Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Με δαντέλα.... και κορδέλα!!!!

Καλημέρα Φίλοι μου και Χρόνια Πολλά!!!!!!! 

Μια και πέρασα πολλές μέρες χωρίς υπολογιστή (ένας ιός τον έστειλε για αρκετές μέρες στο servis),  είχα στην διάθεσή μου αρκετό ελεύθερο χρόνο, είπα να προσπαθήσω να βάλω μια τάξη στον χώρο που κάθομαι και δημιουργώ.... να βάλω λίγο τα πράγματα στην θέση τους μια και τον τελευταίο καιρό ήταν όλα άνω κάτω και άκρη δεν έβρισκα. Φυσικά πάντα όταν τακτοποιείς βρίσκεις και πράγματα που κάπου μπορούν να σου χρησιμεύσουν!!!  Ένα κομματάκι δαντέλα, μια χρυσή κορδέλα και  γάζα ήταν τα πράγματα που είχαν περισσέψει από κάποια άλλη κατασκευή και τα βρήκα μπερδεμένα μέσα στην τσάντα με τα εργαλεία του πηλού...

Όπως καταλαβαίνετε  καιρό δεν έχασα,  έφτιαξα ένα κορμάκι από γυψόγαζα και στόκο .... και μαζεύοντας κορδέλα, δεντέλα και γάζα  κάνοντας  την ψευτομοδίστρα, άρχισα να "ράβω" επάνω στο κορμάκι ένα φόρεμα....
Το powertex έπεσε στο πλαστικό μπολάκι.... τα υλικά μου αφού έκαναν τις βουτιές τους (φωτό φυσικά ξέχασα να βγάλω)  μετά από αρκετή ώρα μου έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα....



Το φουστάνι μου όμως έπρεπε κάπου να κρεμαστεί και ένα τελάρο ζωγραφικής ήταν ότι πιο πρόχειρο είχα εκείνη την στιγμή (μια και όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με την ζωγραφική πήρα αρκετά τελάρα)...  με στόκο και πατίνες άρχισα να το διακοσμώ, 



και όταν όλα ήταν έτοιμα, πάντρεψα τις δύο δημιουργίες μου!!!!!!


Τι λέτε???? κρίμα δεν ήταν να τα πετάξω????





  

82 σχόλια:

  1. Τί υπέροχο πάντρεμα ήταν αυτό?!
    Μπράβο και πάλι μπράβο, Βίκυ μου!!!
    Εξαιρετική δημιουργία!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου Χρόνια Πολλά!!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ που περνάς πάντα από εδώ!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο έγινε το φόρεμα και "έδεσε" πολύ όμορφα με το τελάρο!!!!!Αυτά τα περισσεύματα τελικά κάνουν θαύματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι παλιά ότι περίσσευε έπαιρνε τον δρόμο για τα σκουπίδια μετά όμως άρχισα να αναθεωρώ και σίγουρα δεν βγαίνουν τα καλύτερα αλλά όλο και κάτι καλό βγαίνει!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  3. μα ποσο ταλαντουχα εισαι!!!
    συγχαρητηρια!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταλαντούχα δεν θα το έλεγα Εκφραστικό μου κορίτσι..... απλά τολμώ!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλα και Χριστός Ανέστη .
    Όπως πάντα υπέροχη δουλειά και μου αρέσει πολύ που παρόλο το powertex φαίνεται εντελώς φυσικό! Απίθανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ράνια μου!!!!!! Ναι το φαίνεται φυσικό γιατί το powertex το αραιώνω με λίγο νερό και δεν γίνεται τόσο σκληρό!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ, ΜΕ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ. ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και ελπίζω να μας δοθεί και άλλη ευκαιρία για συνάντηση!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  6. Βικάκι μου τι ομορφιές είναι αυτές καρδιά μου !! Μου αρέσει ο απλό τρόπος που περιγράφεις κάθε σου δημιουργία απλά ,όπως βγαίνει η απλότητα της ψυχής σου . Και όμως εγώ γνωρίζω ότι με τα χεράκια σου γίνονται δύσκολα και αυτό είναι που θαυμάζω σε σένα .
    Φιλάκια και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Νικόλ τίποτα δεν γίνεται χωρίς κόπο....... νομίζω όμως ότι μόνο τότε έχει αξία!!!!!!!! Πολλά φιλιά και από εμάς!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Noμίζω πως τα υλικά σε περίμεναν για να γίνουν αυτό ακριβώς, που τα έκανες! Τέλειο το αποτέλεσμα, μπράβο! Χρόνια πολλά και φιλιά! Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Αγγελική μου νομίζω πως είχαν κρυφτεί έτσι για να παίξουμε!!!!! Πολλά φιλιά & πολλές ευχές!!!!!

      Διαγραφή
  8. Eγώ δεν δικαιούμαι για σχόλιο. Στα δικά μου μάτια, αδαής ούσα, είναι ένα αριστούργημα.
    Κι όχι μόνο για τη σύλληψη, την κατασκευή και το κομψό αποτέλεσμα. Μα κυρίως, για τη φαντασία σου στη διαχείριση υλικών και το μήνυμα που περνάς. Δεν πετάμε τίποτα!
    Αν αυτό γινόταν κοινή συνείδηση, θα ήμασταν καλύτεροι άνθρωποι.
    Το κείμενό σου με συνόδευσε υπέροχα, ως συνήθως.
    Φιλιά και θαυμασμός Βίκυ μου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαράκι μου το μήνυμα "δεν πετάμε τίποτα" είναι σίγουρα αυτό που πρέπει να το κάνουμε συνείδηση όλοι.... και βέβαια στον δυτικό πολιτισμό τα σκουπίδια είναι ένδειξη πλούτου, όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και τα σκουπίδια του ενός μπορεί να είναι πολύτιμα για τον άλλον, όταν βέβαια μπορούμε μόνοι μας να ανακυκλώνουμε κάποια πράγματα τότε είναι υπέροχα!!! Φυσικά πάντα θα περιμένω τα σχόλια σου με αγάπη!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Ωωωω μα ειναι πανεμορφα και ταιριαξαν απολυτα !
    Μπραβο σας για την ομορφη δουλεια..
    Φιλακια απο Κυπρο και Χρονια Πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά και πολλά φιλούθκια!!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλέ Βίκυ τι να πετάξεις ????? Εσύ δίνεις ψυχή στο κάθε τι και κάνεις αριστουργήματα !!!!!
    Μπράβο για την ιδέα και της υλοποίησή της !!! Είσαι καταπληκτική !!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου σε ευχαριστώ!!!!! Η αλήθεια είναι πως τα πάντα μπορούν να γίνουν κάτι, και μερικές φορές ίσως αυτό το κάτι να είναι και χρήσιμο για κάποιους άλλους!!!! Πολλά φιλιά και Χρόνια Πολλά!!!!

      Διαγραφή
  11. Μα τι υπέροχο αριστούργημα είναι αυτό? Πολύ όμορφο, ρομαντικό ,λατρεμένη δαντέλα, υπέροχο!!!!
    Μπράβο Βίκυ μου πολύ καλή δουλειά!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αλλά όχι και αριστούργημα!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Βίκυ μου και χρόνια πολλά. Το έργο σου υπέροχο, μοναδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχες και μοναδικές οι δικές σου δημιουργίες Κατερίνα μου, εγώ απλά προσπαθώ!!!!! Χρόνια Πολλά, πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Βίκυ μου χρόνια πολλά!
    Το μπούστο τέλειο...άλλωστε εσύ ότι και αν φτιάξεις το κάνεις τέλειο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Ελένη μου!!!! Σε ευχαριστώ αν και νομίζω ότι υπερβάλλετε όλοι σας!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  14. Χριστος ΑΝΕΣΤΗ!
    παντα μας ξαφνιαζεις!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη & Χρόνια Πολλά Χιονάτη μου!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  15. Τα πάντα τέλεια!!!!!!!!!!!!!! Μπούστο-φόρεμα, χρώματα, κάδρο!!!! Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!!!!!!!!
    Ηρθα και από εδώ να απολαύσω τις δημιουργίες σου καλύτερα!!!!!!!!!!!
    Καλά εσύ μας ξεπέρασες όλες δεν το συζητώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου Χρόνια Πολλά!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ που πάντα περνάς από εδώ.... αλλά δεν σας ξεπέρασα, απλά εγώ σαν πολύ μεγαλύτερη και συνταξιούχος έχω πολύ ελεύθερο χρόνο για πειράματα και για δημιουργίες!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη, Βίκυ μου! Χρόνια πολλά!!!!
    Μπορεί να έχουμε καταντήσει κουρελούδες -και πρώτα βάζω τον εαυτό μου- αλλά δεν πάνε χαμένα αυτά που μαζεύουμε...όλο και κάπου τα χρησιμοποιούμε! Αν δεν είχες κρατήσει αυτά τα υπόλοιπα, ίσως και να μην σκεφτόσουν να φτιάξεις αυτό το έργο, έτσι δεν είναι?
    Πάντως, χωρίς το ταλέντο σου, δεν νομίζω ότι άλλη 'κουρελού' θα τα κατάφερνε τόσο υπέροχα! Αυτό έγινε ένα κομψοτέχνημα!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου Χρόνια σου πολλά!!!!!!!!! Είπες τώρα την λέξη κουρελούδες και μου έφερες στην μνήμη "τις κουρελούδες" που έφτιαχνε η μητέρα του πατέρα μου στον αργαλειό.... φανταστικά χαλάκια από κουρέλια!!!! Κάτι ήξεραν οι άνθρωποι εκείνης της εποχής που "ανακύκλωναν" ότι μπορούσε να μεταποιηθεί!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  18. Χρονια πολλα Βικυ!!!!
    Φυσικα και θα ηταν κριμα να τα πεταγες-ειδικα εσυ, που εχεις τα μαγικα χερια!!!
    θαυμαζω το εργο τεχνης σου!!!!!!
    τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!! αν και το "έργο μου" απέχει αρκετά από έργο τέχνης!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Το πιο όμορφο πάντρεμα που έχω δει!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά κι από εδώ Βικούλα! Ε όχι και να τα πετάξεις!!! Να'σαι ακούσει η Ρένα να σου βάλει πιπέρι... χαχαχα. Σούπερ έγινε! Περιμένω να τα πούμε κι από κοντά. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαράκι μου!!!! Μάζευε - μάζευε έχουμε γίνει ρακοσυλλέκτες, αλλά τελικά όλο και κάπου χρησιμεύουν τα σκουπιδάκια!!! Θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο!!!! Φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ακούω ακούω!!
      Η μάλλον διαβάζω!!!!!
      Πιπέρι στο στόμα!!!!

      Διαγραφή
    3. Πιπέρι σε ποιόν???? στην Μαρία ή σε μένα.... γιατί εγώ δεν πετάω, απλά αλλάζω!!! χα!χα!χα!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά αγαπημένη Βίκυ!!!!!!!!!!!! Πιο να πρωτοθαυμάσω το κάτω η το επάνω πολύ καλό το αποτέλεσμα και στα δύο μπράβο και πάλι φιλάκια πολλά,,,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σούλα μου Χρόνια Πολλά!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.... σε χάσαμε, ελπίζω να είσαι καλά!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!!!
    Τι να πετάξεις Βικούλα μου;
    Είναι ποτέ δυνατόν;
    Και μετά με τι θα δημιουργούμε αν δεν έχουμε αυτούς τους θησαυρούς μαζεμένους;
    Έγινε υπέροχο το κάδρο σου, μοναδικό!!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και από εδώ!!!! Να χαίρεσαι τον γιόκα σου χιλιόχρονος να είναι και πάντα ευτυχείς!!!!! Καλά δεν πετάμε δεν πετάμε, να δω τι θα κάνουμε όταν γεμίσουν οι αποθήκες...... μας βλέπω να μας πετούν εμάς έξω και να φτιάχνουμε κοινόβιο για να μείνουμε όλες μαζί "οι κουρελούδες" που λέει και η Marie-Anne!!!! Χα!χα!χα!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά!! Χριστός Ανέστη!
    Ειναι υπέροχο το μπουστο! η δαντέλα του έδωσε αρχοντιά!! μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Κωνσταντίνα μου!!!! Η αλήθεια είναι ότι η δαντέλα όπου μπει χαρίζει!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  24. Τελικά ο ιος στον υπολογιτη εφερε μια υπεροχη δημιουργία. Λατρευω αυτη την τεχνική αν και δεν την εχω τολμήσει ακόμα. Και το χρώμα της δαντέλας αδυναμία μου. Μπράβο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι ήξεραν οι αρχαίοι μας πρόγονοι που έλεγαν "ουδέν κακόν αμιγές καλού"!!!!! Να τολμήσεις να δουλέψεις με powertex.... θα σε ενθουσιάσει!!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη, αγκαλιά μου τρυφερή!!!!!!!!!!!!!
    Το φως της καρδιάς σου αντανακλά μέσα από τα χέρια σου κι αναβλύζει δημιουργία κι έμπνευση κι αγάπη!!!!!
    Υπέροχο έργο, όλο "Βίκυ"!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υποκλίνομαι με αγάπη και σεβασμό,
    σου χαμογελώ
    και σε καλημερίζω με φιλιά Κορινίσια!!!!
    Να 'σαι καλά ψυχούλα μου και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου, κι εκείνοι εσένα!!!!!!
    Είσαι μια αστείρευτη καθάρια πηγή!!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήξερες πόσο σε αγαπώ και σε θαυμάζω!!!!!!!!!!!!! Δεν θα πω τίποτα άλλο.... θέλω να σε γεμίσω αγκαλιές και φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Φίλη μου αγαπημένη ότι κάνεις είναι υπέροχο, θαυμάζω το κουράγιο, τη φαντασία και την αγάπη σου για ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Αχτιδούλα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!! Η δημιουργία μου δίνει δύναμη και κουράγιο γιαυτό την αγαπώ!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και χίλιες ευχές για Χρόνια Πολλά και Καλά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη....να γι' αυτό δεν συμμαζεύω κι εγώ. Πας να βολέψεις τα πράγματα και βγάζεις δουλειές! Χάρη στις οποίες όμως βγαίνουν τα πιο ωραία δημιουργήματα! Είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα!χα! δεν έχεις και άδικο... η μια δουλειά φέρνει την άλλη!!!!! Η τέχνη όμως θέλει θυσίες γιαυτό που και που κάνω και κανένα συμμάζεμα!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  28. τέλειο το αποτέλεσμα!! Τίποτα δεν παει χαμένο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια τίποτα δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο!!!!!!! Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΒΙΚΥ .....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
    ΟΤΙ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ .ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  30. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά Βίκυ μου....!!!
    Το μπούστο έγινε πανέμορφο..... τι κι αν τα υλικά είναι περισσεύματα...... το έκανες να δείχνει αριστοκρατικό.....φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Γλυκερία μου & σε ευχαριστώ!!!!!! Η αλήθεια είναι ότι από τα περισσεύματα φτιάχνουμε πολλά πράγματα!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  31. Αν πετούσες Βικούλα μου την κορδέλα και την δαντέλα.. θα έκανες αυτό το αριστούγημα.έ;.. ακου να πεταξεις..!! και βέβαια δεν πεταμε τίποτα.. χι.χι. το λέω εγώ η ζηλιάρα..ακαμάτρα..που είμαι . μακράν νυχτωμένη... να προσέχεις τα χεράκια σου.. αγάπη μου...ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ....... φιλάκιαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά βαράνε όλοι.... βαράς και εσύ!!!! Δεν πέταξα καλέ τίποτα..... !!!!!! Τώρα το "μακράν νυχτωμένη" άστο.... εσύ πιάνεις το βελόνι και φτιάχνεις αγγέλους και εγώ φτιάχνω φουστάνια με κόλλα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χι.χι.χχι. δεν σε βαράω μάτια μου την αλήθεια λέω...κανε εσύ να καμαρώνουμε εμεις..!!!φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφο έγινε
    Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Σου στέλνω τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  33. Χριστός Ανέστη! Χρονια πολλά Βίκυ μου!
    Είναι σαν να έχεις το μαγικό ραβδάκι αυτό που όλοι θα θέλαμε να έχουμε...αγγίζεις κάτι και... το παραμύθι αρχινά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Έλενα και ότι επιθυμείς!!!!! Θα ήθελα να έχω ένα μαγικό ραβδί, όχι για να αγγίζω τα πράγματα μα για να καταφέρω να κάνω να συναντηθούμε όλοι μαζί κάποια στιγμή!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  34. Χρόνια Πολλά!!! Να έχεις υγεία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Πολύ όμορφο το μπούστο με την δαντέλα!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά Βικούλα μου, με υγεία και χαρά!
    Τι μπούστο είναι αυτό! Ονειρεμένο, πολύ ωραίο, γεια στα μαγικά χεράκια σου!

    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Ηρθαμε κι εμείς να καταθέσουμε το θαυμασμό μας για το ωραίο δημιούργημά σου Βίκυ, τελικά τα υπόλοιπα και όσα δεν πετάμε...είναι σκέτη πρόκληση, εκεί όπου υπάρχει μεράκι και ταλέντο γίνονται μοναδικά έργα, ακριβώς όπως το εξαίρετο δικό σου !!!
      Σχετικά με το κοινόβιο "κουρελούδων" έχουμε πολλές υποψήφιες εδώ.....η πρόταση είναι πολύ δελεαστική....

      Διαγραφή
    2. Έτσι όπως έγραψε σχόλιο η Κλαυδία τώρα απαντώ και στις δύο μαζί!!!!! Μαίρη μου σε ευχαριστώ, πάντα περνάς από εδώ και αφήνεις μια γλυκιά κουβέντα!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!


      Κλαυδάκι μου υπερβάλλεις.... όσο για το "κοινόβιο" νομίζω πως κοντοζυγώνει η ώρα που εμένα τουλάχιστο θα μου κάνουν "έξωση", ετοιμάσου να με φιλοξενήσεις!!!!!

      Διαγραφή
  36. Βίκυ μου χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!Τα χρυσά σου τα χεράκια πάλι έκαναν τα μαγικά τους και βγήκαν αριστουργήματα!!!!Μπράβο υπέροχη δουλειά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Χριστός Ανέστη Βικάκι μου!!!! Από τις πιο όμορφες δημιουργίες σου το συγκεκριμένο μπούστο!!! Συγχαρητήρια, τι άλλο να πω; Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τελεια μοδιστρα !!!Τελεια καδροποιος!!! Υπεροχο αποτελεσμα!!!
    Τελικα αυτες οι μαγικες τσαντες, μπαουλα,αποθηκες κρυβουν πραγματα που σε επιδεξια χερια γινονται αριστουργηματα!!!
    φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι αποθήκες κρύβουν και κάτι κολοκύθες.......... να δω πότε θα αξιωθώ να τις φτιάξω!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  39. Χριστός Ανέστη,χρόνια πολλά Βίκυ !! Εγινε υπέροχο πολύ πετυχημένη η επιλογή σου και τέλειοι οι συνδυασμοί των υλικών και των χρωμάτων .Εγινε επαγγελματική δουλειά και ας έγινε με την σύλληψη της στιγμής!!!!και τώρα τι;;;;;;;;; Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Εφούλα μου!!!!! Συνήθως αυτά που κάνω χωρίς πολύ σκέψη γίνονται καλύτερα!!!! Τώρα..... βασικά ξύλα για την Κοζάνη και ότι άλλο προκύψει!!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...