Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Το δικό μου όνειρο!!!!!!!!


Ήταν το απόγευμα της 24ης Ιανουαρίου του 1932 που ο Πάμπλο Πικάσο φιλοτεχνεί "Το όνειρο" την προσωπογραφία της τότε ερωμένης του, Μαρί - Τερέζ Γουόλτερ με την οποία ήταν μαζί από το 1927 (όταν εκείνος ήταν 45 και εκείνη μόνο 17) μέχρι το 1935, και με την οποία απέκτησε μία κόρη την Μάγια!!!  





"Το όνειρο" και "Η Διάλεξη" γεννήθηκαν από την δραστική μείξη της φυσικής γοητείας και της σεξουαλικής αθωότητας της Μαρί Τερέζ που είχαν μεθυστική επίδραση στον Πικάσο και είναι από τα πλέον περιζήτητα έργα του ζωγράφου, λέγεται μάλιστα πως "Το όνειρο"   είναι ο δεύτερος πιο ακριβοπληρωμένος πίνακας όλων των εποχών μια και το 2013 πουλήθηκε στο αστρονομικό ποσόν των 155 εκατομμυρίων δολαρίων!!!!



Πριν από αρκετό καιρό σε ένα περιοδικό Κυριακάτικης εφημερίδας μία φίλη διαβάζει για τους πιο ακριβούς πίνακες του κόσμου, μα η ματιά της σταματά στο "Όνειρο".... και δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί αρχίζει να με κουρδίζει για να ξεκινήσω να φτιάχνω τον πίνακα με πηλό....

Ε... δεν είσαι με τα καλά σου!!!!  ήταν η πρώτη μου αντίδραση, αλλά η επιμονή της από την μία και το ότι την έχω ψωνίσει από την άλλη (χα!χα!χα!  μην γελάτε γιατί εσείς φταίτε για αυτή μου την κατάντια..... εξαιρετικό η μία, υπέροχο η άλλη, ιδού το αποτέλεσμα....)  με έκαναν να επιχειρήσω να φτιάξω και εγώ "Το δικό μου Όνειρο"!!!!!!

Ο πηλός ανοίχτηκε......  και σε ένα απόγευμα,βγάζω ένα δικό μου αποτέλεσμα..... 




Και μετά σειρά παίρνει το ξύλο που πάνω του θα στηριχθεί το όνειρο..... 
Ασταρώνεται και στοκάρεται και είναι έτοιμο για να υποδεχτεί την πήλινη δημιουργία...





Τα χρώματα έρχονται και αυτά με την σειρά τους να παίξουν τον δικό τους ρόλο.....





και λίγο αργότερα η πατίνα και μετά το βερνίκι μας λένε πως κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος!!!!


Δεν ξέρω αν έκανα καλά που άκουσα την φιλενάδα μου και έφτιαξα αυτόν τον πίνακα.... ξέρω όμως πως ευχαριστήθηκα και αυτή την διαδρομή....  και με "Το δικό μου όνειρο" το ταξίδι προς την χώρα της  δημιουργίας συνεχίζεται.......

53 σχόλια:

  1. Καλημέρα Βίκυ μου!!!!να την ακούς τη φιλενάδα σου!!!είναι πανέμορφο!!!!δεν έχω δει
    αλλη να δουλεύει τόσο καλά τον πηλό!!!είσαι μαστόρισσα!!!!τέλειο!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου την ακούω, αν και έχει αρχίσει να ανεβάζει ψηλά τον πήχη και φοβάμαι μην παίσω και τσατιστώ!!!!! Σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτεροι από εμένα στον πηλό, εγώ απλά τον αγάπησα, έχω και την καλύτερη δασκάλα και ήρθε και έδεσε!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  2. Respect, κορίτσι μου!!!!!!!! Μη σταματάς να δημιουργείς θαύματα!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!! Και φυσικά συνεχίζω..... το ταξίδι της δημιουργίας είναι το πιο μαγικό!!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  3. Βίκυ, η δημιουργία σου είναι τέλεια! Οποιαδήποτε άλλη λέξη μου φαίνεται μικρή μπροστά σε αυτό που βλέπω!! Συγχαρητήρια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορεί το όνειρο του Πικάσσο να είναι πασίγνωστο και ακριβοπληρωμένο, όμως το δικό σου, είναι σίγουρα εξ ίσου μοναδικό και εξαιρετικά καλοφτιαγμένο !!! Με τέτοια όνειρα να πορεύεσαι ποδηλάτισσα και να τα απολαμβάνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μου όνειρο δεν θα ήθελα ποτέ να έχει τιμή γιατί τότε το ταξίδι θα είχε χάσει το νόημα του..... σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ και με τον λόγια σου με βοηθάς να πάω λίγο παρακάτω!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  5. Βίκυ μου είναι υπέροχο!! Απείρως καλύτερο από το πρωτότυπο, απίστευτα καλοφτιαγμένο και οι αλλαγές που έκανες στο ρούχο, στα χρώματα και στο φόντο το αναδεικνύουν και το κάνουν ακόμα πιο ωραίο!! Συγχαρητήρια και την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απείρως καλύτερο από το πρωτότυπο...... μάλλον είναι τεράστια υπερβολή, πως θα μπορούσα να συγκριθώ με έναν Πικάσο, έχω κάνει όμως μια τεράστια προσπάθεια και χαίρομαι που σας αρέσει!!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
    2. Βίκυ μου δεν ήταν υπερβολή για μένα. Σέβομαι την τέχνη του και την επανάσταση που έφερε, στη δική σου δημιουργία όμως προσωπικά μου άρεσαν περισσότερο οι χρωματικές σου επιλογές και οι αλλαγές που έκανες όπως και το ανάγλυφο που έδωσε ζωή και βάθος στον πίνακα. Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
    3. Για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ό ν ε ι ρ ο το όνειρο! εύγε!!!
    φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο πίνακας αυτός του Πικάσο είναι από τους αγαπημένους μου και η δική σου εκδοχή είναι εκπληκτική! Τον απέδωσες υπέροχα! Κι όσο σκέφτομαι ότι όλο αυτό είναι με πηλό... μπράβο σου, είσαι απίστευτη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!! Όταν έχεις μαθητεύσει δίπλα σε μοναδικό δάσκαλο καταφέρνεις να κάνεις με Πηλό ακόμα και έργο του Πικάσο!!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Είσαι όνειρο κι έμπνευση ΤΕΡΑΣΤΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    Συγχαρητήρια, γλυκιά αγκαλιά!!!
    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινάκι μου σε ευχαριστώ κοριτσάρα μου!!!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά και τεράστια αγκαλιά!!!!! Σ' αγαπώ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Όνειρο το όνειρο και γι αυτό να ακούς τη φίλη σου !!!!!
    Μ αρέσει και ο τρόπος που μας το περιγράφεις σαν να είναι κάτι πολύ απλό .... εσύ Βίκυ κάνεις το όνειρο πραγματικότητα με τα θαυματουργά σου χέρια !!!!
    Καλή συνέχεια. Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζει το να κάνεις κάτι με τον πηλό, αρκεί να τον αγαπήσεις!!!! Όταν έχεις και καλούς δασκάλους όπως εγώ, τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο εύκολα!!!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Το όνειρο σου Βίκυ.... είναι απλό ΟΝΕΙΡΟ !!!!!!
    τελεια !!!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο καλύτερη μπορείς να γίνεις με τα σχόλια μας;
    ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ το όνειρο.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα σχόλια είναι αληθινά, και δεν γράφετε όλοι πως αυτά που φτιάχνω είναι τέλεια.... αν αποφασίσετε να πείτε αν έκανες αυτό ίσως να γινόταν καλύτερο, τότε ναι σίγουρα θα γινόμουν καλύτερη!!!! Ξέρω πως κανένας δεν θέλει να με δυσαρεστήσει γιαυτό και εγώ προσπαθώ από μόνη μου!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  12. Ονειρεμένο το ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ Βίκυ μου! Μπράβο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά έκανες και άκουσες την φίλη σου!!!! Είναι ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ!!! Μπράβο!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Bίκυ μου ο πίνακας σου είναι τέλειος και φαίνεται οτι ευχαριστήθηκες και αυτή την διαδρομή !!!
    Ολες οι δημιουργίες σου με πηλό είναι εξαιρετικές,μα το όνειρο του Πικάσο το απέδωσες υπέροχα !!!εύχομαι καλή συνέχεια!! πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου σε ευχαριστώ!!!!! Ότι και αν κάνω το ευχαριστιέμαι, με τον πηλό όμως πραγματικά νοιώθω διαφορετικά!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Αλλο ένα αριστούργημα βγαλμένο απο τα άξια χεράκια σου!! Ονειρεμένο!! Καλή συνέχεια Βικυ μου!!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου μία καλή προσπάθεια είναι..... ο πηλός είναι κάτι που αγαπώ και σίγουρα θα προσπαθήσω να τον πάω και παραπέρα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Βίκυ μου, μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι αυτό το ταξίδι στη χώρα της δημιουργίας να μη σταματήσει ποτέ, γιατί να ξέρεις, ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί σου!
    Το ΟΝΕΙΡΟ... ονειρικό!!!
    1000 μπράβο, γλυκιά μου!!! Μεγαλούργησες πάλι!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου και εγώ το ίδιο θέλω να πιστεύω.... ότι για αρκετά χρόνια θα μπορώ να ταξιδεύω στον υπέροχο κόσμο της δημιουργίας, έτσι για να μπορώ ακόμα να ονειρεύομαι γιατί αλλιώς........ Σε ευχαριστώ πολύ για όλα, αλλά πιο πολύ για αυτά τα υπέροχα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Εντάξει, πετάς! Τι άλλο να πω πια; Ονειρεμένο όνειρο! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχεις ανέβει επίπεδο λέμεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μέχρι να πέσω και να τσακιστώ Ρένα μου!!!!!! Σε ευχαριστώ.... φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  19. Εγώ τώρα τι να πω !!!Πιο ονειρεμένος απ΄ότι τον φαντάστηκα!!!Μπράβο σου φιλενάδα μου και έκανες θαυμάσια και τούτη τη φορά !!!Σε φιλώ μέχρι νεωτέρας συνάντησης !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έχεις να πεις τίποτα, μπορείς να τραγουδήσεις.... στο επιτρέπω!!!! Δεν ξέρω τι είχες φανταστεί, ξέρω όμως πως αν κάνεις μια προσπάθεια θα τα καταφέρεις και εσύ!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  20. αχ τι να πω μ αυτα που βλεπω οτι φτιαχνουν τα χερακια σου?τι να πω?γιατι δε μενουμε κοντα να μου κανεις μαθηματααααα????? ειναι υπεροχο!!!πραγματικα υπεροχο!!!!πολλα πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!! Κρίμα που δεν μένουμε κοντά όχι για μάθημα όμως για παρεούλα!!!!! Για μάθημα στον πηλό η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΑΣΚΑΛΑ για τον πηλό έρχεται στην Πάτρα............ νομίζω πως προλαβαίνεις να δηλώσεις συμμετοχή!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Πρώτον καλά έκανες και άκουσες την φίλη σου και δεύτερο βέβαια και καλύτερο που την έχεις ψωνίσει Βίκυ μου.Έτσι εσύ δημιουργείς και εμείς θαυμάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ!!!!! Όσο για την φίλη μου.... πριν από λίγο μου έλεγε πως ψάχνει πίνακες μεγάλων ζωγράφων για να τους φτιάξω με πηλό...... πάει τελείωσε, θέλει να με τρελάνει!!!!!!χα!χα!χα! Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  22. Ονειρο ,ονειρεμένος πίνακας,πάλι τοκανες το θαύμα σου.Πέρνα και από μας που σε περιμένει κάτι.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις πέρασα από εσάς και πραγματικά νοιώθω ευτυχής που κέρδισα το υπέροχο δώρο σας!!!!!!! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σου!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  23. Καλά που δίνεις οδηγίες.
    Λέω να ξεκινήσω αύριο την Γκουέρνικα...
    Αν έχω καμιά απορία θα σε ρωτήσω.
    Προς το παρόν σου βγάζω το καπέλο, δίνω τα ρέστα μου, υποκλίνομαι και αγαπάω τη φαντασία και την τόλμη σου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορούσα και εγώ να γράψω όπως εσύ, θα έκανα και την Γκουέρνικα!!!!! Εσύ λοιπόν με την πένα σου εγώ με τα μολύβια μου, τους πηλούς μου και ότι άλλο χρειαστεί για να ολοκληρωθεί ένα έργο!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Και πολύ καλά έκανες Βικούλα. Εγώ ομολογώ πως ενθουσιάσηκα! Μου άρεσε πολύ και η επιλογή του θέματος και ο χρωματικός συνδυασμός. Εύγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!! Όταν με το έργο μου ενθουσιάζετε και η δασκάλα..... αισθάνομαι ευτυχής!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Πώς να μην ενθουσιαστεί η δασκάλα, Βίκυ μου? Μπορεί να εμπνεύστηκες από το περίφημο έργο τέχνης, αλλά εδώ δεν μιλάμε για αντιγραφή, αλλά για ένα νέο έργο φτιαγμένο από τα χρυσά σου χεράκια, με αγάπη και μεράκι. Μπράβο φιλενάδα, είναι εξαιρετικό!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...