Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Πίπη η Φακιδομύτη



Την θυμάστε την Πίπη την Φακιδομύτη....  το κοριτσάκι με τις φακίδες και τα κοτσιδάκια????
Τότε που τα ιδιωτικά κανάλια δεν υπήρχαν - η Πίπη η Φακιδομύτη ήταν η αγαπημένη παιδική σειρά στην κρατική τηλεόραση... οι περιπέτειες της μικρής εννιάχρονης με τις κοτσίδες... τις φακίδες... τις διαφορετικές σε κάθε πόδι κάλτσες και την υπερφυσική δύναμη ήταν δημιούργημα της Σουηδέζας συγγραφέως  Astrid Lindegren και στον ρόλο της Πίπης ήταν η ηθοποιός Inger Nilsson

Είμαι η Πίπη η Φακιδομύτη
και΄χω μια μύτη ως το νεροχύτη
κι όταν την πιάνω παίζω πιάνο
κι όταν την αφήνω παίζω μαντολίνο


Η Πίπη λοιπόν μεγάλωσε όπως μεγάλωσαν και τα παιδιά εκείνης της γενιάς...  τα μαλλιά της όμως τα έχει πάντα πλεγμένα κοτσιδάκια και επέστρεψε στην Ελλάδα για να την δουν οι παλιοί της φίλοι και να την γνωρίσουν τα μικρά παιδάκια....



Πως είπατε???? δεν της μοιάζει???? μα πως να της μοιάζει.... δεν είναι η Inger Nilsson!!!!  είναι η Πίπη που δημιουργήθηκε από κομμένο μπουκάλι αναψυκτικού, γυψόγαζα, μαλλί...


την μανσέτα ενός παλιού πουλόβερ,μερικά κουμπάκια και λίγη πράσινη κερδελίτσα....


και φυσικά είναι ένας μικρός κουμπαράς που πάει στην Πάτρα κουβαλώντας το μήνυμά του...


Μόνο με παραμύθια κατακτώνται οι άνθρωποι

                                                      Γιάννης Τσαρούχης
                                                        Ζωγράφος









στις 16,17 & 18 Μαΐου 2013

54 σχόλια:

  1. είναι και πρώτο σχόλιο!τί να πω Βικυ!μετα και απο αυτή σου την κατασκευη,πιστευω οτι ολες εμεις ειμαστε...απλα οδοντοκρεμες...Εγω...δεν μεταδίδω άλλο!!χα χα χα!ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΡΙΑ ΜΟΥ,αλλα τον ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ!Με αγαπη!Και μάλλον θα σου δίνω ιδεες αν ποτε εχω, χωρις να υλοποιώ!!!Εχεις και την έμπνευση και τον τρόπο!φιλια!!!Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαρμπουνάκι μου δεν κάνω κάτι το ιδιαίτερο... απλές κατασκευές με μπουκάλια!!! Τι να πω δηλαδή εγώ για τα κεράκια σου??? Απλά ο καθένας στο είδος του!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Χαχα...η Πίπη!!! Μπράβο Βικούλα...δεν σταματάς πουθενά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την Πίπη που τη θυμήθηκες... χα χα χα.. Και στην Ιταλία την έδειχνε η τηλεόραση όταν ήμουν μικρή... Μπράβο που μας τη θύμησες και ένα ακόμη μπράβο για το όμορφο κουμπαρά.. Πρωτοτύπησες χωρίς καμία αμφιβολία... φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πίπη!!!! την αδερφη μου φώναζα έτσι επειδή ειχε φακίδες!! Πρωτότυπος κουμπαράς για αλλη μια φορά!μπραβοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα!!! και εμένα Πίπη με φώναζαν... αλλά για τα κοτσίδια μου!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρες φωτεινές ,σαν τα μαλλιά της Πίπη!Με τις αναμνήσεις του χθες και τη δημιουργικότητα του σήμερα μας "παραμυθιάζεις" κανονικά!!Ευφάνταστο,καλοφτιαγμένο και τελικά ,ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
    Φιλιά πολλά !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που καταφέρνω και σας "παραμυθιάζω"!!!! Σε καλωσορίζω στο σπιτάκι μου!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Πίπη φακιδομύτη πιπιλώ τα Βικτουάλια....
    Πίπη φακιδομύτη τραλαλά τραλαλα τραλαλούν!!!!
    Το θυμάσαι το τραγουδάκι;;; Της γενιάς μου όπως κατάλαβες...
    Όμορφος ο κουμπαράς σου! Είμαι σίγουρη ότι θα πουληθεί αμέσως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θυμάμαι το τραγουδάκι... δεν θα πει τίποτα!!! αν δεν το τραγουδούσα στην κόρη μου δεν έτρωγε!!!! χα!χα!χα! νόμιζες πως είμαστε συνομήλικες!!!! φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. Ε, μα είσαι απίθανη!!!
    Καταφέρνεις πάντα να μας μαγεύεις!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, Βίκυ μου!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω λόγια για να σε ευχαριστήσω!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  8. Η Πίπη...ανεξάντλητη σε ιδέες είσαι,Βίκυ!
    Πολύ όμορφος έγινε και όπως λέει το μότο,τα παραμύθια κατακτούν κάθε άνθρωπο σε κάθε ηλικία,τα έχουμε ανάγκη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα αγαπούσα τα παραμύθια και έχω πάρει ιδέες από αυτά!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Πω πω τι μου θυμισες βρε Βικυ μου, την αγαπω την Πιπη και ειχα και κουκλα της μικρη. Πολυ γλυκεια ιδεα και εκτέλεση!!
    Πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα την έχει αυτή την κουκλίτσα και η κόρη μου!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφη ιδέα και πόσο όμορφα την υλοποίησες !!! Τα μαγικά χεράκια σου και η αστείρευτη φαντασία σου, ζωντανέψανε την αγαπημένη ηρωίδα του παραμυθιού και την μετατρέψανε σε έναν ονειρεμένο κουμπαρά !!! Βικάκι απίστευτο σε φιλούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θα παρευρεθεί σαν "κουμπάρα" στον γνωστό γάμο!!!!! ξέρετε εσείς!!!! Φιλιά σε όλες σας!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα!!
    Με κάτι τέτοιες ομορφιές που βλέπω να φτιάχνετε έμπλεξα κι εγώ με τις κατασκευές! :)
    Και αυτός ο κουμπαράς σου είναι πολύ όμορφος! Μπράβο!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που έμπλεξες μαζί μας.... άντε περιμένουμε τις κατασκευές σου!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Καλά, δεν παίζεσαι Κυρία μου!!Τι ωραία ιδέα!!
    ΜΠΡΆΒΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλές κατασκευές με ένα μπουκάλι και λίγη γυψόγαζα.... ξεκίνα και εσύ!!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  13. Είσαι φοβερή!! Τι άλλο να πω; Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η λατρεμενη μου η αγαπημενη μου Πιπη πιο όμορφη απο ποτέ μπραβο Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πες μου σε ποιόν δεν ήταν λατρεμένη η Πίπη!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. μπραβο Βικυ!!!! κουκλα η κουκλα!χαχαχα
    λογοπαιγνιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρούλα μου εσύ μάλλον δεν την έχεις προλάβει την Πίπη!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Η Πίπη σου θα ξετρελάνει κόσμο στην Πάτρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τους τρελάνει με τις σκανταλιές της... θέλεις να πεις!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Αχ..... τη θυμάμαι την Πίπη.... πόσο μ' άρεσε!!!!!
    Εξαιρετική κι' αυτή η δημιουργία σου εφευρετική Βικούλα!!!
    Καλά, εσύ σ' όλα τα παζάρια πρέπει να απαιτείς δικό σου σταντ!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου άρεσε... δεν την ξέχασα ποτέ και για αυτό μάλλον δεν σκέφτηκα και πολύ για να την φτιάξω!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  18. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!
    ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑ!!!!
    ΚΟΥΚΛΑ Η ΠΙΠΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μην παίρνεις και όρκο πως δεν υπάρχει θέμα!!!!χα!χα!χα! Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. 'Αλλη μιά καλή ιδέα και πάλι απο σένα φιλενάδα!!! Υπέροχη η Πίπη σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. *Σηκώνω τα χέρια ψηλά*έχεις αχαλίνωτη φαντασία ,που την θυμήθηκες την Πίπη, πάνε35 χρόνια από τότε....
    Την'εφτιαξες τόσο όμορφη , με ιδιαίτερη επιτυχία τα μαλλιά της!!!Μπράβο Βικάκι είσαι φοβερή!!!!Σας καλημερίζω και σας στέλνω από ενα φιλάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως θα μπορούσα να έχω ξεχάσει την Πίπη όταν την έβλεπε και την ξαναέβλεπε η Δήμητρα και εγώ τραγούδαγα και ξανατραγούδαγα για να φάει το σκάσμένο!!!! χα!χα!χα!Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ χαριτωμένη η Πίπη σου/κουμπαράς σου . Και το μήνυμα της ωραίο.Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χαχαχααα Βίκυ μου είσαι απίθανη!!! Τέλεια η Πίπη σου, τυχερό το παζάρι της Πάτρας που σε έχει δίπλα του. Ξέρεις τι μου αρέσει σε εσένα; Η αχαλίνωτη φαντασία σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!
    Να έχει ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι τυχερή Ροδούλα μου... γιατί με ευκαιρία τα παζάρια δημιουργώ!!!! Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  23. Μία Πίπη Φακιδομύτη θα έλειπε από την Πάτρα; Όχι βέβαια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είσαι απλά απίθανη!! Αλλά η Πίπη είναι πιο απίθανη!! χαχα!! Καλή Κυριακή, Βικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άντε να δούμε ποια άλλη ιδέα για κουμπαρά θα κατεβάσει το κεφαλάκι σου!!! Η Πίπη ήταν ένα από τα αγαπημένα μου καρτούν......μην ψάχνεις να βρεις γιατί.....
    Πάντως η δική σου είναι τέλεια, όσο για τα μαλλιά.....εξεπλάγην.....λέω να σε προτιμήσω όταν αποφασίσω να αλλάξω χρώμα και κουπ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ αυτή την ανάρτηση γιατί δεν την είδα;τέλειο Βικάκι μου!!!!!νομίζω θα τους τρελάνουμε όλους!!!!καλή σου μέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πόσο δίκιο έχει ο Τσαρούχης ! Όλοι το θέλουμε το παραμύθι μας ...
    Μα πού, πού τα ξεσηκώνεις όλα αυτά ;;; Φτου να μη σε ματιάσω !!!! Άσε που μου θύμισες και τα δικά μου παιδικά χρόνια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βικούλα μου γλυκιά να είσαι καλά. Πάλι γέλασα με την καταπληκτική Πίπη. Είσαι ανεξάντλητη σε ιδέες που τις υλοποιείς κιόλας. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φανταστική η Πίπη,και ένα από τα αγαπημένα μου παιδικά όταν ήμουν μικρούλα! Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ γλυκούλα η Πίπη η Φακιδομυτη !!Τί παλιες εποχές μου θυμησες.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...