Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Λίγες μέρες πριν την μεγάλη γιορτή......

...... και εκεί στον πύργο των ξωτικών και του Άι Βασίλη, μικροί μεγάλοι τρέχουν!!!!




- Καλέ μου Άι Βασίλη βοήθησε με να διπλώσω τα πακέτα.... 

- Μικρά μου ξωτικά και εσείς φέρτε τα τελευταία δώρα, και πηγαίνετε τα έτοιμα για να φορτωθούν στο έλκηθρο...
- Και εσείς μικρά μου αλογάκια τρέξτε να χωθείτε στο μαγικό σακούλι του καλού μου Άι Βασίλη.....



- Καλή μου Μαίρη.... λίγες μέρες θα λείψω μόνο, ξεκουράσου μέχρι τότε.....

και αν έχεις διάθεση φτιάξε και λίγα μελομακάρονα, έτσι για το καλό...... 




θα τα απολαύσω μαζί με Τσάι Χριστουγέννων όταν θα γυρίσω από το ταξίδι μου!!!! 




Αυτή η ανάρτηση είναι η 5η  συμμετοχή  μου στο 

Μετράμε αντίστροφα 

για τα Χριστούγεννα μαζί για 3η χρονιά


36 σχόλια:

  1. Το γλυκύτατο ζεύγος μας χαρίζει το χαμόγελό του στέλνοντας το μήνυμα της συντροφικότητας και της τρυφερότητας.....Τα αλογάκια θα δώσουνε άπειρη χαρά στα παιδάκια που θα καθίσουνε στην πλάτη τους και όλοι εμείς θα γευτούμε για λίγες μέρες τη γλύκα των Χριστουγέννων ενισχυμένη από τη γλύκα των μελομακάρονων και των κουραμπιέδων....και την ευωδιά του ζεστού χριστουγεννιάτικου τσαγιού... Καλές γιορτές σε όλους !!! Πολλά φιλιά Βίκυ μου, να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως ακόμα δεν έχω δεχτεί πως έχω μεγαλώσει..... είναι βλέπεις που ακόμα περιμένω να έρθει ο Άι Βασίλης ή που ακόμα χαζεύω τις βιτρίνες με τα ξύλινα παιχνίδια, είναι ακόμα και ο σκοπός που με εμπνέει!!! Καλές γιορτές Κλαυδία μου γεμάτες όμορφες στιγμές γιατί τελικά μόνο αυτές μένουν!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα όλα Βίκυ μου. Χαρά στα παιδάκια που θα έχουν τόσο όμορφα στολίδια...
    Εύχομαι καλές γιορτές. Τα Χριστούγεννα να τα περάσεις όμορφα με πολλή αγάπη γεμάτα υγεία και χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ΄Αννα μου!!! Μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να έχουν την ευκαιρία να γιορτάσουν και αυτά τα Χριστούγεννα και ας έρθει επί τέλους "Επί γης ειρήνη"!!!! Καλές γιορτές!!!

      Διαγραφή
  3. Και του χρόνου Βίκυ, με το καλό!
    Τερμάτισες υπέροχα!
    Καλές γιορτές να έχεις!
    Πολλά φιλιά και καλή εορταστική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όχι δεν έχω ακόμα τερματίσει..... υπάρχει και συνέχεια που δεν ξέρω βέβαια αν θα παρουσιαστεί!!!! χα!χα!χα! Καλές γιορτές κορίτσι μου με υγεία, ειρήνη και αγάπη!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Ω, πόσες ομορφιές μαζεμένες!!
    Φιλιά πολλά και καλές γιορτές με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές γεμάτες από ότι επιθυμείς, υγεία, ειρήνη και αγάπη!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  5. ΑΧ!... ναι..!! Αι Βασίλης ξωτικα.. δεματα αγαπης και το καλύτερο η μοσχοβολια απο τα μελομακαρονα μεχρι εδώ εφτασε Βικούλα μου αχ!! και τσαγακι...τι αλλο να θελουμε; αυτό ειναι το πνευμα των Χριστουγέννων αγαπημενη μου φιλεναδα..!! να εισαι καλά να περνας ομορφα... χαρούμενες γιορτες να περασετε μάτια μου ... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Σμαραδένια μου φίλη..... όμορφες τρυφερές χουχουλιάρικες στιγμές γεμάτες από αγάπη & προσφορά, μυρωδιές από κανέλα, γαρύφαλλα και μέλι, μπόλικη άχνη ζάχαρη, υγεία και ειρήνη..... αυτό είναι Χριστούγεννα!!!! Πολλά πολλά φιλιά και ευχές για όμορφες γιορτές!!!!

      Διαγραφή
  6. Μυρίζει Χριστούγεννα η ανάρτησή σου Βίκυ μου! Όλα γλυκοφτιαγμένα, με αγάπη και φροντίδα. Με το καλό να υποδεχτείτε τα Χριστούγεννα, να είστε όλοι καλά και καλό ταξίδι να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις αγαπώ πολύ αυτές τις γιορτές, είναι τα λαμπάκια, τα πολλά χρώματα, τα πακέτα που δίνουν μια νότα χαράς.... νοιώθω όμως περίεργα αυτά τα τελευταία χρόνια γιατί όπου και αν κοιτάξω βλέπω πόνο και όχι μόνο. Ας έρθουν Καλά Χριστούγεννα για όλο τον κόσμο και ειδικά για τα παιδιά, με υγεία και ειρήνη!!!!

      Διαγραφή
  7. Τα παραμυθένια σου στολίδια Βίκυ μου παραπέμπουν σε άλλες εποχές γεμάτες γλυκα και τρυφερότητα. Καλές γιορτές να περάσεις με τους αγαπημένους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου παραπέμπουν στις εποχές που εγώ μεγάλωσα.... στις εποχές που δεν υπήρχε τόση λάμψη, υπήρχε όμως πολύ αγάπη πασπαλισμένη με υπέροχα αρώματα και τρυφερές αγκαλιές!!!! Καλές γιορτές καλή μου με υγεία!!!!

      Διαγραφή
  8. Το Αγιοβασιλιάτικο ζεύγος με τα ξωτικά μια καθαρά Χριστουγεννιάτικη εικόνα !!! Πολύ όμορφη και ρομαντική δημιουργία !!!Να είσαι καλ΄΄α Βίκυ με όλα τα υπέροχα και μοναδικά έργα που έφτιαξες !! Να συνεχίσεις έτσι με το πνεύμα των Χριστουγέννων στην ψυχή !!! Φιλιά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σε ευχαριστώ.... μακάρι το πνεύμα των Χριστουγέννων να φωλιάσει για πάντα στις καρδιές όλων μας και ο κόσμος όλος και ειδικά τα παιδιά να μπορούν να χαμογελούν!!!! Φιλιά πολλά και ευχές για όμορφες γιορτές γεμάτες από ότι επιθυμείς!!!!

      Διαγραφή
  9. Σε διάβασα πίνοντας το δικό μου χριστουγεννιάτικο τσαγάκι!!! Μα τί ομορφιές έφτιαξες πάλι, φιλενάδα! Αυτά τα αλογάκια είναι σκέτη γλύκα κάτω από το δεντράκι με τα ξωτικά του Αϊ Βασίλη.
    Καλά Χριστούγεννα να περάσετε!!! Φιλάκια πολλά σε σένα και την Δημητρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Marie-Anne.... προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω αυτά τα μικρά παιδιά τα τόσο πληγωμένα!!!! Να έχεις όμορφα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου!!!! Πολλά φιλιά σε όλους σας και από εμάς!!!!

      Διαγραφή
  10. Υπεροχα πραγματα εφτιαξαν για αλλη μια φορα τα χερακια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Προσπαθώ.... τίποτα περισσότερο!!!! Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για όμορφες γιορτές!!!!

      Διαγραφή
  11. Είσαι απίστευτη !! Κόλλησα και εγώ στα αλογάκια, τόσο τέλεια !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Τι να κάνουμε εσύ κάνεις αριστουργήματα με τα υφάσματα και τις βελόνες, εγώ προσπάθειες με τις μπογιές μου!!!! Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για χαρούμενες γιορτές!!!!

      Διαγραφή
  12. Πω πω ομορφιέέέεες! Μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά, χαρούμενες γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές Έλλη μου γεμάτες υγεία, χαρά και αγάπη!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Όλα είναι πανέμορφα!!!
    Καλές γιορτές να έχεις, με υγεία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Στέλλα μου!!!! Καλές γιορτές και σε σένα με υγεία!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  14. Ενα αλογάκι να τρέξω στη χώρα της χαράς! Το γνωρίζεις και το πραγματοποιείς!
    Κάθε κατασκευή σου είναι μαγική!!
    Καλές γιορτές γλυκιά μου ποδηλάτισσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ γλυκιά μου Αντιγόνη!!!!! Πολλές ευχές για όμορφες γιορτές γεμάτες υγεία και χαρά μαζί με τους αγαπημένους σου!!!!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλή μου!!! Πολλά φιλιά και πολλές ευχές και από μένα!!!!

      Διαγραφή
  16. Ζωγραφίζεις τόσο ωραία , βρε Βϊκυ που κάθε φορά ,χαζεύω τις εικόνες και είναι σα να διαβάζω παραμύθι!Σ'ευχαριστώ και γι'αυτή τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωγραφίζω σας παιδί... τόσο απλό, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις αλλά πάντα με την καρδιά μου!!!!! Να είσαι καλά και του χρόνου!!!! Καλές γιορτές!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλές γιορτές ποδηλάτισσά μου!!! Εύχομαι με υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα να σε βρει ο νέος χρόνος...και να είσαι περιτριγυρισμένη από τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!! Ξετρελάθηκα με τις δημιουργίες σου!!! Θα "τσιμπήσω" ένα μελομακάρονο φεύγοντας... Τα φιλιά μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις καλύτερες ευχές μου για Χριστούγεννα γεμάτα από αγάπη και ο Νέος Χρόνος ας σου χαρίσει ότι ονειρεύεσαι!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  18. Χαρουμενες γιορτες γεματες υγεια, αγαπη και ηρεμια. Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα τι όμορφα που είναι όλα, παραμυθένια! Φιλάκια πολλά Βίκυ μου, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...