Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Καλωσόρισες.....

Σε περίμενα καιρό μικρό μου δωράκι, ήταν να έρθεις τότε... μαζί με την Άνοιξη, μα χάθηκες στο δρόμο στις μυστηριώδης διαδρομές των ΕΛΤΑ, δεν ξέρω πού, ίσως παράπεσες... ίσως μπήκες σε λάθος πόρτα... ίσως κάποιος  άνοιξε τον φάκελο που κρυβόσουν του άρεσες και σε κράτησε, ίσως πολλά ίσως.... 
Στεναχωρήθηκα όχι τόσο γιατί δεν ήρθες.... όχι γιατί είχα περιέργεια να σε δω και να δω ποιος κρυβόταν πίσω από σένα, μα γιατί έμαθα πως αυτός που σε έφτιαξε ετοίμαζε κάτι καινούργιο για μένα, έμπαινε στον κόπο για δεύτερη φορά, και αυτό μάλλον ήταν άδικο....

Και σήμερα 21 του Σεπτέμβρη.... πρώτη μέρα του φθινοπώρου έφτασε στα χέρια μου ο αντικαταστάτης σου, ένα μεγάλο κουτί που μου φανέρωσε τον μυστικό μέχρι σήμερα δημιουργό... που ήταν η Μαριλένα  - μια φίλη από τα παλιά... που δεν ξέρω γιατί μα είχαμε χαθεί - και τα όμορφα δώρα της, μια χειροποίητη κάρτα, ένα βιβλίο και μια χειροποίητη δημιουργία...




Καλωσόρισες υπέροχο δωράκι μου.... σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου που μπήκες σε διπλό κόπο για μένα!!!!

19 σχόλια:

  1. Πάντα είναι όμορφο να παίρνεις ένα δώρο, πόσο μάλλον όταν έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις !!! Να τα χαρείς !!! Ωραίο το βιβλίο της Γιοβάνας !!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι πολύ ωραία όταν έρχεται κάτι που δεν το περιμένεις πια.... Φιλάκια πολλά Ράνια μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Αν είναι να ρθει θε να ρθει αγαπη μου .. εστω και μετα απο καιρό νσ σε βρει και να σε κανει χαρούμενη το δωρακι σου ...και μαλιστα με διπλο κόπο...!! Μα κι αυτά τα ΕΛΤΑ.α..πως χανουν τα πακετα τους !!!
    τέλος καλο όλα καλα δεν λενε;.. να περνας ομορφα κορίτσι μου...
    Αλήθεια που θα πατε παλι;..χα...χα
    Εχω χαθει και εχω δικαιολογια γι αυτό μετακομιζω οσονουπω... φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ΕΛΤΑ Ρουλάκι μου τελικά μόνο λογαριασμούς και δέματα διακινούν σωστά, για τα υπόλοιπα δεν έχουν καμία ευθύνη λένε..... χα!χα!χα! μην το σχολιάσουμε περισσότερο!!!! Όσο για το ότι εξαφανίστηκες.... τα παράπονα θα τα κάνω από το τηλέφωνο, θα σε πάρω για να σου πω και για το επόμενο ταξίδι!!!! Με το καλό να γυρίσεις στα χειμερινά σου ανάκτορα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. εννοειτε οτι θα τα πουμε φιλενδα.. σε γλυκοφιλω..

      Διαγραφή
  3. Πολύ κρίμα που χάθηκε το πρώτο, αλλά ευτυχώς έφτασε το δεύτερο δέμα με τόσο ωραία δώρα! Να πω και μπράβο στη Μαριλένα που έστειλε δέμα για δεύτερη φορά! Φιλιά πολλά Βίκυ μου και να χαρείς τα όμορφα δώρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κρίμα Θάλεια μου που χάθηκε το πρώτο δωράκι... όχι τίποτα άλλο μπήκε και η κοπέλα στο κόπο να φτιάξει δεύτερο!!!! Ευτυχώς αυτό ήταν τυχερό μια που τα ΕΛΤΑ τα δέματα δεν τα χάνουν!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς τα δέχθηκες τα όμορφα δωράκια σου από την Μαριλένα!
    Τι κρίμα να χάνονται κάποια στην διαδρομή! Κι εγώ ακόμα να το χωνέψω που είχαν χαθεί τρία μαζεμένα που είχα στείλει!
    Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Marie-Anne τα ΕΛΤΑ αν στείλεις κάτι σαν απλή επιστολή δεν το δίνουν σημασία.... δεν καταλαβαίνω το γιατί, και πραγματικά έχουν χαθεί πολλά πράγματα!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για όμορφο δημιουργικό φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ πόσο έχουμε ταλαιπωρηθεί όλες μας που έχουμε πάρε δώσε με τα ΕΛΤΑ!
    Πολύ όμορφα τα δώρα της Μαριλένας μας! Να τα χαρείς Βίκυ μου!
    Εγώ ποτέ δεν έλαβα το δικό μου δώρο, αλλά χάρηκα όλο το δρώμενο, γιατί πάνω απ' όλα είναι η χαρά του να ετοιμάσουμε και να στείλουμε ε;
    Καλό Φθινόπωρο εύχομαι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο λυπάμαι που δεν έχεις πάρει το δωράκι σου.. είναι μεγάλη χαρά να παίρνεις και να δίνεις κάτι που είναι φτιαγμένο με αγάπη και μεράκι!!! Πολλά φιλιά, καλό φθινόπωρο!!!!

      Διαγραφή
  6. αχ ποσο λυπαμαι οταν χανονται πακετακια...εχασα προσφατα ενα κ εγινα κομματια.......ακοαμα ελπιζω ομως μηπως το δουν καπου κ το στειλουν ........ειθε...........!!!χαιρομαι λοιπον για σενα μου δωσες κ μενα ελπιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου θέλω να πιστεύω πως θα βρεθεί το πακέτο σου!!!!!!!!!! Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  7. Όμορφα τα δώρα σου Βίκυ μου, να τα χαρείς με υγεία. Στα ΕΛΤΑ μόνο σαν δέμα, έχουν χαθεί πολλά απο αυτα που έστελνα κατα καιρους απλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ!!!! Τελικά όλοι έχουν μία ιστορία με τα ΕΛΤΑ!!!! Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  8. Μου έχει συμβεί κι εμένα να μην παραλάβω ποτέ το δώρο κάποιας φίλης.Μάλιστα επειδή ερχεσαι σε δύσκολη θέση "να πω οτι δε παρέλαβα...κι αν δεν τόστειλε ακι τη φέρω σε δύσκολη θέση;" γιατί αλλιώς θα έστελνες ένα ευχαριστώ,κάτι,δεν θα ήσουν μουγγή! τελικά εμένα μου χρέωσε κάποια που μου το κρατάει αλλά έτσι είναι ...
    Πάντως Βίκυ μου εσύ ΑΝΤΑΜΕΊΦΘΗΚΕς ΓΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΉ ΣΟΥ Μ ΈΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΌ ΔΏΡΟ!!!ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ.
    Φιλάκια πολλά και στις δυό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το μένω μουγγή είναι το χειρότερο.... ούτε ένα ευχαριστώ σε κάποιον που κόπιασε για σένα!!!! Τελικά όλοι έχουν κάποια ιστορία με τα ΕΛΤΑ!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  9. Τι γλυκειά χειρονομία, η αντικατάσταση του χαμένου δώρου....η χαρά που δεν έπρεπε να στερηθείς !!! Υπέροχα όλα να τα χαρείς και τα ΕΛΤΑ να μας κάνουνε τη χάρη, δεν είναι αποδεκτό να "χάνονται" πράγματα για τα οποία έχουνε πληρωθεί και είναι υποχρεωσή τους να φυλάξουνε, να διακινήσουνε και να παραδώσουνε στους παραλήπτες!!! Είναι ασυγχώρητοι !!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη χειρονομία όντως.... αν και εγώ δεν το βρίσκω και τόσο δίκαιο να κοπιάσει κάποιος για χάρη μου δύο φορές επειδή κάποιοι δεν θέλουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους!!!!Τα φιλιά μου!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...