Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Ο Άι Βασίλης έρχεται.....


....και εύχομαι να φέρει σε όλους σας τα πολυτιμότερα δώρα:
Χαρά, Υγεία, Ελπίδα, Ειρήνη, Ευτυχία,
Αγάπη, Αισιοδοξία, και διάθεση για Δημιουργία!!!

2014 Ευχές για Καλή & Ευτυχισμένη Χρονιά!!!!!




35 σχόλια:

  1. Βικούλα μου, εύχομαι το 2014 να είναι γεμάτο υγεία, χαρά, δύναμη και δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια πολλά δημιουργική χρονιά με αισιοδοξία όνειρα και έντονα συναισθήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένες μου νεράιδες..σας αγαπώ πολύ και σας εύχομαι ο καινούριος χρόνος να σας φέρει πάνω απ´όλα υγεία...πολλές χαρές και πολλές όμορφες στιγμές γεμάτες αγάπη !!!!
    Να είσαστε πάντα καλά και με όλους τους αγαπημένους σας παρέα !!!
    Αγκαλιές σφιχτές και πολλά φιλάκια φίλες μου !!! Μιά όμορφη μαγική πρωτοχρονιά να έχετε..περαστικά σου καλή μου Βίκυ..δέν μασάς με τίποτα και πάντα έτσι να είσαι !!! Να δώσεις πολλά φιλάκια στην γλυκειά μου Δήμητρα !!!
    Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Αααααα...πολύχρωμα και δημιουργικάααα !!!
    :ο))......χό...χό...χόοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ……..|___|…..
    ……..|000|…..
    ……..|000|…..
    ………0/…..
    ………./…..
    ………..||…..
    ………..||…..
    ………_||_…..*´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` ¤ Have a Blessed and Prosperous New Year!
    Τις καλλίτερες ευχές για ΥΓΕΙΑ, όλων σας Βικάκι

    Με ♥
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υγεία, Χαρά κι ευλογία στο σπιτικό σου, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλές ευχές για τη νέα χρονιά!
    Ο άγιος Βασίλης να αφήσει στην πόρτα σας μόνο χαρές!
    Φιλιά Βικούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά!! Καλή Χρονιά με υγεία και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος, να φέρει υγεία και χαρά!!! Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και δημιουργικά εύχομαι και πάνω από όλα με ψυχική και σωματική υγεία φιλάκια πολλά !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Xρόνια Πολλά!!! Καλή Χρονιά!!
    Εύχομαι ο νέος χρόνος να χαρίσει σε σένα και την οικογένειά σου, υγεία,γαλήνη και πολλές - πολλές όμορφες στιγμές!!

    Διάβασα και την προηγούμενη ανάρτηση και σε ευχαριστώ για το Βραβείο που μου χάρισες..!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω και μια αγκαλιά μεγάλη...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά, Βίκυ !! Το 2014 να γεμίσει υγεία, ευτυχία, χαρά, αγάπη και πολλά όμορφα χαμόγελα το σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά, με υγεία, πολλά χαμόγελα και πολλές δημιουργίες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά γλυκιά μου. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλά χαμόγελα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Χρονιά!!!
    Δημιουργική, αισιόδοξη, με υγεία και χαρές!

    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά, Bίκυ μου, με υγεία, αγάπη και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου! Και πάντα με όμορφες δημιουργίες!
    Ελπίζω να σου πέρασαν οι πόνοι!
    Φιλάκια πολλά σε σένα και την Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και καλή χρόνια Βικυ μου, με υγεία να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βικούλα μου!!! Καλή χρονιά, κούκλα μου!!!
    Υγεία, κέφι και όνειρα πασπαλισμένα με χρυσόσκονη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά κα καλή χρονιά Βίκυ μου, με 2014 ευχές για σένα και τους αγαπημένους σου για υγεία, ευτυχία, αγάπη , δημιουργία κι΄ότι άλλο επιθυμείς να στο φέρει ο καινούριος χρόνος!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή χρονιά Βίκυ μου,να είσαστε όλοι καλά και χαρούμενοι!Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά! Χρόνια καλά! Να είσαι χαρούμενη, δημιουργική και πάντα να έχεις γύρω σου ανθρώπους που να τροφοδοτούν την έμπνευσή σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ!! αυτός ο Αγιος Βασίλης...ένα μόνο δώρο ας έφερνε..υγεία υγεία υγεία.. Βικούλα μου..και ο καινούργιος χρόνος την αγάπη και τα χαμόγελα... σου ευχομαι τα καλυτερα φετος να έρθουν.. να σας βρούν..χι.χι. και απο ότι είδα στην προηγούμενη αναρτηση κόλησες και εσύ το μικρόβιο του πλεξίματος και μαλιστα με επιτυχία.. το αποδεικνύει το σούπερ μοντέλο..να μου το φιλήσεις..!!!!!! σου αφιερωνω μια μαντιναδα μου..
    Χρόνια πολλα και μια ευχή
    για τον καινούργιο χρόνο
    να ναι τα χρόνια σου πολλά
    χωρις καθόλου πόνο..!!!..........................................φιλακια πολλα Βικούλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλη χρονια με υγεια και ευτυχια !!!!!!!!!!!!και παντα δημιουργικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή Χρονια Βίκυ, ευχομαι τα καλύτερα σε σένα και σόλη την οικογένειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή χρονιά Βίκυ με υγεία,και ας είναι περισσότερο φωτεινός και αισιόδοξος ετούτος ο χρόνος. Όλα τα καλά για σένα και την οικογένειά σου Ευχαριστούμε για το βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά σε σένα και την οικογενειά σου Βίκυ μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χρονια πολλα!!καλη χρονια!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή κι ευλογημένη η νέα χρονιά να φέρει χαρές, να πραγματοποιήσει ευχές κι επιθυμίες να χαρίσει υγεία, χαρά, αγάπη και ελπίδα σε κάθε σπιτικό και να μας γεμίσει δημιουργική διάθεση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολλές πολλές ευχές σου στέλνω Βικάκι,
    για μια γελαστή χρονιά !!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή χρονιά σου εύχομαι, με υγεία αγάπη, ζεστασιά, ηρεμία και ομορφιά. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανταποδίδω τις ομορφες ευχές σου Βικυ!!!
    Κατ΄αρχάς χρονια πολλα και για το ονομά σου!!
    Να εχετε αγαπη υγεία και ομονοια στο σπιτικό σας...ευτυχισμένο το 2014!!!
    Φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ότι επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...