Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Το Αγγελόσπιτο!!!!


Οι καιροί δύσκολοι για κτισίματα και πολυτελείς κατασκευές, μα τα μικρά αγγελάκια ήθελαν να αποκτήσουν σπιτικό...  κοίταξαν από εδώ, έψαξαν από εκεί και τελικά βρήκαν ένα φτηνό κτίστη και του ανέθεσαν να τους φτιάξει "το Αγγελόσπιτο τους"!!!

Ένα μικρό κουβαδάκι νερό, λίγη γυψόγαζα και απομεινάρια πηλού από άλλες κατασκευές πήρε ο κτίστης και χωρίς να το πολυσκεφτεί άρχισε να χτίζει το σπιτάκι...



Αέρας δυνατός φυσούσε εκείνη την ημέρα και τα σπιτάκι έγειρε.... 


 μα στα Αγγελάκια άρεσε, έτσι ο κτίστης συνέχισε της εργασίες τους και σε λίγες μέρες τα μικρά Αγγελούδια άρχισαν να χορεύουν χαρούμενα γύρο από αυτό!!!


Στην μικρή του αυλή φύτεψαν δεντράκια, και έβαλαν γλάστρες...



στα μικρά του παράθυρα κρέμασαν κουρτίνες από δαντέλα...




και στο τζάκι κάθε βράδυ ανάβουν δυνατή φωτιά για να ζεσταθούν!!!!



Όταν είναι ξεκούραστα νυχτοπερπατούν και τρέχουν σε Χριστουγεννιάτικα πανηγύρια...



Σπιτάκι για ρεσό από γυψόγαζα και πηλό





58 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥΣ,ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ω!!ω!!ετοιμα για τη μεγαλη νυχτα των χριστουγγενων....υπεροχα...χρυσοχερα μου....καλημερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Ιριδούλα μου.... λατρεμένη γιορτή τα Χριστούγεννα, οι ετοιμασίες για αυτά δεν τελειώνουν ποτέ!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. ωχ!τωρα το καταλαβα ..
      .λαθος εγραψα....τα Χριστουγεννα...
      συγνωμηηηηηη
      ....εεε πρωι πρωι πριν φεξει..και χωρις γυαλιαα δεν ξερω και τυφλο συστημα....χιχιχι συγνωμη....καλο απογευμαααα

      Διαγραφή
    3. χα!χα!χα! τι συγνώμη καλέ.... ούτε καν το είχα προσέξει, αλλά και με ένα λαθάκι δεν χαλά το νόημα!!!! φιλιά πολλά!!!1

      Διαγραφή
  3. Πάντα αναρωτιόμουνα που μπορεί να μένουνε τα αγγελάκια......δεν είναι δυνατόν να ξεροσταλιάζουνε πάνω στα σύννεφα........μου έλυσες τις απορίες !!! Τέλειο το αγγελοσπιτάκι με τα όμορφα παράθυρα, τα κουρτινάκια του, τις γλάστρες και τα φυτά του και τη ζεστασιά που σκορπίζει το τζάκι του.....Υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωωωωω πρωινή - πρωινή βλέπω!!!! Χαίρομαι που κατάφερα και σου έλυσα την απορία.... βέβαια δεν ξέρω πως ακριβώς απέκτησαν το σπίτι, μάλλον όταν το σύννεφο έγινε βροχή και οι άγγελοι έπεσαν στην γη, επίσης δεν ξέρω αν θα τους ζητηθούν αποδεικτικά για την απόκτηση του και πόσο ΕΜΦΙΑ θα πληρώσουν!!!! Δεν ξέρανε τι γίνεται στην γη.... δεν ρώταγαν πριν κατέβουν??? Πολλά φιλιά καλημέρας!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα για μια ακόμα φορά ομόρφυνες τα μάτια μας με τις κατασκευές σου.Να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θέλανε το σπιτάκι τους τα αγγελάκια κι αυτό που τους έφτιαξες, έδεσε τόσο όμορφα μαζί τους!!!
    Υπέροχη η κατασκευή σου για ακόμη μία φορά!!!
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα καλη μου φιλη!
    πανεμορφα ολα!
    μπραβοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα βικη μου!!! τι ομοφα ολα ξετρελαθηκα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου τι κάνεις???? γιατί έχεις χαθεί???? Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Είναι φανερό ότι ήρθε κι έδεσε το παραμυθένια σκηνικό! Πώς να μην είναι τόσο χαρούμενα κι ευτυχισμένα τα αγγελάκια;
    Ειδικά το βραδυ είναι όνειρο!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι που το ένα φέρνει το άλλο.... κάτι που την έχω ψωνίσει με τους αγγέλους και τα σπιτάκια... να το σκηνικό στήθηκε, να δω τώρα που θα τα αποθηκεύω όσα κάνω!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο Βίκυ μου και στη παραμικρή του λεπτομέρεια. Πολύ ωραία σύνθεση με τα αγγελάκια.
    Είναι αυτό που λέμε "Αγγέλους φτιάχνεις!!!"
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα για να πούμε την αλήθεια αν τα κρατήσει "η δασκάλα" στα χέρια της όλο και κάποια λάθη θα βρει, αλλά δεν βαριέσαι... εγώ έκανα το κέφι μου και το σπίτι θα έχει καινούργια στολίδια φέτος!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο αυτό το σπιτάκι Βίκη μου!!! Θέλω και εγώ να γίνω κτίστης!! :)))) Tι όμορφο δώρο για τα Χριστούγεννα!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου είναι το πιο απλό πράγμα να γίνεις κτίστης.... ένα χάρτινο καλούπι, βουτιές της γυψόγαζας στο νερό και να το το σπιτάκι!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!!!! Φιλιά!!!1

      Διαγραφή
  11. Νά σαι καλά Βίκυ που τόσο όμορφα με μεταφέρεις στο χριστουγεννιάτικο κλίμα!!! Υπέροχο το γυρτό παραμυθένιο αγγελοσπιτάκι ...... το ρεσώ οι γλυκές φιγούρες των αγγέλων θα σου χαρίζουν μαγευτικές ρομαντικές βραδιές .....Να είσαι καλά και πάντα δημιουργική Φιλάκια αγάπης πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο δικό μου σπιτικό τα Χριστούγεννα δεν φεύγουν ποτέ... μου τα θυμίζουν νύχτα μέρα όλο το χρόνο το Μαγικό ποντικόσπιτο και το κρεβατάκι του αρκούδου.... έργα πραγματικά μαγικά που μπροστά τους τα δικά μου είναι απλές κατασκευές για να περνά η ώρα!!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  12. Τι και αν έγειρε λίγο το αγγελοσπιτάκι είναι πάρα πολύ όμορφο και τα αγγελάκια σίγουρα θα καμαρώνουν για τον χτίστη που τους το έφτιαξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν καμαρώνουν Κατερίνα μου, ξέρω όμως πως ο κτίστης δεν μπορούσε να τους φτιάξει κάτι καλύτερο... ήταν βλέπεις και τα υλικά ταπεινά!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. Ας φυσούσε δυνατά... ας έγειρε και λιγάκι ο χτίστης έκανε καλή δουλια !!!!
    κάλο σαββατοκυριακο .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου κάθε μάστορας κάνει ότι μπορεί.... αν το αποτέλεσμα δε αρέσει φταίνε πάντα τα υλικά!!! χα!χα!χα! Καλό Σαββατοκύριακο... φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  14. Aυτή η δαντελένια κουρτίνα στο παράθυρο...
    Λατρεύω την αφοσίωσή σου στη λεπτομέρεια. Λες κι οργανώνεις ένα αληθινό σπιτικό που δεν πρέπει να του λείπει τίποτα.
    Βίκυ μου είσαι καλλιτεχνική μορφή. Όχι μόνο γι αυτά που φτιάχνεις, αλλά για την οπτική που έχεις γενικά στη ζωή σου.
    Τα φιλιά μου και τον ειλικρινή θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως για τις κατασκευές μου να φταίει το γεγονός πως δεν εννοώ - παρά τα χρόνια που έχω στην πλάτη μου - να μεγαλώσω.... όλα τα φτιάχνει το παιδί που έχω μέσα μου!!!!! Πολλά πολλά ευχαριστώ μαζί με άπειρα φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  15. Αυτά είναι σπίτια ονειρεμένα! Χαχα! Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραμυθόσπιτα θα τα έλεγα, για μικρά και ευαίσθητα παιδιά...... σαν και εμάς!!!χα!χα!χα! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  16. Δεν είσαι μόνον χτίστης, είσαι και αρχιτέκτονας και διακοσμητής και πλέχτρα και καταπληκτική καλλιτέχνης Βίκυ !!! Τι όμορφη κατασκευή !!! Τι ωραία χρώματα !!!! Μα μέχρι και το κουρτινάκι πολύ προσεγμένο !!!! Μπράβο !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προπαντός το κουρτινάκι Ράνια μου..... βλέπεις σημασία έχει η λεπτομέρεια!!!χα!χα!χα! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Να μουν αγγελάκι να είχα ένα όμορφο σπιτάκι έστω και αν το πήρε λίγο ο αέρας , έτσι ξεχωρίζει!!! Τώρα τι σου λέω !!! Εσύ πλέεις σε πελάγη ευτυχίας με τις ΄΄χοντρές΄΄ κυρίες!!!
    Μου λείψατε αλλά και πάλι περάσαμε τέλεια !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νικόλ είναι δυνατόν να μην είσαι ευτυχισμένος όταν είσαι με το Καντζαλάκι και όλα τα υπόλοιπα κορίτσια!!!! Υπέροχα τα έργα σας τα είδα!!!! Για στρώσου να φτιάξεις και κανένα σπιτάκι.... τώρα ξέρεις πως δουλεύεται η γυψόγαζα και ο πηλός!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Πως θα ήταν δυνατόν να μην αρέσει το σπιτάκι σου στα Αγγελάκια? Ωραία δουλειά Βίκυ μου και ο συνδυασμός χρωμάτων ακόμα ωραιότερος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ... η αλήθεια είναι πως το σπιτάκι ήθελε κάποια πραγματάκια επιπλέον αλλά τα Αγγελάκια μου είναι βολικά και δεν διαμαρτυρήθηκαν !!!χα1χα!χα! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  19. Βικάκι μου, πόσο όμορφα τα φτιάχνεις όλα! Πάντα με τη δική σου ξεχωριστή υπογραφή!!!! Φώτισε Χριστούγεννα το σπιτάκι σου και τα αγγελάκια σου ψάλλουν αλληλούια !!!! Υπέροχα!!!! Μπράβο σου γλυκιά μου και του χρόνου με υγεία!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ που πάντα περνάς από εδώ με τον καλό σου λόγο!!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα και με το καλό και το καινούργιο νινάκι!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  20. Τέτοιο όμορφο σπιτάκι μόνο τα αγγελάκια δικαιούνται να έχουν Βίκυ μου!!!!!
    Είναι πανέμορφο και πολύ σκανταλιάρικο!!!!!
    Καλές γιορτές να έχουμε!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως πάνε τα πράγματα σε λίγο σπιτάκι μόνο τα αγγελάκια θα μπορούν να έχουν..... Μακάρι και αυτή την χρονιά να περάσουμε όλοι καλές γιορτές με υγεία!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  21. Τι πανέμορφο σπιτάκι... το ζήλεψα αληθινά !!!
    Εκεί κατοικούν οι άγγελοι και τα παιδικά μας όνειρα
    Πολλά φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Σόφη μου, θα μπορούσε να λέγεται το "σπιτάκι των παιδικών μας ονείρων"!!! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  22. Πόσο όμορφο! Παραμυθένιο...
    Φιλάκια πολλά, Βίκυ μου, καλή εβδομάδα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έλλη μου!!!! Καλή εβδομάδα και σε σένα!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφο σπιτάκι φίλη μου.Να ξέρεις ότι το μπούστο που μου έφερες δώρο μου το..έκλεψε η κόρη μου για το μαγαζί της λέγοντας ότι: αυτά είναι για μένα μάνα..και το μόστραρε στη συλλογή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το σπιτάκι μου..... σπιτάκι για παιδάκια σαν και εμάς τις δύο φιλενάδα μου!!!! Για το μπούστο μην σκας θα σου φέρω άλλο εγώ όταν ανέβω!!!! Πολλά φιλιά αγαπημένη μου και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  24. Υπέροχη κατασκευή!!!! Πανέμορφο σπιτάκι, αντάξιο των ιδιοκτητών του!!!!
    Καλή εβδομάδα!!! Καλή συνέχεια!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εξαιρετική δουλειά Βίκυ μου!!! Υπέροχο το σπιτάκι των αγγέλων , με ωραία φωτεινά χρώματα.
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματίνα μου προσπαθώ..... τα φωτεινά χρώματα τα αγαπώ!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  26. Βικυ μου , ξεπερασες και τον Φρανκ Γκερι στις κυρτες κατασκευες!!! Εξαιρετικα ολα!!!!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να φιλοξενηθούν τα μικρά αγγελάκια όλα μπορεί να τα κάνει κανείς!!!Φιλάκια Μαράκι μου!!!!!

      Διαγραφή
  27. Τέλειο το αγγελοσπιτάκι σου, Βίκυ μου!!!! Οι μικρές του απίστευτες λεπτομέρειες είναι και το σήμα κατατεθέν του κτίστη που το έφτιαξε!!! Καλή συνέχεια με τα Χριστουγεννιάτικα...πόσα ακόμα έχουμε να δούμε από σένα, χρυσοχέρα μου!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ... έκανα ότι μπορούσα για να κατοικίσουν τα αγγελάκια με άνεση!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...