Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Άλλη μια "Γιορτή Αγάπης & Προσφοράς" για το Ίδρυμα Χατζηκώνστα!!!

Ο Χρόνος περνά γρήγορα......

τα Χριστούγεννα Πλησιάζουν....
και άλλη μια "Γιορτή Αγάπης και Προσφοράς" θα στηθεί στο κέντρο της Αθήνας για να βοηθηθεί το Ίδρυμα Χατζηκώνστα αυτή την φορά!!!

photo1

Το Ίδρυμα Γεωργίου και Αικατερίνης Χατζηκώνστα είναι το παλαιότερο Ίδρυμα που παραμένει σε λειτουργία και το τρίτο που ιδρύθηκε μετά την επανασύσταση του ελληνικού κράτους.
Την τρέχουσα περίοδο στα προγράμματα υποστήριξης του Ιδρύματος  συμμετέχουν συνολικά 450 παιδιά, ηλικίας από 6 έως 18 ετών.

Οι 

μας προσκαλούν να ενισχύσουμε αυτή την προσπάθεια του Ιδρύματος Χατζηκώνστα, στέλνοντας τις δημιουργίες μας για να πετύχει και αυτή η Εκδήλωση Αγάπης!!!!


Για αυτή την εκδήλωση μάζεψα μολύβια...  χρώματα.... παλέτες....


πίνακες ζωγραφικής...

και έφτιαξα ένα ρολόϊ....



Ο σκοπός αυτής της ανάρτησης δεν είναι για να γίνουν σχόλια για την κατασκευή του ρολογιού, είναι μια έκκληση προς όλες εσάς τις φίλες blogger για να στείλετε ότι μπορείτε από τις δημιουργίες σας για να πετύχει και αυτή η εκδήλωση!!!  Είναι κρίμα να κλείσει άλλο ένα Ίδρυμα... όπως το Ζάννειο.

Ας βάλουμε όλοι μαζί ένα λιθαράκι για να συνεχίσουν ν΄ανθίζουν τα χαμόγελα στα χείλη των παιδιών.

Αν μπορέσετε να στείλετε κάτι θα είναι μέχρι 15 Δεκεμβρίου στην διεύθυνση .Λεωφ.
Κηφισίας 374 – 152 33 Χαλάνδρι
Τηλ.: 210.6810.687 – 210.6810.524 – 210.6827.973


18 σχόλια:

  1. Καλημέρα Βίκυ! Χαίρομαι που φρόντισες να το παρουσιάσεις γιατί εγώ δεν πρόλαβα να ετοιμάσω ανάρτηση στο μπλογκ μας. Να'σαι καλά να προσφέρεις πάντα. Σπεύδω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου δεν έχει σημασία ποιος θα φτάσει πρώτος..... σημασία έχει να μπορέσουμε να βοηθήσουμε!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μήπως θα ήταν καλό, να γίνει και ένα μπαζάρ προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα και να γίνει μεταμόσχευση εγκεφάλου σε όλους αυτούς που απλά ΚΛΕΙΝΟΥΝ ιδρύματα?
    ==Ρητορικό το ερώτημα==
    Φιλιά, Βίκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ σπεύδω όπως λέει και η Μαρία μας και ξέρεις αυτή τη βδομάδα έχω την αδελφή μου στο σπίτι και θα με βοηθήσει αρκετά , γιατί ο χρόνος κυλάει γρήγορα .
    Θέλω να είστε καλά , σας αγαπώ και ήδη μου λείπεται
    Φιλιά πολλά αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω κορίτσι μου ότι πάντα είσαι παρούσα!!!!!!!!!!! Και εσύ μας λείπεις.... πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Βικυ μου σας ευχαριστω για τα ρολογια που μου στειλατε.Μπραβο σας που ποτε δεν ησυχαζετε και ολο βοηθατε αυτους που το εχουν αναγκη.Για μας οι ΓΚΑΒΑΝΟΥΖΕΣ χτυπανε συνεχεια και μας λενε ποση δουλεια εχουμε εν οψη παζαριου.
    φιλακια πολλα και ιδιαιτερως στη Δημιτρουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται μπράβο και ευχαριστώ... είναι χαρά μας να μπορούμε να προσφέρουμε έστω και το ελάχιστο!!!!!!! Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο bazaar!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και από εμάς!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Kι εμείς θα προσπαθήσουμε να συνεισφέρουμε !!! Οι ανάγκες είναι πολλές και τα Ιδρύματα χρειάζονται τη στήριξή μας, δεν θα τα αγνοήσουμε ......με τις μικρές μας δυνατότητες θα κάνουμε το καλλίτερο δυνατόν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βίκυ μου..μπραβο παιδί μου που μας ενημέρωσες και για αυτό το παζάρι αν μπορέσουμε να στηλουμε κατι σε ποια διεύθυνση θα το στήλουμε πλιζζζζζζζ και μεχρι πότε έχουμε καιρό;; φιλακια πολλα .. πολλα φίλα μου την Δήμητρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχει Ρουλάκι μου... ξέχασα την διεύθυνση!!!!!!!!!! διόρθωσα όμως!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Είσαι η μητέρα Τερέζα.Προσφέρεις σε όλους με αγάπη. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι και για αυτά τα παιδιά. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και υπερβολές!!!!!!!! Μια απλή μητέρα σαν και όλες τις άλλες πολύ ευαίσθητη ίσως με τα παιδιά.... τίποτα πάρα πάνω!!! Γιουλάκι μου το ξέρω ότι όλες θα προσπαθήσετε να βοηθήσετε!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Ελήφθη !!!!
    Αλλά εσένα, Βικάκι, σε έχει τρομάξει
    το μάτι μου !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ομορφο το ρολόι...μπράβο για την ευαισθησία σου να προσφέρεις και εδώ...καλη επιτυχία εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία!
    Βικούλα μου χρυσοχέρα και δραστήρια σίγουρα θα βοηθήσουμε όλοι!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...