Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Γεύση από Κύθηρα!!!




























Χωριά σαν πίνακες ζωγραφικής, καταγάλανες θάλασσες, πορτάκια και παραθύρια, κάστρα, μοναστήρια, εκκλησιές, βυζαντινοί θησαυροί, μικρά ουζερί, όμορφα καφενεία, πλατάνια για δροσιά, ταβέρνες με σπάνιες λιχουδιές, παξιμάδια λαδιού, σέμπρε βίβας  και πάνω απ’ όλα υπέροχοι άνθρωποι…   Αυτό είναι τα «Κύθηρα»…

13 σχόλια:

  1. ΑΜΑΝ ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ;;;;;;;;;;;;;
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΥΘΗΡΑ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!!!!!!!!
    ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΤΕ;
    ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις εχθές το βράδυ γυρίσαμε...

    δεν ξεκίνησα να βγάζω φωτό πόρτες, παράθυρα κλπ... γιατί ακόμα εκεί θα ήμουν!!! ήταν όλα τόσο όμορφα, ήρεμα και ρομαντικά!!!!!!

    καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά είναι τα Κύθηρα και τόσα άλλα ακόμα! Αμέτρητες οι ομορφιές τους όσοι και οι λόγοι που θέλω να ξαναπάω!! Το φυσικό περιβάλλον μοναδικό ,η θαλασσες τέλειες ,η κουζίνα τους το κάτι άλλο και οι άνθρωποι που ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!
    Είμαι βέβαιη ότι οι διακοπές σας θα ήταν ιδανικές!!
    Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Vicky μου μία εσύ και μία ο ΣΤέλιος με τη ζωγραφική του το βάλατε σκοπό να μετανοιώσω που μέχρι σήμερα δεν έχω επισκεφθεί τα Κύθηρα.
    Πάντως δεν έχω ακόυσει άνθρωπο να τα έχει επισκεφθεί και να μην είχε αποκομίσει ανάλογες εντυπώσεις.
    ΤΙΠΟΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ!
    Χαίρομαι που περάσατε έτσι ωραία και μέσα απο τα δικά σου μάτια κι εμείς.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΒΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΝΗΣΙ ΤΟ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΟ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ,ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ,ΠΑΡΑΛΙΕΣ,ΣΠΗΛΙΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ.Η ΑΜΜΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΚΟΦΤΙ ΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΑ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάμε κάθε καλοκαίρι,φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που δεν πήγαμε δυστυχώς....Με ταξίδεψες με τις τόσο γνώριμες και υπέροχες φωτογραφίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΙΚΥ! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΟΡΑΛΛΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!! ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΒΛΕΠΩ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ! ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίες οι φωτογραφίες σου.Βρεθήκαμε και μεις εκεί μέσα από αυτές. Είδαμε ότι είδαν τα μάτια σου.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου Βίκυ.Υπέροχες οι φωτογραφίες έχω πάει και εγώ στα Κύθηρα και περασα τέλεια!!!Εχω γράψει και άλλες φορές σχόλια στο μπλογκ σου σαν ανώνυμη τώρα όμως έχω και εγώ μπλογκοσπιτάκι και μπορείς να με επισκέπτεσαι όποτε θέλεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι που κατάφερα να σας ταξιδεύσω ως τα «Κύθηρα»… στα Κύθηρα της καρδιάς μου… σε αυτά που πάω σχεδόν κάθε καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΗΣΙ ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ.ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ.ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΦΙΛΙΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ποσο ωραια ειναι 'να μας παιρνεις μαζι σου' ... να βλεπουμε και εσυ οτι ομορφο ειδες!!!! οπως ο ειπες σαν πινακες ζωγραφικης ειναι!! καλως ηρθες και καλο φθινοπωρο να εχουμε! φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...