Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Το βαλιτσάκι..... των αναμνήσεων!!!!

Καιρό είχε που με ταλαιπωρούσε το ξύλινο κουτί....   να το ζωγραφίσω????  μπα όχι.... να το κάνω με decoupage??? μπα ούτε αυτό.....  με mixed media??? άσε πολύ δουλειά.... και περνούσε ο καιρός και το κουτί όλο και εμφανιζόταν μπροστά μου και όλο έμπαινε κάτω από το τραπέζι, μέχρι την ημέρα που καθώς προσπαθούσα να τακτοποιήσω λίγο τον χώρο μου μου έπεσε ένα πακέτο πηλού πάνω στο κουτί.....

Αυτό είναι σκέφτηκα,  θα μεταμορφώσω το κουτί σε παλιά βαλίτσα με την βοήθεια του πηλού, και επειδή στην βράση κολλά το σίδερο, σταμάτησα την τακτοποίηση, έπιασα δουλειά και μετά από λίγες ώρες το πρώτο στάδιο είχε τελειώσει....



και μετά ήρθαν τα χρώματα και οι πατίνες και το κουτάκι άρχισε να μοιάζει με πραγματικό βαλιτσάκι.... 












Όμως τι έτσι σκέτο θα μείνει???? όχι βέβαια.... τώρα κάτι έπρεπε να κάνω, για να το γίνει και από την εσωτερική του πλευρά εντυπωσιακό, έτσι με mixed media "το βαλιτσάκι"  άρχισε να παραπέμπει σε μια άλλη εποχή.....  στην εποχή που ένα ρομαντικό κορίτσι είχε μέσα σε ένα άλλο μικρό βαλιτσάκι κρυμμένες τις αναμνήσεις του και καθισμένο μπροστά στο παράθυρο καθόταν και διάβαζε ξανά και ξανά γράμματα και έβλεπε φωτογραφίες από στιγμές μαζί με τον αγαπημένο του....




Και αφού διάβαζε τα έδενε σε μικρά πακετάκια και τα ξανά έβαζε μέσα στο  βαλιτσάκι μαζί με μικρά πολύτιμα δώρα....










Το "Βαλιτσάκι των Αναμνήσεων" θα ταξιδέψει για την Βέροια.... θα πάει στο Πασχαλινό παζάρι της Πρωτοβουλία για το Παιδί....




 και ελπίζω να συγκινήσει κάποια κοπελιά και να θελήσει να το αποκτήσει για να κρύψει τα μυστικά της!!!!!




34 σχόλια:

  1. ΠΩ!!ΠΩ!!!ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ!!ΜΟΝΑΔΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο ΥΠΈΡΟΧΟ!ΜΠΡΆΒΟ Βίκυ μου δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μοναδικό και ανεπανάληπτο, που λέει και η Ιριδα,με πολύ φαντασία ,γειά στα χέρια Βίκυ,να είσαι καλά να δημιουργείς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου σε ευχαριστώ πολύ, προσπαθώ και χαίρομαι πολύ όταν αυτά που κάνω σας αρέσουν!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικό ρε Βίκυ!
    Άντε, καλοτάξιδο να είναι και να το χαρεί η παραλήπτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριώ μου ας ελπίσουμε ότι κάποιο κορίτσι θα το αγαπήσει και θα το πάρει κοντά του!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  5. Βρε Βίκυ!!!!!!!!!!!!!!!! Τι υπέροχο που είναι! Και το είδα στο φέις,το πρώτο στάδιο δηλαδή και δεν κατάλαβα ότι ήταν κουτί αλλά βαλίτσα αληθινή που περίμενα ότι θα τη βάψεις κλπ. Γι αυτό ευχήθηκα καλό κουράγιο!!! χαχαχαχα Και εσύ έκανες θαύματα, στ'αλήθεια τα έχω χάσει. Το λάτρεψαααα
    Σίγουρα θα το λατρέψει όποια το πάρει!!
    Φιλιά πολλά και μπράβο σου ξανά και ξανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου χαίρομαι που κατάφερα και σε μπέρδεψα.... νομίζω πως αυτή ήταν και όλη η επιτυχία του έργου μου, η βαλίτσα φάνηκε αληθινή!!!! Εύχομαι και ελπίζω βρεθεί κάποια κοπελιά που να το αγαπήσει ώστε να καταφέρει το βαλιτσάκι μου να εκπληρώσει τον σκοπό του!!!! Τα φιλιά μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου!!!!

      Διαγραφή
  6. Σίγουρα θα το ερωτευθούν το ταξιδιάρικο βαλιτσάκι σου Βίκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πρωτοθαυμάσω !!! Το κουτί που έγινε αληθινό βαλιτσάκι , το εσωτερικό του που είναι τόσο τρυφερό και ρομαντικό !!! ΠΟλλές μικρές και μεγάλες κοπέλες θα συγκινήσει !! Καλοτάξιδο φιλενάδα μου !!!
    Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι και ελπίζω Νικόλ μου να εκπληρώσει τον σκοπό του, γιατί εσύ ξέρεις πως εκεί γίνεται ένας μεγάλος αγώνας και δεν πρέπει τα πράγματα απλά να αρέσουν αλλά και να φεύγουν από τα ράφια!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. Η ταξιδιάρα σου ψυχή και τα μαγικά σου χέρια δεν επιτρέπουν όρια σε φαντασία και δημιουργία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά λατρεμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο σκοπός αγαπημένο μου πλάσμα που δίνει έμπνευση και ατελείωτη διάθεση για δημιουργία!!!!! Πολλά φιλιά γλυκό μου πλάσμα και μια σφιχτή αγκαλιά!!!!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο!Μπράβο Βίκυ μου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα τοσο πολύτιμο βασιτσακι ... σιγουρα αγαπημενη μου θα βρει το καταλληλο κορίτσι για να κλειδώσει τα μυστικα του εκει μέσα.!!
    Αλλά πες μου πως το σκεφτηκες να κανεις του κουτί βαλιτσακι βρε αγαπη μου;.. το αποκορύφωμα της δημιουργίας σου ηταν ..μπραβο φιλεναδα..
    Απίστευτο πόσο ομορφο και στην παραμικρή του λεπτομέρεια ειναι !!! γεια στα χέρια σου !!!! σου στελνω την αγαπη μου και πολλα φιλια ματια μου... φιλακια και στην Δημητρουλα σου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως το σκέφτηκα???? χα!χα!χα! ούτε και εγώ ξέρω... μου ήρθε ξαφνικά, καιρό είχα που έψαχνα τι να κάνω που να μην είναι και πολύ συνηθισμένο!!! Ελπίζω Ρουλάκι μου να αρέσει και εκεί που θα πάει!!!! ΠΟλλά πολλά φιλιά από μένα και την Δήμητρα και ευχές για καλή αποκριά και καλή Σαρακοστή!!!!!

      Διαγραφή
  11. Βίκυ μου έχω μείνει πραγματικά άφωνη. Είναι τόσο τέλειο!!!!!!!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφο! Το απλό κουτί έγινε βαλίτσα και μάλιστα κουβαλά αναμνήσεις!
    Εκτός από ταλέντο απίστευτο έχεις και φαντασία αστείρευτη!
    Φιλιά πολλά Βικούλα, καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου έχω την τύχη να έχω καλούς δασκάλους.... κοντά σε αυτούς αναπτύχθηκε το ταλέντο μου.... όσο για την φαντασία, είναι ο σκοπός που την κάνει να τρέχει αχαλίνωτη, κάτι καινούργιο πρέπει να φτιάχνω κάθε φορά...... Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  13. Έγινε υπέροχο και είμαι σίγουρη πως θα συγκινήσει όσους το δουν...ένας θα είναι βέβαια ο τυχερός!
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εύχομαι να βγεις αληθινή!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  14. Βρε Βικάκι, αυτά τα χεράκια σου ό,τι πιάνουν το μετατρέπουν σε αριστούργημα. Τέλειο το βαλιτσάκι.... ΑΨΟΓΟ! Και τι λεπτομέρεια!!! Σίγουρα θα "φύγει" πρώτο πρώτο.
    Να περάσεις μια όμορφη καθαρή Δευτέρα και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Είσαι βέβαια αρκετά υπερβολική γιατί δεν φτιάχνω αριστουργήματα, σίγουρα όμως προσπαθώ να παρουσιάσω όσο πιο καλή δουλειά μπορώ σε όσα παζάρια αποφασίζω να συμμετάσχω... ένας λόγος παραπάνω για την Πρωτοβουλία για το Παιδί, που με συνδέουν πολλά μαζί της!!!!!

      Διαγραφή
    2. Πολλά πολλά φιλιά και ευχές για Καλό Μήνα και Καλή Σαρακοστή!!!!!

      Διαγραφή
  15. Βίκυ μου είσαι φοβερή! Έγινε πανέμορφο, δεν έχω λόγια. Να είσαι καλά και καλή Σαρακοστή να έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Καλό μήνα, Καλή Σαρακοστή!!!! Τα φιλιά μου!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πω πω, είναι καταπληκτικό! Τέλειο μέχρι και στην παραμικρή του λεπτομέρεια! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...