Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Το σαλιγκάρι!!!!

Τα χρωματιστά μου μολύβια και τα παστέλ μου μάλλον έχω πολύ καιρό να τα πιάσω στα χέρια μου.... βλέπεις οι μικτές τεχνικές και ο πηλός με κέρδισαν και η ζωγραφική έμεινε ξεχασμένη σε μια γωνιά, μέχρι την 1η του Μάη που ο  Κώστας Ανδρεόπουλος με τον φακό του τσακώνει ένα σαλίγκαρο που έχει σκαρφαλώσει επάνω σε μια φραουλίτσα..... 




Η φωτογραφία του μου άρεσε πολύ,  και γιατί πραγματικά είναι ιδιαίτερη μα και γιατί από παιδί αγαπώ πολύ τα σαλιγκάρια, είναι αυτό το πείσμα τους να φθάσουν στην κορυφή, προχωρούν κουβαλώντας το φορτίο στην πλάτη τους και χωρίς καμιά βοήθεια πάντα τα καταφέρνουν, μπορεί να αργούν, να κουράζονται  αλλά είναι αγωνιστές!!!

 Αυτό το σαλιγκάρι λοιπόν με έκανε να επιστρατεύσω τα softpastel, τα χρωματιστά μου μολυβάκια, το καβαλέτο μου και το κατάλληλο χαρτί  και να αρχίσω να ζωγραφίζω....  όχι ότι κατάφερα να βγάλω τα υπέροχα χρώματα της φωτογραφίας του Κώστα..... μια προσπάθεια όμως την έκανα!!!!!



Κώστα σε ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες την άδεια να ζωγραφίσω το θέμα!!!

24 σχόλια:

  1. Εκπληκτική μεταφορά μιας υπέροχης φωτογραφίας! Μπράβο και στους δυο σας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία είναι πράγματι υπέροχη.... εγώ απλά προσπάθησα!!!! Έλλη μου σε ευχαριστώ!!!! Τα φιλιά μου~!!!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μαριώ μου απέχω τόσο πολύ από το "μεγάλη Ζωγράφος"..... χρειάζομαι πολύ δρόμο για να φτάσω εκεί και νομίζω πως δεν θα μπω στον κόπο να τον κάνω!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το έφτιαξες!! Να μπερδεύεται κανείς ποια είναι η φωτογραφία ποιος ο πίνακας!
    Μπράβο σου
    Καλησπέρα Βίκυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο να μπερδευτείς Άννα μου.... εγώ πάντως έκανα ότι μπορούσα!!!! Τα φιλιά μου!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πανεμορφα ..και τοσο ζωντανό !!!
    μπραβο Βικυ μου ...
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το έργο σου είναι υπέροχο , δεν είμαι ζωγράφος αλλά το ωραίο το διακρίνω παιδί μου !!! Τώρα αν η φωτογραφία του φίλου είναι εξαιρετική και εσύ πολύ μετριόφρων να προτείνω ( μη με μαλώσεις!!!)
    μια ωραιότατη φωτοτυπία μεγάλης ευκρίνειας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου η φωτογραφία είναι όντως εξαιρετική, και εγώ απλά είμαι ρεαλίστρια!!!! Ξέρω πως μπορούσα και καλύτερα.... αλλά δεν ήθελα να προσπαθήσω περισσότερο!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Πιστεύω ότι έχει ξεπεράσει κατά πολύ τη φωτογραφία! Τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααα υπερβάλλεις..... σε ευχαριστώ όμως πάρα πολύ!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Βικάκι αξιέπαινη η τεχνική σου Το πινακάκι σου είναι πάραπολύ κοντα στην ζωντάνια του πραγματικού Είναι πολύ όμορφο αυτό που πέτυχες.....Ευχομαι πάντα να κάνεις αυτό που επιθυμείς για να αισθάνεσαι ευχαριστημένη!!! Καλή συνέχεια... Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου σχόλια!!!! Την ζωγραφική την έχω αφήσει.... προσπάθησα όμως και αυτή την φορά και που ξέρεις ίσως υπάρξει και επόμενη!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Ζωγραφική, πηλός, μικτές τεχνικές.... Όλα παίρνουν ζωή στα άξια χέρια σου, Βικούλα. Όπως κι' αυτό το υπέροχο σαλιγκάρι στη φραουλίτσα. Είναι θαύμα!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορεί να αργω να έρθω..Βικάκι μου αλλα ο θαυμασμος μου είναι μεγαλος για ότι πιανουν τα χερακια σου..πήλος ντεκουπαζ.. η ζωγραφική.. οταν περνουν απο την βάσανο της δημιουργίας σου γινονται μικρα θαυματα... οπως εκενες και με τα παστελ σου χρωματα .. εκανες το σαλιγκάρι..με την φράουλα ολοζώντανο !! αγαπημενη μου να περνας ομορφα ότι και να κανεις να είσαι καλα ματια μου φιλα μου την Δημητρουλα... και σε σενα πολλα φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βίκυ μου, πάντα θαυμάζω τις δημιουργίες σου. Πολλά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πανεμορφο κ το σαλιγκαρι κ η φραουλιτσα....κ εσυ που το εκανες ολοζωντανο!!!!!!!!!καλο καλοκαιρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βίκυ μου η φωτογραφία είναι καταπληκτική αλλά και εσύ ζωγράφισες το σαλιγκαράκι με τη φραουλίτσα ολοζώντανα! Είναι υπέροχα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βικούλα μου αγαπημένη πόσο ωραίο έγινε!
    Η διαφορά τους είναι ελάχιστη και δεν σηκώνω κουβέντα! χα χα!

    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...