Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Ενα Βραβείο.... για μικρούς!!!!!!!!!!

Πρωί – πρωί πέρασε από το σπιτικό μου  η Φιλία και άφησε βραβείο!!! Ένα βραβείο για μας τους «μικρούς» όπως λέει και η ίδια!!!   Καλέ ναι…  για τα σπιτάκια που έχουν λιγότερους από 200 αναγνώστες!!!! 

Με την σειρά μου εγώ θα το προσφέρω στα μικρά σπιτάκια ….

  • της Μαριάννας «L’Atelier de Marie-Anne» {http://latelierdemarieanne.blogspot.com}
  • της Πέπης «Δημιουργίες Καρδιάς» {http://dhmiourgieskardias.blogspot.com}
  • της Αλέκας «Απ’ την Αλέκα!» {http://apotinaleka.blogspot.com}
  • της Κατερίνας «Made by me…» {http://katrinakr.nlogspot.com}
  • της Μαίρης «Mary’s crafts» {http://craftsm.blogspot.com}
και παρακαλώ τους ιδιοκτήτες τους να το δώσουν σε άλλα πέντε σπιτάκια ο καθένας… έτσι για να πάρουν όλοι από ένα βραβειάκι!!!!!!




12 σχόλια:

  1. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑΠΟΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ...
    ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!
    ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΔΩΜΑΤΙΟ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΤΑ ΚΑΛΑΠΟΔΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασε με να διαφωνήσω..εν υπάρχουν μεγάλα ή μικρά μπλοκ..ούτε τα βραβεία είναι για μένα ένδειξη ..άλλωστε με τη τελευταία αλλαγή στη παρακολούθηση εγώ ειδικά και άλλες όπως ξέρω δεν μπορούμε να μπουμε..δεν ξέρω για ποιό λόγο.Θεωρείς το μπλογκ σου μκρό; ξέρεις πόσοι το διαβάζουν; μπορεί να περνούν βιαστικά όπως εγώ πχ και να μη κάνουν σχόλιο..Είσαι ένα πολλή γλυκό πλάσμα και εν τη ευκαιρία..στείλε με μέιλ τη διεύθυνση σου να ..τολμήσω εγώ να σου στείλω γουράκι..εσένα που φτιάχνεις τόσα υπέροχα πράγματα!Θα το πω..δεν αντέχω..τι υπέροχη Χριστουγεννιάτικη φορεσιά έβαλες στο μπλοκόσπιτο σου!!!!!!Καταζήλεψα , κάποτε η κόρη μου μου έβαζε νέα..τώρα..θα την πάρω στο τηλέφωνο να της τα ..ψάλλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Βίκυ μου. Το αξίζεις!
    Κι εγώ λίγους αναγνώστες έχω. Ε, δεν πειράζει.
    Καλό βράδυ και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποδηλατισσα συγχαρητηρια για το βραβειο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΕΧΕΙ ΜΠΟΛΙΚΗ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΣΑ ΟΜΟΡΦΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βίκυ μου, συγχαρητήρια για το βραβείο και ευχαριστώ που μου το στέλνεις και σ'εμένα. Τρέχω να το αναρτήσω ! Αντε, και να τους πολλαπλασιάσουμε τους αναγνώστες μας αν και, όπως λέει και η Νάσια, δεν μετράει η ποσότητα....
    Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας και για την στήριξη στο Blog μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βικυ μου σ'ευχαριστω για το βραβειο!!!!!!!!!!!
    Χρηκα πολυ!!!!!!!Δεν πειραζει που ειμαστε μικροι, καποτεβθα μεγαλωσουμε κι εμεις!!!!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΣΟΥΣ ΕΙΧΕΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 300!!
    ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!
    ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!
    ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!!!!!!
    Ο ΜΠΛΟΚΕΡ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ;
    ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αααααα...το πρώτο μου βραβείοοοοοοο!!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ! Ελπίζω να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο η blogογειτονιά μας!Προσπάθησε να γράψεις ένα ποιηματάκι...ε;;; Σε χαιρετώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βίκυ μου, χίλια ευχαριστώ από την καρδιά μου !Και για το ενδιαφέρον σου το αληθινό! Φιλάκια και να περνάς καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...