Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Ζωγραφίζοντας......

Γεια σας  αγαπημένοι μου φίλοι!!!

Και βέβαια ασχολήθηκα πολύ με decoupage, φτιάχνοντας έργα για τα bazaar...
και βέβαια πέρασα και περνώ ώρες δημιουργώντας με τον πηλό και την γυψόγαζα....
παράλληλα όμως πάντα βρίσκω τον απαιτούμενο χρόνο για να ασχοληθώ με την ζωγραφική, και να το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας.........


Το χειροκρότημα...

Ζωγραφική με χρωματιστά μολύβια σε χαρτί




Για μια σταγόνα νερό....
Το θέμα το βρήκα στο pinterest και ήταν  έργο του ζωγράφου Andrew Hutchinson ζωγραφισμένο με ακρυλικά....


Ζωγραφική με μολύβια ακουαρέλας
σε pastelmat

...ξέχασα όμως να το φωτογραφίσω τελειωμένο πριν μπει σε κορνίζα,  οπότε μπορείτε να τo δείτε έτσι όπως φαίνεται μέσα από το τζάμι!!!!





Το πέταγμα προς την ελευθερία

Ζωγραφική με μολύβια ακουαρέλας και παστέλ σε pastelmat

Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά την Δασκάλα μου που με οδήγησε σε αυτούς τους δρόμους, και που πάντα είναι δίπλα μου για να με μάθει μα και να μου προσφέρει την βοήθεια της!!!! 

52 σχόλια:

  1. Moterάκι έχεις μέσα σου χριστιανή μου;;; Ούτε στις διακοπές ξεκουράζεσαι;;;;
    Αλλά μας ανταμείβεις πλουσιοπάροχα!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΗΗΗΗΗΗΗ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και στις δυό,μα πάνω απ όλα σε σένα που επιμένεις και παθιάζεσαι
    Φιλάκια πολλάαααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι δουλειά δύο μηνών..... είπα να την βγάλω μαζεμένη!!!! χα!χα!χα! Δεν έφυγα όμως ακόμα.... στις δεκατέσσερις αναχωρώ!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
    2. βικυυυυυυυ τα θελω ΣΕΤ!ΜΗ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙς ετσι μοναχα τοοους χαχαχαα

      Διαγραφή
    3. xa!xa!xa! άλλη είναι ιδική στα σετ...... εγώ πολλά αλλά διαφορετικά!!!!!

      Διαγραφή
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! Τι εξαιρετική δουλειά που έχεις κάνει! Εκείνη η βρύση με τη σταγόνα έτοιμη να στάξει είναι απίστευτη!!! Και τα άλλα δύο έργα βέβαια, αλλά η βρύση είναι το κάτι άλλο!
    ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ!

    υγ: ΜΠΡΑΒΟ και στη δασκαλά, μην ξεχνιόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙκη κλειστο !!!!!!χαχαχαα αστααα γιατι αν τα δεις απο κοντα θα το ξανανοιξεις!ειναι ακομα καλυτερααααααα!

      Διαγραφή
    2. Νίκη μου σε ευχαριστώ!!!!!!!! Τώρα βέβαια έχω να σου πω πως πρέπει να δεις και της Μισιρλούς τα έργα και τότε είναι που δεν θα το ξανακλείσεις το στόμα σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
    3. Είμαι σίγουρη ότι από κοντά θα είναι πολύ καλύτερα!
      Μισιρλού περιμένουμε και τα δικά σου, κι ας παίρνουμε το φυσικό πρασινο από τη ζήλια ,δεν πειράζει... Πάντα καμαρώνουμε!

      Διαγραφή
  3. Δεν εχω λογια!
    Υπεροχη δουλεια πραγματικα !
    Λατρεψα την βρυση
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι απίστευτη. Είναι υπέροχα και τα τρία, αλλά η βρύση με τη σταγόνα ξεχωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ.... αγάπησα τα μολύβια και το παλεύω!!!!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολλά χειροκροτήματα και για τα τρία!!!!!! Είναι απίστευτα όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα είναι, Βίκυ μου, και τα τρία!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η βρύση όμως ξεχωρίζει !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο φιλενάδα!!!!!!!! Τα χεράκια σου κάνουν θαύματα!!!!!!!!!!
    Περιμένω και την συνέχεια!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne μου σε ευχαριστώ!!!!! Σίγουρα θα υπάρχει και συνέχεια γιατί την ζωγραφική την αγάπησα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μη μου πεις ότι τα είχες σπίτι και δεν τα είδα γιατί θα πέσω από τον τέταρτο!!!!
    Τώρα τι να σχολιάσω εγώ , τα χέρια τη βρύση, τη σταγόνα της υπομονής , τις πεταλούδες στα χρώματα που μου αρέσουν !!! ΤΗΝ ΤΎΦΛΑ ΜΟΥ !!!
    Φιλάκια πολλά και αγκαλιά ζεστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαζή είμαι να στο πω, κάτσε καλά παιδάκι μου που θα πέσεις από τον τέταρτο..... έλα να πιούμε καφέ και θα τα δεις από κοντά!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  9. Είσαι εκπληκτική και τα χέρια είναι τόσο εκφραστικά!!!
    Η βρύση μοιάζει αληθινή κι οι πεταλούδες φοβάμαι μην αγκυλωθούν στο συρματόπλεγμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να καταφέρουν να πετάξουν...... Φλώρα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Τι να πω εγώ... μόνο πως είμαι πολύ περήφανη και χαρούμενη για σένα. Το πείσμα και η θέλησή σου τα'φτιαξαν αυτά!!! Μπράβο Βικούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι φανταστικά όλα!!!!
    Η δασκάλα είναι μοναδική , αλλά και οι μαθήτριες δε πάνε παρά πίσω!!
    Εύχομαι να περάσετε καλό καλοκαίρι και να ξεκουραστείς, που δε το νομίζω!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ!!!!! Οι καλοί δάσκαλοι συνήθως βγάζουν καλούς μαθητές.... εύχομαι και ελπίζω να της μοιάσω!!!!! Ότι θα ξεκουραστώ είναι βέβαιο.... βέβαιο όμως είναι πως τα μολύβια μου και τα παστέλ μου θα με ακαλουθήσουν!!!! Φιλιά καλημέρας!!!!

      Διαγραφή
  12. Εάν όπως έχει πει κάποιος, το χειροκρότημα είναι σαν δύο χαστούκια που ερωτεύονται στον αέρα, έ, τότε τα έργα σου είναι και για χειροκρότημα και ερωτεύσιμα !!!!
    Είναι καταπληκτικά, μπράβο σου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι υπέροχο σχόλιο....... σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!Μπράβο στη δασκάλα και μπράβο στη μαθήτρια!!!
    Ο πίνακας με τη βρύση είναι απίστευτος!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σπουδαίο να έχεις καλούς δασκάλους που δεν έχουν πρόβλημα στο να μεταδώσουν τις γνώσεις τους!!!! Σας ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  14. Τα έργα σου συνομιλούν τόσο εκφραστικά ......τόσο ζωντανά, τόσο άμεσα.....τα λάτρεψα όλα, τα χέρια πανέμορφα, η βρύση με τη σταγόνα και το πουλάκι...αριστούργημα, οι πεταλούδες μία έκρηξη χρώματος και ζωντάνιας......το έχεις με τη ζωγραφική, λυτρωτική η τέχνη !!! Συγχαρητήρια σε σένα και τη δασκάλα σου, να περάσεις καλά και χαρούμενα το καλοκαίρι και να δημιουργήσεις γεμίζοντας την ψυχή σου υπέροχα συναισθήματα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου είπες την σωστή λέξη.... Λυτρωτική η Τέχνη!!!!! Και εγώ πραγματικά μέσα από την τέχνη βρίσκομαι αλλού..... και πραγματικά ηρεμώ!!!! Σε ευχαριστώ για την κριτική σου και σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχα όλα!!! Μπράβο ποδηλάτισσα!! Έχεις πραγματικό ταλέντο!! Μακάρι να μπορούσα και εγώ να ζωγράφιζα όπως εσένα!! Είναι και τα 3 έργα φανταστικά αλλά αν έπρεπε να διαλέξω κάποιο θα διάλεγα το Για μα σταγόνα νερό!! Είναι υπέροχο!! Καλή συνέχεια εύχομαι με όμορφες δημιουργίες!Πολλά φιλούθκια ΅:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Το δεν μπορώ να ζωγραφίσω μην το λες, δίπλα σε ένα καλό δάσκαλο σίγουρα θα τα καταφέρεις.... προσπάθησε!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  16. Με τέτοια δασκάλα και τόσο άξια μαθήτρια, το αποτέλεσμα είναι ολοφάνερα τέλειο!
    Με τι ταχύτητα τρέχεις;
    Είσαι παιδί μου, για ζήλια πρώτη!!! Ε, ναι ζηλεύω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχεις υπέροχους δασκάλους, φτερά βάζεις στα πόδια ή μάλλον στα χέρια και πας με ταχύτητα φωτός!!!! Σε ευχαριστώ πολύ Αντιγόνη μου!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Βίκυ μου δεν έχω λόγια, έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά- αντάξια ονομαστών ζωγράφων. Μπράβο σου, είθε να έχεις υγεία να συνεχίσεις και να μας χαρίζεις και εμάς μέσα απο τις φωτό σου το χάρισμα που έχεις....καλή συνέχεια, φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. την πρώτη φορά μου έδειξε ότι δεν το πήρε το σχόλιό μου και το ξαναέγραψα, τώρα τα έβγαλε και τα δύο, τι να κάνουμε , συγνώμη για την......πολυλογία...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι.... δεν φτάνει που με έβαλες ανάμεσα σε ονομαστούς ζωγράφους, ζητάς και συγνώμη???? Βασούλα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.... απέχω πολύ από τους ονομαστούς ζωγράφους, έχω όμως ονομαστή δασκάλα και προσπαθώ να φανώ αντάξια της!!!! Χαίρομαι που σας αρέσουν αυτά που φτιάχνω και θέλω να πιστεύω πως δεν θα σας απογοητεύσω!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  19. Ρε Βικάκι, μήπως πρέπει σιγά σιγά να την κάνω απ' αυτή τη γειτονίτσα;
    Αυτή η δασκάλα μου έχει προκαλέσει μεγάλο ψυχολογικό αλαλούμ! Αλλιώς ξεκίνησα και μερικές μερικές έχετε ανεβάσει τόσο πολύ ψηλά τον πήχη που έχω πάθει μια... καθίζηση να το πω, νταούνιασμα.... Πού πάω ο Καραμήτρος;;;
    Για άλλη μια φορά, μένω να θαυμάζω τα απίστευτα ταλέντα σου. Είναι τόσα πολλά!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που πας καλέ.... ε και δεν είμαστε καλά που θα την κάνεις!!!! Πάνω που είπαμε πως γύρισες και θα μείνεις.... κάτσε κάτω ο πήχης είναι χαμηλά και αν σου πει τα μυστικά η δασκάλα γρήγορα θα τον φτάσεις και θα τον ξεπεράσεις!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  20. Τι λες τώρα; Με έκανες να κοιτάζω την οθόνη σαν χάνος! Τέλειααααα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν ένα χρόνο εκεί στον Έσπερο κάτι λέγαμε θυμάσαι?????? Αν ναι.... μην κοιτάς σαν χάνος, απλά ξεκίνα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  21. Καταπληκτικά!! Τι να πω, και τι να σχολιάσω; Έχεις μεγάλο ταλέντο!
    Μπράβο και σε εσένα και στη δασκάλα σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το οποιοδήποτε σχόλιο μου φαίνεται λίγο, ελάχιστο!!
    Απλά , είσαι Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Η!!!!!! Αξια μαθήτρια μιάς πανάξιας δασκάλας!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσες φορές σου έχω πει πως η δασκάλα είναι πανάξια.... να δω πότε θα αποφασίσεις να προσπαθήσεις και εσύ!!!! Πολλά φιλιά Πεπίτα!!!!!

      Διαγραφή
  23. Βίκυ μου καλό απόγευμα.Μετά από όλες τις φίλες που σου είπαν ότι ζωγραφίζεις πολύ ωραία,σου το επαναλαμβάνω και γω. Μπράβο σου!!!Αποτι λέγετε έχεις καλή δασκάλα.Αν όμως εσύ δεν είχες ταλέντο,όσο και καλή να ήταν η δασκάλα σου, τίποτα δεν θα γινόταν.Αυτή είναι η αλήθεια.Και μην νομίζεις ότι έχω πιεί μπύρεςκαι δεν ξέρω τι λέω.Τις μπύρες τις πίνω μόνο όταν συναντώ την αγαπημένη μου παλιοπαρέα.
    Φιλάκια και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλεια!!!
    Βικούλα μου προβλέπω να ξεπερνάς τη δασκάλα!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...