Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Άλλος με την βάρκα μας......


Φράση κλεμμένη από ταινία της Αλίκης, όπου μάταια προσπαθούσε να συγκεντρώσει κόσμο για να τον περάσει απέναντι....



Τώρα ήρθε η ώρα να μπούμε όλοι εμείς στην βάρκα.... στην βάρκα της ελπίδας!!!



Θα βρούμε φουρτούνα γιατί ο αέρας λυσσομανά.....αν όμως δεν βγούμε ποτέ στην θάλασσα με άσχημο καιρό, αν δεν τραβήξουμε όλοι μαζί κουπί, αν δεν μάθουμε πόσο αντέχει η βάρκα μας δεν θα καταφέρουμε να φτάσουμε ποτέ στην Ιθάκη μας!!!! 

Δημιουργία από πηλό


28 σχόλια:

  1. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η δική σου βάρκα είναι πανέμορφη !!!!!
    Τι καταπληκτική δημιουργία Βίκυ !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακαρι η βαρκα σου φιλεναδα μου να μας πάει σ απανεμο λιμανι γιατί με τόση φουρτούνα που εχουμε .....!!!! έχεις γινει εξπερ στον πηλό.. και τα εργα σου .. ειναι ξεχωρίστα.. παντα... εχω την εντυπωση οτι απο κοντα θα ειναι ακομη πιο ωραια...δημιουργούμε και αυτό μας σωζει... να μπουμε στην βαρκα Βικυ μου ...ΟΛΟΙ μαζι για την Ιθακη ....καπου θα υπαρχει... σε γλυκοφιλώ ματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει η Ιθάκη καλή μου αλλά θέλει κόπο και θέληση μεγάλη για να φτάσεις μέχρι εκεί!!!! Η δημιουργία σώζει, αυτό είναι αλήθεια και όταν υπάρχει και στόχος....... τότε όλα είναι καλύτερα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Βίκυ που δημιουργείς ομορφιές!!!!!
    Κάνω κι εγώ διάφορα, αλλά δεν έχω όρεξη να τα ανεβάσω, από Δευτέρα ελπίζω!!!!!
    Πάντως η Ιθάκη είναι σχετική για τον καθένα!!!!
    Δεν χρειαζόμαστε πολλά για να είμαστε ευτυχισμένοι, μας έβαλαν να θέλουμε πολλά για να νομίζουμε ότι αυτό είναι ευτυχία!!!!!!!
    Να είσαι καλά!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημιουργώντας προσπαθώ να περάσω από τα δύσκολα..... πάντα το ίδιο έκανα!!!!! Πάντα ήξερα που βρίσκετε η ευτυχία.... ίσως γιατί πάντα μοιραζόμουν αυτά που είχα!!!! Εύχομαι και ελπίζω να έρθουν καλύτερες μέρες...... Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Κατακλυσμούς ποτέ δε λόγαριάσαμε, μπήκαμε μες στα όλα και περάσαμε
    κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα παντοτινό τον ήλιο τον ηλιάτορα...

    Βικούλα όλοι μαζί στη βάρκα θα μπούμε και θα τραβήξουμε κουπί και θα περάσουμε κι αυτή τη φουρτούνα!
    Είναι το πιο όμορφο πλεούμενο που έχω δει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο πλεούμενο.... σχέδιο Κάντζαλη τι θα μπορούσε να είναι!!!! Αν τραβήξουμε όλοι μαζί κουπί σίγουρα θα καταφέρουμε να περάσουμε τις συμπληγάδες!!!! Πολλά φιλιά Νικούλα!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Οι συγκυρίες δεν μου επέτρεψαν να είμαι κοντά σας Βίκυ μου αλλά στη βάρκα με οποιοδήποτε κόστος μπαίνω και όρθια μάλιστα για να χωρέσουμε όλοι!!!
    Για την Ιθάκη λοιπόν με το χέρι στην καρδιά !!!
    Τα φιλιά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά θα πω πως έχασες ένα υπέροχα δημιουργικό Σαββατοκύριακο..... που μας οδήγησε σε υπέροχες θαλασσινές δημιουργίες!!!! Καλοδεχούμενη στην βάρκα.... στην Ιθάκη θα φτάσουμε σίγουρα, ενωμένοι και δυνατοί!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Επιβιβάζομαι κι εγώ πάραυτα στην πανέμορφη βάρκα σου, όρθια, καθιστή, ξαπλωτή.....με φουρτούνα και μπουνάτσα θα ταξιδέψουμε και σίγουρα σε κάποιο ακρογιάλι απάνεμο θα βρεθούμε.....αρκεί να έχουμε ομοψυχία, διάθεση να συνεργαστούμε και να είμαστε αποφασισμένοι να τραβήξουμε γερό κουπί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την..... θα κάνουμε μαζί και αυτό το ταξίδι και σίγουρα θα καταφέρουμε να πιάσουμε απάνεμο λιμάνι!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφη!
    Μου άρεσαν και οι λεπτομέρειες!
    Η φράση αυτή της Αλίκης, αγαπημένη!
    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρε με μαζί σου και μένα. Σε τέτοιο πλεούμενο και με κοινό προορισμό ακόμα και σε μιά γωνίτσα στριμωγμένη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι σε αυτή την βάρκα Ελένη μου!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πάρε μας στη βάρκα σου!!!!Πανέμορφη!!!!!Τα συγχαρητήρια και τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπιάστε..... όλοι οι καλοί χωράνε!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και από εμένα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ πολύ όμορφη η βαρκούλα σου, Βίκυ!!
    Καλό και ήρεμο καλοκαίρι να'χουμε !! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πεπίτα!!!!!!!!!! Ελπίζω το καλοκαιράκι να είναι καλό και ήρεμο για όλους μας!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Θαυμάζω ξανά την υπέροχη βάρκα σου και σε παρακαλώ να μου κρατήσεις θέση!

    Φιλάκια πολλά Βικάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέση υπάρχει για όλους.... καλή διάθεση να υπάρχει!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Τι ομορφη που ειναι!! αχχχχ θα ταξιδεψω νοητικώς!!!! φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλλη μια φανταστική δημιουργία σου Βίκυ μου που με ξετρέλανε!! Πανέμορφη η βάρκα σου, συγχαρητήρια!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...