Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Τα ξύλινα δεντράκια.....

Τα είδα να στέκονται στην βιτρίνα ενός καταστήματος και σταμάτησα για να τα χαζέψω....



όμορφα.... λευκά και ψηλόλιγνα δεν περνούσαν και απαρατήρητα!!!!

Δεν αντιστάθηκα βέβαια στον πειρασμό και μπήκα στο μαγαζί για να μάθω κάτι περισσότερο για αυτά..... 
- Μπορείτε να τα βάψετε πράσινα.... να βάλετε φωτάκια στις τρυπούλες τους και να κρεμάσετε στολίδια.... ευχές.... δωράκια ή ότι άλλο εσείς θέλετε από αυτές μου είπε ευγενικά η κυρία που είχε το μαγαζί.

Ευχαρίστησα και έκανα να φύγω..... τότε όμως ένα από αυτά μου έκλεισε το μάτι μου ψιθύρισε, έτσι όπως περνούσα από δίπλα του: " Πάρε μας..... είμαστε τόσο όμορφα και ξεχωριστά, γιατί μας σνομπάρεις???"

Δίκιο έχει σκέφτηκα - πράγματι είναι ξεχωριστά ας πάρω να έχω και βλέπουμε πως θα τα χρησιμοποιήσω - και βρέθηκα να φεύγω από το μαγαζί φορτωμένη με τα ψηλόλιγνα ξύλινα δέντρα!!!!

Τα κοιτούσα, τα ξανακοιτούσα και προσπαθούσα να σκεφτώ πως μπορώ να τα φτιάξω.... μέχρι που αποφάσισα πως θα τα ζωγράφιζα, άρχισα λοιπόν να σχεδιάζω πάνω τους 





και μετά να τα βάφω με ακρυλικά και soft pastel και μετά από αρκετές μέρες....... 



το ένα έγινε μια χιονισμένη πολιτεία, που το βράδυ όταν άναβαν τα φωτάκια της γινόταν μαγική...




το άλλο ο αγαπημένος των παιδιών Άι Βασίλης, παρέα με το ξωτικούλι του...



στο επόμενο απεικονίστηκε "το προσκύνημα των μάγων"....




και τα δύο επόμενα μεταμορφώθηκαν σε "χαρούμενα χιονανθρωπάκια".... από την καλή και από την ανάποδη τους!!!







Δεν ξέρω αν σε εσάς άρεσαν τα ξύλινα δεντράκια μου, εγώ πάντως πραγματικά ευχαριστήθηκα την μεταμόρφωσή τους και θα στεναχωρηθώ τώρα που θα τα αποχωριστώ μια και τα δεντράκια μου ετοιμάζονται να ταξιδεύσουν!!!


Αυτή η ανάρτηση είναι η δεύτερη  συμμετοχή  μου στο 

Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα μαζί για 3η χρονιά




22 σχόλια:

  1. ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ............ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρμα οφθαλμών τα υπέροχα ξύλινα δέντρα σου Βίκυ μου !!! Τα στόλισες τόσο όμορφα με τις εικόνες που ζωγράφισες, κάθε μία μοναδική, κάθε μία ξεχωριστή, με το δίκιο σου θα δυσκολευτείς να τ΄αποχωριστείς.....όμως σίγουρα θ΄αποζημιωθείς στο πολλαπλάσιο από τη χαρά της προσφοράς και της αγάπης που θα χαρίσεις, γιατί πάντα τα μοναδικά σου έργα, τα προσφέρεις για καλό σκοπό....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα!!! Ειδικά το πρώτο με την χιονισμένη πολιτεία το λάτρεψα. Βίκυ μου είσαι είσαι ένα πολύ χαρισματικό πλάσμα όχι μόνο για το ταλέντο σου, αλλά και για την προσφορά σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΑ!!!!
    Οχι μόνο η απόφαση ήταν δύσκολη και μη αναμενόμενη αλλά και η υλοποίηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
    ΒΙΚΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕΝΩ ΑΦΩΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΖΩ,ΝΑΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ & ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια, πανέμορφα, υπέροχα, καταπληκτική δουλειά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικά!!!! Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα είναι!Ειδικά που τα φωτάκια μπαίνουν στα κατάλληλα σημεία!Αυτό με τον Αη Βασίλη που κρατέι το φαναράκι μου θυμίζει ένα βιβλίο που είχα δει μικρή με έναν ζωγραφιστό Αη Βασίλη που κρατούσε ένα πλαστικό φαναράκι με φωτάκι.Το φαναράκι έβγαινε από το βιβλίο. Πολύ ωραίο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι καλά που τα βρήκες, που ήρθαν στα δικά σου χέρια!
    Τι να πω άλλο, πέρα από το ότι τα λάτρεψα; Τα ζωγράφισες τόσο όμορφα... όλα τους είναι ένα κι ένα, γλυκύτατα! Μπράβο σου! Και δείχνουν ονειρεμένα με τα φωτάκια τους αναμμένα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εεε ναι δεν γινόταν απο την στιγμή που τα είδες να τα αφησεις παραπονεμενα..σε ξερω.. είναι αδυνατον να αντισταθείς στην ιδέα να τα μεταμορφωσεις στην πιο ομορφη τους εμφανιση.. αγαπημενη μου .. τι δουλεια..!! τι ιδέα!!!! και είναι και μεγαλα απο ότι φαινονται... εκει που θα πανε Βικακι μου θα είναι πολύ χαρουμενα .. ηδη ειναι απο την μεταμωρφωση τους απίστευα ομορφα!!καλο τους ταξιδι... γεια στα χέρακια σου φιλεναδα .. την αγαπη μου και τα φιλια μου σε σενα και στην Δημητρουλα σου...φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eίσαι υπέροχη!!!
    Γιαυτό έγιναν υπέροχα!Καλοτάξιδα να είναι όπου κι αν πάνε!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι αξεπέραστη !!!Πολύ όμορφη δουλειά πολύ όμορφα τα ξίδι θα έχουν και σε πολύ καλά χέρια θα δοθούν !!!Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι μεγάλο ταλέντο φιλενάδα...το λέω και το ξαναλέω!!! Ότι και να ζωγραφίσεις, το κάνεις απίστευτα όμορφο!!Μα πιό πολύ φαίνεται η αγάπη που βάζεις σε κάθε σου έργο που προορίζεται για κάποιο καλό σκοπό! Καλοτάξιδα να είναι τα υπέροχα δεντράκια σου!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι υπέροχα, τα βλέπω και τα λαχταράω! Μαλιστα έχω έχα παρόμοιο με φωτάκια και μου έβαλές ιδεές για μια χιονισμένη πολιτεία, αλλά βρε παιδί μου ανέβασες πολύ τον πήχυ, πως να το κάνω τόσο όμορφο;
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει! Δεν υπάρχεις. βρήκα κι εγώ ξύλινα δεντράκια μπροστά μου (κι όχι μόνο)αλλά δεν είχα ιδέα τι να κάνω με αυτά και δεν τα αγόρασα. Πού να δουλέψει το δικό μου μυαλό....
    Μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια Βίκυ μου ♥
    Κι ευχές για μια χαρούμενη, δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι καταπληκτικά Βίκυ μου!! Τα χαζεύω αυτά τα ζωγραφισμένα Χριστουγεννιάτικα, κάνουν φοβερά διακοσμητικά!! Τυχεροί αυτοί που θα τα πάρουν!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα υπέροχα δεντράκια σου Βίκυ μου μου έφεραν στο νου τα χρόνια εκείνα που μικρά παιδάκια τα Χριστούγεννα μας πήγαιναν για ψώνια στον Πειραιά. Τότε λοιπόν περνάγαμε από ένα μαγαζί το (λα πουπε)η βιτρίνα του όλη ένα παραμύθι. Αυτό το παραμύθι ξαναζω βλέποντας τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι καταπληκτικά! Απορώ τι κάνω εγώ που έρχομαι στα μαθήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα λάτρεψα τα δεντράκια Βίκυ μου! Μα πόσο όμορφα έγιναν! Είναι πολύ τυχεροί όσοι τα αποκτήσουν! Καλοτάξιδα να είναι και εσύ να είσαι καλά να προσφέρεις με τόση αγάπη! Φιλάκια πολλά και καλή, δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεντράκια αγάπης απ' τα χρυσά σου τα χεράκια ♥
    Πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θαυμάζω τη δουλειά σου !!!!Πανεμορφα ειναι και τα τρία δεντράκια σου !!!!!!!μπραβο σου !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βίκυ , είναι ονειρεμένα και παραμυθένια, τα χαζεύω τόση ώρα και δεν ξέρω ποιο μου αρέσει περισσότερο. Οι χιονάνθρωποι είναι τόσο γλυκούληδες που μου έχουν κλέψει την καρδιά!Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή στη δεύτερη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...