Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Αυγά... πολλά αυγά!!!!!

Όπως όλοι πολύ καλά ξέρετε.... συνήθως δεν σταματάω να δημιουργώ, είναι κάτι που μου αρέσει και πραγματικά το κάνω με πολύ όρεξη. Μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα για μένα, για bazaar, μα και δώρα για τους φίλους μου...
Για τους φίλους μου λοιπόν φέτος αποφάσισα να φτιάξω αυγά.... αυγά στρουθοκαμήλου μια και όπως είναι γνωστό,  τα αυγά της στρουθοκαμήλου χαρίζουν ευτυχία και αγάπη και συμβολίζουν την δημιουργία, την ζωή και την ανάσταση!!!

Η στρουθοκάμηλος είναι πτηνό που δεν κλωσάει τα αυγά του, αλλά τα προσέχει από μακριά, μέχρι να γεννηθούν τα μικρά και να μεγαλώσουν...   "έτσι όπως ο ένας και μοναδικός Θεός προσέχει τους πιστούς μέχρι να γεννηθούν και να ακολουθήσουν το δρόμο Του"  λέει η παράδοση των Ρωσικών Εκκλησιών.




 Η στρουθοκάμηλος ζει 70 χρόνια και αναπαράγει μέχρι τα 30 της (40-100 αυγά ετησίως).
Τα αυγά της  σε μέγεθος είναι 25-30 φορές μεγαλύτερα απ' αυτά της κότας, και ζυγίζουν 1,5-2 κιλά, για να βράσουν δε χρειάζονται περίπου 2 ώρες... έχουν δε τόσο περιεχόμενο που με   ένα αυγό φτιάχνουμε 12 ομελέτες! 

Το κέλυφος του αυγού για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί σαν διακοσμητικό πρέπει να πλυθεί πολύ καλά εσωτερικά για να μην μυρίζει, και εξωτερικά να λειανθεί με γυαλόχαρτο  για να μπορούν να εφαρμόσουν επάνω του διάφορα υλικά...

Αφού λοιπόν γυαλοχαρτάρισα καλά τα αυγά τα πέρασα με αστάρι...



άρχισα να τα μεταμορφώνω, ζωγραφίζοντας τα ή κάνοντας τους decoupage, και να το αποτέλεσμα...


Ζωγραφική με ξυλομπογιές


Decoupage & ζωγραφική 


Decoupage 


Decoupage


Decoupage & κρακελέ


Decoupage


Decoupage με ανάγλυφα στοιχεία & κρακελέ



Και τα παρακάτω αυγά είναι φτιαγμένα με decoupage έχουν όμως παράσταση  περιμετρικά και έχουν περαστεί με ειδικό βερνίκι το οποίο τους δίνει μια βελούδινη υφή!!!

























Και οι τελευταίες μου δημιουργίες γι αυτό το Πάσχα....









όχι πως βαρέθηκα να φτιάχνω αυγά, απλά δεν βρήκα περισσότερα!!!!


Ελπίζω να σας άρεσαν και φυσικά να αρέσουν και στους φίλους μου που θα τα πάρουν σαν δώρο αυτό το Πάσχα!!!!





81 σχόλια:

  1. Τόσα μα τόσα πολλά....και όλα υπέροχα..!
    .....αν έβλεπα τις φωτογραφίες χωρίς ανάρτηση άντε να μαντέψω ότι είναι αυγά Στρουθοκάμηλου!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραγωγή αυγών!!!! Και είναι όλα ένα κι ένα!! Και του χρόνου, Βίκυ μου! Να'σαι καλά και να χαρίζεις απλόχερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε, έχω πολλούς φίλους και έχω συνηθίσει να τους κάνω πάντα δώρα... έπεσα και πάνω στον παραγωγό φέτος, και γέμισα τον κόσμο με αυγά!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δει ποτέ από κοντά αυγά στρουθοκάμηλου και δεν χορταίνω να κοιτάζω πόσο όμορφα τα έφτιαξες!!
    Το καθένα τόσο ξεχωριστό! Και του χρόνου!!!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!! Φιλάκια!!

    ΥΓ Χαίρομαι που θα είσαι κοντά μας στην Πάτρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ μεγάλα (σαν κεφαλάκι μωρού) με πάρα πολύ σκληρό τσόφλι και πιο στρογγυλά από της κότας... και φυσικά είναι κρίμα να πεταχτούν όταν αδειάσουν από το περιεχόμενο τους!!!! Και εγώ χαίρομαι που θα συναντηθούμε!!!! Πολλά φιλάκια καλημέρας!!!!

      Διαγραφή
  4. Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!!!
    Σαφώς και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο: Είναι όλα άξια θαυμασμού!!!
    Κάποια στιγμή, ο θείος του Γιάννη είχε 1 ζευγάρι στρουθοκαμηλων κ' όταν έτρωγαν (ή μάλλον κατά τη διάρκεια της πέψης), το στομάχι τους έκανε έναν δυνατό κ' περίεργο ήχο: Σαν να χτυπάνε τύμπανα!!!
    Φιλάκια πολλά, Βίκυ μου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου "Συργιανάκι" σε ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!!!! Πολλά φιλάκια καλημέρας!!!!!

      Διαγραφή
  5. Όλα υπέροχα, δεν ξέρω ποιο να διαλλέξω όμως...εκείνο το 3ο μου αρέσει ιδιαίτερα ( γούστα είναι αυτά!)Φιλιά στη Δημητρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσαν οι νεραϊδούλες μου??? τις έφτιαξα με πολύ αγάπη... αλλά δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια και σε σας και από τις δυό μας!!!!!

      Διαγραφή
  6. Απίστευτη δεξιοτεχνία, απίστευτη ομορφιά απο μια μοναδική και απίστευτη δημιουργό !!! Βίκυ μας έχεις καταπλήξει !!! Δεν έχουμε δεί ωραιότερα διακοσμημένα αυγά !!! Θα προσπαθήσουμε να βρούμε αυγά στρουθοκαμήλου......και λίγο ταλέντο επίσης.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερα... απλά δεν έχετε ψάξει καλά!!!! Θα βρείτε αυγά, έχω αφήσει μερικά στην αγορά, και σίγουρα θα τα κάνετε καλλίτερα!!!!! Πολλά φιλάκια σε όλο το μελίσσι!!!!

      Διαγραφή
  7. Πόσα πολλά αυγά έφτιαξες Βίκυ μου...
    Και το ένα πιο όμορφο από το άλλο..
    Υπέροχα όλα... Μπράβο μπράβο...
    Είμαι σίγουρη πως θα αρέσουν πάρα πολύ
    στους φίλους σου..
    Σου στέλνω πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να τους αρέσουν γιατί είναι βαριά και δεν είναι να τα τρώω στο κεφάλι!!!χα!χα!χα! Πολλά φιλάκια Marsia!!!!

      Διαγραφή
  8. Βίκυ,ήδη τα θαύμασα στο fb για αρχή!
    Τι να πρωτοθαυμάσω!
    Υπέροχα είναι,δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο,καταπληκτική δουλειά!
    Θα στο ξαναπώ,πάντα πληθωρική στα έργα σου,ποτέ δεν αρκεί ενα-δυο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ!!!! Έκανα πολλά για να πάρουν όλοι όσοι έρθουν σπίτι μου το Πάσχα το ίδιο δώρο!!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  9. εεεε αιι να χαθεις που ηθελες να φτιαξεις περισσοτερα!!!!!ομορφα τα εφτιαξεεες αλλλαααααα δεν αφησες στρουθοκαμηλο με αυγοοο!!!!254 ομολετες!!!!χαχαχαα...η συνεχειαααα την παρασκευηηη χαχαχααα(θα σου βγαλω το "ματιιι"χαχαχαααα ετοιμασε τους γραφιτες σουυυ!!!)
    Σουυυ πααα,συγκρατηηησου...εισαι πολυ παραγωγικη και με αγχωνειιις!!!!φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που θα πάει θα χαθώ - σε λίγο σταματάω τις δημιουργίες... τα μαθήματα... τις αναρτήσεις, και φεύγω διακοπές!!! να δω ποιόν θα έχεις να του γκρινιάζεις!!!!!! _Πολλά φιλάκια συμμαθητριούλα μου!!!!

      Διαγραφή
  10. Βίκυ μου πανέμορφα όλα! Τα χεράκια σου έκαναν θαύματα πάλι!!! Τυχεροί οι φίλοι σου που θα έχουν ένα τέτοιο έργο τέχνης από σένα! Μπράβο είναι όλα ένα κι ένα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έργο τέχνης δεν θα το έλεγα... πάντως σε ευχαριστώ πολύ!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  11. Βίκυ μου που βρήκες τόσα αυγά? τι ιδέες βρε κορίτσι μου!!!!! Ολα τα αυγά είναι εξαιρετικά (όχι οτι περίμενα κάτι λιγότερο από σένα). Αυτά με τα λουλούδια μου άρεσαν λίγο παραπάνω , άνοιξη βλέπεις.
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ σε ευχαριστώ, όσο για τα αυγά... άμα θέλω κάτι πάντα το ξετρυπώνω!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Πωπωωωωωωω αυγα! το ενα καλυτερο απο το αλλο! Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερά! Ένα κι ένα είναι! Απίστευτα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είπαμε να πάρεις δυο αυγά να σου φύγει ο νταλκάς...κι εσύ το ξεπ@τωσες το ζωντανό....χα χα χα χα
    Βικάκι μου,είσαι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!Συγχαρητήρια!!!!
    Φιλιά κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου δεν ήταν θέμα νταλκά.... αλλά ήθελα να κάνω το ίδιο δώρο σε όλους, μην έχουμε ζήλιες πασχαλιάτικα!!! χα!χα!χα! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  15. Βίκυ μου ωραίες οι αυγουλάρες σου !!!!!!!!!!!!!!
    Σαν ζωγραφισμένα γίνανε, τυχερή οι φίλοι σου.......
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα έκανα ζωγραφιστά, αλλά..... δεν φτάνουν μέχρι εκεί οι ικανότητές μου!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Πωπω...αβγά!!!!!! Πες μου ότι σε κυνηγούν και οι στρουθοκάμηλοι τώρα!!!??? Βρήκες ευκαιρία που δεν κλωσάει τα αυγά του το καημένο το πτηνό, αλλά τα προσέχει από μακριά και του...ξεκλήρισες ολόκληρη την οικογένεια!!! χαχαχαχα...είναι όλα ΤΕΛΕΙΑ, το ένα πιο υπέροχο από το άλλο, αλλά εγώ στη θέση σου θα είχα...τύψεις!!!!!!!!!!!!!!!! Είσαι φοβερή ταλεντάρα, πάντως! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλος τα έκλεψε τα αυγά... άλλος έχει και τις τύψεις!!!χα!χα!χα! και αφού δεν με κυνήγησαν τα πτηνά... κάθισα με την ησυχία μου και τα έφτιαξα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. Πλάκα κάνεις!!!!είναι πανέμορφα!!!!οι φίλοι σου θα ξετρελαθούν!!!!!είσαι μοναδική!!!!!καλό σου βράδυ!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πω πω...!!!! Εντυπωσιάστηκα! Έκανες απίστευτα όμορφη δουλειά!!! Οι παραλήπτες τους θα ενθουσιαστούν... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να τους αρέσουν.... γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να τους κάνω κάτι άλλο!!!χα!χα! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  19. Δεν μπορώ να ξεκολλήσω τα μάτια μου από την ανάρτηση ξετρελάθηκα μαζί τους ,και ιδιαίτερα με τις παιδικές φατσούλες.Είναι πολλά τα αυγά , αλλά θα ήθελα να βλέπω τόσα και άλλα τόσα!!!Τα ενσωμάτωσες υπέροχα, με όμορφα μοτίβα καιμας άφησες άφωνους ΦΟΒΕΡΗ Βίκυ μας!!!Πες μου το λούστρο!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα κάνεις... εγώ τι να πω για τις δικές σου δημιουργίες, με τις οποίες έχω μείνει άφωνη!!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  20. οτι και να πω ειναι λιγο. ειναι τελεια !!!!! μπραβο !!!!! συγχαρητηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βίκυ μου πανέμορφα τα αυγά σου, φαίνεται για ακόμη μια φορά με τι μεράκι δημιουργείς!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι αγαπώ ότι φτιάχνω!!!! Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  22. υπερπαραγωγη από κάθε άποψη, δεν ξέρεις τι να πρωτοθαυμάσεις.Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο Βίκυ είναι όλα πανέμορφα!!
    Να είσαι καλά και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ... μακάρι να είμαστε όλοι καλά!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  24. Είναι όλα τόσο όμορφα. Μπράβο Βικούλα μου. Εγώ δεν έφτιαξα ούτε ένα. Περιμένω την Μεγάλη Πέμπτη να βάψω τα παραδοσιακά κόκκινα. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα που να σου μείνει καιρός.... είχες μάθημα ζωγραφικής και αφοσιώθηκες!!!! Με το καλό να βάψεις τα αυγουλάκια σου!!!!Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. Βρήκες τόσα πολλά αυγά στρουθοκάμηλου.
    Και τι έκανες τα εσωτερικά τους;
    Πόσες ομελέτες έφτιαξες;
    Πάντως τα αυγά σου αριστουργήματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς πως αύριο φτάνει καινούργια παρτίδα (ευτυχώς έρχονται άδεια)!!! Από τα μέχρι τώρα το εσωτερικό έγινε ομελέτες... και μερικά είναι στην κατάψυξη, μην φτάσει και η χοληστερίνη στο 1000!!!! ΠΟλλά φιλιά καλημέρας!!!!

      Διαγραφή
  26. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΕΦΑΓΕΣ ΟΛΑ ΜΟΝΗ ΣΟΥ;
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!
    ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς! ευτυχώς! γιατί μια η Βίκυκαι μια εσύ θα αφανίσετε τα έρμα τα πτηνά!!!

      Διαγραφή
    2. Να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα να κάνω κουμπαρά - γιατί γίνεται αν έχεις το ειδικό τρυπάνι - αλλά σκέφτηκα πως ήταν αμαρτία κάποια στιγμή να σπάσει!!!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  27. Τα......σήκωσες όλα!!!!!!!
    Τα εξαφάνισες με λίγα λόγια από την....αγορά.
    Πάντως έστω και αυτά τα λίίίίγα που έφτιαξες, τα έφτιαξες υπέροχα.
    Και του χρόνου να είσαι καλά και να αρχίσεις μήνες πιο μπροστά να τα προμηθεύεσαι ,για να μπορέσεις να πάρεις περισσότερα από φέτος.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα!χα! χωρίς να έχω δει το σχόλιο σου ήδη περιμένω καινούργια παρτίδα αυγών!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  28. Απαπα... είναι να μη σου αρέσει κάτι, του δίνεις και καταλαβαίνει.Μετά την εξαφάνιση των καλαποδιών ήρθε η εξαφάνιση των αυγών...χαχαχα. Ο δεύτερος γύρος αυγών μου άρεσε νομίζω περισσότερο, εκτός φυσικά το πρώτο, το ζωγραφιστό που είναι το καλύτερο!χαχα...Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καλαπόδια όμως παραμένουν η μεγάλη μου αγάπη, αλλά τώρα με την ζωγραφική έχουν μείνει όλα στην πάντα... ψάχνω με μανία το τι θα κάνω με τα παστέλ μου!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα..ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με τα αυγά της στρουθοκάμηλου και την ίδια την στρουθοκάμηλο..όσον αφορά τις δημιουργίες εκπλάγηκα..τα λάτρεψα...τα θαύμασα..πόση υπομονή και επιμονή για να βγει αυτό το αποτέλεσμα (είτε ζωγραφιά, είτε ντεκουπάζ)..το πρώτο μου αρεσε πολύ... να κάνεις όλη αυτή την ζωγραφιά με τόση λεπτομέρεια..μπράβο...το τρίτο μου φάνηκε για ζωγραφιά..μετά είδα την λεζάντα ότι ντεκουπάζ..τόσο αληθινό, ζωντανό..ζωγραφιά νόμιζα ήταν.... Πολύ όμορφα όλα...Συγνωμη για το μεγάλο σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ... και σε παρακαλώ να μην ζητάς συγνώμη!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  30. Τοσα πολλά αυγά που με επιασε αγχος εμένα, εσένα οχι Βικυ μου? χαχαχα! Και μόνο που σκέφτομαι την διαδικασία...οπως κατάλαβες δεν είμαι του αυγού καθόλου.
    Πάντως σαν τελικο απότελεσμα είναι πολυ όμορφα όλα.
    Να τα χαρούν οι φίλοι σου!!!
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα άγχος δεν με πιάνει ποτέ... είμαι Ταύρος στο ζώδιο και οι ταύροι έχουν φοβερή αντοχή υπό πίεση!!!χα!χα!χα! άσε που τρελαίνομαι να φτιάχνω δώρα για φίλους!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  31. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ !!!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΜΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ.....ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι που τα έφτιαξα δεν κουράστηκα καθόλου... μακάρι να είχα κιάλλα!!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  32. Τέτοια τεράστια παραγωγή αλλά και τόσο υπέροχα και καλοφτιαγμένα ΟΛΑ..... ούτε που να το φανταστώ για την αρχοντιά μου!!!!! Εγώ ρε Βικάκι, για να κάνω ένα πράγμα, μου προκύπτει κάτι σαν τοκετός!!!!
    Είσαι ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι Φιλία μου δεν μου προκύπτει τίποτα... αν δεν έχω τι να κάνω παθαίνω κάτι!!! Πολλα πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  33. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!!!Το ένα καλύτερο απ' το άλλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι σίγουρη πως του χρόνου θα φτιάχνεις πολύ καλύτερα από αυτά!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  34. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!
    Βικούλα μου...ειλικρινά δεν έχω λόγια, είναι υπέροχα!

    Φιλάκια έκπληκτα σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλέ, πόσα έφτιαξες??????????????Απίστευτο!!!!! Είναι όμως όλα τους υπέροχα και μου άρεσαν ιδιαίτερα αυτά με τα πουλιά!!!! Και του χρόνου, Βίκυ μου, να είσαι καλα να φτιάξεις άλλα τόσα! Καλή Ανάσταση σου εύχομαι και καλό Πάσχα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είκοσι έφτιαξα Μαριαννάκι μου αλλά βιάστηκα να τα ταχυδρομήσω και ξέχασα να τα βγάλω φωτογραφία!!!! Μακάρι να είμαστε όλοι καλά και του χρόνου!!!! Δεν θα πω ακόμη ευχές για το Πάσχα... θα επανέλθω με άλλη ανάρτηση!!!! Φιλάκια Πολλά!!!!

      Διαγραφή
  36. αμέτρητα αυγά, όλα όμως ξεχωριστά, τυχεροί οι φίλοι σου!!!έχω ακούσει πως αν τα κρεμάσεις κάτω από πολυέλαιο έχουν την ιδιότητα να διώχνουν τις αράχνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να τους αρέσουν... αυτό για τις αράχνες πάντως πρώτη φορά το ακούω... λες να είναι αλήθεια!!!! Σε ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  37. Ενταξει...χωρις σχολια αυτη η αναρτηση!!!εχω μεινει μ ανοιχτο το στομα Βικυ!!!
    Καλο Πασχα να εχεις!!!Φιλια πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί αγάπη μου την άφησες ασχολίαστη???? χα!χα!χα! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  38. Πανέμορφα τα αυγά σου, τα ζήλεψα , δεν ξέρω καθόλου το ντεκουπαζ με το πλέξιμο δεν εχω χρόνο αλλα μόλις μπορέσω θα δοκιμάσω, καλό Πάσχα Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βικούλα μου τι υπέροχα αυγά είναι αυτά καλή μου;!! Μπράβο σου!!Φυσικά και όλα τ' άλλα σου καταπληκτικά!! Έχασα πολλά αριστουργήματά σου όλον αυτόν τον καιρό!!Φιλάκια πολλά, να περάσετε υπέροχες γιορτές, καλή ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...