Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Και αν δεν του αρέσει το γάλα....


Και αν πάλι δεν του αρέσει το γάλα…   μπορεί να απολαύσει ένα ποτήρι κόκκινο κρασί,   


διαβάζοντας....



 τα υπόλοιπα γράμματα που του έχουν στείλει…

για να έρθει στο κέφι…   και να αρχίσει το τραγούδι…


ή ακόμα και να χορέψει ένα βαλς μαζί με την αγαπημένη του σύντροφο και βοηθό την Άγιο Βασίλενα…

υπό το φως των κεριών!!!




23 σχόλια:

  1. Καλημέρα..είναι πανέμορφα..μπράβο ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να υποθεσω οτι ειναι το ποτηρι που αφεινουμε για το ΑΓιο βασιλη κάτω απο το δεντρο.. ΦΟβερο ειναι και ναι μπορει να πινει μπυρα τελικα ο Αγιος βασιλης!!!! Ολα προσεγμενα μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βίκυ,πολύ όμορφα,απόλυτα γιορτινά!
    Πρόσεξε...μπορεί να πιει κανένα ποτηράκι παραπάνω και ξεχαστεί-πώς θα έρθει στα σπιτάκια μας και τον περιμένω με λαχτάρα,έστω κι αν αγοράζω όλα τα δωράκια και το δικό μου επίσης.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω πιστεύω θα τα τιμήσει και τα δύο.Είναι μοναδικά!και θα τον γεμίσουν σπιτική θαλπωρή και αγάπη...
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τέτοια που του κάνεις του Αϊ Βασίλη μας , χλωμό το βλέπω νάρχεται και σε μας!!!!
    Υπέροχα όλα , ποτήρια , κηροπήγια!!Και επειδή δεν πρόλαβα την προηγούμενη ανάρτηση ( με τόση ενέργεια που υπάρχει στην γειτονιά δεν ξέρεις κατά που να κάνεις) σου λέω ότι η κούπα έγινε φανταστική!!!Γειά στα χεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν ήμουν Αη Βασίλης και είχα πιει το ζεστό μου γάλα σε μια υπέροχη κούπα και μετά συνέχιζα με κρασάκι σε τόσο όμορφα ποτήρια υπό το φως των κεριών χορεύοντας βαλς με την Αη Βασιλενα σιγά μην έφευγα από σένα... Οικόσιτο θα με είχες και τρώω και πολύ !!! Καταπληκτική δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΧΡΥΣΑΝΘΗ!..ΣΕ ΣΕΝΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ..ΜΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι τέλεια!!!!!!!!!!!!!!! Μπράβο σου γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τυχερός ο Άγιος Βασίλης!Και εμείς τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΤΟΥ! ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ !!!!!!! Ε ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΤΙΜΟΣ!
    ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλα εσυ βαλθηκες να τον ξεμυαλισεις για τα καλα τον Αγιο Βασιλη,αντε μετα απο τοσες ομορφιες να παει αλλου.Εκει θα ερθει και δεν θα το κουνησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΕΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΕΕΕΕΝΟΥΜΕ......ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΕΓΩ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ.ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΥΜΕΝΑ ΜΕ ΡΥΖΟΧΑΡΤΟ Η ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΨΕΙ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΟΤΙΒΟ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ;;;;ΒΙΚΑΚΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!!ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ότι και να φτιάξουν τα χεράκια σου είναι προσεγμένα και στην παραμικρή λεπτομέρεια που εξάλλου κάνει και την διαφορά!!!! σε φιλώ τέχνη πραγματική !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια και αυτά τα ποτήρια !!!!! 'Εχει δίκαιο η Βαλάντη. Αυτό που θαυμάζω σε σένα είναι πάντα η μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες και το λεπτό και εκλεκτό σου γούστο (κάτι σου έχει αφήσει το Παρίσι και σένα...!!!). Με το καλό να μας έρθει ο ΄Αγιος Βασίλης ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προσπαθώντας να φτιάξω τις νέες μου δημιουργίες πάλι πέρασε η ώρα… και θα σας απαντήσω μεσάνυχτα +

    @ Katrina…
    Εεεεε όχι και φοβερή!!!!!!

    @Μαρία…
    Σε ευχαριστώ Μαράκι… και καληνύχτα!!!!

    @marilise…
    Όνειρο είναι… που κάθε Χριστούγεννα δεν θέλω να παραδεχτώ πως τα χρόνια πέρασαν και δεν είμαι πια παιδί!!!!

    @Katerina…
    Μακάρι και αυτές οι γιορτές να είναι ένα παραμύθι…

    @tzeni xr. …
    Σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου… Ναι αυτό είναι το ποτήρι!!!

    @eleni…
    Δεν θα τον αφήσω να ξεχαστεί εδώ… ξέρω πως τον περιμένουν όλοι φέτος!!!!!!

    @Χαρά
    Θέλω να πιστεύω ότι θα του αρέσουν… και έτσι και Αυτός θα εκπληρώσει τις επιθυμίες μου!!!

    @Χρυσάνθη…
    Θα έρθει και προς τα εκεί… άνοιξε μόνο διαδρόμους στον λουλουδόκηπο σου γιατί σίγουρα από εδώ θα φύγει πιωμένος… χα!χα!χα!

    @Eva’s blog…
    Σε ευχαριστώ πολύ Εύα μου… φοβάμαι όμως πως με το φαγητό μου δεν θα μείνει και πολύ ευχαριστημένος ο καημενούλης!!!

    @Nena…
    Απλά προσπαθώ Νένα μου!!!

    @lourdi lourdaki…
    Θα έρθει και σε σας… στα σπίτια σας θα βρει ωραιότερα πράγματα!!!

    @Natasha…
    Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!

    @Marianna…
    Μην παραπονιέσαι κορίτσι μου… ζήτα μου ότι θέλεις και θα το έχεις!!!

    @Effie’s Sweet Home Designs…
    Ελπίζω να έρθει και να φέρει και ότι μπορεί να σηκώσει τέλος πάντων… γιατί χανόμαστε!!! Χα!χα!χα! Στην υγειά μας Εφούλα!!!

    @ Δημιουργία…
    Παρόλο που από παιδάκι τρελαινόμουν για τον Αι Βασίλη… σου υπόσχομαι ότι θα τον στείλω και σε σας… αν φυσικά περάσει από εδώ!!!!!

    @Νάσια…
    Νασουλίνη μου γλυκό θα έρθει και σε σας…!!!! Και ελπίζω να σας φέρει και όλου του κόσμου τα καλά!!!!
    Τα ποτήρια είναι καλυμμένα με ένα ριζόχαρτο που μοιάζει με δαντέλα, και από πάνω μοτίβο από ριζόχαρτο… φιλάκια πολλά!!!

    Καληνύχτα γειτονιά… πάω να συνεχίσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Βαλάντη Λακούτση…
    Σε ευχαριστώ πολύ… αυτό που κάνω είναι κάτι που με ξεκουράζει και με γεμίζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Marie-Anne…
    Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου φιλενάδα που πάντα με στηρίζεις… Όσο για το Παρίσι… η αλήθεια είναι πως μου έχει αφήσει πολλά και λατρεμένα!!! Ελπίζω να έρθει ο Αι Βασίλης και φέτος και να φέρει σε όλους αυτό που επιθυμούν!!! Καλή σου νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πάρα πολύ όμορφα!!μπράβο!!κι όταν άναψες τα κεράκια έκαναν υπέροχη ατμόσφαιρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι φτιάξανε πάλι αστέρι μου τα μαγικά σου χέρια!!!Σιγά μην ξεκολλήσει ο Άγιος απο το σπίτισου!!!!!!!Πολλά πολλά φιλιά Βίκυ μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...