Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Βρες χρόνο για όνειρα,


αυτά θα τραβήξουν το όχημα σου ως τ΄αστέρια...



Βρες χρόνο να κοιτάς ολόγυρα σου, 
είναι πολύ σύντομη η μέρα για να΄σαι εγωιστής....

Βρες χρόνο να γελάς,
αυτό είναι η μουσική της ψυχής....

Βρες χρόνο να είσαι παιδί
για να νιώθεις αυθεντικά ανθρώπινος.....

                                                                       Γ.Ρίτσος



24 σχόλια:

  1. Η εξαιρετικής τεχνικης εικόνα σου δείχνει κάτι από σένα ταξιδιάρικη φίλη μου προδιδει αυτά που λατρεύεις Καλό βράδυ με φιλάκι νοσταλγίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα μας τα έργα δείχνουν κάτι από εμάς αγαπημένη μου.... μόνο τον πόνο μας δεν μπορούν να δείξουν, αυτόν τον κρύβουμε καλά>!!!! Πολλά πολλά φιλιά.... αγαπημένη!!!!

      Διαγραφή
  2. Βίκυ μου τι όμορφο και τα λόγια πολύ αισιόδοξα!!!
    Καλό βράδυ!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ταξιδιάρικη ψυχή!!!πολύ ομορφο Βίκυ μου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια και για αρκετό καιρό δεν θα μπορέσω να ταξιδέψω.... αρχίζω να ονειρεύομαι!!!! Φιλάκια πολλά Δέσποινα!!!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικό!!!! Με υπέροχα λόγια γεμάτα νόημα!!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψάχνω..... μα δεν βρίσκω.... πάντα έλλειμα χρόνου... αααχ..
    Το αντίδοτο, η δημιουργία . Την ώρα εκείνη ξεχνάω κάθε εγωιστική διάθεση,χαμογελώ και ενίοτε γίνομαι παιδί και παρασύρομαι στα όνειρα της φαντασίας. Κάτι είναι κι ´ αυτό! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντίδοτο για πολλά η δημιουργία Χρυσάνθη μου και ειδικά για τα πολύ δύσκολα, όπως αυτά που περνώ εγώ για άλλη μια φορά!!! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ...αυτος ο χρόνος Αγαπημενη μου ..απο την μια δεν περναει και απο την αλλη ειναι τοσος λιγος...ευτυχως που υπαρχουν και οι δημιουργίες να μας ταξιδεουν γλυκια μου στα όνειρα..
    Σε εχω εννοια να το ξερεις..αν βρεις χρονο.....μια αγκαλια με την αγαπη μου σου στελνω και ενα μεγαλο φιλί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνος ψεύτης και κλέφτης Ρούλα μου.... και εκεί που σε αφήνει να ονειρεύεσαι, να γελάς και να νιώθεις παιδί, εκεί σου δίνει μία και σε στέλνει αδιάβαστο!!! Φιλιά και αγκαλιές αγαπημένη μου!!!!

      Διαγραφή
  7. Μα πόσο όμορφα συνέδεσες τη δημιουργία σου με το ποίημα του Ρίτσου. Μπράβο, Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άξιο θαυμασμού ο,τι φτιάχνεις με τόση αγάπη Βικάκι μου αγαπημένο!
    Ευχές πολλές από καρδιάς για δύναμη και υπομονή, η σκέψη μου πάντα κοντά σου.

    Φιλάκια πολλά κι αγκαλίτσα σφιχτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η αγάπη για τον σκοπό που ομορφαίνει τα έργα Μαιρούλα μου!!!! Οι ευχές σου πολύτιμες.... τις έχω τόσο ανάγκη!!! Πολλά φιλάκια και από εμένα και αγκαλίτσες!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...