Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα.....

 ..... έπεσε πολύ χιόνι στο χωριό!!!!!!!!!


Τα μικρά παιδάκια φορώντας σκούφους και κασκόλ, βγήκαν στην αυλή για να στολίσουν την χιονισμένη γλάστα..... να πάρουν τα δώρα που τους ήρθαν από μακρυά με το ταχυδρομείο....


να φτιάξουν χιονάνθρωπο!!!!

Τα πιο μεγάλα παιδάκια, αφού στόλισαν το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο, βγήκαν στον κήπο του σπιτιού για να δουν πως φαίνεται από το παράθυρο ο στολισμός!!!!


Και όλα αυτά έγινα στο "ποτιστηροχωριό".....   ένα χωριό μικρό αλλά μαγικό που είναι κτισμένο πάνω σε ένα ποτιστήρι..... 


Με ριζόχαρτα και πάστες διαμόρφωσης χτίστηκε αυτό το χωρίο, 



 και στολίστηκε με perlen pen!!!!


Πλησιάστε και εσείς στο παράθυρο....  θα δείτε τα  στολίδια!!!


Μπάλες φελιζόλ, παλιές δαντέλες, όμορφη κορδέλα, 


στόκο ακρυλικό σπατουλαρίσματος, ατλακόλ,  πατίνες λαδιού, 


πήρε η κυρία του σπιτιού, και έφτιαξε της φετινές Χριστουγεννιάτικες μπάλες!!!!!!!!

 Και αν πλησιάσετε ακόμα πιο κοντά, θα δείτε και  το μικρό ξύλινο δεντράκι των δύο όψεων φτιαγμένο στο σεμινάριο που πήγα στο εργαστήρι ΧΡΩΜΑΤΑ & ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ της Ανθούλας Κολτσιδοπούλου!!!!

Το δεντράκι φτιάχτηκε με decoupage, με 3d decoupage, με stencil και ζωγραφική και πάστα χιονιού!!!



Τα φετινά Χριστούγεννα μπορεί να μην έχουν την λάμψη των προηγουμένων ετών.... μπορεί να στολίδια να είναι πιο ταπεινά....


ας ελπίσουμε όμως ότι θα μας οδηγήσουν σε μια ζωή ευτυχισμένη, γεμάτη αγάπη, ζεστασιά, ελπίδα, υγεία και δημιουργία!!!!!!



ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!


Υ.Γ. Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο Πανηγύρι μας

86 σχόλια:

  1. Τα στολίδια όσο ταπεινά κι αν είναι είναι πάντα λαμπερά και τα δικά σου έχουν μια ξεχωριστή ομορφιά!!! Ευτυχισμένα Χριστούγεννά και σε σένα!!!! Φιλία πολλά και να περάσετε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα γιαυτές τις Γιορτές!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Όμορφο το ποτιστηροχωριό σου όπως και τα στολιδάκια!! Καλές γιορτές σου εύχομαι!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ποτιστήρι και το δεντράκι είναι παραμυθένια!!! Πανέμορφα!!
    Εύχομαι έτσι να ναι και οι γιορτινές μέρες που έρχονται....παραμυθένιες!
    Με υγεία, ανταμώματα, χαμόγελα και χαρές!!!
    Καλά Χριστούγεννα!!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να μπορέσουν να κάνουν Παραμυθένιες Γιορτές!!!! Να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές σου εύχομαι!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι που ακούω πάλι νέα σου Βικάκι !!!!!!
    ΄Ολα καλά ?????
    Το ποτιστήρι τέλειο. Και τα δεντράκια.
    Ειδικά το δεύτερο δεντράκι (ή είναι η άλλη όψη του πρώτου?)
    μου άρεσε πάρα πολύ !!!!
    ΄Οοολες μου τις ευχές σου στέλνω. Για καλά Χριστούγεννα και
    υγεία πάνω από όλα !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!!!! Δεν έχω ακόμα αποτελέσματα!!!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για Μαγικά Χριστούγεννα!!!!

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικές όπως πάντα οι δημιουργίες σου !!! Μα τι πανέμορφο ποτιστήρι είναι αυτό γλυκιά μου ??? !!!! Σου εύχομαι χαρούμενες γιορτές, καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και πάντα χαρές !! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου σε ευχαριστώ!!!! Τις καλύτερες ευχές μου σε σένα και την οικογένεια σου!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ..............
    ας ελπίσουμε όμως ότι θα μας οδηγήσουν σε μια ζωή ευτυχισμένη, γεμάτη αγάπη, ζεστασιά, ελπίδα, υγεία και δημιουργία!!!!!!......................
    ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Χιονάτη μου οι ευχές και οι ελπίδες όλων μας να βγουν αληθινές!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλώς ήρθες Βίκυ μου με το όμορφο ποτιστήρι που το έκανες μαγικά Χριστουγεννιάτικο. Η λαμπερότητα των γιορτών δεν γεμίζει τις καρδιές , μπορούμε με πιο απλά πράγματα να νοιώθουμε καλά και ζεστά.
    Για σένα και την οικογένειά σου εύχομαι η Γέννηση του Χριστού να φέρει υγεία , ελπίδα , γαλήνη , αγάπη και καλά νέα
    Τα φιλιά μου και στις δυό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Νικόλ μου για πολλά χρόνια βλέπαμε την χαρά και την ευτυχία μόνο στην λάμψη..... καιρός να την βρούμε τώρα πια και στην ουσία των πραγμάτων!!!!! Πολλά φιλιά και χίλιες ευχές για ευτυχία και υγεία!!!! Καλές Γιορτές!!!

      Διαγραφή
  8. Φανταστικό το ποτιστήρι , υπέροχες οι μπάλες σου , μπράβο σου.
    Καλές γιορτές , Χρόνια Πολλά, με υγεία και αγάπη. Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικά τα έργα σου Βίκυ μου,ειδικά το ποτιστήρι με ξετρέλανε!!!!!
    Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!!!
    Καλά να περάσετε!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα Ρένα μου εύχομαι τα καλύτερα για τις γιορτές!!!!!!!!!! πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος παρουσιασης όλα τα λόγια από την αρχή ως το τέλος
    και όλες οι όμορφες δημιουργίες και τα στολίδια του δέντρου
    Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ!!!!! Καλά & Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά και από εμάς και χίλιες ευχές για Καλές & Ευτυχισμένες Γιορτές γεμάτες υγεία!!!!

      Διαγραφή
  12. Ευτυχισμένα Χριστούγεννα, υγεία, αγάπη και χαρά σε όλον τον κόσμο, οι δημιουργίες σου φανταστικές, ονειρεμένο το χιονισμένο χωριό στόλισε υπέροχα το ποτιστήρι και οι μοναδικές μπάλες σου με τις δαντέλες και τις πατίνες ιδιαίτερες και φυσικά πανέμορφες !!!Να είσαι καλά Βίκυ να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κλαυδάκι μου για τα πάντα γλυκά σου λόγια!!!! Σου εύχομαι το καλύτερα γιαυτές τις γιορτές!!!!! Χρόνια Πολλά Καλά και Ευτυχισμένα!!!!

      Διαγραφή
  13. Πω πω ομορφιές!!!! Σου εύχομαι Βικούλα μου να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη και ζεστασιά!!
    Τα φιλιά μου στη Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπεττουλίνι μου σε ευχαριστώ!!!!! Και από εμάς πολλές ευχές και φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  14. ΒΙΚΗ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΤΙΣΤΗΡΙ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ-ΜΑΓΙΚΟ-ΟΤΙ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΟ.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΕΝΝΑΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου σε ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου σχόλια!!!!!! Σου στέλνω τις πιο θερμές μου ευχές!!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφα
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι όλα καταπληκτικά!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά να περάσεις υπέροχα αυτέ τις γιορτές!!!!

      Διαγραφή
  17. OΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΠΟΤΙΣΤΗΡΙ!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΒΙΚΥ ΜΟΥ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια και για τις ευχές!!!!! Να περάσεις όφορφα αυτά τα Χριστούγεννα μαζί με αυτούς που αγαπάς!!!!

      Διαγραφή
  18. υπέροχεσ οι Χριστουγεννιάτικες κατασκευέσ σου ,μα το ποτιστήρι με ξετραίλανε!καλοδουλεμένο, ρομαντικό ,με την τρυφερή του περιγραφή που μας το παρουσίασες!ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σχόλια που έκανες στο blog μου και σου εύχομαι από καρδιάς με υγεία να περάσεις τις Αγιες ημέρες των Χριστουγέννων με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξένια σε ευχαριστώ!!!!! Στο blog σου έγραψα αυτά που πραγματικά αισθανόμουν!!!! Πολλές ευχές για Χαρούμενες Γιορτές!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Καλά Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη, υγεία και ευτυχία!!! Οι κατασκευές σου όλες μοναδικές και ξεχωριστές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές τα ίδια εύχομαι και σε σένα!!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν οι δημιουργίες μου!!!!!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχα και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις.Καλές γιορτές να έχεις με Υγεία και πολλή πολλή δημιουργικότητα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα για αυτές τις γιορτές!!!!

      Διαγραφή
  21. Το πιο όμορφο χωριό που έχουμε δει.Να έχεις όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου, υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να είναι τα πιο όμορφα όλων των χρόνων. Τα στολίδια σου υπέροχα. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!!! Και σε εσένα εύχομαι όμορφα, χαρούμενα Χριστούγεννα μαζί με την οικογένειά σου!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  23. Οτι και να κανεις Βικακι μου.. η λεπτομέρεια το διακρίνει.. και το ποτηστιράκι σου εγινε θαυμα οπως και οι μπαλες σου.. τι να πω..οτι δεν αφήνεις ανεκμετάλευτο καθε σου δευτερόλεπτο....στην πατρίδα πήγες για ξεκούραση. και δεν αφησες τον χρόνο σου να περάσει έτσι.. ολο και μαθαίνεις πράγματα.. να περάσεις μάτια μου τα καλήτερά σου ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ να σου φέρουν χαμόγελα πολλά φιλακια πολλα και να μου φιλήσεις την Δήμητρούλα.. φιλώ σε.. φιλενάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου πάντα με τον καλό σου λόγο!!!! Σε ευχαριστώ μάτια μου!!!! Να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα με τα παιδιά και τα εγγόνια σας!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  24. Δεν θα σταθώ στα όμορφα που έχασα...σου έχω δώσει πολλές φορές συγχαρητήρια...Θα ευχηθώ να περάσεις όμορφα...και όλα να πάνε καλά για την Δήμητρά σου...Λυπάμαι που δεν ήμουν εδώ να το δω νωρίτερα...Φιλάκια και στις δύο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσπα μου σε ευχαριστώ!!!!!!! Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη, υγεία, ευτυχία!!!! Πολλά φιλιά στα ζουζουνάκια σου και σε σένα φυσικά!!!!

      Διαγραφή
  25. ....Ευλογημενα Χριστουγεννα Ξωτικο μου..να περασετε ομορφα..χαρα και υγεια σε ολους..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπητή Ποδηλάτισσα,
    πέρασε να σου ευχηθώ, κι εγώ με τη σειρά μου, ολόψυχα, Ευλογημένα Χριστούγεννα!
    Εύχομαι μια μόνιμη, βαθιά και αμετακίνητη χαρά. Τη χαρά Του! Μια χαρά που ξεκινά εδώ, μπροστά στη φάτνη Του!
    Κι αυτό που σου είχα υποσχεθεί δεν το ξεχνώ... θα το στείλω!
    Καλό βράδυ!
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινά μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!! Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  27. Βίκυ μου τι όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!! Μου άρεσαν πάρα πολύ, όπως κάθε φορά άλλωστε.
    Καλα και ευλογημένα Χριστούγεννα να έχετε αγαπημένη μου!!!! Να περάσετε γλυκά και αγαπημένα, και η καινούρια χρονιά, να φέρει για σας, πέρα από την υγεία, και την ευτυχία!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια και για τις ευχές σου!!!!! Εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα για τις γιορτές και ο Νέος Χρόνος να σου χαρίσει ότι επιθυμείς εσύ και η οικογένεια σου!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά, Βίκυ μου!! Καλά Χριστούγεννα να έχετε, με υγεία και αγάπη!
    Πανέμορφο το ποτιστήρι!!!! Αλλά και οι μπάλες και η καμπανούλα, πάρα πολύ όμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριανάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου!!!! Εύχομαι και σε σένα να περάσεις υπέροχα αυτές τις γιορτές!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά Βίκυ μου με υγεία, αγάπη και χαρά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές Ελένη μου!!!! Χρόνια Πολλά!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια Πολλά , καλές γιορτες, Βίκυ - Δημητρούλα , νάστε γερές και ευτυχισμένες , ότι πιάνουν τα χέρια σου το κάνουν πανέμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικούλα μου σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου... σου ευχόμαστε και εμείς τα καλύτερα, να περάσετε όμορφες γιορτές και ο νέος χρόνος να σας χαρίσει όλα όσα επιθυμείτε!!!! Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!

      Διαγραφή
  31. Τι όμορφα πράγματα βγήκαν πάλι από τα χέρια σου!
    Χρόνια πολλά και καλά! Μόνο χαρές να φέρει ο νέος χρόνος στο σπιτικό σας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Χρόνια πολλά, ευτυχισμένα, γεμάτα αγάπη, υγεία και αισιοδοξία!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  32. Χρόνια πολλά Βικυ μου, καλές γιορτές να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατέρινα μου σε ευχαριστώ και σου εύχομαι και εγώ να περάσεις όμορφα αυτές τις γιορτές και ο καινούργιος χρόνος να σου χαρίσει όλα όσα επιθυμείς!!!!

      Διαγραφή
  33. Χρόνια Πολλά!!!
    Η Υγεία, η Χαρά, η Αγάπη κι`η Ελπίδα να υπάρχουν πάντα στη ζωή σας!!!
    Να περάσετε όμορφα τις γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ!!!!! Κάθε επιθυμία σου ευχή μου για τον καινούργιο χρόνο!!!! Χρόνια Πολλά!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  34. Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου , Βίκυ μου !!!!
    Σου ευχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου σε ευχαριστώ και σου εύχομαι και εγώ Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα γεμάτα υγεία!!!!

      Διαγραφή
  35. Ευχομαι το χιόνι να πέφτει μόνο στις κατασκευές μας και ποτέ στην καρδιά μας
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φωτεινό άστρα των Χριστουγέννων που οδήγησε του μάγους στον Χριστό, ας οδηγήσει και εμάς σε μια ζωή ευτυχισμένη γεμάτη υγεία, αγάπη και δημιουργία!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  36. Πολύ ωραία όλα!!!
    Και του χρόνου με υγεία Βικούλα μου!

    Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχές πολλές για αγάπη, ελπίδα, υγεία, για χαρούμενες και ευτυχισμένες γιορτές!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  37. Βικυ σου ευχομαι χρονια πολλα , να εισαι παντα γερη, ευτυχισμενη, δημιουργικη, ολα σου τα στολιδια ειναι πανεμορφα ....το ποτιστηρι ....του αξιζε και το ποιητικο κειμενο!!, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές ευχές για όμορφες γιορτές και να έχεις έναν Νέο Χρόνο γεμάτο υγεία, ευτυχία, αισιοδοξία και δημιουργία!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  38. Βρε, όσο χιόνι και να βάλεις, η ζεστασιά σου ΔΕΝ χάνεται ποτέ!!!
    ;-)
    Χρόνια πολλά, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά αγαπημένα Συριανά παιδιά!!!! Πολλές ευχές για κάθε ευτυχία την καινούργια χρονιά!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  39. Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x


    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays and Happy new Year★

    Με πολύ ΑΓΑΠΗ γιατί σου αξίζει!
    ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά, Βικάκι!! Το 2014 να έλθει φορτωμένο με όλα του κόσμου τα καλά! Υγεία, χαρά, αγάπη και ευτυχία να βασιλεύουν στο σπιτικό σου!!
    Πολλά φιλιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Πεπίτα μου για τις ευχές σου.... μακάρι το 2014 να χαρίσει σε όλους μας όλα όσα επιθυμούμε!!!!! Πολλά φιλάκια και από εμάς σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  41. Αγαπημένη μου Βικυ σας εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .Υγεία και ευτυχία στο σπιτικό σου με πολλές πολλές στιγμές χαράς και γέλιου!!!!Το παραμυθένιο ποτιστηράκι σου έγινε πανέμορφο και είναι ιδιαίτερα καλοδουλεμένο.Και...ξέρεις οτι φεύγω από το φιλόξενο σπιτάκι σου πάντα με ένα χαμόγελο !!! Φιλάκια γιορτινά με αγάπη πολλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου σε ευχαριστώ που πάντα περνάς από εδώ και αφήνεις τον καλό σου λόγο και τα χαμόγελα σου!!!! Πολλά φιλιά και ευχές σε όλους σας και από εμάς φίλη μας πολυτάλαντη!!!!

      Διαγραφή
  42. Υπέροχες χριστουγεννιάτικες κατασκευές! Εύχομαι το 2014 να σε βρει γερή, ευτυχισμένη και πάντα το ίδιο δημιουργική!
    Σε περιμένει δωράκι, πέρνα να το πάρεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...