Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

Καλήν εσπέραν άρχοντες......



                                                              .........αν είναι ορισμός σας,
                                 Χριστού την θείαν γέννησιν να πω στο αρχοντικό σας.
                                      Χριστός γεννάται σήμερον εν Βηθλεέμ τη πόλει,
                                           οι ουρανοί αγάλλονται χαίρει η κτίσης όλη.....





Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει και να μας δώσει αυτό που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι.


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!

14 σχόλια:

  1. Καλά Χριστούγεννα Βίκυ μου. Να περάσεις όπως επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και ζεστές καρδιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές γιορτές Βίκυ μου!
    Φιλιά γιορτινά και ευχές για υγεία και γαλήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα, Βίκυ μου, με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!!!!
    Φιλάκια πολλά, και στην Δημητρούλα φυσικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσάκι μου γλυκό κι αγαπημένο, εύχομαι να περάσετε όμορφα, ζεστά, γλυκά Χριστούγεννα!

    Πολλή αγάπη και φιλάκια σε σένα και την Αγκαλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα, Βίκυ μου. Σου εύχομαι υγεία, χαμόγελο και ό,τι επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Βίκυ μου με υγεία, να χαίρεσαι την οικογένεια και ότι αγαπάς. Καλές γιορτές να περάσεις 🎄🎅🎄🎅🎄🎅🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Βίκυ μου!!!υγεία και αγάπη!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά με Υγεία, Ευτυχία και πολλές δημιουργικές στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά!!!!
    Καλές Γιορτές,με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά αγαπημένη μου φίλη..μακάρι να μας αγγίξει το πνεύμα των γιορτινών ημερών να μας χαρίσει εκτός απο την υγεία και την αγάπη γαλήνη στις ψυχές μας..
    Ο καινούργιος χρονος να σου φέρει και σενα φιλενάδα μου οτι καλυτερο ποθείς...όλες σου οι εχες να πραγματοποιηθουν ...να έχεις Βίκυ μου μια ομορφη δημιουργική και χαρούμενη χρονιά.!!! με αγάπη πολύ.. φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...