Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Χριστός πόνεσε.....




Δημιουργία από πηλό πάνω σε ξύλο και λινάτσα



......κι από τότε ο πόνος άγιασε, πολέμησε ως την τελευταία στιγμή, ο Πειρασμός να τον πλανέψει, κι ο Πειρασμός νικήθηκε, σταυρώθηκε ο Χριστός, κι από τότε νικήθηκε ο θάνατος.

Νίκος Καζαντζάκης      

22 σχόλια:

  1. Πανέμορφο!! Καλή Μεγαλοβδομάδα Βίκυ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε ευχαριστώ!!!! Με το καλό να φτάσουμε στην "Ανάσταση" με ανάταση ψυχών!!! Καλό Πάσχα με υγεία!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό!
    Καλό Πάσχα Βικυ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικούλα!!!! Να έχεις ένα υπέροχο, χαρούμενο Πάσχα μαζί με τους αγαπημένους σου!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Ειλικρινά στέκομαι μπροστα στην φωτο και το θαυμάζω!!!!!! Αψογος ο σταυρός Πολύ πολύ διαφορετικός άπο όσους κατα καιρούς εμφανιζονται Θα τραβάει το γεμάτο θαυμασμό βλέμμα όλων ανεξαιρέτως ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Βικάκι Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Εφάκι μου για τα όμορφα σου λόγια και για τον θαυμασμό σου!!! Είναι τιμή μου να θαυμάζουν έργα μου άνθρωποι σαν και εσένα που οι δημιουργίες τους πάντα ξεπερνούν την τελειότητα!!!! Να είσαι γερή να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και μαζί τους να περάσεις ένα όμορφα και χαρούμενο Πάσχα!!! Καλή Ανάσταση!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Τα λόγια του Καζαντζάκη είναι πολύ δυνατά Βίκυ μου !!
    Το έργο σου έχει αποτυπώσει τα συναισθήματα του Χριστού !!
    Μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Ο Καζαντζάκης μοναδικός.... και η προσπάθεια η δική μου για την εκτέλεση του έργου μεγάλη, ίσως και τα δύο μαζί να σας ενθουσίασαν!!!! Φιλιά Πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μέγας...... Όταν νικάς τον πειρασμό, νικάς τα πάντα!!!! Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση με ανάταση ψυχών!!!

      Διαγραφή
  6. Πανεμορφα Βικυ μου ...καλο Πασχα !!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ!!! Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  7. απλά υπέροχο...
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα σε ευχαριστώ πολύ!!!! Ευχές καρδιάς για Καλό Πάσχα, και Καλή Ανάσταση!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πως να μην αγιασει ο πόνος αγαπημενη μου οταν πρωτα έχει πονεσει τοσο πολύ ΕΚΕΙΝΟΣ..!!!
    Υπέρογη δημιουργια Βικακι μου και σαν ιδεα και σαν εργο...!!!
    Ο πηλος στα χερια σου παιρνει άλλες διαστασεις το εχουμε πει αγαπη μου...τι υπεροχα τα λόγια του μεγαλου Καζαντακη!!!
    Αυτες οι μερες ειναι όλο κατανυξη.. και περισολογή για ότι καναμε σαν ανθρωποι ..!!
    Να περασεις ενα χαρουμενο και ευλογημενο Πασχα με τους αγαπημενους σου.. και καλή Ανασταση παντού ματια μου με αγαπη... φιλακι στην Δημητρουλα σου. και σε σενα πολλα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαράγδι μου μόνο γλυκές κουβέντες έχει πάντα να πεις!!! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα, αλλά πάνω από όλα σε ευχαριστώ που πάντα είσαι δίπλα μου όποτε και αν σου ζητήσω βοήθεια!!!! Καλό Πάσχα να περάσεις μαζί με τους αγαπημένους σου και μακάρι η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει σε όλον τον κόσμο ανάταση ψυχών, ειρήνη, αγάπη και ελπίδα!!!! ΠΟλλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πάντα θαύμαζα τις δημιουργίες σου αλλά αυτό είναι τόσο ιδιαίτερο και τόσο ξεχωριστό που πραγματικά δεν έχω λόγια Βίκυ μου.
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! Σου εύχομαι Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!!!! Καλή Ανάσταση!!!!

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετική κι αυτή η δημιουργία σου Βίκυ μου! Η μορφή Του είναι αριστουργηματικά αποτυπωμένη στον πηλό. Είθε να μας φέρει η Ανάστασή Του τη λύτρωση απ'τη βαρβαρότητα και να κυριεύσει η αγάπη και η ανθρωπιά στην οικουμένη...
    Τις εγκάρδιες ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετική δημιουργία Βίκυ μου και τόσο εκφραστική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...