Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Στην "Νάπολη της Ανατολής"

Ναύπλιο.....





Ένας τόπος ξεχωριστός, μυστικιστικός, ευλογημένος, γεμάτος φυσικές ομορφιές και πολιτισμό....







Η "Νάπολη της Ανατολής" όπως το ονόμασαν οι Ενετοί Θαλασσοκράτες, άπλωσε τις ρίζες του με σεβασμό στην ιστορικότητα του.  Ο γιος του Ποσειδώνα ο Ναύπλιος το έχτισε και του έδωσε το όνομα του.... και αυτό είναι ο πρώτος κρίκος στην μεγάλη αλυσίδα της Ιστορίας αυτής της πόλης, Ιστορία που δεν φτάνουν τα 850 σκαλοπάτια του Παλαμιδιού για να την μετρήσουν!!!






Στο Ναύπλιο είχα αποδράσει μαζί με το παρεάκι μου....


 έτσι για να πάρω μια ανάσα....  μια και η εβδομάδα που θα έρθει δεν θα είναι και η πιο εύκολη για μένα.

Θα ήθελα εδώ να σας ευχαριστήσω για τα σχόλια που αφήνεται στις αναρτήσεις μου.... να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη που δεν απαντώ, όμως αυτό τον καιρό έχω και πάλι πολλά και σοβαρά προβλήματα..... θα πάρω τον χρόνο μου και θα είμαι και πάλι κοντά σας!!!!

Εύχομαι σε όλους να έχετε μια όμορφη Εβδομάδα!!!!!!!


26 σχόλια:

  1. Βίκυ μου να περνάς καλά όπου κι αν βρίσκεσαι !!!!! Το Ναυπλιο είναι η αγαπημένη μου
    πόλη (μετά την Καβάλα απ' όπου κατάγομαι) !!! Υπέροχο το οδοιπορικό και οι φωτογραφίες σου !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΙΚΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
    Δεν θα σ εγκαταλείψει η δύναμη τώρα (κι ας μην γνωρίζω το πρόβλημα)
    Φιλιά πολλά για ενδυνάμωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πραγματικά μια μαγευτική πόλη το Ναύπλιο !!!!
    Και οι φωτογραφίες σου ακόμη πιο ωραίες !!!
    Κοίτα να περάσεις όμορφα με το παρεάκι σου και μη σκέφτεσαι τίποτα άλλο... .εμείς θα σε καρτερούμε για νέα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή την πόλη πραγματικά την έχω ερωτευτεί!!
    Αυτή η θέα από το Παλαμήδι......ανεπανάληπτη!!
    Εύχομαι οι δυσκολίες να περάσουν γρήγορα......υπομονή και δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστουμε για αυτο το ταξιδι καλη μου φιλη!
    να εισαι καλα!
    φιλακια πολλα αγαπημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βίκη μου σου εύχομαι ολόψυχα ότι κι αν είναι να περάσει γρήγορα και όλα να πάνε καλά.Αγαπημένο μέρος το Ναύπλιο και πανέμορφο!Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το Ναύπλιο είναι μία από τις πόλεις της Ελλάδας που μου αρέσει πολύ. Εύχομαι η επίσκεψή σας εκεί να σας γέμισε δύναμη ώστε να αντιμετωπίσετε ψύχραιμα τις δυσκολίες που έρχονται. Εύχομαι ολόψυχα περαστικά. Σας φιλώ με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες από το Ναύπλιο, Βίκυ μου!
    Δεν έτυχε να πάω μέχρι στιγμής, αλλά πολύ θα το ήθελα!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου τα καλύτερα, κορίτσι μου!
    Αγκαλιά και φιλί!
    Έχεις την αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ αγαπημένη πόλη το Ναύπλιο , σου εύχομαι να πήρες τη θετική ενέργεια της πόλης και όλα τα προβλήματα να έχουν θετική έκβαση ! Από καρδιάς θέλω η επόμενη ανάρτηση να είναι χαρούμενη .
    Σας φιλώ με αγάπη και τις δυό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ελλάδα μας όπου και να πας είναι πανέμορφη!!!!!!!! και δική σου βόλτα είναι υπέροχη !!!!!! Καλά να περνάς !!!!!!!!!
    Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση με μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαγική πόλη!!!!!!!!!!!Ομορφες εικόνες,με ταξίδεψαν μέχρι εκεί!!!!!!!
    Εύχομαι να περάσουν γρήγορα τα δύσκολα!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίνεται υπέροχη πόλη, δεν την έχω επισκεφθεί!
    Εύχομαι να ξεπεράσεις γρήγορα ό,τι σε απασχολεί. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφες εικονες μας εδωσες Βικουλα! Καποια στιγμη θελω και γω να γνωρισω το Ναυπλιο- εχω ακουσει τοσα ωραια!
      Βικυ μου ευχομαι και πιστευω οτι ολα θα πανε καλα!
      φιλια και αγκαλια ζεστη για σενα και την Δημητρουλα! Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  13. Το πόσο το αγαπώ το Ναύπλιο - τ' αναπλάκι μας λένε οι ντόπιοι με απίστευτη τρυφερότητα- νομίζω το' χω πει και το' χω γράψει άπειρες φορές!
    Εχει άλλο αέρα αυτή η πόλη, έχει ιστορία μεγάλη, χωρίς να είναι γερασμένη, έχει απίστευτη ομορφιά και παραμένη προσιτή, έχει μυστήριο τόσο όσο χρειάζεται για να αιχμαλωτίσει κάθε επισκέπτη!
    Ευχομαι να σας έδωσε δυνάμεις και όλα τα δυσκολα να τα αντιμετωπίσετε και να περάσουν σα νερό!
    Φιλιά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυαγαπημένος προορισμός το Ναύπλιο Βικούλα!!
    Εύχομαι τα προβλήματα να έχουν ένα αίσιο τέλος και να σε ξαναδούμε εδώ σύντομα!!
    Τα φιλιά μου στη Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μιάς και σας αρέσουν τα ταξίδια...βάλτε από τώρα πρόγραμμα ποιό θα είναι το επόμενο μέρος που θα επισκεφτείτε...για να το σκέφτεστε...και ίσως έτσι περάσουν λίγο πιο εύκολα τα δύσκολα. Πολλές-πολλές ευχές μέσα από την καρδιά μου!
    Φιλάκια στη Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειναι μερικες πόλεις στην πατρίδα μας που έχουν αυτό το κάτι που σε αιχμαλωτίζουν..χωρίς να μπορείς να βρείς το γιατί...ευχωμαι μάτια μου .. να σου έδωσε όλη την θετική της ενέργεια αυτή η πόλη και το πιστευω οτι ολα καλα θα ειναι και σε λίγο καιρό θα είσαι και παλι εδώ... μια μεγαλη αγκαλια.. και για τις δυό σας Βικακι μου φιλακια πολλα πολλα ..τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτικό Ναύπλιο.
    Πολύ θα ήθελα να πάω κι ας είναι χειμώνας.
    Κορίτσι μου, πάρε το χρόνο σου
    κι εμείς περιμένουμε όταν αυτός σου περισσεύει
    να σε έχουμε πιο κοντά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Yπέροχη πόλη το Ναύπλιο, αρχοντική, επιβλητική με ζωντανές ιστορικές μνήμες και οι φωτογραφίες σου εξαιρετικές.......σίγουρα ένας προορισμός που όλοι επιθυμούν να πάνε και να ξαναπάνε.....ευχόμαστε σύντομα να ξεπεραστούν οι δυσκολίες με τον πιο ανώδυνο τρόπο και σύντομα να μας ταξιδέψεις πάλι σε έναν ονειρεμένο τόπο, όπως εσύ ξέρεις να το κάνεις, με τις απίθανες φωτογραφίες σου και τις εξαιρετικές περιγραφές σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λατρεύω Ναύπλιο κι έχω πάει άπειρες φορές! Αχ τι μου θύμισες!
    Εύχομαι όλα να είναι περαστικά! Κι όταν γυρίσεις έτσι για καλοσώρισμα σε περιμένει ένα βραβείο http://swanocean.blogspot.gr/2013/12/christmas-award.html
    Φιλάκια και κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχες φωτογραφίες από ένα μαγευτικό μέρος της Ελλάδας. Εύχομαι και από τη μεριά μου όλα να πάνε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμορφο ταξίδι Βίκυ μου !! Ένας προορισμός μοναδικός με ιστορία που όσες φορές και να επισκεφτείς δεν τον χορταίνεις !! Εύχομαι ο ερχομός των Άγιων Ημερών να σου δώσει την δύναμη να ξεπεράσεις τα πάντα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια τώρα έχω το παράπονο ότι δεν έχω γνωρίσει καλά αυτή την τόσο όμορφη πόλη (μόνο μιά φορά, περαστική, για λίγη ώρα).
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά, Βίκυ μου και να είναι περαστικά!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...