Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

Και τι κουτί... κουτί!!!

Έτσι ξεκινούσε πριν πολλά χρόνια ο τίτλος μιας διαφήμισης γνωστής μπύρας.... ήταν η εποχή που η μπύρα άλλαξε συσκευασία και από το μπουκάλι μπήκε στο μεταλλικό κουτάκι!!!

Σήμερα όμως το θέμα μου δεν είναι ένα καινούργιο μεταλλικό κουτί για μπύρα, αλλά ένα ξύλινο κουτί, που πάνω του στρογγυλοκάθισε με μεγάλη άνεση  μια προκομμένη αρκουδίτσα (σχέδιο από το Pinterest) που ξεκίνησε να φτιάχνει ένα όμορφο πάτσγουορκ παπλωματάκι..... 




και φυσικά στο εσωτερικό του είναι έτοιμο να φιλοξενήσει  είδη ραπτικής....




έτσι για να μπει μια τάξη!!!!

37 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Βίκυ με υγεία,αγάπη, χαρά και πολλές πολλές δημιουργίες!!!
    Πανέμορφο το κουτί ραπτικής!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά γεμάτη από ότι επιθυμείτε!!! Χαίρομαι που σου αρέσει το κουτάκι!!!! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. χρονια πολλα!!βικυ....με υγεια!!και εμπνευση φυσικα!!υπεροχοοοοτο κουτι!!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά καλή μου Ίριδα με υγεία.... αν υπάρχει αυτή τα υπόλοιπα σιγά σιγά έρχονται!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο!!!Πραγματικά είσαι αξιοθαύμαστη!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε ευχαριστώ πολύ, αλλά δεν κάνω και κάτι τόσο σπουδαίο για να είμαι αξιοθαύμαστη!!!!! Φιλιά πολλά και από εμένα!!!!

      Διαγραφή
  4. Μα είναι πολύ όμορφο!!!έβαλες μπρός τις μηχανές Βίκυ μου;..
    Χαίρομαι και περιμένω να δω...τι θα δω!!! Φιλάκια πολλά!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου οι μηχανές θα έπρεπε να μην έχουν σταματήσει.... το Πάσχα φέτος είναι πολύ νωρίς και δεν θα προλάβω να κάνω αυτά που θέλω!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  5. ομορφα κ νοικοκυρεμεναααααααααα γλυκητατοοοοοοο!!!!
    καλη χρονια λοιπον με πολλα κοψε ραψε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Σοφία μου!!! Φυσικά εγώ δεν θα έχω και πολλά κόψε ράψε,
      αλλά εκεί που θα πάει το κουτί σίγουρα κάποια νοικοκυρά θα βρεθεί να το εκτιμήσει!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. καλε τι κουκλιτσα ςιναι αυτη η αρκουδιτσα?
    καλη χρονια με υγεια!!! κ παντα με υπεροχες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, χαίρομαι που σου άρεσε η αρκουδίτσα μου!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  7. Φιληνάδα μου τα πνεύματα μας συναντιόνται..αυτό το καιρό ζωγραφίζω...κουτιά!!!!Είναι υπέροχο, εγώ θα φτιάξω και για τη Πρωτοβουλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου αν δεν ταιριάζαμε.... δεν θα είμαστε κολλητές τόσα χρόνια!!!!! Και εγώ για την Πρωτοβουλία δουλεύω.... το Πάσχα είναι νωρίς φέτος, ελπίζω να προλάβω να φτιάξω όλα όσα θέλω!!!!!

      Διαγραφή
  8. Απαραίτητο σε κάθε νοικοκυρά ! Πολύ γλυκό ! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το λες Χρυσάνθη μου, για νοικοκυρές..... γιαυτό θα έρθει στην Βέροια το κουτάκι, που οι νοικοκυρές είναι πολλές!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Ωωω! τί όμορφη η πρώτη σου δημιουργία του νέου χρόνου!!!
    Προκομένη η όμορφη αρκουδίτσα σου!!!!
    Καλή χρονιά, Βίκυ μου, με υγεία πάνω απ'όλα, αλλά και χαρές και όμορφες δημιουργίες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!! Χαίρομαι που σου αρέσει η αρκουδίτσα μου.... φτιάχνει την προίκα της, χα χα χα!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Αυτή η γλυκύτατη προκομμένη αρκουδίτσα που στολίζει το κουτί της ραπτικής είναι υπέροχη, όπως υπέροχη είναι και η προσφορά σου στην Πρωτοβουλία Βίκυ μου !!!Με το καλό όλες οι εμπνευσμένες δημιουργίες σου, της νέας χρονιάς,να βρούνε τη θέση τους στις καρδιές και στα σπιτικά γενναιόδωρων ανθρώπων όπως εσύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ο σκοπός είναι υπέροχος Κλαυδία μου οι άνθρωποι γίνονται γενναιόδωροι και δίνουν ακόμα και την ψυχή τους, και αυτό στην περίπτωση της Πρωτοβουλίας κάθε φορά γίνεται και πιο έντονο παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε όλοι!!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο το κουτί σου Βίκυ μου!!!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά Βίκυ μου!!!!τι υπέροχο,όμορφο κουτάκι!!!να σαι καλά Βίκυ μου να προσφέρεις να δημιουργείς να αγαπάς!!!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά με υγεία Δεσποινάκι μου!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. οπως πάντα οι δημιουργίες είναι πολύ ωραίες. Και το κουτί για ....ραφτρες σαν και μένα είναι απαραίτητο. Θάθελα να το αγοράσω και τα χρήματα να τα στείλω στην πρωτοβουλία.Καλήνύχτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι δημιουργίες μου και σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια. Εγώ δεν έχω αρμοδιότητα να πουλάω πράγματα για λογαριασμό της Πρωτοβουλίας, ότι φτιάχνω είναι για τα παζάρια που γίνονται για αυτόν τον σκοπό Χριστούγεννα και Πάσχα και για τα ράφια του FRONT, οπότε για να αποκτήσεις το συγκεκριμένο κουτί θα πρέπει να περιμένεις να φτάσει το Πασχαλινό Παζάρι και να το αγοράσεις από εκεί μια και τότε θα κοστολογηθεί κιόλας!!! Καλό ξημέρωμα!!!!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο κουτί. Αγαπημένη η αρκουδίτσα και με τρελαίνει που πλέκει! Καλή Χρονιά, Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χροσνιά όμορφη και δημιουργική!!!! Χαίρομαι που σου αρέσει αλλά η Αρκουδίτσα ράβει και μάλιστα πάτσγουορκ!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Φανταστικό έγινε το κουτί που με το αρκουδάκι να ράβει το αποθεωσες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και το κουτί ..κουτί μπορει να μην το πήραμε είδηση οταν εγινε..α αλλά δεν το προσπεράσαμε..φιλεναδα.. και σαν ιδεα...και σαν κατασκευή ..η τελειοτητα ειναι αυτή που θα το κανει αναρπαστο.. και από οτι είδα ήδη αυτο έχει γινει.. χαιρομαι που ότι η προσφορα σου δεν τελιωνει ποτε...να σε έχει ο Θεός καλα αγαπη μου.. θα τα πουμε... φιλακιαααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω καλό μου ότι δεν προσπερνάς... μα και να προσπερνούσες δεν πειράζει!!!! Μακάρι ότι φτάνει στην Πρωτοβουλία να γίνεται ανάρπαστο... ξέρεις καλά πως αξίζει!!! Όσο για την προσφορά, πως να τελειώσει... όσο υπάρχουν ανάγκες και όσο αντέχουμε θα είμαστε στις επάλξεις!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  17. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังบู๊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφο που είναι!!!
    Γλυκό, τρυφερό, μου θυμίζει την καρδούλα της Δήμητρας!
    Πολύ ωραία η σκέψη σου Βικάκι μου, στολίδι νοικοκυράς!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...