Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Η Νεροκολοκύθα!!!!

Η νεροκολοκύθα θεωρείται ένα από τα παλαιότερα καλλιεργούμενα φυτά και έχει χρησιμοποιηθεί από τον άνθρωπο σαν λειτουργικό αλλά και διακοσμητικό αντικείμενο σε όλο τον κόσμο, καθ' όλη τη διάρκεια της ιστορίας και πιστεύεται ότι κάλυψε το σύνολο του πλανήτη κατά τους προϊστορικούς χρόνους.




Ψάχνοντας σε διάφορους λαούς,   θα την βρούμε να χρησιμοποιείται σαν φωτιστικό, κατσαρόλα, κύπελλο, χωνί, παγούρι, φωλιά πουλιών, μα και σαν μουσικό όργανο - κιθάρα, λαούτο, βιολί, ξυλόφωνο!!!


Εδώ και χρόνια πολύ καλλιτέχνες βλέπονταν την με άλλη ματιά, την χρησιμοποίησαν σαν "καμβά" για να φτιάξουν επάνω της πραγματικά έργα τέχνης!!!!


Εγώ μια από τις δικές μου νεροκολοκύθες...




αποφάσισα να την παντρέψω με τον πηλό!!!!!


Ο Πηλός  άρχισε να παίζει με την νεροκολοκύθα... και αγγίζοντας την απαλά, την μεταμόρφωσε σε  γυναίκα...





Και μετά ήρθε το αστάρι και ύστερα τα χρώματα και οι πατίνες για να παίξουν και αυτά τον ρόλο τους..... στολίζοντας την!!!



Τελευταία έφτασε η μακιγιέρ....


και η μικρή νεροκολοκύθα "κυρία" πλέον, μα και λίγο ψωνισμένη.... πήρε τον δρόμο για τα μεγάλα σαλόνια!!!!


Όταν  έστριψε κοίταξα με περιέργεια το πλεκτό της σάλι.... και σκέφτηκα πως με τέτοιο καιρό  


θα ήθελα να είχα και εγώ κάτι να ρίξω στην πλάτη μου τα βραδάκια που η ψύχρα δυναμώνει!!!
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την σκέψη μου και ντριν το κουδούνι..... "Ταχυδρόμος.... συστημένο" ακούστηκε η φωνή του κυρ Κώστα από τον κήπο.... και να το πακέτο που μου παρέδωσε!!!


Το ανοίγω και τι να δω....


ένα υπέροχο πλεκτό σάλι...


για τις δροσερές βραδιές.... από τη αγαπημένη μου "Σμαραγδένια"!!!!!!


Ρουλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ, είναι "Υπέροχο" ..... θα το πάρω μαζί μου εκεί στα βόρεια που πάω!!!




66 σχόλια:

  1. Τί φαντασία έχεις, βρε παιδί μου??!!!!!! Τέλεια έγινε η κολοκύθα σου, Βίκυ μου!!!!! Πραγματικά υπέροχη!!! Βλέπω πως της άφησες το κοτσάνι στο κεφάλι της? Φαντάζομαι για να είναι πιό πειστική σε όσους θα την θαυμάζουν!!!!
    Το σάλι της Ρούλας είναι πανέμορφο και πραγματικά ό,τι πρέπει για της δροσερές βραδυές!
    Φιλάκια πολλά και καλά να περάσετε όπου κι αν πάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δεν έχω και ιδιαίτερη φαντασία..... χιλιάδες κολοκύθες "γυναίκες" θα βρεις ψάχνοντας στο internet. εγώ απλά έβαλα πηλό αντί απλώς να την ζωγραφίσω!!!! Το Σάλι της Ρουλίτσας πραγματικά πανέμορφο, και ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν μια και ο καιρός δεν λέει να στρώσει!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  2. Φοβερή η κολοκύθα σου και το να σμιλεύεις τον πηλό το έχεις 100%!!! Το σάλι βγήκε σαν αληθινό!!!
    Υ.Γ: Με γεια και το αληθινό σάλι!!!
    Την καλημέρα μου και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον πηλό τον αγάπησα και απλά το προσπαθώ!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  3. Φανταστική έγινε η κολοκύθα- κυρία με σάλι! Μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Βίκυ μου
    Υπέροχη η κολοκύθα, αλλά και το σάλι της Ρούλας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!! Ο πηλός είναι το καινούργιο μου παιχνίδι.... ελπίζω να με αντέξετε!!!!! Το σάλι της Ρούλας μοναδικό και ότι χρειάζεται για τα βράδια των διακοπών!!!

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν φιληνάδα, θα σου στείλω σε ..φάκελλο το δίπλωμα μου να το κορνιζάρεις αφού πρώτα σβήσω το όνομα μου και βάλω το ..δικό σου.Να πω..ΥΠΕΡΟΧΗ;..ΕΊΝΑΙ ΛΊΓΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μην μου λες τέτοια.... θα την ψωνίσω!!!!! χα!χα!χα! Αγαπημένη μου σε ευχαριστώ... η αγάπη σου μάλλον τα κάνει να φαίνονται πιο όμορφα!!!!!! Θα τα πούμε και από κοντά!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Βικούλα μου!!!!!!
    Να το κλείσω το στόμα;
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
    Τι να λέμε τώρα; Αστέρι!!!!!!!!
    Με γειά και το υπέροχο σάλι της Ρούλας!!!!!!
    Με το καλό να μας έρθεις!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλείστο καλέ και έχει μύγες!!!!!! Καλημέρα Ρένα μου.... σύντομα θα τα πούμε και από κοντά!!!!! Όσο για την κολοκύθα.... είναι που αγάπησα τον πηλό, αυτό μόνο τίποτα περισσότερο!!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Βικυ μου κάθε φορά δεν ξέρω πως να εκφράσω το θαυμασμό μου για τα έργα των χεριών σου! Η κολοκύθα πήρε κάτι από παραμύθι κι έγινε κούκλα!
    Το σάλι από την άλλη είναι ένα μοναδικό δωρο πολύ πρακτικό, βεβαια, αλλά και τόσο όμορφο, μια γλυκιάαγκαλιά από τα χέρια μιας φίλης!
    Με γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες Νίκη μου... κάτι από παραμύθι, αυτό ακριβώς είχα στον νου όταν ξεκίνησα να την φτιάχνω!!!!! Όσο για το σάλι.... δώρο ανεκτίμητο!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
    2. Να ρωτήσω κάτι; Πού μπορούμε να βρούμε τέτοιες κολοκύθες ή σπόρους;

      Διαγραφή
  8. Καλά το παρελθόν της κυρίας και η ταπεινή κολοκυθο-καταγωγή της ούτε που σου περνάει από το μυαλό !!!!!!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η δημιουργία σου !!!!! ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Το σάλι.... μια ζεστή αγκαλιά από μια φίλη αγαπημένη!!! Δώρο ανεκτίμητο!!!!

      Διαγραφή
  10. Δεν σου κρύβω Βίκυ μου πως βλέποντας αρχικά την κολοκύθα πίστευα ότι θα δω μια κλασσική δημιουργία με κολοκύθα! Από την στιγμή που διάβασα για το πάντρεμα με τον πηλό κατάλαβα πως θα μεγαλουργούσες πάλι! Με γειά το όμορφο δωράκι σου! Καλά να περάσεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποιαδήποτε δημιουργία με κολοκύθα την αγαπώ.... απλά αγάπησα και τον πηλό και είπα να παίξω λίγο μαζί του!!!!! Βιβίκα μου σε ευχαριστώ!!!! Σου στέλνω τα φιλιά μου!!!!!

      Διαγραφή
  11. ξεκινώ απ το τελος αφου ..αναγνωρισα γραφικό χαρακτήρα!
    ειχα δει στο φβ εικόνες και περασα απο δω να βεβαιωθώ..
    με γεια το πανέμορφο δώρο σου, και άπειρα συγχαρητηρια για τα δικά σου εργόχειρα!
    καλο καλοκαίρι, ΄σήμερα επιτέλους και εδω δειχνει καλοκαίρι!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μας έλειπε να μην αναγνωρίσεις τον γραφικό χαρακτήρα!!!!!!!!!!! Το δώρο της υπέροχο και ανεκτίμητο!!!!!!!!! Ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι και από εμένα!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  12. Εντάξει, τι να πώ...τέλεια η νεροκολοκύθα σου! Μα πόση φαντασία και δημιουργικότητα πια έχεις; Και το σάλι της Ρούλας υπέροχο...την ίδια πλέξη μου έμαθε πριν λίγο καιρό η μαμα μου!!
    Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!! Για την φαντασία τι να πω... είναι τα υλικά που την ξυπνούν!!!! Το σάλι είναι πραγματικά υπέροχο!!!!!!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. Εχεις την τάση να κάνεις την έκπληξη Βικάκι!!! εκεί που λέω,τάχει δώσει όλα, εκεί ξεπετιέσαι με ολόφρεσκες ιδέες και φτου κι απ την αρχή.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Σ Ε ΘΑΥΜΑΖΩ
    Φιλιά πολλάααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως πάντα αγαπούσα τις εκπλήξεις.... από τότε που έκανα δασκάλα την Σαλλονικιά αγάπησα και τον πηλό και το πράγμα ήρθε και έδεσε!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι να πω τώρα !!! Η φαντασία σου είναι τεράστια και πράγματι το έργο σου πολύ όμορφο με το δικό σου αποτύπωμα πάντα!!! Έτσι φιλενάδα μου να μένουμε με ανοιχτό στόμα , πάω για νεροκολοκύθα τώρα....... Η έκπληξη του Ρουλακίου τέλεια στο σωστό χρόνο για τις ψύχρες του Βορά!!! Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού πας για νεροκολοκύθες..... περιμένω με αγωνία το αποτέλεσμα!!!!!!!!! Για το σάλι τι να πω..... πολύτιμο!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά φιλενάς!!!!!

      Διαγραφή
  15. καλημέρα, όταν ειδα την κολοκυθα δεν πιστευα αυτό που εβλεπα,ΜΠΡΑΒΟ !!! Εχω καποιες από τα Γρεβενα που εχουν πολύ συναισθηματικη αξια για μενα δεν μπορουσα ουτε να τις αγγίξω,τωρα με εβαλες σε σκεψεις .... να εισαι καλα και να κανεις παντα με τις δημιουργιες σου τους ανθρώπους να ονειρεύονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!!!!!Με τόσα αριστουργήματα που φτιάχνεις εσύ και η κόρη σου σίγουρα η κολοκύθα σας θα γίνει μοναδική!!!! Θα περιμένω να δω τι θα μας παρουσιάσεις!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Βικυ μου η φαντασία σου δεν εχει όρια ειναι τεράστια οπως και το ταλέντο σου!!!!!
    Η μικρ'η κυρία ειναι ομορφη και ναζιάρα ...γεια στα χέρια σου να είσαι καλά !!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Πραγματικά δεν περίμενα ότι θα σας άρεσε τόσο η κολοκύθα μου!!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  17. Βικυ μου υπεροχη η νεροκολοκυθα σου!!!! Μια κυρια που δεν μοιαζει με τις αλλες!! Βεβαια αν δεν ειχε το κοτσανι ουτε που θα το φανταζομουν οτι ηταν κολοκυθα! Πανεμορφες λεπτομερειες στα μαλλια ,στο σαλι .......!!!Χιλια μπραβο σου!!
    Το δωρο σου πανεμορφο!!! Με γεια σου, καλοφορετο και γεια στα χερακια της Ρουλας!!!
    Πολλα φιλια και με το καλο να μας ερθεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ!!! Να δω πότε θα αξιωθώ να φτιάξω και και τις άλλες δύο - ξέρεις ποιες εννοώ!!!! Το δώρο της Ρούλας πραγματικά μοναδικό και ανεκτίμητο!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Βίκυ μου, τρελαίνομαι για νεροκολοκύθες και εσύ την έκανες ονειρεμένη!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!!!!! Είναι τέλεια!!!!!
    Το σάλι της Ρούλας πανέμορφο και θα σε ζεσταίνει τις δροσερές βραδιές του καλοκαιριού.
    Γειά στα χέρια της και καλοφόρετο.
    Φιλιά!!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πραγματικά που τόσο πολύ σας άρεσε η πρώτη μου προσπάθεια με την νεροκολοκύθα!!!! Το δώρο της Ρουλίτσας υπέροχο.... και φυσικά ανεκτίμητο!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  19. έχεις πάρει φόρα εσύ... και θα μας τρελάνεις στο τέλος!
    το σάλι υπέροχο, μα πιο υπέροχη η σκέψη της Ρούλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την φόρα που έχω πάρει.... θέλω να πιστεύω πως θα παρασύρω και εσένα!!!!!! Η Ρουλίτσα μας μοναδική... όπως και ότι φτιάχνει!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  20. Όχι που θα σου ξέφευγε η κολοκύθα... Τι να σου πω τώρα; Ότι είναι υπέροχη η μαντάμ; Ότι το ύφος της είναι απόλυτα εκφραστικό και μόνο κολοκύθα δε θυμίζει; Ότι με συγκίνησε το χειρόγραφο της Ρούλας και το δώρο της; Ότι όλα γίνονται μαγικά στα χέρια σου;
    Μπράβο ρε Βίκυ Αρχιμαστόρισα, χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήνες με περίμενε η καημένη η κολοκύθα πάνω σε ένα καλοριφέρ ακουμπισμένη.... είχε και παρέα άλλες δύο κολοκύθες που φυσικά περιμένουν την σειρά τους!!!!! Η Ρουλίτσα πάντα με την καλοσύνη της και την αγάπη της συγκινεί... μα γιαυτό είναι και μοναδική!!!! Πολλά φιλιά Μαράκι μου!!!!

      Διαγραφή
  21. Ε! μα πια!!! άσε και κάτι να πέσει κάτω, όλα τα αναβαθμίζεις ,όλα τα αναδεικνύεις με την καλλιτεχνική σου φοβερή ικανότητα!!!! Η κυρία με το σάλι και τον χονδρό πωπώ είναι πολύ όμορφη και η δουλειά σου εξαιρετική!!!Επιπλέον δεν έχεις να ζηλέψεις το σάλι της διότι το δικό σου είναι κρητικό και πλεγμένο με νήματα αγάπης!!! Στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου στην γεμάτη με καλλιτεχνικές ανησυχίες υπέροχη ποδηλάτισσα!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι λες τώρα.... τι να αφήσω να πέσει κάτω.... είναι ώρα τώρα για ζημιές... και μετά άντε πάρε σκούπα και φαράσι με τόση ζέστη???? Γιαυτό φτιάχνω κυρίες με μεγάλες περιφέρειες!!!!χα!χα!χα! Όσο για το δώρο από την αγαπημένη όλων Ρούλα, τι να πω... μυρίζει αγάπη και στοργή.... είναι για μένα πολύτιμο!!!!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Η κυρα κολοκύθα σου είναι ευπρόσδεκτη και στα πιο στολισμένα σαλόνια.
    Το σάλι της το ζήλεψα....
    Ζήλεψα όμως και το σάλι που πήρες εσύ σαν δώρο,
    ή καλύτερα για να ακριβολογώ την αγάπη που εισέπραξες μέσα απ' το σάλι
    και με αποστολέα... τη γλυκειά μας Σμαραγδένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κυρά η στρουμπουλή την ψώνισε και στρώθηκε για τα καλά στα σαλόνια.... αντί να κάμει καμιά δουλειά!!!! Το σάλι της Ρουλίτσα μας δώρο πολύτιμο και ανεκτίμητο... μοσχοβολά αγάπη και στοργή!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Τι να λέμε τώρα κοπέλα.... φανταστική η κυριούλα με τα πιασίματά της χα χα χα ήρθε και έδεσε το πάντρεμα. Πολύ καλή η ιδέα σου που φαίνεται από το αποτέλεσμα!!!
    Όσο γιά το σάλι, όντως δώρο μοναδικό και ανεκτίμητο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πούμε???? η αλήθεια είναι πως έχει πολλά πιασίματα και δεν ξέρω που θα βρει γαμπρό να αποκατασταθεί!!!!!χα!χα!χα! Όσο για το σάλι..... κουρνιάζω μέσα του τα βραδάκια και νοιώθω στην αγκαλιά της αγαπημένης μου Ρουλίτσας!!!!

      Διαγραφή
  24. Εντυπωσιακή η έμπνευση και παρουσίαση των θεμάτων. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ωραία που έγινε ...εχω μια κούτα έτοιμες και περιμένουν το στόλισμα!!!φρούτα .λουλούδια πρόσωπα....Τέλεια έγινε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Θα περιμένω να δω και τις δικές σου τελειωμένες!!!!

      Διαγραφή
  26. Πολύ πετυχημένη μεταμόρφωση της νεροκολοκύθας Βίκυ, αλλά αυτό το σάλι της είναι μοναδικό !!!! Και το δικό σου βέβαια, καλοφόρετο !!!!Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τώρα Ράνια μου δεν θα συγκρίνουμε και το δικό μου σάλι με αυτό τις κολοκύθας.... το δικό μου είναι θεϊκό!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  27. Βικάκι μου...εφτασεεεεεεε;;; ναι αλλά πότε έφτασε..!! χι.χι. (καποια διαφήμηση μου θυμήζει αυτό χι.χι.) περίμενε την ώρα που θα το έλεγες.. ήξερε τι εκανε το πακετο.. ψυχή μου..χι χι.σου λέει ... θα παω την ώρα που θα με χρειαστεί..!!! αυτό πια.. ήταν απο τις συμτώσεις.!!!!! εμ να έχει σάλι η κυρία κολοκύθα σου και εσύ όχι .... δεν γινόταν.. χι.χιχ. καλά έμεινα με το στομα ανοιχτο οταν το διάβασα.. ομως πόσο χαρηκα που ήρθε την καταλληλη ώρα!!!!!! παντως εγώ θαύμασα το σάλι της κυρίας.. μες την ταντέλα..είναι ......απορία άσχετης... πως το πέτυχες;..χι.χχι. Βικούλα μου.. η χαρα ειναι δική μου κορίτσι μου.....κατι μια στην πολή μια στην εξοχή δεν με αφησα χρονο να μπλοκάρω.....χι.χιχ. φιλακιααααααααα!!!!!!! και να μου χαιρετάς την πατρίδααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε σουπιά εσύ.... και όλο με ρώταγες και με ξαναρώταγες πότε φεύγω!!!!!! Το σάλι σου δώρο ανεκτίμητο για μένα, θα είναι ο μόνιμος συνοδός μου στις βραδινές τσάρκες από εδώ και εμπρός!!!!!!!!!!! Το ευχαριστώ είναι λίγο........
      Τώρα για το σάλι της κυρακολοκύθας τι να πω.... το σεμεδάκι της γιαγιάς είναι η αιτία που πλέχτηκε το σάλι από πηλό.... χα!χα!χα! δίνεις μία με τον πλάστη και να το σάλι έτοιμο.... όχι να τρως τα χέρια σου με το τσιγκελάκι (το βελονάκι εννοώ) για να πλέκεις!!!!! Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Βικούλα μου γλυκιά τι όμορφη που έγινε η νεροκολοκύθα σου!!! Γιατί ψωνισμένη όμως βρε παιδί μου; Η κοπέλα γεννήθηκε για μεγάλα σαλόνια!!! Υπέροχη πραγματικά!!!Όσο για το Ρουλάκι μας ξέρω πολύ καλά πως το σάλι σου το έφτιαξε και το έστειλε με τεράστια αγάπη. Εμείς έχουμε μια κουβερτούλα πλεγμένη αποκλειστικά για το Βασιλάκη και μας συνοδεύει σε όλες μας τις εξόδους και φυσικά κάνει θραύση!!!Είμαι σίγουρη ότι κι εσύ θα τη χαρεί εξίσου!!! Σε φιλώ γλυκιά μου καλή δημιουργική συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και για μεγάλα σαλόνια, ένας σοφράς στο εξοχικό και πολύ της είναι.... που να βολευτεί σε καναπέδες και πολυθρόνες πολυτελείας με τέτοια περιφέρεια!!!χα!χα!χα! Τα δώρα της γλυκιάς μας Ρουλίτσας ότι και αν είναι. είναι μοναδικά!!!!! Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Τι τέλεια ανάρτηση καλή μου ποδηλάτισσα!! Είσαι φανταστική!!! Η νεροκολοκύθα-κυρία σου είναι απλά τέλεια!!! Και το πλεκτό από τη Σμαραγδένια πολύ όμορφο! Καλοφόρετο! Καλή συνέχεια εύχομαι !! Πολλά φιλούκθια ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πραγματικά Βίκυ μου είσαι καλλιτέχνης!Πολλά μπράβο αν και οι λέξεις είναι λίγες!ΣΤην Κρήτη αυτές τις νεροκολοκύθες τις λέμε τσούκους. Και όταν λέμε "είσαι τσούκος" εννοούμε είσαι ολίγον χαζός (δηλαδή το κεφάλι σου άδειο!)... Να χαίρεσαι και το δωράκι από τη Ρουλίτσα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελίτσα μου σε ευχαριστώ!!!!!!! Είδες κάνοντας την ανάρτηση όλο και κάτι μαθαίνουμε... τσούκος λοιπόν ο "χαζούλης"!!!!! Το δωράκι της Ρουλίτσας μοναδικό!!!!!!! Πολλά φιλάκια σε σένα και στις πατουσίτσες!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Βίκυ μου γειά σου.Δεν ξέρω τι άλλο να πω.Τα πρόλαβαν και τα είπαν όλα οι άλλες σου φίλες.Εγώ απλώς θα επιβεβαιώσω ότι γιά μιά ακόμη φορά μας έβαλες τα γυαλιά που λένε.Νάσαι καλά πάντα και να δημιουργείς.Πριν από μέρες έλεγες ότι φεύγεις γιά διακοπές.Βλέπω όμως ότι η κυρία των σαλονίων δεν σε αφήνει να πας πουθενά.
    Φιλάκια πολλά και καλόσαβατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ να μην πεις τίποτα χρυσοχέρα μου..... απλά να περνάς τακτικά από εδώ γιατί ενώ εγώ θα λείπω διακοπές εσύ εδώ όλο και κάτι θα βρίσκεις που θα σε αφορά!!!!!! Είδες τι κάνει η τεχνολογία.... εσύ λείπεις και οι αναρτήσεις ανεβαίνουν μόνες τους.... απίστευτα πράγματα σου λέω!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σου πω πως δεν με κράτησε "η κυρία των σαλονιών"..... οι μπύρες κάτω από την ακρόπολη με κράτησαν!!!! ρώτα και θα μάθεις!!!!! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...