Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Τα Δωράκια μου.......

Σήμερα η μέρα μου ήταν γεμάτη Δώρα…   δώρα από τις μπλοκοφίλες μου!!!!
Γυρνώντας από το Super Market με περίμενε στο γραμματοκιβώτιο φάκελος από την αγαπημένη μου Αχτίδα…http://aktida.blogspot.com/



 με μία κάρτα με την φωτογραφία του αγαπημένου ζευγαριού γεμάτη με ευχές και ένα από τα όμορφα γούρια της Αχτιδούλας…

  




και πριν προλάβω να τελειώσω με την τοποθέτηση των δώρων της Αχτίδας… έφτασε η courier με το δώρο της Κικής…http://kikalazart-kiki.blogspot.com/




ένα πανέμορφο «Γιορτινό Βιβλίο» συνοδευόμενο από δύο όμορφες καρτούλες…




εκτός όμως από τα δώρα που έλαβα από τα κορίτσια… πριν από λίγες μέρες πήρα και άλλο ένα δώρο από την αγαπημένη μου Πέπη… http://dhmiourgieskardias.blogspot.com/ την οποία γνώρισα από κοντά - και πραγματικά αισθάνομαι πολύ τυχερή γι αυτό - όταν έκανε το μπαζάρ της...




έναν υπέροχο άγγελο μέσα σε ένα κοχύλι.....



Κορίτσια μου σας ευχαριστώ όλες πολύ…    πραγματικά ένοιωσα σαν παιδί παίρνοντας όλα αυτά τα δώρα φέτος!!!!!

Εύχομαι Χαρούμενα & Ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε όλες σας και ο Καινούργιος Χρόνος να σας πραγματοποιήσει όλα σας τα όνειρα!!!!!!!!

23 σχόλια:

  1. ΒΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΙΚΥ ΜΟΥ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΤΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ!!!!!!
    ΤΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι αγιες μερες που ερχονται ας φερουν την ευτυχια στο σπιτι σου!!!Και ο καινουριος χρονος ας ειναι γεματος ομορφες στιγμες και πολλα χαμογελα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΙΚΥ ΜΟΥ,
    ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ!!!!! ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Άγιος Βασίλης ήρθε πιο νωρίς , φέτος , για σένα. Πολλές πολλές ευχές για τις γιορτινές μέρες, με υγεία. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tα καλλίτερα δώρα Βίκυ μου πήρες. Τίποτα δεν συγκρίνεται μ'ενα δωρο απο χέρια που έχουν βάλει αγάπη και ψυχή μέσα του. Να τα χαρείς και να έχεις υπέροχες γιορτές. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΒΙΚΗ μου να τα πούμε;;;; Χριστουγεννα πρωτούγεννα
    πρωωτη πρωτή γιορτή του χρόνου...Χριστος γεννάται σημερον εν βηθλεέμ την πολη..οι ουρανοί αγάλονται και χαι..και χαιρει η φησης όοολη!!!!! και του ΧΡΟΝΟΥ..ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ και ΧΑΡΟΫΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγάπη....να περασεις όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά φιλενάδα !!!! Καλά Χριστούγεννα ! Να χαίρεσαι την οιλογένειά σου και να σε χαίρονται ! Πολύ όμορφα τα δωράκια που έλαβες ! (Βλέπω κατάφερες και πήγες στην Πέπη...εγώ δεν μπόρεσα) Και του χρόνου! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι πιο ομορφο να δεχεσαι δωρακια τετοιες γιορτινες μερες?Δεν εχει σημασια τι θα ειναι αρκει μια καρτα,ενα σημειωμα η ενδειξη οτι ο αλλος σε σκεφτεται!Κι εσυ Βικυ μου εχεις αρκετο κοσμο να σε σκεφτεται!Χαιρομαι πολυ για σενα και σου ευχομαι να περασεις ομορφα με αυτους που αγαπας και σε αγαπουν!Καλα Χριστουγεννα και ο μικρος Χριστος ας μας φερει γαληνη και αισιοδοξια!!!!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βίκυ μου σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά & Καλά Χριστούγεννα γεμάτα υγεία & χαρά αγαπημένες μου φίλες!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα ποδηλάτισα μου Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά για σένα και όλη την οικογένειά σου, τα δώρα πραγματικά σου αξίζουν γιατί μέσα από τις δημιουργίες σου βγαίνει μια αυθεντική ψυχή σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
    Misirlou & maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλές γιορτές , καλά Χριστούγεννα !!
    Τα δωράκια υπέροχα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή μου Βίκυ, Χρόνια Πολλά και Χαρούμενα! Πάντα με υγεία, ευτυχία και αγάπη! Πολλά γιορταστικά φιλάκια σε σένα και την οικογένειά σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και ευλογημένα ...φίλη μου καλή...να είσαι χαρούμενη και να έχεις το πολυτιμότερο αγαθό....
    Υ Γ Ε Ι Α...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλα Χριστουγεννα! Χρονια Πολλα, με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά! Με υγεία αγάπη και ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρονια σου πολλα!!!!πολυ υγεια και ευτυχια!!!!!φιλακια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τι όμορφα που είναι όλα!!!! :)

    καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια Πολλά, εύχομαι ότι καλύτερο!!!!Ότι έχεις φτιάξει είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...