Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Το στόλισμα του κήπου....

Την βρήκα... που αλλού στο Μοναστηράκι!!! παλιά ξύλινη ζυγαριά... ελαφρώς σκοροφαγωμένη και παράλυτη... σκέφτηκα όμως ότι θα μπορούσε να γίνει ένα όμορφο κασπό...

... αφού λοιπόν της έκανα μια ελαφρώς αποτυχημένη παλαίωση, decoupage με ρυζόχαρτα και πατίνες σκέφτηκα πως είναι έτοιμη να κατέβει στον κήπο (σήμερα βέβαια απλά βγήκε στην βεράντα γιατί πάλι έβρεχε...)



 για να φιλοξενήσει στα καλαθάκια της αποξηραμένα....
η φυσικά λουλούδια....  και να συναντήσει τους φίλους της ...




τα ποτηστήρια ... 


 

μα και τα φανάρια... που την περίμεναν φτιαγμένα εδώ και αρκετό καιρό... για να στολίσουν τον κήπο....

23 σχόλια:

  1. ειναι ολα υπεροχα ..ειδικα το πρωτο ειναι εργο τεχνης,τι να πω,τρελενομαι τοσο για τετοιες μεταμορφωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια είναι!!!!Φοβερή ιδέα!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mου άρεσε πολύ η ζυγαριά και το φαναράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε καρίτσι μου !!Τι υπέροχα πράγματα έχεις φτιάξει!!Όσο για την παλαίωση σεν έχω κάνει ακόμη και δεν ξέρω κατα πόσο είναι αποτυχημένη .Πρωσοπικά μου αρέσει το αποτέλεσμα πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βικάκι με τέτοια παρέα,δεν νομιζω ν αποζητήσει εκεί που τη βρήκες...την έσωσες απο του Χάρου τα δόντια! Και φυσικα την έκανες ΥΠΕΡΟΧΗ! Τώρα για τι αποτυχίες μιλάς δεν γνωρίζω ό,τι εσύ, εμένα μ αρέσουν τόόόσο πολύ όλα!!!
    Μόνο θέλω να μου πεις: δεν υπάρχει κίνδυνος να ξεθωριάσουν με τον ήλιο;Μόνο αυτό φοβάμαι στους εξωτερικούς χώρους. Φιλάκια πολλά & καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ.....ΚΑΙ Η ΠΑΛΑΙΩΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, πανέμορφη η ζυγαριά-κασπό, μπράβο πολύ ωραία ιδέα, καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα κορίτσια…

    Ξαφνιάστηκα πρωί - πρωί βλέποντας τόσες επισκέψεις στο σπιτικό μου … μα φύγατε όλες γρήγορα… δεν πρόλαβα να σας κεράσω ούτε ένα καφαδάκι!!!

    @ Βασιλικούλα μου σε ευχαριστώ… αλλά όχι και έργο τέχνης!!! Μια καλή προσπάθεια μόνο!!!

    @ el.mar καλωσόρισες !!! χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου!!!

    @ Αναστασία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!

    @ Ρένα μου, απλά κάνω προσπάθειες… όσο για την παλαίωση τι να πω??? Εμένα δεν μου αρέσει και πολύ… απλά βιάζομαι να δώ το τέλος του αντικειμένου που φτιάχνω και πολλές φορές τα κάνω ψιλό θάλασσα!!!!!

    @ Χαρά μου είναι γεγονός πως σώθηκε η ζυγαριά από του «χάρου τα δόντια» … σε λίγο καιρό μόνο η σκόνη της θα υπήρχε, μια και το σαράκι έκοβε βόλτες πάνω – κάτω!!! Η αποτυχία στην παλαίωση είναι δεδομένη… και αυτό γιατί πάντα βιάζομαι να τελειώσω… Τώρα για τον κίνδυνο ξεθωριάσματος τι να σου πω??? Θα τα βάλω επάνω σε κάτι πεζούλες στον χώρο της ψησταριάς που είναι σκεπαστός και «Ο Θεός βοηθός»…. Να έχεις μια υπέροχη μέρα!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    @ Φουφουλίτσα σε ευχαριστώ…. αλλά αν την έβλεπες από κοντά δεν θα είχες την ίδια άποψη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. *Sofigraf* καλή σου μέρα και καλώσόρισες στο σπιτάκι μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΔΩ ΠΑΛΙΑΤΖΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΨΑΡΕΨΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ.
    ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΞΕΘΩΡΙΑΖΟΥΝ, ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΕΤΡΕΣ ΜΕ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ,ΑΛΛΕΣ ΞΕΘΩΡΙΑΣΑΝ ΣΕ ΜΗΝΕΣ.
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΉ!!!! ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΕΛΕΙΑ!
    ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΞΥΛΟ, ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΚΟΡΟΦΑΓΩΜΕΝΗ ΙΣΩΣ ΗΘΕΛΕ ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΕ ΣΚΟΡΟΚΤΟΝΟ ΠΡΙΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΖΟΥΖΟΥΝΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΞΥΛΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΒΡΟΧΗ- ΗΛΙΟ- ΑΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΣΤΟΛΕΣ -ΔΙΑΣΤΟΛΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΒΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ.

    ΘΑΥΜΑΣΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ! ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη ιδέα να γίνει κασπω η παλιά ζυγαριά!!! Μπράβο σου! Φοβερές όλες οι δημιουργίες σου! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!!!!1
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
    Η ξυλινη ΖΥΓΑΡΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!
    ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έμεινα "κάγκελο" με το αποτέλεσμα!!! "Γειά στα χέρια σου"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι τυχερή που βρήκες τέτοιο θησαυρό και τον αξιοποίησες θαυμάσια βλέπω,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι τέλεια!Την έκανες αγνώριστη την ζυγαριά μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι ΟΛΑ υπέροχα ,πραγματική μεταμόρφωση.Οι σκιάσεις σου είναι φοβερες!!! Μπράβο σου έσκισες για άλλη μια φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η φαντασία σου δεν έχει όρια.....τί καταπληκτική μεταμόρφωση είναι αυτή ??!! Μπράβο Βίκυ μου !
    Οσο για την αντοχή στους εξωτερικούς χώρους, πόσα χέρια βερνίκι τα περνάς συνήθως ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα μπλοκοπαρέα,

    Εδώ και πάλι για να σας ευχαριστήσω για τα υπέροχα σχόλια σας μα και για τις συμβουλές σας!!!

    @ Rena Christodoulou η αλήθεια είναι ότι στα παλιατζίδικα βρίσκεις καμιά φορά θησαυρούς… αρκεί να προσέξεις να μην τους πληρώσεις για χρυσάφι… και πάντα όταν αναρωτιέμαι…. υπάρχουν άνθρωποι που πετάνε τέτοια σκουπίδια… Το θέμα του ξεθωριάσματος το ξέρω… αλλά δεν έχω σκοπό να τα αφήσω στον ήλιο!!! Σε ευχαριστώ για όλα, και για άλλη μια φορά Καλή Επιτυχία στην έκθεση!!!

    @ Νίκη μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια μα και για τις συμβουλές σου!!!
    Την ζυγαριά την ψέκασα με ειδικό φάρμακο την έκλεισα μέσα σε νάιλον σακούλα για μία εβδομάδα μετά τις έκανα ειδικές ενέσεις και την πέρασα με ένα φάρμακο εμποτισμού και μετά άρχισα την μεταμόρφωση της όσο για την θέση της θα είναι κάτω από στέγαστρο!!!

    @ Dizzy button σε ευχαριστώ πολύ!!! Βλέπεις εγώ δεν ξέρω να ράψω ούτε κουμπί (χα!χα!χα!) γι αυτό δουλεύω κόλα και χαρτοπετσέτα… ρυζόχαρτο και κόλλα !!!

    @ [handmade+art]x2 τι να σας πω… ένα μεγάλο ευχαριστώ που με τις αναρτήσεις σας μας κάνετε σεμινάρια τέχνης και ιδεών!!!

    @ Βιολετούλα … ακόμα στο Ζάντε είσαι??? Ε! είπαμε αλλά όχι και «κάγκελο»… απλά προσπαθώ!!!

    @ rena ναι όντως είμαι τυχερή τώρα που μου έμαθες και άλλους χώρους για θησαυρούς δεν θα μαζεύομαι !!!!

    @ ΕΛΕΝΗ σε ευχαριστώ καλή μου και σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    @ Valavani σε ευχαριστώ πολύ… η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν οι μεταμορφώσεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα πια γλυκιά μου Marie-Anne

    Η φαντασία εκτός από ένα εκπληκτικό εργαλείο επίλυσης προβλημάτων, είναι και η «έξοδος κινδύνου» του μυαλού, μέσω της φαντασίας δημιουργείς ένα ολότελα δικό σου κόσμο… έναν κόσμο «καταφύγιο»… και πιστεύω ότι καταλαβαίνεις τι εννοώ!!!
    Όσο για την αντοχή δεν την ξέρω … τα πέρασα όμως τρία χέρια βερνίκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν υπαρχουν λογια ειναι το ενα καλυτερο απο το αλλο αλλα αυτη η ξυλινη ζυγαρια ειναι πολυ πρωτοτυπη και εκανες φοβερη δουλεια!!!! Μπραβοοοοοοοοοοο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα ποδηλάτισα, είμαι η Ginger και κατά κόσμον Μαίρη. Καταλαβαίνω τον χαραξτηρισμό σου "αποτυχημένη παλαίωση". Είναι η απληστία του δημιουργού που τη ζω κι εγώ συχνά. Πάντα η άπληστη η φαντασία μας το δημιουργεί ή το περιμένει ακόμα πιό όμορφο απ'ότι το φτιάχνουμε αλλά πίστεψέ με η δουλειές σου είναι πολύ ομορφες. Θα περνάω συχνά από δω. Καλό σου Σαββατόβραδο και πιό όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πειράζει που εμένα όλα μάρέσουν?Η ζυγαριά καταπληκτική!!αλλά και όλα τα υπόλοιπα εξίσου καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...