Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Τραγουδώντας....... οι ώρες, οι μέρες, τα χρόνια περνάνε



Το ρολόι, που χτυπούσε ρυθμικά
χρόνια τώρα στη γωνιά
δίπλα από την εκκλησιά σταμάτησε.
Το ρολόι, που χτυπούσε ρυθμικά
και σχολάγαν τα παιδιά
στις εφτά και στις εννιά σταμάτησε.....





Το παλιό ρολόι του μικρού σταθμού
στάθηκε στην ώρα του αποχωρισμού.
Είχε βασιλέψει και με φίλαγες
κοίταζες τα τρένα και δε μίλαγες.....









Τα χρόνια περνάνε κι οι νύχτες γυρνάνε
να καίει η φωτιά στην καρδιά,
να βγάλουμε ψεύτη το χρόνο τον κλέφτη
να μείνουμε πάντα παιδιά,
για κάθε ρυτίδα φυτέψτε ελπίδα
και δώστε καρδιά στην καρδιά,
να βγάλουμε ψεύτη το χρόνο τον κλέφτη
να μείνουμε πάντα παιδιά.....







26 σχόλια:

  1. Φοβερά τα ρολόγια σου, μπράβο !!!!!
    Και με το τραγούδι όμως..... μου θύμησες τα νιάτα μου !!!
    Καλό ξημέρωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δικά μου νιάτα θυμήθηκα Ράνια μου και γύρισα πολλά χρόνια πίσω... Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  2. ολο υπεροχαααααααααα καλοταξιδαααααααααααα να ναι να συντροφεύουν πάντα ομορφες στιγμες γεματες αγωνια για χαρες μονοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ευχές σου επιθυμίες μου Σοφία μου!!!! Σε ευχαριστώ τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  3. όλα υπέροχα, αλλα αυτό το τελευταιο...απλα με καθήλωσε!!!ειναι τοσο κουκλίστικο!!!συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο Βικυ μου ...πολυ ομορφο τα ρολόγια !!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι ώρες που θα περάσουν από αυτά τα ρολόγια να είναι ευχάριστες σε εκείνους που θα τα αποκτήσουν !! Είναι πραγματικά και τα τρία πολύ όμορφα !! Σας φιλώ και τις δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Νικόλ μου πιστεύω να συντροφεύσουν με το τικ-τακ τους αυτούς που θα τα αποκτήσουν!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Εντάξει, αυτό με τις παλέτες, είναι τ έ λ ε ι ο!!!
    Το γύρισες όμως πολύ πίσω το (στιχουργικό) ρολόι ρε Βίκυ... τι μου θύμισες!
    Πολύ καλή επιτυχία στα ρολόγια και σ' ότι ετοιμάζετε.
    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριώ μου το ρολόι γύρισε πίσω και σταθηκε στα χρόνια της νιότης και σε εκείνα τα τραγούδια που δεν ξεχάστηκαν ποτέ... Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Βίκυ μου, το ένα είναι πιο όμορφο από το άλλο! Τι έφτιαξες πάλι! Το πρώτο ειδικά μπήκε μες στην καρδιά μου.
    Φιλιά πολλά!
    (Κι επειδή δεν σου έχω ευχηθεί ακόμα μέσα εδώ): Καλή Χρονιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Έλλη μου, χρονιά ήρεμη, ευτυχισμένη και δημιουργική!!!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τα ρολόγια μου, το ίδιο ελπίζω να κάνουν και εκεί που θα φτάσουν!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Με το που διαβάζω τους στίχους αρχισα να το τραγουδώ αυτό το τραγουδακι.. τι μου θυμησες ρε Βικάκι μου!!! που τα θυμηθηκες αυτό το τραγουδι; χα..χα.. αλλα με τόσον όμορφα ρολόγια που εφτιαξες φιλεναδα ..ηταν το καλύτερο ταιριασμα..στιχου και δημιουργίας..
    Να βγαλουμε ψευτη τον χρόνο τον κλέφτη ..να μεινουμε πάντα παιδιά.....γι αυτο σ αγαπω...γιατί δεν αφήνουμε τις καρδιές μας να γεράσουν...
    Το ρολόι παλέτα εξαιρετικο.. οχι ότι τα αλλα πανε πίσω σε εμπνευση και σε τελειότητα...ε;
    Την αγαπη μου και τα φιλια μου έχετε...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έλειπε Ρουλίτσα μου να αφήσουμε τον χρόνο να κάνει ότι θέλει.... μπορεί να μεγαλώνουμε αλλά μόνον σαρκικά, στην καρδιά και στο μυαλό θα μείνουμε πάντα παιδιά!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πόσο όμορφα ρολόγια, Βίκυ μου. Λατρεύω τις δημιουργίες σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα. Καλωσόρισες στο νέο μου μπλογκόσπιτο. Καλώς ξαναβρεθήκαμε. Είμαι ήδη μέλος στους αναγνώστες σου , από τότε που είχα το μπλογκ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
    Πολύ όμορφα τα ρολόγια σου
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Δελφινοκόριτσο, χαίρομαι που οι δρόμοι μας σμίγουν και πάλι και ελπίζω να μην χαθούμε!!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  11. Περνάνε οι ώρες,περνάνε και τα χρόνια ανεπιστρεπτί ! Κάποιες αξίες όμως παραμένουν σταθερά μέσα στην ψυχή μας σαν νάταν χθές !
    Πανέμορφα ρολόγια,αξιέπαινη η συμβολή σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτές τις αξίες παλεύουμε ακόμα και σήμερα Χρυσάνθη μου, και αυτές προσπαθούμε να μεταδώσουμε και στα παιδιά μας!!! Τώρα για την
      συμβολή μου τι να πω, ελάχιστη μπροστά στο τεράστιο έργο των ανθρώπων της Πρωτοβουλίας για το Παιδί!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Πόση ανάγκη έχουν τα μάτια κι η ψυχή μου να γεμίσουν ομορφιά!
    Καλές ώρες να μετρούν πάντα κοριτσάκι μου!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι καλές ώρες έχουν απομακρυνθεί αρκετά νομίζω..... που θα πάει όμως, θα έρθει η στιγμή που όλα θα φτιάξουν!!!! Μέχρι τότε θα δημιουργώ!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...