Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Πήρα τους δρόμους μια βραδιά.....

όχι ψέματα, μέρα ήταν που πήρα τους φίλους μου και έφυγα για τα όρη και τα άγρια βουνά!!!!





Και ανεβήκαμε ψηλά... πολύ ψηλά, περπατήσαμε μέσα στα σύννεφα.....




 σε ομιχλώδη τοπία, σαν σε ταινία του Αγγελόπουλου.... 



συναντήσαμε γεφύρια και ποτάμια....



θάλασσες και ακρογιάλια....



βραχονησίδες με μικρά εκκλησάκια...






έλατα και χιόνια....




τρεχούμενα νερά....






όμορφα χωριά, υπέροχες και αγαπημένες πόλεις!!!!













Πάντα υπάρχει διάθεση για καφέ και κουβεντούλα, μα και για μασκαρέματα και γλέντι.....











μια και σε αυτόν τον τόπο υπάρχουν ακόμα υπέροχα ήθη και έθιμα!!!!




Και όσο ταξιδεύεις διαπιστώνεις πως αυτός ο τόπος έχει πολλά μοσχάρια μα και αρνιά και πιστά τσοπανόσκυλα....





υπέροχα τοπία που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αυτά των άλλων κρατών...





και μοναδικούς καλλιτέχνες που από απλά υλικά φτιάχνουν μοναδικά έργα τέχνης!!!!




Αυτό ήταν ένα μικρό οδοιπορικό από την Αράχωβα μέχρι την Ιτέα, από την Ορεινή Ναυπακτία μέχρι την Ερατεινή και το Γαλαξίδι μαζί με φίλους αγαπημένους.... "αξίες ανεκτίμητες"!!!!!



Καλή Σαρακοστή σε όλους  και Καλό Μήνα με υγεία!!!!!





40 σχόλια:

  1. Καλό μήνα κορίτσι μου
    Τα βουνα κατοικούνται
    απο τους Θεους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ευτυχείς πρέπει να είναι οι άνθρωποι που έχουν την τύχη να ζουν σε αυτά τα μέρη!!!!! Καλό μήνα, καλή Σαρακοστή!!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα τοπία!
    Καλό μήνα Βίκυ μου και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφα δεν θα πει τίποτα Ελένη μου... και αυτό είναι ένα δείγμα μόνο!!!! Καλή Σαρακοστή, καλό μήνα!!!!

      Διαγραφή
  3. Όμορφα μέρη και μοναδική ελληνική φύση !!!! Πολύ ωραία η βόλτα σας !!!! Καλή Σαρακοστή και καλό μήνα !!!!
    Σας φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει απίστευτες ομορφιές η Ελλάδα.... και πόσες είναι αυτές που δεν ξέρουμε!!!! Τα φιλιά μου και ευχές για καλό μήνα και καλή σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα αγαπημένη μου φίλη, ""γκουντούρτησες" που έλεγε η Πολίτισα γιαγιά μου, ούτε βουνό ούτε λαγκάδι άφησες, εγώ πάντως σας περιμένω πάντα Θεσσαλονίκη.Να περνάς πάντα καλά και να είσαι γερή και δημιουργική "πρέπει " να είσαι καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδένια μου φίλη η αλήθεια είναι πως τα είδα όλα.... βουνά, θάλασσες, χιόνια, βρεχές, ήθη και έθιμα!!!! Υπέροχη βόλτα με υπέροχους ανθρώπους!!!! Μέσα στον μήνα θα έρθω και κοντά σου.... αν δεν πάρω δόση από Βόρεια Ελλάδα και Αχτιδένια ενέργεια δεν γίνεται!!!!

      Διαγραφή
  5. Γεμισαν τα μάτια μας ομορφιές, τι ωραίοι τόποι! Και είναι ακόμα ωραιότεροι αν είσαι με καλή παρέα!
    Πάντα να περνατε όμορφα και να χαιρεστε κάθε στιγμή του χρόνου!
    Καλό, ανοιξιάτικο μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσι είναι Νικούλα μου, οι καλοί φίλοι ομορφαίνουν ακόμα περισσότερο τους ήδη όμορφους τόπους!!!! Να είσαι καλά κορίτσι μου, πάντα πολύχρονο και ευτυχισμένο να έχεις έναν όμορφο μήνα και καλή Σαρακοστή!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!Τι ωραία εκδρομή κάνατε!Μπράβο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά υπέροχη εκδρομή!!!!!!! Καλό μήνα κορίτσι καλή Σαρακοστή!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα, καλή σαρακοστή!
    Ευχαριστούμε για το μοίρασμα του οδοιπορικού σας!Πάντα τέτοια!
    την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που καταφέρνω και σας ταξιδεύω!!!!!!! Καλό μήνα καλή σαρακοστή!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. Πήρες τους δρόμους αλλά κάλυψες και όλες τις εποχές με τα μέρη που επισκέφθηκες. Και χιόνια, και καλοκαιρινή θάλασσα βλέπω, και ανοιξιάτικο καιρό. Μπράβο σου
    Αλλά η αλήθεια είναι ότι όταν έχεις ωραία παρέα με αγαπημένα πρόσωπα κοντά σου, λίγη σημασία έχουν όλα τα άλλα, έτσι;
    Καλό μήνα Βίκυ μου
    Να περνάς πάντα καλά και να παίρνεις τους δρόμους όποτε θες μαζί με αγαπημένους
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα τους δρόμους Άννα μου μαζί με τα φιλαράκια και πράγματι μας δόθηκε η ευκαιρία λόγω των πολλών διαφορετικών υψομέτρων που κινηθήκαμε να συναντήσουμε όλες τις εποχές.... και να διαπιστώσουμε για άλλη μια φορά πως ή Ελλάδα είναι μοναδικός τόπος!!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα και σε σένα, Βικούλα μου και πάντα τέτοια. Χαρούμενη διάθεση, εξορμήσεις και δημιουργία... Τι ωραιότερο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να τα συνδυάζω όλα Φιλία μου.... έτσι για να μην πλήττω!!!! χα!χα!χα! Τα φιλιά μου αγαπημένη!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Βίκυ μου !!! Ζήλεψα πρώτα από όλα την γνωστή παρέα , τα άφθονα νερά και τα όμορφα ομιχλώδη τοπία !!
    Χαίρομαι που περάσατε καλά , πάμε για άλλα καλύτερα !!!!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έλειψες αλλά σύντομα θα ξανά φύγουμε και αυτή την φορά θα σε έχουμε μαζί μας για να περάσουμε ακόμα καλύτερα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  11. Ευχές πολλές Βίκυ μου! Καλό σας μήνα και πάντα τέτοιες ωραίες εξορμήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθούμε Μαριώ μου να οργανώνουμε μικρές εξορμήσεις για να σπάμε την μονοτονία!!!!! Καλό μήνα... πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  12. ονειροοοοοοοοοοο καλα να περνατε παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα τέτοια, Βίκυ μου! Καλό μήνα να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστω πολύ φιλεναδα αγαπημενη που με εβαλες στο τσεπακι σου και με πήρες μαζι σου στην καταπληκτική βολτα σου και τι δεν είδαμε.. βρε Βικακι μου χαρη σε σενα και στην ομορφη παρεα σου.. ταξιδεψαμε με τα ματια της καρδιας μας μαζι σας στα πανεμορφα μερη που πηγατε... ωραιες φωτογρφίες εκεινη με την γουρνιτσα βρύση... πω..πω.. τελεια.. όλες ειχαν και κατι μοναδικό... και εκει με την Δημητρούλα μηπως ημουν εγώ;χα..χα.. μου μοιαζει λιγο η φιλεναδα.....να περνας πάντα τοσο ομορφα με καλή παρεα το σπουδαιότερο... φιλακια πολλα στην Δημητρούλα σου..Καλή Σαρακοστή ματια μου να έχετε και ενα ομορφο μηνα να περασεις..με την αγαπη μου..και πολλα φιλακιαααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα μου στο τσεπάκι μου δεν σε είχα.... στην καρδιά μου όμως θα σε έχω πάντα!!!! Χαίρομαι που καταφέρνω και σε ταξιδεύω... ελπίζω όμως κάποια στιγμή να καταφέρουμε να κάνουμε ένα ταξίδι μαζί έστω και πολύ μικρό!!!! Πάντως κράτα θέση..... σε λίγες μέρες ξαναφεύγουμε!!!!!ΠΟλλά πολλά φιλιά αγαπημένη να περάσεις ένα όμορφο μήνα με υγεία!!!

      Διαγραφή
    2. ναι; κρατα μου την θεση.. μην το ξεχασεις.. αγαπημενη μου .. το ταξιδακι θα το κανουμε καποτε μαζί ..θα χαρω πολύ.. θα ειναι τελειο!!!!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο ταξίδι κάνατε κι αυτή την φορά, Βίκυ μου, και πόσα όμορφα μέρη και τοποία μας γνώρισες μέσα από τις φωτογραφίες σου!!!
    Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne μου όπου και αν ταξιδέψεις στην Ελλάδα σε μαγεύει και όταν ταξιδεύεις και με καλούς φίλους το ταξίδι γίνεται συναρπαστικό!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για καλό μήνα έστω και καθυστερημένα!!!!

      Διαγραφή
  16. Δηλαδή αγκάλιασες μέσα σε ελάχιστες μέρες όλα τα θαυματα της φύσης ,τον ιδιο τον θεό θα έλεγα που πρόσφερε τέτοια ανεκτίμητα δώρα στη Ελλάδα (και που εμείς πασχίζουμε με αυτό και με τούτο τον τρόπο να την αφανίσουμε) Θαυμαστά τα μέρη που απαθανάτισε ο φακός της μηχανής σου!!!παντελώς άγνωστα σε μένα με μόνο γνωστή την λέξη Αράχωβα Να είσαι καλά που μας ταξίδεψες μέχρι εκεί.... (Ενα πράγμα μόνον με χάλασε σε μία φωτό που κάποιοι απο την ευχάριστη παρέα ασχολούνται με το σερφάρισμα στο ιντερνετ με το τηλεφωνό τους ) Εντυπωσιάστηκα με την ιδέα των λιτών πέτρινων φιγούρων μπράβο τους!! Καλή συνέχεια αγαπημένη μου με τις νέες δημιουργίες σου!!!Πάντα με εκπλήσσεις ευχάριστα με τις ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σου Φιλάκια με μια μεγάλη αγκαλιά για Καλό και ευωδιαστό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου χαίρομαι που κατάφερα να σε ταξιδέψω.... που μέσα από τον φακό μου μπόρεσες να πάρεις μια ιδέα από τα όσο ζήσαμε!!!Πραγματικά μας δόθηκε η αίσθηση πως αγγίξαμε το χέρι του Θεού όταν σε κάποιες πολύ ορεινές διαδρομές βρεθήκαμε να ταξιδεύουμε πάνω από τα σύννεφα!!! Όσο για τους κάποιους της παρέας.... δεν σερφάριζαν απλά, πληροφορίες έπερναν για την συνέχεια του ταξιδιού!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!!!!

      Διαγραφή
  17. Μα τι όμορφες περιπλανήσεις!! Η Ελλάδα εχει πολλους θησαυρούς που παραμένουν ανεκμεταλλευτοι ενώ θα μπορουσαμε να αποκτήσουμε πολλά απο τον χειμερινό τουρισμό!! Κριμα! Σε φιλω κι ευχομαι να περνας ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως το λες, η Ελλάδα είναι γεμάτοι θησαυρούς..... γιαυτό κάποιοι την βλέπουν σαν ξερολούκουμο, θα μπορούσε να έχει τουρισμό 12 μήνες τον χρόνο αλλά...... Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  18. Αχ, υπέροχη η εκδρομούλα Βίκυ μου, ειδικά όταν έχεις και καλή παρέα! Καταπληκτικά τοπία, εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου. Εμείς μένουμε 10 λεπτά μακριά από την Αράχωβα, στο Δίστομο. Πολλά φιλιά και να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...