Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Για τις ομπρέλες μου!!!

Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι και καλή εβδομάδα!!!
Μετά τον γαλβανιζέ κουβά που έφτιαξα για να στείλω στην Ναύπακτο.... άλλος ένας κουβάς έπεσε στα χέρια μου για να γίνει και αυτός ομπρελοθήκη!!!!
Σαν να μου φαίνεται πως θα σταματήσω να κάνω θήκες για χαρτομάντιλα και θα το ρίξω στις ομπρελοθήκες, μην δίνεται σημασία, φάση είναι θα περάσει......

Ασταρώθηκε λοιπόν ο κουβάς....


βάφτηκε με ακριλικά ......



και μετά decoupage με ριζόχαρτα και με χαρτιά!!!!!!!





Και μετά τα λουλούδια άρχισαν να γίνονται 3d....





η στεφάνη δέχτηκε παλαίωση με πατίνες....



τα relief ήρθαν και έδωσαν γύρη στα λουλούδια...



και τα perlen pen  χρησιμοποιήθηκαν για να τονίσουν κάποιες λεπτομέρειες....





Και όταν όλες οι εργασίες τελείωσαν η ομπρελοθήκη μου ανέβηκε στα ψηλά και άρχισε να παίρνει στροφές για να φωτογραφηθεί από όλες τις πλευρές της....








 πριν πάρει την θέση της στην είσοδο του σπιτιού!!!!!!!!!!!



Εκτός από την ομπρελοθήκη μου όμως σήμερα θα σας δείξω και τα δωράκια μου....  ναι, ναι πολύ καταλάβατε ο Ταχυδρόμος και αυτή την φορά εκτός από λογαριασμούς έφερε και δωράκια....
από την Αννούλα, την Αναστασία και την Σούλα!!!!



Ένα όμορφο ζευγάρι σκουλαρίκια από την Αναστασία με το blog  Χειροποίητες Δημιουργίες


Ένα μπουκαλάκι για λικέρ με πλεκτό κάλυμμα, ένα πλεκτό σελιδοδείκτη, ένα γούρι και ένα κασκόλ για την Δήμητρα από την Αννούλα με το  blog  Χειροδημιουργίες


και ένα πανέμορφο μενταγιόν από την Σούλα με το blog Καλλιτεχνήματα


Κορίτσια μου τα δώρα σας ήταν πανέμορφα και σας ευχαριστώ πολύ, καθώς επίσης σας ευχαριστώ για τις ευχές σας και για τα ζεστά σας λόγια!!!!

Και ενώ λες εντάξει έφτασα στο τέλος αυτής της ανάρτησης...... να και κάποια άλλα κορίτσια που κτυπούν την πόρτα σου για να σου αφήσουν βραβεία!!!! τι να μην ανοίξεις??? μπα δεν γίνεται..... ανοίγεις λες χίλια ευχαριστώ στις φίλες σου που σε θυμήθηκαν τα παίρνεις και φυσικά τα παρουσιάζεις......

Τα βραβειάκια αυτή την φορά είναι από... 

την Φανούλα με το blog Εικαστικές Δημιουργίες  



και από την Ροδούλα με το blog Η Αννούλα στην κατασκήνωση


Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκεφτήκατε και μου χαρίσατε τα βραβεία όμως επειδή τα έχω ήδη πάρει θα σας ζητήσω συγνώμη αλλά δεν θα σας ξανά απαντήσω...  μια και τις απαντήσεις θα τις βρείτε εδώ...  
Τα βραβεία δεν θα τα ξαναμοιράσω.... μπορεί να τα πάρει όποιος περάσει από εδώ και τα θέλει!!!

Κάπου εδώ αυτή η ανάρτηση πρέπει φτάνει στο τέλος της,  αφού πρώτα πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όσους γιορτάζουν σήμερα στις Χαρούλες... τις Χαραλαμπούλες και τους Χαράλαμπους.... τις Χαρίκλειες και τους Χαρίλαους αφιερώνοντάς τους ένα αγαπημένο μου τραγούδι!!!



62 σχόλια:

  1. Βικάκι μου, τί όμορφη που την έκανες και αυτή την ομπρελοθήκη!
    (Το καμμένο χαρτί, πολύ μου αρέσει!)
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Όσο για τα δώρα σας, τί να πω? Το ένα πιο όμορφο από το άλλο! Να τα χαρείτε! Δώσε πολλά φιλιά στη Δημητρούλα και έχε από κοντά τον ταχυδρόμο! Οτιδήποτε σου φέρνει, πλην λογαριασμών... ευπρόσδεκτο είναι!!!
    ;-) χαχα!
    Φιλάκια πολλά, γλυκιά μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου σε ευχαριστώ που πάντα περνάς από εδώ.... σε αντίθεση με τον ταχυδρόμο που δυστυχώς έρχεται μόνον όταν είναι να φέρει λογαριασμούς!!!!!χα!χα!χα! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. για άλλη μια φορά υπέροχο αποτέλεσμα!!
    να χαρείς τα όμορφα δώρα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό δεν είναι ομπρελοθήκη, είναι ποίημα!!!!
    Είσαι άπαικτη!!!!!!
    Με γεια και τα δωράκια σου!!!
    Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βγήκε Ρένα μου αλλά μου με παίδεψε πολύ!!!!!!! Πολλά φιλάκια και από εμάς!!!!!

      Διαγραφή
  4. Βίκυ, καταπληκτική η ομπρελοθήκη και με πολύ όμορφο θέμα και ωραία χρώματα !!
    Μπράβο, πολύ ωραία δουλειά !!!! Να χαρείς τα δώρα σου και το τραγούδι-αφιέρωση το άκουσα και να σε ευχαριστήσω κι εγώ γιατί γιορτάζει η κόρη μου η Χαρούλα (Χαρίκλεια) .... Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου... πάντα γερό και ευτυχισμένο!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!
    !και τα δωρακια το ιδιο!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξετρελάθηκα με την ομπρελοθήκη,τώρα θα έχω το νου μου για κάποιο παρόμοιο δοχείο για να φτιάξω κι εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πανέμορφα τα δωράκια σου και της Δημητρούλας!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου το ποιο εύκολο πράγμα είναι να βρεις το δοχείο... Παλλάδος & Αθηνάς στο Μοναστηράκι θα βρεις διάφορα ύψη και σχέδια!!!!!!! Σε ευχαριστώ!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Βίκυ μου καταπληκτική η ομπρελοθήκη!!! Έχεις διαλέξει πολύ όμορφα μοτίβα τα οποία ανέδειξες με τον καλύτερο τρόπο.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ!!!! Η αλήθεια είναι πως βρήκα πολύ όμορφα μοτίβα που έδεσαν όμορφα μεταξύ τους!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  8. Αψογο!! Παρα πολυ ομορφο και χρηστικο! Τελεια σταθηκε στην εισοδο!
    Με γεια και τα δωρακια σας! με το καλο να τα χαρειτε!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό έγινε δεν λέω.... να δω πως θα γίνουν τα επόμενα γιατί υπάρχει και συνέχεια!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτική η ομπρελοθήκη!!!! Έκανες εξαιρετική δουλειά!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βικακι μου γλυκο καλη εβδομαδα να σου πω οτι σε επαιρνα ολο το πρωι τηλ αλλα δεν σε εβρισκα.Τελεια η ομπρελοθηκη σου εντυπωσιαστηκα αλλα και τα δωρακια σου πανεμορφα να τα χαιρεσαι κουκλα μου...αντε να δω ποτε θα στειλω το δικο μου!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Σοφούλα μου αυτή την εβδομάδα θα λείπω όλα τα πρωϊνά έχω δουλίτσες!!!! Σε ευχαριστώ για όλα!!!! Μην σε στεναχωρεί η αποστολή..... όποτε θα έχεις χρόνο!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  11. ξεκινώ απ΄το τέλος ! χρόνια πολλά σ΄όσους και όσες γιορτάζουν σήμερα!
    η ομπρελλοθήκη σου , δικαίως θέλησε να φωτογραφηθεί πανταχόθεν διότι διαθέτει και πολλάάά 3D στοιχεία!ε'ιναι πανέμορφη!τα δωράκια σου επίσης όμορφα και με αγάπη. να τα χαρείτε φορώντας τα,και ,,,όποια φάση και αν περνάς.. βρέχει δημιουργία! πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Βανίλια μου.... σταρ μας προέκυψε η ομπρελοθήκη!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  12. Βίκυ μου ότι κι αν πω θα είναι τόσο λίγο μπροστά στις δημιουργίες σου. Μόλις θαύμασα και την γκαζιέρα-φωτιστικό της προηγούμενης ανάρτησης. Με γειά η ομπρελοθήκη σου και όλα τα όμορφα δωράκια από τις φίλες σου. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Super ουάουουουου!!! Απ΄όλα έχει αυτή η ομπρελοθήκη. Τόσο στόλισμα ούτε για καλλιστεία να πήγαινε Βίκυ μου!!! Είναι υπέροχη πραγματικά!!! Ό,τι πιάνει το χεράκι σου το κάνει πανέμορφο!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ψώνισε η ομπρελοθήκη Μπεττουλίνι μου μόλις είδε τον φακό και ανέβηκε και στην πασαρέλα....χα!χα!χα! Πολλά φιλάκια γλυκιά μου!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλά... είναι και αυτή υπέροχη!!!! Σε βλέπω να κάνεις παραγωγή ....χαρά που έχουν να κάνουν τα κουβαδάκια!!! Να πω ότι και η γκαζιέρα είναι πολύ όμορφη!!! Ο blogger με μισεί...γι'αυτό ενώ πέρασα δεν άφησε το σχόλιό μου...
    Τα δωράκια σας είνα ιεξίσου όμορφα και γεμάτα αγάπη...να τα χαρείτε!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους έχω τους κουβάδες στην σειρά και περιμένουν την μεταμόρφωσή τους Άσπα μου.... τώρα θα κάνουν χαρούλες, δεν θα κάνουν δεν ξέρω να σου πω!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  15. Είσαι φοβερή!!!!!!! Τι άλλο να πώ...ζηλεύω τον τρόπο που μεταμορφώνεις όλα αυτά τα άψυχα πράγματα...είναι σαν να τους δίνεις ζωή!!!!!!!! Εϊναι υπέροχη η ομπρελοθήκη!!
    Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου δεν μπορώ τα πράγματα χωρίς χρώμα και κάνω ότι μπορώ για να τα μεταμορφώσω!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  16. Είναι η απόλυτη ομπρελοθήκη!!
    Πάρα πολύ όμορφη!
    Να χαρείς και τα δωράκια σου και τα βραβεία σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.... ποτέ δεν το πίστευα πως θα αρέσει τόσο!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. Ομπρελοθήκη με τα όλα της , Οτι και να κάνεις Βίκυ μου είναι τέλεια δουλεμένο και τα θαυμάζω πολύ .
    Τα δωράκια σου και η αγάπη των φίλων σου είναι πολύτιμα.
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ πολύ για τον θαυμασμό σου αν και δεν είναι όλα τέλεια... υπάρχουν και ατέλειωτα λάθη!!!!! Η αγάπη των φίλων είναι πολύτιμη δεν χωρά κανένα σχόλιο και αμφιβολία!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  18. Μια πολύ έξυπνη ιδέα ο κουβάς ομπρελοθήκη. Όσο για τη δουλειά σου είναι φανταστική . Με γειά τα δωράκια σας και τα βραβεία. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα την έλεγα έξυπνη ιδέα γιατί τι πιο φυσικό από το να βάλεις τις ομπρέλες σου σε ένα κουβά για να στραγγίξουν.... όσο για την δουλειά μου σε ευχαριστώ!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  19. Καταπληκτική η ομπρελοθήκη σου, Βικάκι!!!!! Πάρα πολύ όμορφα δουλεμένη και με υπεροχες λεπτομέρειες!!!Να χαρείτε τα δωράκι σας!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!! Η Αλήθεια είναι πως τα μοτίβα ήταν πολύ όμορφα και έδιναν το κατάλληλο έδαφος για να δουλέψεις τις λεπτομέρειες!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. ΤΙ ΝΑ ΠΩ,ΑΠΛΑ,ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!!!ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ,ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΔΕΜΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ!!!!!!! Τα δώρα σου υπέροχα!!!! Σε ευχαριστώ που πάντα περνάς από εδώ και αφήνεις τον καλό σου λόγο!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  21. καλημέρα Βίκυ μου, τι όμορφη που την έκανες την ομπρελοθήκη σου και τι σικάτη δουλειά που κάνεις!!!! Αλλά και τα δωράκια το ένα καλύτερο απο το άλλο, να τα χαρείτε με υγεία! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασούλα μου σε ευχαριστώ!!!!!! Θα ήθελα να είχα την δυνατότητα να δουλέψω λίγο μαζί σου!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Τι να πω κι εγώ, απλά φανταστική! Οι συνδυασμοί των μοτίβων έβγαλαν ένα μοναδικό αποτέλεσμα, προσεγμένο στη λεπτομέρεια και πάρα πολύ καλαίσθητο! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου ακριβώς όπως το είπες... οι συνδυασμοί των μοτίβων ήταν καλοί!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Πωπωωωω! την ζήλεψα! τελεια εγινε!!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου μην την ζηλεύεις.... μπορείς εύκολα να την φτιάξεις!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Πανέμορφη ομπρελοθήκη!!! Φανταστική δουλειά μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Με γεια τα δωράκια σας και τα βραβεία. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία σε ευχαριστώ!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ και για το δωράκι σου πανέμορφο!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Τέλεια δουλειά, τέλειο αποτέλεσμα. Φανταστική !!!!!!
    Τα λουλούδια τα έκανες sospeso?
    Με γεια τα όμορφα δωράκια σου .
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματίνα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!! Όχι τα λουλούδια δεν είναι sospeso.... είναι 3d decoupage με πάστα διαμόρφωσης!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  26. Εξαιρετικό αποτέλεσμα Βικάκι, με συνδυασμό διαφορετικών μοτίβων και υφών. Ειλικρινά το θαυμάζω!
    Φιλιά πολλά γλυκειά συμμαθήτρια,συνέχισε ακάθεκτη να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύπλοκη δουλειά, σύνθετη και πολύ προσεγμένη!!Και μην γελάσεις μου φάνηκε αρκετά δύσκολη όλη αυτή η διαδικασία!!!Εγινε όμως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ και εχει αρχοντική φινέτσα!!!Καλή συνέχεια στις υπερπαραγωγές σου Σου στέλνω τα φιλιά και την αγάπης μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχοντική αν θέλεις να την πούμε.... πολύπλοκη μμμμμ.... έτσι και έτσι, αλλά ρε φιλενάδα με έκανες όντως και γέλασα το δύσκολο που το βρήκες???? Εσύ φτιάχνεις αριστουργήματα και λες δύσκολο αυτό???? Πολλά πολλά φιλάκια φιλενάδα μου!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Η ομπρελοθήκη σου υπέροχη και τα δωράκια σου όμορφα να είσαι καλά να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτή δεν είναι ομπρελοθήκη, αριστούργημα είναι!!!!!!
    Βικούλα μου βάλθηκες να μας τρελάνεις τελικά! Απίστευτη είσαι!!!
    Με γεια τα ωραία δωράκια, να τα χαρείς!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...