Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Βραβεία και δώρα!!!!

Χρόνια Πολλά αγαπημένη μου γειτονιά!!!!!
Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις μέρες των Χριστουγέννων!!!!  
Εγώ μάλλον χάλια πέρασα αφού ένας κολικός του Νεφρού με ταλαιπωρεί από τα Χριστούγεννα, και δυστυχώς μάλλον θα μου κάνει παρέα και την Πρωτοχρονιά!!!!!
Παρά τους πόσους μου όμως αποφάσισα να λάβω μέρος στην Ανταλλαγή δώρων Χριστούγεννα 2013 που διοργανώνει το blog Fairy Knitting φτιάχνοντας έναν πλεκτό λαιμό....
Το γνωστό μοντέλο
παρουσιάζει τον Πλεκτό λαιμό (με μαλλάκι μοχέρ)

που φοριέται έτσι....

μα αν κάνει κρύο και έτσι!!!!
βλέπετε τελευταία κόλλησα και εγώ από τις Θεσσαλονικές φιλενάδες μου και άρχισα να πλέκω!!!

Μέσα στις μέρες που πέρασαν έλαβα και δωράκια από φίλες αγαπημένες - και ζητώ συγνώμη που τόσο καιρό δεν τα παρουσίασα - τις οποίες ευχαριστώ πολυυυυυυυυυύ!!!!!!


από την Μεταξία
από την Marie-Anne
από την Φιλία 

από την Αχτίδα την Σμαραγδένια και την Γιάννα

από την Πέπη 
Έλαβα όμως ακόμα ένα υπέροχο δώρο από την Έφη - Παλέτα Δημιουργίας το οποίο δυστυχώς δεν μπορώ να σας το δείξω μα το σπουδαιότερο δεν μπορώ να το χαρώ, μια και το έχασα (δυστυχώς ξεχάστηκε μέσα σε ταξί μαζί με κάτι ακόμα.... και φυσικά δεν μπορέσαμε να το βρούμε)!!! 


Σήμερα θα ήθελα επίσης να σας παρουσιάσω και τα βραβεία που πρόσφεραν οι φίλες  Ξένια και Εύα με τα blogs  XeniaRte...  χειροποίητες δημιουργίες με ντεκουπάζ! και  Eva Psarrou proto graphy  αντίστοιχα, που τις ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκαν και μου τα χάρισαν!!!

Το βραβείο από την Ξένια:


Προεπισκόπηση

με τους όρους του....

Να ευχαριστήσεις αυτόν που σου το απένειμε αφού γίνεις μέλος στο μπλογκ του.
Να απαντήσεις στις ερωτήσεις.
Να το απονείμεις σε 15 blogs και να ενημερώσεις τους ιδιοκτήτες τους.


και τις ερωτήσεις του....


1) Αγαπημένο φαγητό:  Πατάτες τηγανιτές με αυγά μάτια και τυρί φέτα

2)Τι δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Η προσποίηση και η αδιαφορία

3) Τι μου αρέσει στους ανθρώπους με τους οποίους κάνω παρέα: Ότι παρουσιάζουν πάντα αυτό ακριβώς που είναι

4) Με ηρεμεί: Η δημιουργία

5) Αγαπώ: Τα παιδιά, τους φίλους μου και τα ζώα

6) Με νευριάζει: Η υποκρισία και το ψέμα

7)Τι  δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Τα γυαλιά μου και την φωτογραφική μου μηχανή

Το γλυκό βραβειάκι χαρίζω στα blogs
  1. Παλέτα Δημιουργίας     http://creationspalette.blogspot.gr/
  2. Έγινα 61! Ε!και....    http://aktida.blogspot.gr/
  3. Χειροποιήματα της Νικόλ    http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/
  4. Δελφινάκι     http://delfinaki-sunset.blogspot.gr/
  5. Απάγκιο    http://toapagio.blogspot.gr/
  6. Κατάθεση Ψυχής    http://aspa-katathesipsixis.blogspot.gr/
  7. Αιώνια Γυναίκα    http://aiwniagynaika.blogspot.gr/
  8. Pinelia    http://pineliapin.blogspot.gr/
  9. Διαχειρός Χρυσούλας   http://diaxirosxrysa.blogspot.gr/
  10. Καλλιτεχνί-Ζω   http://kallitexnizo.blogspot.gr/
  11. Το Πλεχτό Μπισκότο   http://toplextompiskoto.blogspot.gr/
  12. Χειροδημιουργίες     http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/
  13. Της Αννιώς   http://tis-annios.blogspot.gr/
  14. Χειρός Επιχειρήματα    http://xeirosepixeirimata.blogspot.gr/
  15. Δημιουργίες Καρδιάς     http://dhmiourgieskardias.blogspot.gr/
Το Χριστουγεννιάτικο βραβείο από την Εύα:


και οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσω...

1) Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση:  Όταν ήμουν μικρή και έκανα Χριστούγεννα στο χωριό του πατέρα μου, ψηλά στον Παρνασσό, και εκεί γύρω στα μεσάνυχτα ερχόταν ο Αι Βασίλης και μας έδινε τα δώρα μας, πάντα αυτά που του ζητούσαμε!!!!  
2) Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι:  John Lennon – Happy Christmas (War is Over)  
3) Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι: Τα Χριστούγεννα
4) Τα δώρα που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα: Υγεία.... υγεία... υγεία...

Το βραβείο της Εύας μια και έχουν περάσει τα Χριστούγεννα δεν θα το μοιράσω... μπορεί να το πάρει όποιος θέλει να στολίσει το σπιτάκι του!!!!

Κάπου εδώ θα πρέπει να κλείσω την ανάρτηση σιδηρόδρομο, αφού πρώτα πω σε όλους σας (και ιδικά όσους έλαβαν μέρος στην Έκθεση των Ρολογιών) να περάσετε μια βόλτα από το Απάγκιο  και να διαβάσετε την  ιστορία της ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΡΟΛΟΓΙΑ , ένα υπέροχο δώρο για όσους έλαβαν μέρος σε αυτή την έκθεση!!!!!


21 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στο ανταλλαγή δώρων με το ωραίο κασκόλ σου
    να χαρείς τα όμορφα δώρα από τις μπλοκφίλες - κρίμα γι ααυτό που χάθηκε
    να χαρείς τα βραβεία σου ωραίες απαντήσεις
    ευχαριστώ που το προσφέρεις και στο ταπεινό μου σπιτακι - με τη πρώτη ευκαιρία θα το κάνω ανάρτηση
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίος ο λαιμός, μα πάει πολύ στο μοντέλο πιστεύω να έχεις φτιάξει και σ'εκείνο έναν!!!!!!
    Όμορφα και τα δωράκια σου!!!!!!!!!!!!!!!!
    Περαστικά και γρήγορα Βίκυ και να σε βρει ο καινούριος χρόνος με υγεία και χαρά σε όλη σου την οικογένεια!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά Βικάκι μου!!!Εύχομαι από καρδιάς ο καινούργιος χρόνος να φέρει στο σπιτικό σου υγεία και πολλές χαρές!!!Νάσαι γερή, δυνατή και δημιουργική.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με υγεία να χαρείς τα δωράκια σου
    και επίσης να χαρούν τα δικά σου οι φίλες που τα πήραν.
    Πολύ ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου στα βραβειάκια.
    Φιλιά και χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περαστικά Βικούλα μου! το θέμα υγεία ειδικά μέσα στις γιορτές, εχει βαρύνουσα σημασία! ομορφο το μοντέλο σου και το πλεκτό σου!πιστεύω ως τον επομενο χειμώνα θα μάθουμε κι εμείς να πλέκουμε με τόσα όμορφα που βλέπουμε στην παρέα! α!! λαιμός, κι εγω κατι γιαυτον έγραψα σήμερα!!ΌΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λυπάμαι πολύ που περνάς αυτή την ταλαιπωρία σου εύχομαι περαστικά και γρήγορα γιατί μας έλειψες !!! Ο πλεχτός λαιμός απίθανος και πολύ πρακτικός !!!
    Να χαρείς και τα δωράκια σου !!!Με το καλό ο καινούργιος χρόνος και με υγεία για σένα και την οικογένειά σου !!
    Πολλά φιλιά και στο μοντέλο επίσης !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βίκυ μου λυπάμαι που ακόμα ταλαιπωρείσαι είναι τρομερά επώδυνο.
    Το πλεκτό σου ταιριάζει απόλυτα στην Δήμητρα πολύ όμορφο και καλά έκανες και κόλλησες το μικρόβιο.
    Να χαρείς τα δώρα σου που είναι όλα αντάξια σου αλλά και των δημιουργών .
    Το βραβείο μετά χαράς το παίρνω και με τιμά .
    Σας εύχομαι Καλή και ευλογημένη Χρονιά με υγεία, υγεία , υγεία.
    Πολλά φιλιά και στις δυό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟλύ όμορφο το πλεκτό ! Περαστικούλια σου !!!
    Μια καλή κι ευλογημένη χρονιά εύχομαι !!!
    Με την αγάπη μου
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια πολλαααααααα!ολεεεεεεεε
    Ευχομαι ενα τυχερο και αισιοδοξο 2014~
    Σας φιλω και τις δυοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη Πρωτοχρονια φιλη μου!
    Με υγεια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη χρονια!!! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Χρόνια! Παρέλαβα το δωρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ω... το μοντέλο είναι σούπερ! Όπως και το πλεκτό σου. Έγινες αστέρι λέμε στο πλέξιμο. Εύχομαι να μη σε βρει η νέα χρονιά με πόνο. Ας περάσει σήμερα και να μη ξανάρθει!!! Φιλιά πολλά και χίλιες ευχές για τα καλύτερα αυτή τη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!
    ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ,ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ,ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑΟ ΤΟ ΠΛΕΚΤΟ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΗΤΡΑ!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ,ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

    2 περιστέρια να’ ρθουνε να φέρουνε ευχές

    0 λοι σας να γιορτάσετε με γέλια και χαρές.

    1 όμορφο ξεκίνημα να έχει η χρονιά

    4 χιλιάδες όνειρα να βγουν αληθινά.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα πλεχτά σου υπέροχα. Περαστικά. Εύχομαι να περάσει γρήγορα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βίκυ μου... ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα!
    Για την τιμή που μου κάνεις, για το δώρο σου και για όλα όσα μου δίδαξες εσύ και τα υπόλοιπα κορίτσια της παρέας σας!
    Είστε όλες αξιοθαύμαστες!
    Καλή χρονιά να έχεις, με υγεία και γαλήνη στην οικογένειά σου!
    Στο παιχνίδι θα ανταποκριθώ σύντομα.
    Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σ'ευχαριστω πολυ για το βραβειο βικυ!!!!σου ευχομαι υγεια οπως κι εσυ προειπες και οτι αλλο επιθυμεις!!!!περαστικα σου-ελπιζω τωρα να εισαι καλυτερα-και θα τα ξαναπουμε συντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βίκυ μου πέρασα να σου ευχηθώ, και στεναχωρέθηκα που ταλαιπωρείσαι με τον κολικό του νεφρού. Ξέρω ότι πονάει πολύ αυτό. Εύχομαι να σου έχει περάσει ήδη.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΒΙΚΗ!!!
    Εύχομαι μια ευλογημένη νέα χρονιά, που θα έχει μόνο καλά να δώσει σε εσένα, και στους αγαπημένους σου Βίκυ μου: γαλήνη, αγάπη, καλή τύχη, μα, πάνω απ΄ολα ΥΓΕΙΑ!!! Σ' το εύχομαι ειλικρινά, μέσα από την καρδιά μου!!!
    Να τα χαίρεσαι τα δώρα σου Βίκυ μου, κι άλλα τόσα σου αξίζουν. Το πλεκτό σου πάααρα πολύ όμορφο, αλλά το μοντέλο σου ακόμη πιο όμορφο. Να μου τη φιλήσεις τη Δημητρούλα μου.
    Πολλά φιλιά και σε σένα Βίκυ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλη χρονια να εχεις με υγεια ευτυχια κ πολλες δημιουργιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βικούλα μου αγαπημένη, εύχομαι με την υγειά σου να χαρείς τα δωράκια σου!
    Στεναχωρήθηκα πολύ, φαντάζομαι τι πέρασες με τον κολικό... Ελπίζω τώρα να είσαι καλά γλυκιά μου...
    Σ' ευχαριστώ πολύ για το ωραίο βραβειάκι! Μόνο που δε θα το δώσω σε άλλες φίλες, επειδή ξέρω ότι δε θέλουν ν' απαντούν σε ερωτήσεις και φυσικά το σέβομαι...

    Να είσαι πάντα καλά, φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...