Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 15 Απριλίου 2017

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!



Εύχομαι το Άγιο Φως της Ανάστασης 
να φωτίσει το δρόμο σας και να σας οδηγήσει στην απόλυτη ευτυχία.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!


14 σχόλια:

  1. Κρατάω την ευχή σου Βίκυ μου που είναι πολύτιμη και ουσιαστική.
    Τα φιλιά μου και τις εγκάρδιες ευχές μου να είστε όλοι καλά, με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμήν!
    Καλή Ανάσταση Βίκυ και καλά να περάσεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Βίκυ μου.
    Σου στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου
    Με όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη Βίκυ μου, χρονια πολλά με υγεία σ'εσενα και την οικογένεια σου. Να είσαι πάντα καλά. Φιλί γλυκό στη Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη Βίκυ μου με υγεία και πολύ αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη Αγαπημενη μου φίλη..με υγεία πανω απ όλα η Ανάσταση ΤΟΥ ας φερει την αγαπη στις καρδιες μας Βικακι μου.. παντα να είσαι καλα και να χαιρεσαι την οικογένεια σου... φιλακια στην Δημητρουλα σου και σε σεσα ματια μου πολλα πολλα φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά,με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'ευχαριστούμε για την υπέροχη ευχή σου
    Χρόνια πολλά και καλά Εύχομαι η Ανάσταση να φωτίσει με χαμόγελα ευτυχίας το σπιτικό σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη Βίκυ μου με υγεία και μακάρι το Ανέσπερο Φως να διώξει τον πόνο και την στεναχώρια από τις καρδιές όλου του κόσμου και στην θέση τους να μπει η Αγάπη και η Χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά, Βικούλα μου, αεικίνητη και χρυσοχέρα.
    Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά, να ξαναευχηθούμε!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμήν. Χριστός Ανέστη Βικούλα μου. Υγεία σώματος και ψυχής εύχομαι με τα φιλιά μου γιά παρέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά, Βίκυ μου, πάντα με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...