Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτό θα πεί θέληση!!!


Ύστερα από 18.000 ώρες δουλειάς ο κ. Ζεράρ Μπριόν κατασκεύασε το «Μικρό Παρίσι» -  στο κήπο του σπιτιού του στην Νότια Γαλλία – από τούβλα, άδεια δοχεία παιδικών τροφών και κονσέρβες!!!!!   

8 σχόλια:

  1. Ασύλληπτο!
    Τελικά η υπομονή κάνει τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά θα νοιώθεις σαν θεός όταν τελειώνεις κάτι τέτοιο....μια πόλη σε μικρογραφία....μπράβο υπομονή ...γειάααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΜΕΣΙΕ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ! ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ !
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΕΣ , ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. TI KANEI Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!!ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΤΡΥΠΩΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ;;;;;;;!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!ΒΙΚΗ ΜΟΥ ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΣΕ ΕΙΔΗ HOBBY ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ PRIMER OLOI EXOYN GESSO ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στο μεσιέ Μπριόν, μπράβο και σε σένα το ξετρυπωτήρι!
    Χαρά στην υπομονή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...