Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΚΑΛΑΠΟΔΙΑ ..... μια μεγάλη μου αγάπη

Ξύλινα δρύινα καλαπόδια μιας άλλης εποχής ........ δύσκολο να βρεθούν σήμερα μια και τα περισσότερα γίνονται καυσόξυλα.
Τα λατρεύω - δεν ξέρω γιατί - τα αναζητώ και όπου τα βρω τα αγοράζω και προσπαθώ να τα μεταμορφώσω χρησιμοποιώντας την decoupage και όχι μόνο ..........

Σε αναμνήσεις Ταξιδιών .........

Ταξιδεύοντας ......

Σε Μουσικές Νότες..........

Η Μουσική των Αγγέλων........

Σε στολίδι του Γραφείου.......


Θήκη για πένα ...........

 

Σε καράβια ονείρων .........
Κι΄ αρμενίζοντας στα πέλαγα ................

16 σχόλια:

  1. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα , αν και δυσκολεύτηκα λίγο γιατί το ψευδώνυμο vic droso ,το blog ποδηλάτησα , αναγκάστηκα να ψάξω ένα-ένα τα ιστολόγια που παρακολουθείς και με την εις άτοπον αναγωγήν να φτάσω σε σένα!! Ισως φταίει και που είμαι και ολίγον άσχετη!!!Νομίζω ότι είμαστε και παλιές γνώριμες από το βάλε φαντασία??? Δώσε μου το στίγμα σου για να καταλάβω!!!Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AΠΑ ΠΑ ΠΑ ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ!
    ΦΙΛΙ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια ευχαριστώ πολύ!!!!!!! αλλά τι να πω εγώ για τα δικά σας έργα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα ζωγραφισμένα και στολισμένα. Ιδιαίτερα μου άρεσαν αυτά που αρμενίζουνε στα πέλαγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολα τα καλαποδια σου ειναι απαιχτα!!!το εχω ξαναπει οτι ταχω λατρεψει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑΠΟΔΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλώς σε βρήκα υπέροχο το σπιτάκι σου διακοσμημένο με τις πιο όμορφες χειροκατασκευές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χάρηκα πάρα πολύ μέ την ανάρτηση. Ἁγαπῶ τά καλαπόδια γιά τόν ἐξὴς λόγο. Ὅταν ἦμουν μικρός είχαμε μερικά καλαπόδια τοῦ παπποῦ τοῦ τσαγκάρη, ὅ ὅποῖς σκοτώθηκε στόν πόλεμο, χωρίς νά τόν γνωρίσω. ¨Ετσι ὄταν βλέπω καλαπόδια, συνειρμικά θυμᾶμαι τήν γιαγιά μας, πού μιλοῦσε μέ πίκρα γιά τόν ἄντρα πού ἔχασε. Ἦταν μόλις 21 ἔτών, ἔγκυος στήν μητέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑΠΟΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ 2ο ΜΠΛΟΓΚ.
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΩ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί είναι το decoupage διότι έχω΄δύο ζευγάρια καλαπόδια και θα με ενδιέφερε να τα ζωγραφίσω για το σπίτι μου? Μπορείς να με καθοδηγήσεις?
    Ε΄ναι πολύ όμορφο ό,τι έχεις φτιάξει!!
    Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που σε βρήκα!!!!Πανέμορφες οι μεταμορφώσεις στα καλαπόδια!!! Μπορείς να μου πεις που τα αγοράζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύκαλή δουλειά,θα ήθελα και εγώ καλαπόδια γιατί κάνω φέλτ ακόμα και καλούπια ξύλινα για καπέλα,που μπορώ να βρώ?
      miroula@yahoo.gr

      Διαγραφή
  13. Αυτά πως μου ξέφυγαν? Το αρμενάκι το τελευταίο είναι το πιό όμορφο, και το παραπάνω, και το παραπάνω....αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. BRHKA SHMERA ΞΥΛΙΝΑ ΚΑΛΑΠΟΔΙΑ 5 ΕΥΡΩ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΒΒΥΣΙΝΙΑς ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν ηξερα οτι εισαι η ποδηλατισσα ησουνα κ στο βαλε φαντασια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...