Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Περισσευμάτων.... συνέχεια!!!!

Αγαπημένοι μου φίλοι γειά σας!!!!

Νάμαι και πάλι με καινούργια πινακάκια από τα περισσεύματα παλιότερων δημιουργιών.... που να τολμήσω να πετάξω τίποτα, η Ρένα απειλεί να με διαγράψει από την "Κυβέρνηση"... φοβήθηκα και εγώ, στρώθηκα στην δουλειά και να το αποτέλεσμα......


Και σε αυτά τα πινακάκια χρησιμοποίησα χαρτί... ριζόχαρτο ή χαρτοπετσέτα...


κρακελέ και πατίνες...


perlen pen, στόκο, πάστες και λίγη δαντέλα!!!



Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που περνάτε από το σπιτάκι μου, βλέπετε τις δημιουργίες μου και αφήνετε τα σχόλιά σας και να σας ζητήσω συγνώμη που δεν καταφέρνω πάντα να σας απαντήσω!!!
Πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας!!!

22 σχόλια:

  1. Υπέροχες οι δημιουργίες σου και με ωραία χρώματα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είδες τι σου κάνουν τα περισσεύματα; Πώς ήταν δυνατόν να τα πετάξεις;
    Εξάλλου το σλόγκαν της παρέας είναι "Δεν πετάμε τίποτα" !!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, βέβαια! Φοβάσαι και εσύ μη σε "πετάξουν" από την κυβέρνηση!!!
    Μη χάσεις τη θεσούλα σου! Τις μίζες σου!!!
    Συμφεροντολόγα! Μόνο τον εαυτούλη σου κοιτάς!!!
    ;-) χαχαχα!!!
    Δεν νομίζω πως μπορώ να ξεχωρίσω κάτι, Βικάκι μου! Είναι όλα ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, κούκλα μου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για μια καρέκλα όλοι πασχίζουμε...ας έκανες και διαφορετικά και θα ήσουν εκτός κυβέρνησης και εμείς όμως θα είχαμε στερηθεί τα ωραία που φτιάχνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα.
    Μπράβο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν φτιάχνεις τέτοια αριστουργήματα με περισσεύματα...... τι να πω , Βίκυ μου -
    είσαι......Θεά !!!!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα είναι όλα, ακούραστη Βικούλα!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ όμορφα και ρομαντικά όλα..μου θυμίζουν παλιές εποχές που μου αρέσουν αυτές οι εποχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θαυμαστά και φινετσάτα ακούραστη (κλεμένο ) Βίκυ μου Ευχομαι να είστε καλά και να βρίσκεις περισσότερο χρονο όπως μας είχες καλομάθει !!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βίκυ μου όλα μου άρεσαν πολύ , μα ερωτεύτηκα τα δυο τελευταία , τι όμορφα που είναι!!
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όλα τόσο όμορφα!
    Μπράβο!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά, εσύ βάλθηκες να μας τρελάνεις με αυτά τα πινακάκια σου !!!
    Εύχομαι να έχεις κι άλλα περισσεύματα για να δούμε κι άλλα αριστουργήματα !!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε τι κάνουν τα περισσεύματα!!! Πολύ γλυκούλια πινακάκια Βικούλα! Θα είσαι η τελευταία που θα διαγραφεί από το σχήμα...χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πωπωωωωωω τι όμορφα δημιουργήματα βλέπουν τα μάτια μου. Η χορευτρια και τα πουλάκια είναι το κάτι άλλο....
    Να πετάξεις τα περισεύματα; Εγκλημα ...
    πολλά φιλάκια Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν πετάμε τίποτα ,είναι το σύνθημα ! Και σύ το ακολουθείς πιστά και με χρόνο και μεράκι ,έχεις αυτά τα υπέροχα αποτελέσματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα πινακάκια Βικούλα μου!!! έχω τόόοό΄σα να σου πω, γιατί παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου αλλά τώρα βρήκα χρόνο να σου γράψω!!! Να χαίρεσαι την κορούλα σου γλυκούλα μου κατ'αρχάς!! Χρόνια της πολλά και ευτυχισμένα!! δυστυχώς το έμαθα κατόπιν εορτής, αλλιώς θα ήμουν μαζί σας!! Το ταξιδάκι σου , περιοδεία θα το έλεγα!! Πέρασες και από το χωριό μου!!! η πρώτη διασταύρωση δεξιά μόλις στρίψεις για το σπύλαιο του Μααρά, από τη Δράμα!! Ξηροπόταμος , θα το είδες;;!! Είμαι πολύ περήφανη για τη Δράμα μας, χωρίς να έχει κάτι το ιδιαίτερο, απλώς την αγαπάω αφού είναι η ιδιαίτερη πατρίδα μου!!!!! Θα σε δω οπωσδήποτε την επόμενη φορά που θάρθεις!! σε επιθύμησα!! φιλάκια πολλά γλυκούλα μου, και στη Δήμητρα χρόνια πολλά και για την γιορτή της το Σάββατο!!! Πάντα να είναι χαρούμενη και ευτυχισμένη η γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα ολα!!! μπραβο! καλο 3ημερο να ΄χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΠΙΑΣΑΝ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ!!!
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑΝ ΔΕ ΤΑ ΕΙΧΕΣ;
    ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΣ ΥΛΙΚΑ!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ;
    ΤΕΛΕΙΑ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΕ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρεσιτάλ καλού γούστου και ευφάνταστης χρήσης των περισσευμάτων !!! ΄Ολα έγιναν υπέροχα !!! Σιγά μην υπέκυψες στις απειλές.....μία πρόκληση ήτανε για σένα τα άφτιαχτα ξύλα που "ζωντανέψανε" με τις τεχνικές που εφάρμοσες τόσο καλλιτεχνικά και τόσο ευρηματικά !!!! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα το αποτέλεσμα που δικαίωσε τις προσπάθειές σου......Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ-πολύ όμορφα όλα τους!
    Σε φιλώ και σου στέλνω το θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εμ βεβαια πο να προλαβεις να απαντησεις !!!!!!!!στρωνεις κ@λο πουθεναααα!?
    ολο γυριζεις!!!!αλλα που θα παειιιι...αυριο θα σε χω απο κονταααααααα!!!!!!χιχιχιχιι
    Να σαι παντα καλα Βικυ μου και παντα να δημιουργεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...