Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Αυτή που περνάει!!!!


Στην κοσμάρα μου ως συνήθως κι άξαφνα τη βλέπω να περνάει

Με μια τσάντα «Ελευθερουδάκης» και να μου χαμογελάει

Σαλιγκάρια στη Σταδίου και τριφύλλια στη Σίνα

Ομορφαίνεις βάδισμά μου την Αθήνα
Λεμονιές στην Κοραή, περικοκλάδες στου Ζώναρς 
Θέλω να σε ξαναδώ κατά μόνας!



Αυτή που περνάει, αυτή που περνάει

Αυτή να ρωτήσουμε να δούμε που πάει

Αυτή να ρωτήσουμε τον προορισμό μας
Ο άγνωστος δρόμος της να βρει το δικό μας.



Τη ρωτάω «τι γίνεται» μου λέει «απλώς πηγαίνω στη σχολή μου»

Στη χοροεσπερίδα, στη συνέλευση, στη φιλοσοφική μου

Περιβόλια στη Μπενάκη, στη Σκουφά βοσκοτόποι
Ζουζουνίζουν γύρω απ’ τ’ άνθος σου οι ανθρώποι
Λουλακί παραθυράκια στα ταξί και στα τρόλεϊ
Αλληλοκαλημερίζονται όλοι




Σαλιγκάρια στη Σταδίου και τριφύλλια στη Σίνα

Ομορφαίνεις βάδισμά μου την Αθήνα

Αν δεν έχεις τι να κάνεις σε παντρεύομαι τώρα
Και αρχίζει η ανοιξιάτικη ώρα



42 σχόλια:

  1. Αυτή που περνάει......δεν ξέρω που πάει
    ή ποιους συναντάει, μα χαμογελάει,
    μια όμορφη τσάντα στο χέρι κρατάει
    κομψή κι αεράτη, μπροστά της κοιτάει....

    Την κοιτώ κι εγώ με θαυμασμό, όπου και να πάει.δεν θα περάσει απαρατήρητη...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα!χα! έτοιμο τον έχεις πάντα τον στίχο!!!! Φιλάκια Κλαυδάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη λεπτομέρεια η εφημερίδα μέσα στη τσάντα!!! Τέλεια είναι!!! (και πολύ πρωτότυπη πρόταση γάμου!!!) Καλησπέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!!! Όσο για την πρόταση....... όντως πρωτότυπη!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι καταπληκτική και η κοπέλα και η τσαντούλα!!!
    Συγχαρητήρια!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με μια τσάντα στο χέρι.. ..
    περπατάει και ξέρει..
    πως εκείνη είναι ντίβα
    και τα θύματα στίβα..
    από πίσω της πάνε
    και που δεν ρωτάνε
    απλώς μόνο κοιτάνε..
    την θεά που βαδίζει
    και τον κόσμο ζαλίζει..
    μα ζωή δεν θα είχε
    αν μια φίλη σπουδαία
    με πηλό να την φτιάξει
    να την κάνει μοιραία.
    Με ποδήλατο πάντα
    τριγυρνάει και κάνει
    τοσα τόσα και τόσα..
    που ο νους δεν το βανει...!!!!

    Χιχι.χι. διαβασα πιο πανω την Κλαυδία ζήλεψα .....και με έπιασε ο ιστρος μου..Βικακι μου..χιχ.χχι. καλά να περασεις καλο καλοκαιρι...φιλακιααααααα!!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά σας θαυμάζω... πως το έχετε τόσο εύκολο το να γράφετε στίχους με την παραμικρή αφορμή!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά γλυκιά μου Ρουλίτσα!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Άντε τώρα να γράψεις σχόλιο μετά από τις ποιήτριες!!!

      Διαγραφή
    3. Δεν γράφεις σχόλιο.... απαντάς με σκιτσάκι!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Μα δεν έχουμε να θαυμάσουμε μόνο την δημιουργία σου, που είναι καταπληκτική !!!!!!!!
    Έχουμε και τα κορίτσια τα ταλαντούχα με τους στίχους τους !!!!
    Μια τέλεια ανάρτηση με χειρονακτική και πνευματική τροφή !!!!!
    Μπράβο σε όλες σας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ρε παιδί μου.... με το παραμικρό σκαρώνουν στίχους, εμένα όλο αυτό μου φαντάζει απίστευτο!!!!!!!!!!!! Φιλιά Ράνια μου!!!!!

      Διαγραφή
  6. Κυριες μου!!!!!!! Τι ομορφιες ειναι αυτες απο ολες σας!!!!1
    καταπληκτικη η κοπελια με την τσαντα και την εφημεριδα ,συντροφια με ωραιους στοιχους!!!!
    Μπραβο σας Βικυ , Κλαυδια, ,Ρουλα και βλεπουμε στην συνεχεια!!!
    φιλακια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτό που λέμε για περάστε και θαυμάστε!!!!! Τα κορίτσια στο πι & φι γράφουν από στίχους μέχρι θεατρικό έργο.... μεγάλα ταλέντα!!!!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Είσαι περιβόλι ολάνθιστο Βίκυ μου!!!
    Κοντά σου, αλληλοεμπνέονται όλοι και δημιουργούν μέχρι και στίχους!
    Η λεπτομέρεια με την τσάντα και την εφημερίδα, δείχνει πόσο προσεχτικά δουλεύεις τα μοντέλα σου. Κουκλίστικα όλα, μπράβο σου!!!
    Κι άλλο ένα μεγάλο μπράβο στις Κλαυδία και Ρούλα, που στιχούργησαν πάνω στις "μελωδίες" σου!
    Να'στε καλά ρε κορίτσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτή την ανάρτησή μου κατάλαβα πόσο εύκολα εσείς που έχετε το χάρισμα της γραφής μπορείτε να στήσετε ολόκληρη παράσταση..... μια εικόνα μόνον σας φτάνει!!!!! Πολλά φιλιά Μαράκι μου!!!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτή που περνάει είναι καταπληκτική!!
    Και σίγουρα τραβάει τα βλέμματα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι είδες τραβάει τα βλέμματα και τους στιχουργούς!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Αυτή που περνάει, αυτή που περνάει,
    ποιος ξέρει που πάει...
    λα σου σου ρε λα...λα σου σου ρε λα...αχαχα...
    Άμα δεν το'χεις, τι το θες το ποιηματάκι κοπελιά!!!
    Ωραία η περαστική σου Βικούλα... επέστρεψες δημιουργικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστο Μαράκι μου..... εμείς με τα μολύβια μας τα χρωματιστά, τα παστελάκια μας, άντε και τον πηλό μας!!!!! Οι "κονδυλοφόροι" είναι για άλλα χέρια!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. πολύ ωραίο τραγούδι αλλά ακόμα ωραιότερες οι δημιουργίες σου, τα συνδύασες τέλεια!!
    φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζινάκι ευχαριστώ.......... είμαι καλά και το Σάββατο σου έρχομαι!!!!!!!!!! Μέχρι τότε φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Μεγαλούργησες με έργο και κείμενο , εντάξει η τσάντα το απόλυτο θηλυκό αξεσουάρ είναι το κάτι περισσότερο αυτής που περνάει και μαγνητίζει το βλέμμα!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά και να μην μεγαλούργησα..... τελικά όμως η τσάντα κατάφερε να κλέψει την παράσταση!!!!!!!! Φιλάκια γλυκιά μου να περνάς καλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία! Σεργιάνι στο κέντρο :)
    Καληνυχτα, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο δεν είναι το σεργιάνι στο κέντρο???? εγώ πολύ το αγαπώ!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. πω πω τι εφτιαξες παλι!
    υπεροχη αυτη που περναει! :)

    καλημερα γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλή μου!!!!!!!!!! Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Μια υπέροχη βόλτα με την τσάντα στο χέρι....
    Σε θαυμάζω Βικούλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή που περνάει και μας γλυκοκοιτάει
    τόσο κομψά ντυμένη
    πάει να δει βιτρίνες, να πιεί και καφεδάκι
    με άλλες κοπελιές .
    Γειά στα χέρια σου Βίκυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βίκυ μου γειά σου.
    Τι σικάτη κοπελιά μας έκαναν πάλι τα χρυσά σου τα χεράκια?Ασε η τσάντα! Ολα τα λεφτά που λένε.Γιατί είναι όμως προβληματισμένη και δεν ξέρει που να πάει?Μήπως θέλει να ρθεί στην Πάτρα που θα έχουμε την έκθεση με τις ΤΣΑΝΤΕΣ γιά το Αντωνοπούλειο Ιδρυμα? Πες της θα περάσει καλά.Θα μας έρθουν κιάλλες προσωπικότητες από όλη την Ελλάδα.Αν βέβαια η κυρία δεν μπορεί να εγκετελείψει το κλεινόν άστυ,ας μας στείλει την τσάντα της μόνον.Εσύ βίκυ μου τα κανονίζεις αυτά.Καλό Σαβατοκύριακο.
    Φιλάκια εις διπλούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βίκυ μου, ξεχωριστή η ανάρτησή σου, όπως πάντα. Με ταυτότητα, φαντασία, αγάπη και ευαισθησία!
    Να είσαι πάντα καλά, και να δημιουργείς τόσο ξεχωιστά καλλιτεχνήματα!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου, μαζί με πολλά φιλιά!!!
    Υ.Γ.
    Τι όμορφο τραγουδάκι, πολύ μ' αρέσει!!! Θα κάτσω να τελειώσει και μετά θα φύγω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτά είναι!!!!!!!!υπέροχες δημιουργίες με πηλό και μεράκι και στο λεπτό σκαρώνετε στιχάκι....τι να πω !!!μπράβο και πάλι μπράβο !καλό καλοκαιράκι σου εύχομαι με ξενοιασία μπόλικη και διάθεση δημιουργίας ...και ποιός ξέρει πάλι τι αριστούργημα θα θαυμάσουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Περπατάει και τα "σπάει" στο διάβα της η κοπελιά!!!! Μα τόσο στυλ, τόση φινέτσα !!!
    Οσο για τις λεπτομέρειες (τσαντούλα, αναγνωστικό υλικό, κλπ) είναι άψογες!!
    Καλό καλοκαίρι , Βίκυ , να'χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανακαλύπτω και άλλα πράγματα που αφήνεις σιγά σιγά και μεθοδικά να ξετυλίγονται εμπρός μας.Καλλιτέχνης στην ύλη ,καλλιτέχνης στον λόγο!!! Η παιδεία τόσων χρόνων δεν συγκρατείται πιά!!!Σ'αγαπώ ,σάγαπώ!! ποοοοου βρίσκεσαι τώρα!! Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βικάκι μου η κοπέλα σου είναι πανέμορφη!
    Περνάει και... τρίζουν τα πεζοδρόμια!!!

    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βικυ μου τί κάνεις γιατί χάθηκες μας λείπεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...