Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Ο Ιππότης!!!!!

Μικρά γυάλινα μπολ...  από αυτά που φιλοξενούσαν κάποτε το αγαπημένο μου προφιτερόλ... θέλησαν να με βοηθήσουν αυτή την φορά στις κατασκευές μου...


Τυλίχτηκαν προσεκτικά με την διάφανη μεμβράνη για να μην λερωθούν...


 και μετά άρχισαν να φοράνε επάνω τους την γυψόγαζα...


Όταν αυτή στέγνωσε καλά... τα γυάλινα μπολάκια έφυγαν,
αφήνοντας πίσω τους τα γύψινα αντίγραφά τους!!!


Αυτά ενώθηκαν μεταξύ τους...  
πήραν και λίγη γυψόγαζα ακόμη για να φτιάξουν ένα καπέλο 
και ο "Ιππότης" μου έτοιμος!!!


Και ύστερα ήρθαν τα χρώματα....


και έδωσαν στον "Ιππότη" μου μορφή...


και μετά έφτασαν τα βελούδινα υφάσματα... οι τρέσες και τα φτερά,
για να ντύσουν και να στολίσουν


άλλον ένα κουμπαρά...


που είναι πλέον έτοιμος 
να αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη!!!!!!!!!

62 σχόλια:

  1. τι ωραιος!!!!καλα λενε οτι ολοι οι ιπποτες ειναι κουκλοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούκλοι... για να πέφτουν τα κορίτσια στα πόδια τους!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. !!!!!!!!!!!πανέμορφος ιππότης!!!!!
    μπράβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι σκαρφίζεσαι και κουμπαραδοφτιάχνεις !!!!
    Έχω χάσει το νούμερο , ποιός είναι αυτός ο ιππότης κουμπαράς ?
    Να σαι καλά να δημιουργείς και να προσφέρεις καλή μου ποδηλάτισσα ,
    καλό και δημιουργικότατο μήνα σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Κουμπαραδοέφτιαχνα γιατί τώρα πρέπει να ασχοληθώ και με τα Bazaar!!!!!! Ιππότης ο 13ος κουμπαράς... το όνομα του ιππότη μου!!!!
      Καλό μήνα σου εύχομαι με πολλές όμορφες δημιουργίες!!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Φουφούλα μου σε ευχαριστώ... όσο για το χειμώνα, που είναι??? 35 βαθμούς σήμερα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτά τα μάτια του ιππότη σου θα κάψουν καρδιές.
    Καλή συνέχεια στις εμπνεύσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να έχουμε κανένα επεισόδιο στην έκθεση!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  6. Καλα εισαι φοβερη ειναι υπεροχος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!! Τώρα αρχίζω να δημιουργώ για το bazaar του "ΜΕΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ"!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Ποδηλάτισσα!!!...Γλύκας ο ιππότης!!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο δεν έχω λογια!!!!!
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστός Ιππότης με τα φτερά και τα σιρίτια του ...τέλειος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ιππότης σου είναι κούκλος,αλλά δεν βλέπω τον πύργο του :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου μην μου βάζεις ιδέες... πρέπει να ασχοληθώ με άλλα πράγματα!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  11. Τελειος ο ιπποτης φοβερη η ιδεα!!!!!
    Καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίδρα μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Καλό μήνα και καλές δημιουργίες!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Τι λες τώρα!!!!!!!!!!!!!!που το σκέφτηκες !!!!!!!!!!!!στον ύπνο σου τα βλέπεις εεεε πες μου;;;είσαι άπαιχτη!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς μου την βάλατε την ιδέα Μαράκι μου, όταν μου λέγατε πως οι Γαλλιδούλες μου δεν μπορούν να είναι με έναν καβαλιέρο!!!! Φιλάκια πολλά συμμαθήτρια!!!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο,κουράγιο!
    Έχασα το λογαριασμό.....
    Πολύ όμορφος και πάντα πρωτότυπες οι δημιουργίες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο 13ος είναι Ελένη μου... δεν έχω κάνει και τόσους πολλούς!!! Υπάρχουν κορίτσια που έχουν κάνει πολύ περισσότερους!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  14. ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΊΡΕΥΤΗ ΠΗΓΗ ΈΜΠΝΕΥΣΗΣ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έμπνευση την παίρνω από τα σχόλια σας και την αγάπη σας!!! Πολλά φιλιά Νενάκι μου!!!

      Διαγραφή
  15. ΧΑΧΑΧΧΧΑ!!!!!
    ΤΕΤΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ!!!!!!
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ;
    ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ Ο ΑΡΑΜΙΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φοβερός ο ιππότης!!! Όταν μου το είπες σκεφτόμουν πώς νάναι άραγε... Τώρα που είδα πώς έγινε, λέω πως όποιος έχει φαντασία κάνει θαύματα.... Εγώ δε θα το σκεφτόμουνα ποτέ!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω ότι χάρηκα αφάνταστα που σε γνώρισα!!!! Την έμπνευση την παίρνω πάντα από τα σχόλια τα δικά σας!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  17. Τι έφτιαξες πάλι καλή μου ποδηλάτισσα, απίστευτη είσαι!!! Βλέπω ήδη έχει κάψει πολλές καρδιές ο ιππότης σου!!! Αχ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπαθιά να μην βγουν από τις θήκες και καρδιές ας καούν!!!!!! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. Βικουλα μου εισαι καταπληκτικη!!! Πολυ καλη ιδεα!!! Κουκλος ο ιπποτης σου!!!!! Φιλακια και καλο μηνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου σε ευχαριστώ!!!!! Καλό & δημιουργικό μήνα και σε σένα εύχομαι!!!!!!

      Διαγραφή
  19. ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΙΠΠΟΤΗΣ,ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΛΑΣΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΙ ΜΗΝΑ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αννούλα.... που να τα βγάλει πέρα ένας Ιππότης με τόσα μοντέλα που θα παρελάσουν!!!!!!!! Καλό μήνα κορίτσι μου & περιμένουμε το σήμα σου!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα Βίκυ!Καλό μήνα!Τέλειος ο ιππότης σου!Είμαι σίγουρη γιά τήν επιτυχία πού θά έχη στήν έκθεση!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα & καλό μήνα!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Όλοι οι κουμπαράδες πρέπει να πουληθούν στην Έκθεση γιατί ο σκοπός είναι υπέροχος!!!!

      Διαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΚΟΥΚΛΟΣ Ο ΣΕΡ !!!!!!!
    ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ..ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφούλα μου χαίρομαι που σου αρέσει ο "Ιππότης" μου!!! Για να μαθαίνεις την πορεία των κουμπαράδων ή και για να τους δεις όλους μαζί δεν έχεις παρά να πας στην Δράση των Ελληνίδων Blogger πατώντας http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2012/06/blog-post_4.html

      Διαγραφή
  22. ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!! Αν έχει και άσπρο άλογο... είναι δικός μου :P
    Τρομερή φαντασία... Μπράβο Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σαν το Ρομπέν των Δασών!Υπέροχος!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βρε Θηρίο!!!!! τι έφτιαξες πάλι????? τώρα το είδα γιατί δεν είχα ιντερνέτι για 3 μέρες. Δεν σε πιστεύω.... είσαι καταπληκτική, πότε προλαβαίνεις Βικούλα μου?? Μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο!!!! φιλάκια πολλά από τη νονά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xa!xa!xa! Που είναι η Βιλλιώτη να μας πει πως μοιάζουμε και σε αυτό??? Βαφτιστήρα και Νονά λατρεύουν την γυψόγαζα και παίζουν μαζί!!!! Φιλάκια πολλά Νονάκα!!!!!

      Διαγραφή
  25. Μα ,πήρες φόρα κυρία μου και δε σε προλαβαίνουμε Απίστευτός!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πήρα φόρα ή εσύ που ήδη έχεις φτιάξει 20 κουμπαράδες και δεν ξέρω που θα φτάσεις!!!!!!Φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Μα τί θαύματα που κάνεις με αυτή τη γυψόγαζα ! Το κάνεις να φαίνεται απλό αλλά είμαι σίγουρη πως δεν είναι ! Θα φτιάξεις και την Μιλαίδη του ;;; Γιατί άν είναι ελεύθερος, τον παίρνω εγώ ! Καλό Μήνα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το κάνω να φαίνεται απλό Φωτεινή μου... είναι απλό!!!! Μια δοκιμή θα σε πείσει!!! Πρόσεχε μόνο γιατί θα θέλεις να την χρησιμοποιείς συνέχεια!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Τέλειος ο ιππότης σου Βικούλα, άν και μ΄ένα μουστακάκι θα ήταν πιό αρρενωπός νομίζω , χαχαχα !!!!
    Δεν πιστεύω ότι είναι ο τελευταίος σου κουμπαράς, όλο και κάτι άλλο θα σκεφθείς....
    Πάω να τελειώσω τον δικό μου (είναι ο 4ος μόνο, να δώ πόσους θα καταφέρω ακόμα).
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου σίγουρα του χρειαζόταν το μουστακάκι... ίσως τον αφήσω αξύριστο μέχρι να πάμε Θεσσαλονίκη οπότε κάτι μπορεί να γίνει!!!χα!χα!χα!
      Δεν λέω πως είναι ο τελευταίος μου κουμπαράς... ίσως φτιάξω και κάτι ακόμα αν έχω χρόνο μέχρι τότε!!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  28. Χαχα...τώρα τον είδα κι εγώ!!!Κούκλος ο ιππότης σου Βικούλα!!!Στους πόσους είμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...