Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Κάποτε ήμουν κολοκύθα.....

Καλημέρα σας,

Θέλετε να γνωριστούμε?????




Εγώ λοιπόν κάποτε ήμουν κολοκύθα... και για να λέμε και όλη την αλήθεια δεν ήμουν μόνη μου, είχα και μία δίδυμη αδελφή, η οποία όμως πριν από λίγες μέρες αυτοκτόνησε, βαρέθηκε η έρημη να είναι κλεισμένη μέσα στην σκοτεινή αποθήκη.  

Γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε στην Αλεξανδρούπολη, και ζήσαμε εκεί μέχρι που η κυρία αυτού του σπιτιού αποφάσισε πως θέλει να μας αποκτήσει.

Κλεισμένες μέσα σε ένα χάρτινο κουτί φτάσαμε στην Αθήνα, και εκεί που λέγαμε πως η τύχη μας θα είναι καλή..... πεταχτήκαμε στην αποθήκη και ξεχαστήκαμε!!! 



Φωνάζαμε οι καημένες αλλά κανένας δεν ερχόταν να μας ελευθερώσει....  
έβλεπα την αδελφούλα μου να μαραζώνει και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα, υπομονή της έλεγα θα σταματήσει να τριγυρίζει η κυρία... θα μας θυμηθεί ή μάλλον θα μας χρειαστεί και θα έρθει να μας πάρει. 
Και όλα αυτά μέχρι πριν από λίγες μέρες....  ένα πρωί ξύπνησα και κατάλαβα πως πια ήμουν μόνη μου, η αδελφούλα μου είχε φύγει από την ζωή, τι ειρωνεία  την ίδια μέρα η πόρτα άνοιξε και η κυρία μπήκε στην αποθήκη.....




Ξαφνικά βρέθηκα σε έναν χώρο φωτεινό....  γεμάτο μολύβια, πινέλα, χρώματα, βερνίκια και άλλα τέτοια περίεργα, η κυρία με κράταγε στα χέρια της και προσπαθούσε να με μεταμορφώσει βάζοντας επάνω μου ότι  έβρισκε μπροστά της.....

και μετά από πολλές ώρες, με ακούμπησε πάνω σε έναν καθρέφτη και άρχισε να με γυρίζει δεξιά και αριστερά και να με βγάζει φωτογραφίες, και εγώ τότε ανακάλυψα ότι δεν ήμουν μια κολοκύθα... με τόσα χρώματα δεν ξέρω να σας πω τι ακριβώς είμαι, μπορεί να είμαι πάπια....




όμως δεν θα κάτσω να το ψάξω, τώρα που η κυρία πήγε στον υπολογιστή της  φεύγω γιατί ποτέ δεν ξέρεις.... αυτή μπορεί να με βάλει σε κανένα κουτί και να με ταχυδρομήσει!!!!!  




Ευχαριστώ που κάτσατε και διαβάσατε την ιστορία μου,
Με εκτίμηση
Η πάλε ποτέ κολοκύθα

41 σχόλια:

  1. Την καλησπέρα μου Ποδηλάτισσα.
    Η Γλυκιά αυτή κολοκύθα. Τυχερή θα την χαρακτήριζα εγώ. Στα υπέροχα χέρια μιας καλλιτέχνισας μεταμορφώθηκε και πήρε όμορφη ζωή γεμάτη χρώμα και λάμψη.
    Τις ευχές μου για όμορφη Αποκριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή Σαρακοστή!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλια σου που με τιμούν ιδιαίτερα!!!!

      Διαγραφή
  2. Τα μαγικά σου χέρια έκαναν την κολοκύθα μία υπέροχη πάπια ή χήνα ότι και αν έγινε είναι πανέμορφη.
    Καλά Κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω αν είναι πάπια, ή κύκνος χρωματιστός όπως ήταν η πρώτη μου σκέψη, θα μου πεις υπάρχουν και χρωματιστοί? Ναι, στη φαντασία μας και όταν η φαντασία συναντά τη δημιουργία γεννιέται ένας αντικομφορμιστής κύκνος...γιατί όχι? :) :)
    Καλά Κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μία έξοδος από τα συνηθισμένα.... λίγο χρώμα στην ζωή μας... μια νότα αισιοδοξίας, ήταν αυτή η δημιουργία!!!! Καλη Σαρακοστή σου εύχομαι!!!!

      Διαγραφή
  4. kαλη ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΓΙΝΕ !!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια η κολοκύθα σου Βίκυ μου !!! Κρίμα για την εκλιπούσα !!
    Καλή Σαρακοστή να περάσετε!! Φιλιά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ χανόμαστε εμείς για την κολοκύθα θα με νοιάξει???? Μια προσπάθεια να βάλω λίγο χρώμα στην ζωή μας είναι αυτή η δημιουργία!!! Καλή Σαρακοστή και για εσένα!!!

      Διαγραφή
  6. Εκαναν πάλι θαυματα τα μαγικά σου τα χεράκια!!!Τέλεια μεταμόρφωση!!!
    Καλή Καθαρά Δευτέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθειες κάνουν τα χέρια μου Ρένα μου όχι θαύματα!!!! Καλή Σαρακοστή!!!!

      Διαγραφή
  7. Ο μονόλογος της κολοκύθας, σπαραχτικός.
    Η μεταμόρφωσή της, θεαματική.
    Το ταλέντο σου να δημιουργείς, αξεπέραστο!
    Και δεν είναι (μόνο) τα χρώματα, τα σχήματα και οι καλλιτεχνικοί συνδυασμοί σου. Είναι η ψυχή που βάζεις για όλα αυτά.
    Φιλιά πολλά μεγάλη μαστόρισα και καλή Σαρακοστή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Μαριώ μου, είναι τα μέσα της ψυχής μου που βγαίνουν στα έργα μου.... δεν είναι το ταλέντο μου, μάλλον η ανάγκη μου να ξεφύγω από τα δύσκολα είναι!!!! Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. Η φαντασία κάνει τα μαγικά της, κι ό,τι αγκαλιάζει το αλλάζει. Να που η μικρή κολοκύθα έγινε μια πανέμορφη πάπια!
    Καλοτάξιδη να είναι!
    Η άλλη που αυτοκτόνησε, μήπως απλά ήθελε να χαρίσει τους σπόρους της για να γενηθούν νέες κολοκυθιές;
    Φιλιά, καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάγκη ψυχής η δημιουργία Νίκη μου, διέξοδος... κάτι σαν βαλβίδα ασφαλείας ας πούμε!!!! Τώρα για την "δωρεά σπέρματος" τι να πω, δεν το σκέφτηκα και την πέταξα όπως ήταν!!! Πολλά φιλιά και ευχές για καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  9. Μπορεί να άργησες λίγο και να θυσιάστηκε η μία κολοκύθα αλλά η άλλη έλαμψε στα χέρια σου Βίκυ μου και έγινε μία πανέμορφη πάπια που θα κάψει καρδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου λες να κλάψουν καρδούλες για την αφεντιά της.... μακάρι!!!! Πολλά φιλιά, Καλή Σαρακοστή!!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη η μεταμόρφωση της κολοκύθας!!!
    Καλή και Ευλογημένη Σαρακοστή!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!! Καλή Σαρακοστή με υγεία!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα..καλησπερα ..πρώην κολοκυθα μου ειμαι η Ρούλα και χαρηκα παρα πολύ που σε γνώρισα..έτσι ομορφη που σε έφτιαξε η Βικυ μας.. γιατι να ξέρεις η κυρία που σε μεταμόρφωσε..με ζωηρα χρωματα να σκορπας αισιοδοξια..για να μας δείξεις.. ότι μπορούμε να γίνουμε και εμεις καλυτερες κολοκύθες..ωχ.. παρασύρθηκα ..άνθρωποι ηθελα να πω..είναι αγαπημενη μας φιλη ..γι αυτο και εσύ να την αγαπας ετσι ομορφη που σε εκανε...!!
    Να περνας όμορφα οπου και να πας ..Στελνω φιλακια και στις δυο σας...ναι; Καλή Σαρακοστή αγάπες μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ρούλα μου, πες της πως αυτό τον καιρό αν και δεν είμαι στα καλά μου προσπάθησα να της φτιάξω όσο πιο όμορφη εμφάνιση μπορούσα... όχι που έχει και παράπονα πως έμεινε καιρό στην αποθήκη, για να μην πω πως είναι και ανάγωγη... εγώ την ετοίμασα για να τηνν στείλω ταξιδάκι στην όμορφη Βέροια και αυτή μας γυρνά το οπίσθια της και φεύγει!!!χα χα χα!!! Φιλάκια πολλά και ευχές για καλή Σαρακοστή!!!!

      Διαγραφή
  12. Γειά σου πατριώτισσα Εκανες πολύ καλά που μας είπες με λίγα αλλά μεστά λόγια την μικρή πικρή ιστορία σου!! Εγώ τις ξαδελφούλες σου τουλάχιστον τις έχω αραδιασμένες επάνω σε μία ντουλάπα να χαζεύουν εξω στην αυλή να κάνουν παρέα μετην Μελίτα το κοκεράκι και να τις μιλώ που και που Και όχι τέτοια μεταχείριση σαν το γνωστό Κωσταλέξι,Εχεις ακόμα περιθώριο για καταγγελία της κυρίας που δουλεύει μόνη της νομίζοντα πως είναι εργοστάσιο και από την μιά να δίνει τα πάντα για τα παιδιά κι εσας να σας ξεχνά..Βέβαια θα μου πεις οτι μόλις σε θυμήθηκε σε μεταμόρφωσε σε ένα υπέροχο εξωτικό πουλί ή εξωτική πάπια αλλά και η φυλακή στην απομόνωση δεν είναι λίγο πράγμα!! Είμαι όμως σίγουρη πως εκε'ι που θα πας θα αλλάξει η ζωή σου για πάντα και θα τα ξεχάσεις όλα Εγινες όμως πανέμορφη και ζηλευτή και ολοι θα σε θαυμάζουν!! Δώσε τόπο στην οργή γιατί οι μέρες που έρχονται είναι μέρες συγχώρεσης ταπείνωσης και ανατασης ψυχής Καλό σου Βράδυ πατριωτάκι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν ντρέπεσαι εσύ, με το μέρος της κολοκύθας είσαι??? Τι να κάνουμε Κυρία μου εμείς εδώ στην πόλη δεν έχουμε όμορφες αποθήκες με θέα σε κήπο.... άκου εκεί να την παροτρύνεις να μου κάνει και καταγγελία!!!! Τέλος πάντων σε συγχωρώ γιατί σε αγαπώ και σε θαυμάζω!!!! Φιλάκια πολλά φιλενάδα!!!!

      Διαγραφή
    2. χα χα χα !!! μα μ'επεισε πως είναι τα πράγματα ασχημα κοντά σου!!! είμαι με το μέρος των αδυνάτων πως να το κάνουμε κι εσύ (όπως κι εγώ που δεν πάω παρακατω) τάχεις τα παχάκια σου λατρεμένη καλλιτέχνιδα και φιλάκια

      Διαγραφή
  13. ΤΕΛΕΙΑ έγινε! Την αγαπώ! Καλή Σαρακοστή, Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπορεί να είχε απελπιστεί, αλλά την αποζημίωσες γιατί την έκανες μιά κούκλα πάπια !!!! Μπράβο !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραία παρουσίαση
    Σαν παραμύθι
    Πολύ όμορφη η κολοκύθα/κύκνος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφη έγινε!!! Και παράπονα δεν πρέπει να έχεις πες της γιατί και ταξίδι θα πάει και όμορφα σε έκανε και ένοιωσες.
    Καλή δύναμη καλή Σαρακοστή και να είσαι καλά Βίκυ μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες αχαριστία Άννα μου, δεν λέει ότι την έφτιαξα και θα την στείλω και ταξίδι.. μιλάει και από πάνω!!!Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου... πολύτιμες!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. καλε εγινεεεεεεεεεεεεε κουκλι ζωγραφιστο!!!ακου πατριωτισσα μου η κολοκυθαααα ααααααχ κ γω εχω μια γειτονισσα που χει καμποσες στο φραχτη αλλα ντραπηκα να της ζητησω κ τωρα τις βλεπω σαπισαν απ την βροχη!!!!!!πως το σκεφτηκες βρε παιδι μου οντως μονο αυτο θα μπορουσε να γινει αυτη η κολοκυθα που ναι τωρα μια χαρουμενη φαστουλα που αντικρυζει το προσωπακι της στον καθρεφτη οπως το ασχημοπαπο ειδε το καθρεφτισμα του κ εμεινε αφωνοοοοοοοοοοοο!!!συγχαρητηριαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου αν μου είχες πει για την γειτόνισσα σου θα σου έλεγα να τις της ζητήσεις και να μου στείλεις και εμένα... χρόνια ήθελα τέτοιες κολοκύθες που να γίνονται πάπιες!!! του χρόνου ε, μην το ξεχάσεις!!! Τα φιλιά μου σου στέλνω!!!

      Διαγραφή
    2. δεν ηταν "παπιες" ειχε πολλα σχηματα με λαιμο....εσυ ετυχες περιπτωση αλλα "απου μέτα" δεν θα ντραπω θα ζητησω κ θα χω το νου μου να βλεπω !!!

      Διαγραφή
  18. Καλάααααα άρχισα να μπερδεύομαι με το ΦΒ. Νόμισα ότι σχολίασα στο Μπογκοτά αλλά ............ ού Γάρ έρχεται μόνο! Χιχιχι
    Μιά απορία , από ασιτία πήγε ή από μύκητα? Χαχα Τόσο όμορφη που την έκανες μείωσες τον πόνο της αδελφικής απώλειας! Βικάκι καλό και ήρεμο Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου μην μιλάς για μπέρδεμα γιατί αν δεις τι κάνω εγώ.... θα πεις πως είμαι για ίδρυμα!!!! Δεν ξέρω από τι πήγε η εκλιπούσα... η άλλη όμως είναι αχάριστη στα σίγουρα!!!χα χα χα!!! Φιλιά πολλά και ευχές για καλό υπόλοιπο Κυριακής και καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...