Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΊΔΙ........




Πορευτήκαμε μαζί στα εύκολα και στα δύσκολα, στις χαρές και στις λύπες, σε δρόμους εύκολους μα και σε ανηφορικά μονοπάτια. Πριν από τρεις ακριβώς μήνες χωρίς καν να το καταλάβεις ο δρόμος σου έγινε Γολγοθάς, για πρώτη φορά έσβησε το χαμόγελο από τα χείλη σου. Πιαστήκαμε από το χέρι και προχωρήσαμε μαζί... ξέρω δεν πονούσα όπως εσύ, όμως πονούσα πολύ γιατί από την αρχή ήξερα πως δεν μπορώ να σου προσφέρω τίποτα, δεν μπορούσα να απαλύνω τον πόνο σου, μόνο να σου κρατώ το χέρι μπορούσα και να σου δίνω δύναμη, δεν ξέρω αν τα κατάφερα... όμως προσπάθησα. Εχθές αποφάσισες να φύγεις για το μεγάλο ταξίδι.... έμεινα πίσω να σου κουνώ το μαντίλι του αποχαιρετισμού με δάκρυα στα μάτια, όμως σου το ορκίζομαι θα είμαι δυνατή, θα κρατήσω για πάντα στην καρδιά μου το χαμόγελο σου φυλαχτό για να συνεχίσω γιατί η για μένα η ανηφόρα συνεχίζεται.
"Καλό Ταξίδι" αγόρι μου, εκεί που πας δεν θα είσαι μόνος, υπάρχουν διάπλατες αγκαλιές έτοιμες να σε δεχτούν........


11 σχόλια:

  1. Βίκυ μου δεν έχω λόγια...συλλυπητήρια κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θερμά συλλυπητήρια...να είσαστε καλά να τον θυμόσαστε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο του ταξιδι.........
    καλη δυναμη γλυκια μου......
    μια αγκαλια...και την αγαπη μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θερμά συλλυπητήρια Βίκυ μου!
    Να ζήσετε , να τον θυμόσαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγάντα ρε Βίκυ μου... Καλούς ουρανούς να έχει κι εσείς να είστε καλά, να τον θυμάστε με αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή μου Βίκυ,υπομονή και δύναμη σου εύχομαι,τώρα θα σας προσέχει από ψηλά και εσένα και τη Δημητρουλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το κερί για την ανάπαυση της ψυχούλας του ανάβει δίπλα σ' αυτό της μητέρας μου τώρα που σου γράφω κι η σκέψη μου είναι πάντα κοντά σου Βικάκι μου...

    Αγάπη πολλή κι αγκαλιά μεγάλη με ευχές από καρδιάς για δύναμη και υπομονή κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θερμά συλλυπητήρια...Καλή ανάπαυση στην ψυχούλα του και καλή δύναμη σε σας που μένετε πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συλλυπητήρια, καλή μου Βίκυ... Να είσαι καλά να τον θυμάσαι, κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...