Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Για το emballage!!!!!!!!!!

Emballage = αμπαλάζ.... που θα πει: ενέργεια που γίνεται για την συσκευασία κάποιου αντικειμένου!!!
Μια σακούλα ας πούμε μπορεί να είναι  το αμπαλάζ ενός όμορφου δώρου....


Εμένα πάντως μια σκέτη σακούλα δεν μου αρέσει.........  θα μου πεις τώρα πως αυτό είναι πολυτέλεια, αλλά εγώ πιστεύω πως και το περιτύλιγμα παίζει τον ρόλο του!!!!!!!

Έτσι φέτος για να προσφέρω τα δώρα μου τις γιορτές πήρα απλές μπεζ σακούλες από ανακυκλώσιμο χαρτί και αποφάσισα να τις στολίσω με ξύλινες καρδούλες, στολισμένες με decoupage, στόκο & δαντελίτσα.... και να το αποτέλεσμα...


Το ξέρω θα μου πείτε δεν φαίνονται, γιαυτό λέω να σας τα δείξω ένα - ένα...









Διάλεξα ένα στην τύχη για την φωτογράφιση.... στόλισα την χάρτινη σακούλα και το αμπαλάζ του δώρου μου ολοκληρώθηκε!!!!


Τι λέτε... δεν είναι πιο όμορφη η συσκευασία έτσι?????

Ωχ!!!! το ξέχασα να σας το πω.... οι Χριστουγεννιάτικες Καρδούλες μου πάνε να λάβουν μέρος και στο Πανηγύρι μας!!!!!!!!!!!!!!! 






25 σχόλια:

  1. Βικυ μου εσυ εκανες την σακουλα δωρο! Ποιος δεν θα χαιροταν με ενα τετοιο στολισμα!
    Οι καρδουλες σου ειναι η μια καλυτερη απο την αλλη! Βεβαια απο ολες καλυτερη ειναι η δικη σου καρδουλα.....!
    τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα θα τους μείνει και η ξύλινη καρδούλα σαν στολίδι για το δέντρο ή 'οπου αλλού θέλουν!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχη ιδεα φιλη μου!
    παραμυθενια!
    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω με το Μαράκι, πιο πάνω: Η σακούλα είναι δώρο από μόνη της!!!
    Μπράβο, βρε Βίκυ!!!
    Εξαιρετικές δημιουργίες!!!
    Σε φιλώ πολύύύύ-πολύύύύύ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι παραμυθενιες καρδιές σου είναι απο μόνες τους όμορφα δωράκια πόσο μάλλον όταν θα συνοδεύουν τα χειροποίητα καταπληκτικά δώρα σου. Εξυπνη και πανέμορφη ιδέα!!! Πολλά πολλά πολλά φιλάκια και αγάπη σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βικάκι,έγιναν τέλειες οι καρδούλες σου!!Είναι τόσο ρομαντικές.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τέτοια συσκευασία το δώρο πως θα είναι:Υπέροχες οι καρδούλες σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥΧΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε Βίκυ, τι το θες το δώρο μέσα στη σακούλα ???
    Αφού το καρτελάκι είναι καταπληκτικό, το περιεχόμενο της σακούλας, άσε να είναι
    η αγάπη σου και τίποτα άλλο !!!!
    Φιλιά !!! Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δίκαιο έχει η Ράνια! Από μόνη της η καρδούλα είναι υπέροχο δωράκι!!!!
    Τις έκανες υπέροχες!! Και του χρόνου, φιλενάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυο δώρα σε ένα !!!! Τι θα χαρούν άραγε ποιο πολύ από αυτούς που θα πάρουν δωράκι???? Το μέσα η το έξω??????
    Φιλιά πολλά Βίκυ μου καλές γιορτές!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι πάντα προσεκτική σ' αυτά που κάνεις Βικούλα μου. Όχι σαν κάτι άλλες όνομα δε λέμε (εμένα εννοώ) που δεν κάνουν ούτε το πιο απλό αμπαλάζ. Σ' αγαπώ φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ε μα ναιιιιιιιιιιι το θελει το κατιτις του........μπραβο ΒΙΚΥ αψογα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ;
    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ;
    Ε, ΟΧΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ, ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!!
    ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ;
    ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΓΙΑ ΙΣ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΜΟΥ!!!
    ΔΕ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΒΥΚΑΚΙ!!!
    ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΣΑΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βίκυ μου θα θαυμάζει ο παραλήπτης του δώρου την σακκούλα και δεν θα ανοίγει
    να δει το δώρο!!!
    Γεια στα χεράκια σου, νάσαι καλά, πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ πολύ όμορφη! Και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ να διακοσμώ τις σακούλες δίνει μια ζεστασιά στο δώρο πως να το κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειναι να το ρωτάς;συμφωνώ ότι το περιτύλιγμα ειναι εξίσου σημαντικό. Στη δική σου περίπτωση όμως θεωρώ ότι δεν είναι απλό αμπαλάζ αλλά ξτρα δώρο....παρα...πολυ τυχεροί οι παραλήπτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω και σακκούλα σκέτη με την καρδιά,δεν θα μου κακόπεφτε καθόλου,αντίθετα...
    Βίκυ μου η πινελιά του αμπαλάζ είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ! Νάσαι καλά και του χρονου large φίλη μου
    Φιλάκια πολλάαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ κι εμενα μ´αρεσει να ειναι προσεγμενη η συσκευασια! Πολυ ομορφες οι καρδουλες τυχεροι αυτοι που θα τις παρουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αμπαλάζ είναι αυτό;
    Φαντάζομαι το δώρο τι θα είναι!...
    Δεν έχω λόγια Βίκυ μου!... Φτιάχνεις αγγέλους!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω πω...!!!
    Υπέροχες οι καρδιές σου! Συμφωνώ με τη Χαρά, και σκέτη η σακούλα με την καρδιά, μια χαρά είναι!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αμπαλάζ.. με σημασία.. Βικακι μου.. μάλλον..βρήκες τον τρόπο να τους πέις οτι με το δωρακι στελνεις μαζί και την καρδιά σου τι όμορφο..!!! θα προτιμήσουνε το έξω απο το μέσα νομιζω.....αχ!!! μας βάζεις να κλέψουμε νομίζω..χι.χι. να εισαι κλα μάτια μου και να έχεις παντα ομορφες ιδέες.. με όλες μου τις ευχες..!!!!φιλάλια πολλα γαι σενα και την Δημητρούλα... τα λεμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφο το αμπαλάζ που ετοίμασες για τα δωράκια που θα κάνεις Βίκυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφες οι καρδούλες σου! το αμπαλαζ παίζει και αυτό τον ρόλο του όταν λαμβάνει το δώρο ο παραλήπτης... και φυσικά όσο πιο ωραία η εξωτερική εμφάνιση του πακέτου τόσο πιο μεγάλος και ο ενθουσιασμός για το περιεχόμενό του :-Ρ Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...