιδέα!!! Και τ'αποτελέσμα μοναδικό,όπως φυσικά και ο σκοπός τους!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρά πολύ.. ελάχιστο το ότι κάνω μπροστά στον αγώνα της Πρωτοβουλίας για αυτά τα παιδάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Πάντα πρώτη στον αγώνα της προσφοράς, φίλη μου καλή!
    Τα "γιο γιο" σου θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα, είμαι σίγουρη. Άλλωστε είναι πανέμορφα, χαρούμενα και παιχνιδιάρικα!
    Να έχεις έναν υπέροχο φθινοπωρινό μήνα
    και χιλιάδες φιλάκια από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Φιλία σημασία δεν έχει ποιος κόβει πρώτος το νήμα.... σημασία έχει ποιος έχει αποθέματα ψυχής να προσφέρει εκεί που υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη!!!! Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνω μαζί με την αγάπη μου!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...