Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Γυναίκα.......

Είναι κάποιες δημιουργίες που δεν ξέρεις ακριβώς τον λόγο που θέλεις να τις κάνεις......  ίσως μια εικόνα που είδες σε κάποιο περιοδικό, ένα τραγούδι που άκουσες, μια γυναίκα που δίνει κάθε μέρα τον δικό της αγώνα...... μια γυναίκα έγχρωμη!!!!





 Και ο λευκός πηλός είναι κάτι τέτοιες στιγμές εκεί δίπλα σου και σε βοηθά να φτιάξεις αυτό που φαντάστηκες, σύμμαχος σου και κάποιες εικόνες που υπάρχουν στο pinterest......






Τα χρώματα δίνουν ζωντάνια στο έργο σου.....




και οι πατίνες έρχονται να το ολοκληρώσουν!!!!!






<<...Φτωχές γυναίκες,
μοδίστρες, δακτυλογράφοι, ασπρορουχούδες,
τίμιες ή σπιτωμένες, ακόμα κι άλλες
εκείνες του σκοινιού και του παλουκιού,
γυναίκες του ανέμου, της βροχής, του κουρνιαχτού,
νιώσαμε το φόβο που κρύβεται καμιά φορά
πίσω από την αγνότητα,
την κούραση πίσω από την καλοσύνη ή την αδιαφορία
πίσω απ' την υπακοή.
Μα πιο πολύ νιώσαμε την αδυναμία που
κρύβεται πίσω απ' την κακία.....
........................
Αχ, γυναίκες έρημες,
κανείς δεν έμαθε ποτέ πόση αγωνία κρύβεται πίσω απ'
τη λαγνεία, ή την υστεροβουλία μας.....>>
                                                            Τάσος Λειβαδίτης "Γυναίκες"

29 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο πολύ μου αρέσει η έγχρωμη γυναίκα σου Βίκυ μου !! Τα χρώματα , τα χαρακτηριστικά του προσώπου είναι όλα εξαιρετικά !!! Μπράβο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε Νικόλ μου να κάνω και τίποτα μόνη μου να δικαιολογώ και τα μαθήματα που κάνω τόσα χρόνια με το Μαράκι!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ Βίκυ μου! Τι προικισμένη Γυναίκα είσαι εσύ! Έχω μείνει άφωνη να χαζεύω ξανά και ξανά το δημιουργημά σου.Τι ζωντανά χρώματα!!! Υπέροχη, υπέροχη και η Γυναίκα η έγχρωμη και η Γυναίκα δημιουργός
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Άννα μου τίποτα περισσότερο!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  3. Κάθε φορά που θαυμάζω τα έργα σου με τον πηλό, ψιλο-ζηλεύω που δεν έχω μάθει κι εγώ και αναρωτιέμαι αν θα τα κατάφερνα!!!
    Ειλικρινά σε θαυμάζω Βίκυ μου! Υπέροχη και αυτή η δημιουργία σου!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne σε ευχαριστώ για τον θαυμασμό.... όμως λόγος να ζηλεύεις δεν υπάρχει, εσύ όλα μπορείς να τα καταφέρεις. Στην αρχή όλα είναι ή μάλλον φαίνονται δύσκολα - και σίγουρα θα χαλάσεις και θα πετάξεις πράγματα - όμως με την συνεχόμενη προσπάθεια θα τα καταφέρεις!!!! Πάρε λοιπόν ένα πηλό και ξεκίνα να δημιουργείς.... σιγά - σιγά θα φτιάχνεις πράγματα υπέροχα, φυσικά μπορείς να έρθεις στο εργαστήρι μαζί μας, ή Μαρία Καντζαλη είναι υπέροχη δασκάλα!!!
      !!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Τι δυνατό έργο Βίκυ μου, με τη δηυμιουργική σου σφραγίδα !!! Η απεικόνιση της έγχρωμης γυναίκας με το πολύχρωμο τυρμπάν της , εντυπωσιάζει και προκαλεί θαυμασμό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σε ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε!!!! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  5. Το θαύμασα στο fb πρώτα, πριν έρθω εδώ, και το λάτρεψα. Έχω γενικότερα αδυναμία στα έθνικ αντικείμενα, και η δημιουργία σου είναι υπέροχη από όλες τις απόψεις. Καταπληκτική απόδοση του θέματος, ζωντανά χρώματα... για να μην πω ότι για μένα τουλάχιστον, ο πηλός δεν κατατάσσεται και στα πιο εύκολα υλικά του κόσμου!
    Συγχαρητήρια Βίκυ μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πηλός δεν είναι δύσκολος αρκεί να τον αγαπήσεις... και εγώ ενώ τον φοβόμουν στην αρχή τελικά τον λάτρεψα και βέβαια αυτό οφείλεται ότι είχα την τύχη να μαθητεύσω δίπλα στην μοναδική Μαρία Καντζάλη!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το έργο μου!!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  6. Θαυμάζω ό,τι φτιάχνεις ! Δεν έχω λόγια Βίκυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη αυτη η γυναίκα, κρυβει στα χρώματά της όλα όσα νιώθουν οι γυναίκες όλου του κόσμου!..
    Φιλιά Βικούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχω καταφέρει με τα χρώματα να βγάλω συναισθήματα!!!!! Τα φιλιά μου !!!!!

      Διαγραφή
  8. Πως να μην θαυμαζουμε ότι κανεις με τον πηλό Βικάκι μου.. το αναγλυφο του πηλού δίνει άλλο βαθος στις δημιουργίες σου κάθε φορα..και καλυτερες από αυτες μας παρουσιαζεις .. ξερω απο κοντα ποση ζωντανια έχουν αυτα σου τα έργα..αγαπημενη μου..!!
    Η γυναίκα σου.. ειναι υπεροχη και με την κάθε λετομερεια της .. την κανει μοναδική..!! γεια στα χερακια σου φιλεναδα να τα προσεχεις.. καλη εβδομαδα να έχετε να περνας καλά αυριο στελνω το δεμα στο φροντ ελπίζω να παει εγκαιρα αυτη την φορα..χα..χα... θα τα πουμε ναι; φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον αγάπησα τον πηλό Ρουλάκι μου και αυτός μάλλον το έχει καταλάβει και κάθεται καλά στα χέρια μου, έχω κάτσει και δίπλα σε μοναδική δασκάλα, οπότε έρχεται και δένει το θέμα!!!!! Καλή εβδομάδα αγαπημένη, καλή άνοιξη σου εύχομαι με υγεία και χαρά!!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Υ.Γ. Σε ευχαριστώ που πάντα θυμάσαι την Πρωτοβουλία και το FRONT!!!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία ανάρτηση!!!!
    Και τι φανταστική η "γυναίκα" σου! Μπράβο βρε Βικάκι, χίλια μπράβο.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι Φιλία μου που σου αρέσουν αυτά που φτιάνω!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου σχόλια!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  10. δεν εχω λογιαααααααααααααααααααα..............!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτική δημιουργία Βίκυ !!!! Μπράβο σου και γεια στα χέρια σου !!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α ρε Βίκυ! "Ζωγράφισες" πάλι! Και μεταφορικά και κυριολεκτικά!!! είναι τέλειο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφη ανάρτηση. Υπέροχη η κατασκευή σου Βίκυ μου, απλά υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εξαιρετική η δημιουργία σου όπως πάντα Βίκυ μου, πολύ εκφραστική και με υπέροχα χρώματα!! Χίλια μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...