Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Η κότα έκανε το αυγό... ή το αυγό την κότα???

Είναι ένα ερώτημα που έχει προβληματίσει την ανθρωπότητα ήδη από τα χρόνια των αρχαίων Ελλήνων μέχρι τον 21ο αιώνα,  ένα τυχαίο γεγονός όμως ήρθε και έδωσε την λύση του προβλήματος!!!!  
Ναι καλά διαβάσατε, το πρόβλημα λύθηκε.....
Το αυγό, και όχι ένα τυχαίο αυγό, αλλά το πήλινο αυγό της Λυδίας στην μεταφορά του τσακίστηκε....   παρ το εσύ μου λέει η Λυδία σίγουρα κάτι θα το κάνεις...





Έκανα την δύσκολη, αλλά τελικά υπέκυψα στον πειρασμό και να το αυγό, βρέθηκε στο εργαστήρι....  


τρίφτηκε, στοκαρίστηκε, παντρεύτηκε με τον πηλό και το μυστήριο τόσον αιώνων λύθηκε....  Το αυγό έκανε την κότα!!!! 


 Μια κότα στρουμπουλή έτοιμη να φιλοξενήσει στην κοιλίτσα της.... αυγουλάκια σοκολατένια  ή κουλουράκια!!!!

22 σχόλια:

  1. Ορίστε.....! το λύσαμε το μυστήριο και το τακτοποιήσαμε το θέμα μια χαρά....!
    Υπέροχο έγινε Ποδηλάτισσα. Μου αρέσει πάρα πολύ.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα.... αιώνες ολόκληρους να μην μπορούμε να βρούμε την λύση του γρίφου!!!! χα χα χα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  2. Γιατρε μου κάνετε θαυματα! Τι κουκλα και στυλάτη κοτα είναι αυτή;
    Όσο θυμάμαι ένα αθλιο ντεκουπάζ που είχα κάνει παλιοτερα σε κάτι τετοια αυγα... θα το κουβαλάω για πάντα βάρος στη συνειδησή μου.... χα, χα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ και άθλια δουλειά δεν υπάρχει Νικούλα μου... όλοι ξέρουν τι θαύματα φτιάχνεις, εγώ κατέφυγα στην λύση του πηλού γιατί το decoupage το έχω βαρεθεί, χώρια που δεν έχω παρακολουθήσει και την εξέλιξή του!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Ώστε το αβγό έκανε την κότα. Αμαν Βίκυ μου και έχω βάλει στοίχημα ότι η κότα έκανε το αβγό! Χαλάλι του αβγού σου που έχασα είναι πανέμορφο.Πολύ πολύ ωραίο.
    Καλό Σ/Κο ήρεμο και γαλήνιο εύχομαι
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου δεν χρειάζεται να πεις για την δική μου άποψη.... κράτα την δική σου επιχειρηματολογία.... είναι κρίμα να χάσεις το στοίχημα!!!χα χα χα!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Να το θυμάμαι λοιπόν το σπασμένο αυγό της Λυδίας έκανε την κότα !!Πάντως όπως και αν έχει Βίκυ μου το αποτέλεσμα μετρά και πάντα ο σκοπός !!Σας φιλώ και τις δυο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλτο σε post στο ψυγείο.... είναι κρίμα να το ξεχάσεις!!!χα χα χα!!! Το σπασμένο αυγό έφτασε στα χέρια μου σε μια στιγμή που δεν ήθελα να κάνω τίποτα.... έκανε την κότα όμως "για τον σκοπό" και ναι αυτό είναι που έχει σημασία!!!! Φιλιά και από εμάς και ευχές για καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  5. Τον λύσαμε και αυτόν το γρίφο!!!μπράβο Βίκυ!!!λοιπόν έχω ακριβώς το ίδιο αυγό μου το χάρισε μια φίλη μου και σκεφτόμουν πως να το κάνω...μου δωσες ιδέα!!θα κάνω έναν στρουμπουλό κοκορα!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε Δεσποινάκι μου φτιάξε τον κόκορα σου να κάνουμε τον γάμο.... να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  6. Εεεε μα πια με αυτον τον γρίφο..για την κότα και το αυγό Βικακι μου!!
    Ορίστε.. που να το ξέρανε ότι ενα ραγισμενο αυγό..θα εδινε την λύση.. στο αιώνιο ερώτημα..
    Αλλά να το λεμε ότι μοναχό του δεν μπορούσε να κανει τίποτα.. αν δεν το επιαναν τα χρυσα σου τα χερακια...να το μεταμορφώσουν σε μια κότα στρουμπουλή.. μια όμορφη πουλαδα...που λεει και το άσμα φιλεναδα..!!
    Να δούμε τι αλλο θα σκαρφιστεί το μυαλουδακι σου..
    Να εισαι καλα θελω και να προσεχεις.. την Βικυ..καλο σου βραδυ αγαπη μου φιλακια και στις δυο σας..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα Ρουλάκι μου από κάτι απλό και ασήμαντο γεννιούνται, γιαυτό δεν πρέπει να υποτιμούμε τίποτα.... ούτε ένα ραγισμένο αυγό!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  7. Εγώ δεν ξέρω πιο έγινε πρώτο, αυτό που ξέρω είναι ότι το αυγοκοτοπουλακι σου είναι τέλειο και πανέμορφο Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επιτέλους ο γρίφος λύθηκε με αφορμή το σπασμένο αυγό που έφθασε στα χέρια σου !!! Το αποτέλεσμα δεν έδωσε μόνο λύση σε ένα επιστημονικό θέμα, αλλά και ένα εικαστικό/χρηστικό πουλερικό, πανέμορφο και με προσωπικότητα που του χάρισε η δική σου τέχνη και ευαισθησία γιά να συμπληρώσει όλες τις άλλες δημιουργίες σου που προσφέρεις με αγάπη για καλό σκοπό.... Να είσαι καλά, να δημιουργείς, να προσφέρεις....γαλήνιες ημέρες εύχομαι , Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Κλαυδία μου με ότι μέσον μου έχει μείνει να δημιουργήσω... Γαλήνιες μέρες δεν βλέπω να έρχονται, το παλεύω όμως με όποιον τρόπο μπορώ!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  9. Ατε πάει και τούτο , λύθηκε το μυστήριο λοιπόν :}
    πολύ όμορφη η κότα/αυγό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάντως παραμένω με την αμφιβολία! Χαχα Να είσαι καλά Βίκυ μου και να συνεχίσεις την μεγάλη συνεισφορά σου . Η κοινωνία μας έχει ανάγκη ανθρώπους σαν εσένα ! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σιγά μη δεν εκμεταλλευόσουν το σπασμένο αυγό αφού έπεσε στα μαγικά σου χεράκια... Πανέμορφο έγινε Βικάκι μου!!!

    Φιλάκια αγάπης κι αγκαλίτσα ζεστή σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...