Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Το τελευταίο πακέτο...

Λίγο πριν φτάσουμε στην καταλυτική ημερομηνία για την αποστολή δημιουργιών στην Κοζάνη, το τελευταίο μου πακέτο είναι έτοιμο να πάρει το δρόμο για τον βορρά....

Μέσα του  κρύβει.... 

Ένα  κουτί για χαρτομάντιλα... 

για παιδικό δωμάτιο!!!




Ένα κουτί για τσάι...


για τα κρύα απογεύματα του χειμώνα!!!


& Μία μικρή κρεμαστρούλα....


έτοιμη να υποδεχθεί από κοσμήματα μέχρι κλειδιά!!!



Σε αυτή την τελευταία μου ανάρτηση με δημιουργίες για την Κοζάνη, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Αννιώ που με αυτή της την πρό(σ)κληση μας έδωσε την ευκαιρία να προσφέρουμε ότι και όσο μπορούσε ο καθένας σε αυτό το "πανηγύρι αγάπης και προσφοράς¨ για τα ¨παιδιά¨ της Κοζάνης!!!!

Να έχετε ένα όμορφο τριήμερο!!!!!!!

44 σχόλια:

  1. Πάντα με πανέμορφες προσφορές Βίκυ !!!!
    Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς τόσο καταπληκτικά έργα !!!!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορεί ο καθένας Ράνια μου κάνει αρκεί να πετύχει ο σκοπός.... και ελπίζω να πετύχει και αυτό το bazaar!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα και τα τρία, Βίκυ μου!!!
    Καλή επιτυχία να έχει και αυτό το μπαζάρ!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλές δημιουργίες Μαριάννα μου που ελπίζω να καταφέρουν να βοηθήσουν!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Θαυμάσιες δημιουργίες, προσφορές αγάπης!!! Αυτές οι πανέμορφες ζωγραφιές στο κουτί με τα χαρτομάντηλα μου ξυπνήσανε μνήμες.....Καλή επιτυχία στο μπαζάρ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδάκι μου μακάρι να έχει επιτυχία και αυτό το bazaar.... γιατί κάποια παιδιά περιμένουν από αυτό!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία στο μπαζάρ και αν πας να μου φιλήσεις την Αννιώ! (την συμπαθώ πάρα πολύ)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζινάκι μου δεν θα πάω.... δυστυχώς!!!!!!! Αλήθεια πες μου κάποιον που να μην συμπαθεί την Αννιώ!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη ότι θα γίνουν όλα ανάρπαστα!!!
    Υπέροχα και τα τρία!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι υπέροχο να μην μείνει καμιά δημιουργία απούλητη σε αυτό το bazaar!!!! Φιλιά να περάσεις όμορφα!!!!

      Διαγραφή
  6. Το ένα καλύτερο από το άλλο Μπράβο Βίκυ μου για την προσφορά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλές δημιουργίες Νενάκι μου που ελπίζω να βοηθήσουν, όσο για το Μπράβο μάλλον ανήκει σε όλα αυτά τα "παιδιά" που αγωνίζονται για αυτά που εμείς θεωρούμε δεδομένα!!!!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω!!!!

      Διαγραφή
  7. ταλενταρα μου εσυ! ολα πανεμορφα! μπραβο για την προσφορα σου! παντα εισαι εκει να δινεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα θα κάνω ότι μπορώ εκφραστική μου φίλη.... όχι γιατί είμαι ταλέντο αλλά γιατί νομίζω πως πίσω από την προσφορά κρύβεται η ευτυχία!!!!!

      Διαγραφή
  8. Βίκυ μου...
    Πόσα όμορφα πράγματα, έχεις χαρίσει σ΄ αυτό το bazaar...
    Μ΄ έχεις αφήσει άφωνη με την γενναιοδωρία σου..
    Να΄σαι καλά γλυκιά μου... Να σ΄ έχει καλά ο Θεός
    Σ΄ ευχαριστώ για όλα...♥
    **Aννιώ**

    υγ. Τα πακέτα σου έχουν φτάσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου εσύ να λες ευχαριστώ γιατί???? Έκανα ότι μπορούσα και αυτή την φορά και λυπάμαι που οι λόγοι υγείας που με ταλαιπώρησαν το καλοκαίρι δεν μου επέτρεψαν να κάνω περισσότερα όπως αρχικά είχα υπολογίσει!!!!!! Εύχομαι να έχει επιτυχία και αυτή η προσπάθεια!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Όπως πάντα προσέφερες υπέροχα πράγματα για τα παιδιά της Κοζάνης!!!!!!
    Κρίμα που δε θα βρεθούμε κι αυτή τη φορά!!!!!!!!
    Να είσαι καλά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου έκανα ότι μπορούσα και αυτό θα κάνω - αν και εφόσον μπορώ - σε όλες τις προ(σ)κλήσεις... γιατί όπως πολλές φορές έχω πει πίσω από την προσφορά κρύβεται η ευτυχία!!!! Λυπάμαι που δεν θα βρεθούμε στο πανηγύρι της αγάπης.... πιστεύω όμως πως σύντομα θα βρεθούμε στην Θεσσαλονίκη!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Αν δεν σε πίεζαν οι ημερομηνίες Βικούλα μου σίγουρ θα συνέχιζες ακαθεκτη της δημιουργίες σου με τα δωσίματα της καρδιας σου που και αυτήν την φορά θα χαρίσουν χαμόγελα και σ αυτό το μπαζάρ της αγάπης... αγάπη μου...να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκ'υριακο... φιλενάδα...φιλάκιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σταματάω Ρουλάκι μου.... απλά δεν πρόλαβα τον χρόνο αυτή την φορά, όμως συνεχίζω.... ακολουθεί η Βέροια και πρέπει να είμαι εκεί!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  11. Ένα μεγάλο μπράβο και από μένα Βίκυ μου!!! Εύχομαι όλα να παν καλά και στο μπαζάρ να μην μείνει ούτε ένα κομμάτι απούλητο !!!!!!!!!!!!! Φιλάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπράβο είναι για αυτά τα παιδιά που αγωνίζονται.... εγώ απλά κάνω κάτι που με ευχαριστεί!!!! Τα φιλιά μου!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Βίκυ μου εύχομαι οι υπέροχες δημιουργίες σου να χαρίσουν χαμόγελα στα παιδιά της Κοζάνης και να τα βοηθήσουν να γίνει η ζωή τους καλύτερη!!!πολλά φιλιά ,καλό Σ\Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι οι δημιουργίες όλων μας Μεταξία μου να μπορέσουν να προσφέρουν ανακούφιση σε αυτά τα υπέροχα πλάσματα!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλοτάξιδο και αυτό το πακέτο της αγάπης και της ανιδιοτελούς προσφοράς σου Βίκυ μου !!!
    Καλή επιτυχία με τα έργα της αγάπης για τα παιδιά !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Νικόλ μου τα πακέτα όλων μας να καταφέρουν να γεμίσουν την Κοζάνη χαρά και χαμόγελα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα φιληνάδα μου νομίζω ότι το μπαζάρ θα έχει τιμητικά το...όνομα σου!όλα πανέμορφα κι εγώ μάλλον θα στείλω τα μικρά και θα πάω μόνο το τραπέζι εγώ.Με φόβισε ο καιρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπαζάρ γλυκιά μου Αχτιδούλα θα είναι ένα πανηγύρι που θα έχει μόνον τα ονόματα των παιδιών που θα ανακουφιστούν..... γιατί μόνο αυτά πρέπει να είναι στην σκέψη όλων μας για να μην σταματήσει η προσφορά!!!!!!!! Ο καιρός όντως μας δείχνει το κακό του πρόσωπο, όμως μέχρι τότε θα σιάξει.... μην φοβάσαι τίποτα!!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω!!!!!

      Διαγραφή
  15. Βίκυ μου ,όπως πάντα οι δημιουργίες σου πανέμορφες ! Εύχομαι να πάνε όλα καλά και η επιτυχία του μπαζάρ να δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα για να χαμογελάσουν τα παιδιά ακόμη περισσότερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπεροχα τα εργα σου ,ιδιαιτερα ,προσεγμενα ,οπως καθε τι που φταχνεις και τεραστια η προσφορα σου!
    Πολλα φιλια και Χρονια πολλα στην Δημητρουλα με υγεια !!
    Να περασετε ομορφα!!φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ για όλα μα πάνω από όλα για τις ευχές σου και για το ότι είσαι πάντα "δίπλα" μου!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και από τις δυό μας!!!!!

      Διαγραφή
  17. Βίκυ μου οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές!!
    Να χαίρεσαι την Δημητρούλα!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σε ευχαριστώ.... σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Αχ ρε Βίκυ... είναι τόσο όμορφα όλα σου!
    Αυτά που σκέφτεσαι, αυτά που φτιάχνεις, αυτά που μοιράζεσαι μαζί μας... οι τσάντες, τα κουτάκια σου, οι κρεμάστρες, οι σκέψεις σου για εκεί που θα πάνε, λες κι έχουν ψυχή και θα συντροφεύουν όσους τα βάλουν στο χώρο τους. Θα έχουν ένα κομμάτι δικό σου, δουλεμένο απ' τα χέρια σου και φινιρισμένο με προσοχή στη λεπτομέρεια.
    Να είσαι καλά και να δουλεύεις τα υλικά που κρύβεις μέσα σου γλυκό μου πλάσμα!
    Τις εγκάρδιες ευχές μου για την Δήμητρα!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου το ευχαριστώ είναι λίγο για όσα λες για μένα.... ευχαριστώ πολύ για όλα μα πάνω από όλα για τις ευχές σου για την Δήμητρα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  19. Γεια στα χέρια σου Βικυ μου. Καλοτάξιδα τα όμορφα καλούδια που ετοίμασες για την Κοζάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου! Καλοτάξιδα όλα !
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα τα έργα σου, Βίκυ μου! Πολλά μπράβο για την προσφορά σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...