Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Κο κο ρι κο...... Ξυπνήστε Ξημέρωσε!!!!!!!!



Στο κοτέτσι έχουμε πάρει ένα νέο πετεινάρι, 

που `χει όμορφες φτερούγες και μια φουντωτή ουρά, 
όλο έρχεται και πάει και τις κότες μας τσιμπάει
και φωνάζει "κο κο ρι κο", δυνατά κάθε πρωί.......

κοκο - κοκο - κοκο - ρι.......


Δημιουργία mixed media πάνω σε ξύλο

Κο κο ρι κο............ Ξυπνήστε Ξημέρωσε!!!!!!!!!!!!!!


Καλημέρα Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!





28 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Φοβερός ο Κυρ- Πετεινός!!!! Ποιος δεν θα τον ήθελε στο δικό του "κοτέτσι" να τον ξυπνάει κάθε πρωί με την ομορφιά και την ζωντάνια των χρωμάτων του. Και βέβαια ένα είναι το σίγουρο δεν θα γίνειΠΟΤΕ στην κατσαρόλα1 Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλημερααααααααα..χαχααχαχαα....οι καλτσες ολα τα λεφταααααα....τρελα ο συνδιασμος χρωματων....οπως παντα ζωντανα κ χαρουμενα....καλη βδομαδα.......!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου εγώ για "γαλότσες" τις περνώ.... έτσι για να μην πνίγεται στην λάσπή!!!χα!χα!χα! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ.... και στον δικό σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΟς!!!!!ΤΙ ΧΡΩΜΑ!!!!ΤΙ ΣΤΥΛ!!!!! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Ίριδα!!!!!Σε ευχαριστώ!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τ φιλιά μου!!!!!

      Διαγραφή
  5. Τι γλυκιά πρόσκληση
    Τι χρώμα

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειος είναι!! Πες του μόνο να μην λαλεί κι από τα χαράματα!
    Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το χάραμα λαλούσε.... αγωνιούσε για την φωτογράφιση και για την επίσημη πρώτη!!!χα!χα!χα! Πολλά φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλή βδομάδα, Βίκυ μου, που με τον "αχτύπητο" κόκορα σου με ξυπνάς απ' τον σχεδόν μόνιμο πια λήθαργο μου!!!! Να είσαι καλά...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω τέτοια, τι θα πει λήθαργο.... πρόσεξε θα σου στείλω ένα πετεινάρι να λαλεί όλη μέρα για να ξυπνάς!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Κακαρίζω απ' τον θαυμασμό μου!
    Τι έφτιαξες ρε θηρίο;;;
    Είσαι κοκοροαπίστευτη μαστόρισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και επειδή συνέχεια κάτι κάνω.... δεν ήρθα για να πω ούτε ευχαριστώ!!!! Πολλά φιλιά Μαριώ μου!!!!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια χρώματα για τον κοκορίκο σου !!!!!
    Υπέροχος πραγματικά !!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχος! ζωντανά χρώματα!!! φιλια!κ καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειος και μέσα στη μόδα το ντυσιμό του!!! ;)
    Όταν θα πας Κυρά μου στο παζάρι.. να μου αγοράσεις ένα κοκοράκι!! χαχαχαχα Ένα τέτοιο κόκορα τον έβαζα και εγώ γιατί ο αληθινός κάνει πολύ φασαρία ο άτιμος!! Καλό μήνα Βίκυ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έλλειπε να τον έχω με ρούχα περασμένης εποχής!!!!χα!χα!χα! Πολλά φιλιά.... καλό μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  12. μα τι ύφος! τι στυλ! τι καμάρι!
    το ξέρει ότι είναι υπέροχος και του βγαίνει στο πρόσωπο όλο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως όλα τα "κοκόρια" Λίτσα μου.... όλο ύφος!!!χα!χα!χα! Σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο!! Με άφησες άφωνη, τι όμορφα και ζωντανά χρώματα!
    Μπράβο σου Βίκυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σε έναν κόκορα δεν νομίζω ότι θα ταίριαζαν πιο παλ χρώματα... Σε ευχαριστώ Έλλη μου!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι έφτιαξες;;;;;;;
    Τα χρώματα, οι καμπύλες, η ουρά που βγαίνει έξω από το κάδρο!!!! Οι αναλογίες! Και τόσο παιχνιδιάρικο! Υπέροχο!
    (Για λίγο νόμιζα πως στο κεφάλι είχες βάλει ένα μολύβι κι ετοιμαζόμουνα σε ρωτήσω, μετά όμως ανακάλυψα ότι ήταν ο δείκτης του ποντικιού!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα κοκορίκο έφτιαξα, κάτι για να μπει σε μια χαρούμενη κουζίνα.... σε λίγο καιρό θα του φτιάξω και σύζυγο!!!!χα!χα!χα! Καλή σου μέρα, πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...