Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

'Ετοιμη... για αναχώρηση!!!!

Αγαπημένη γειτονιά καλησπέρα!!!!!!
Μερικά προβλήματα υγείας με έχουν κρατήσει μακριά από το blog μου και από την γειτονιά αρκετές μέρες τώρα... δεν τα έχω ξεπεράσει, τα αφήνω όμως πίσω και είμαι έτοιμη για αναχώρηση, ο χρόνος έφτασε και άλλη μία πρό(σ)κληση είναι έτοιμη να πραγματοποιηθεί!!!

Το Δελτίο Τύπου κυκλοφόρησε.....


Την Πέμπτη 16 Μαΐου 07.00μμ θα γίνουν στον Έσπερο, στο άνω μέρος της πλατείας Γεωργίου, τα εγκαίνια έκθεσης με θέμα «Κουμπαράδες με Μήνυμα, από ανακυκλώσιμα υλικά», μια πρωτοβουλία των μελών της «ΔΡΑΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ  BLOGGERS», για την οικονομική ενίσχυση του Αντωνοπουλείου Ιδρύματος στην Πάτρα. Τους Κουμπαράδες φιλοτέχνησαν με πολύ μεράκι οι Ελληνίδες bloggers, φίλοι του Αντωνοπουλείου Ιδρύματος και μαθητές σχολείων της Πάτρας.


Θα εκτεθούν 700 (!!!) κουμπαράδες για κάθε γούστο καθώς και ένας κουμπαράς τεραστίων διαστάσεων, έργο του καρναβαλικού εργαστηρίου του Δήμου Πάτρας. Κατά τη διάρκειά της έκθεσης θα υπάρχουν και διάφορα δρώμενα για παιδιά.

Η έκθεση θα λειτουργήσει από την Πέμπτη 16 Μαΐου από 07.00μμ έως 09.00μμ, την Παρασκευή 17 Μαΐου από 09.00πμ έως 09.00μμ και το Σάββατο 18 Μαΐου από 09.00πμ έως 03.00μμ.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τα εκτιθέμενα και στον ιστότοπο «ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGERS» στη διεύθυνση http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2013/01/blog-post_17.html καθώς και αρκετά από αυτά στον ιστότοπο του Αντωνοπουλείου www.antonopouleio.gr

Πληροφορίες επίσης στο τηλέφωνο 6945.335123 


Οι Κουμπαράδες μου μαζεύτηκαν....


μπήκαν στα κουτιά τους...


 και η αναχώρηση για την Πάτρα είναι θέμα ωρών!!!!!!! 
Είμαι πολύ χαρούμενη που θα μπορέσω τελικά να παρευρεθώ και σε αυτήν την εκδήλωση.... να γνωρίσω καινούργιους φίλους... και να συναντήσω παλιούς και αγαπημένους!!!!

Όμως δεν σταματάμε εδώ....  
στο blog της  Ρένας μα και της Κυριακής υπάρχει μια επιστολή - έκκληση από τον Σύλλογο Φίλων Περιθαλπομένων του Νοσοκομείου "Η Σωτηρία"...   έστω και μια μικρή μας δημιουργία, θα είναι σίγουρα πολύτιμη!!!!! 

Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!!!!!!!!



27 σχόλια:

  1. Βίκυ στο καλό να πας και καλή επιτυχία !!
    Σου εύχομαι να είναι περαστικά κ τα προβλήματα
    υγείας που αντιμετωπίζεις τα οποία είμαι σίγουρη ότι θα σε φοβηθούν και θα φύγουν μόνα τους..
    Η όρεξη για δράση στη ζωή ξεπερνά τα πάντα!!!
    Φιλιά και καλό ταξείδι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βίκυ μου με το πληθωρικό σου ταλέντο χαίρομαι πολύ που θα παρευρεθείς στην Πάτρα , να είσαι καλά , να περάσετε καλά και να πουληθούν όλοι οι κουμπαράδες !
    Φιλιά από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με το καλό Βικούλα! Να δώσεις τα φιλιά μας στις εκεί φίλες και τις ευχές μας για καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό να πάτε και με το καλό να επιστρέψετε με φορτωμένες τις βαλίτσες εικόνες από την όμορφη Πάτρα!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βίκυ μου, εύχομαι όλα να είναι περαστικά...
    Για την υπέροχη πράξη σας, τί να ευχηθώ? Καλή επιτυχία?
    Θα την έχετε σίγουρα!!!
    Σε φιλώ πολύ γλυκιά μου!!!
    Να προσέχεις τον εαυτό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι όλα να είναι περαστικά..Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, Βίκυ μου και εύχομαι περαστικά να είναι όσα σε ταλαιπωρούν... Καλή επιτυχία στην Πάτρα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντε και καλή ανταμωση....χι.χιχ. τι γραφω.. η γυναικα;;; μηπως και μπορώ να ερθω στην Πατρα... αλλα με την σκεψη μου θα ειμαι κοντα σας....τελως παντων Βικυ μου.. ελπιζω να ειναι περαστικα τα προβλήματα... και σιγα να μην τα αφήσουμε να μας ρίξουν κατω.. έ φιλεναδα;;; δεν είματε εμεις ετσι..χι.χιχ.. σου ευχωμαι να περάσεις πολύ ομορφα οπως παντα..οταν βρισκομαστε με ομορφη παρέα...φιλακια πολλα και να προσεχεις τον εαυτό σου... Βικακι
    υ.γ. ήδη εχει ταχυδρομηθει πακετακι για την Σωτηρια το διαβασα και εγώ στης Ρένας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι γραφεις? τι γραφεις?
      μετα απο την Πατρα, θα ερθει η Βικούλα στην Κρήτη?Μήπως να την ακολουθήσουμε κι εμεις?φιλακια!!!

      Διαγραφή
    2. Μακαρι και να το εκανε η Βικυ να κατεβει αδέρφι... καποια στιγμή ισως να γινει... δεν ξερει κανεις πως ερχονται τα πραγματα...ή μπορεί να κατεβεις εσύ τι λές;;;χι.χι.. φιλια..

      Διαγραφή
  9. Περάστηκα να είναι και θα είναι Βικούλα μου. Ξέρεις εσύ να ξεπερνάς τα δύσκολα. Και καλή επιτυχία και διασκέδαση εκεί που πάτε. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!! ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ1!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!!
    Καλά να περάσετε!!!!
    Και βγάλτε πολλές πολλές φωτογραφίες για να νιώσουμε λίγο τις στιγμές μαζί σας!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία στην Πάτρα κι εύχομαι όλα να είναι περαστικά!!
    Είστε όλες αξιέπαινες!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολλές ευχές για γρήγορη ανάρρωση Βίκη μου να είσαι γερή!!!!!!! Τώρα τι να πω για το μπαζάρ....... Να ήξερες πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί σας ζηλεύω να το ξέρετε
    (καλοπροαίρετα φυσικά να μην παρεξηγηθώ ). Καλή επιτυχία σας εύχομαι όλα να πάνε καλά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό δρόμο να έχουν οι κουμπαράδες και καλή τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύχομαι περαστικά Βίκυ μου!!!πόσο θα θελα να ήμουν εκεί!!!!εύχομαι όλα να πάνε καλά και να πουληθούν όλοι!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγκαλίτσα μου,εμείς θα τα πούμε από κοντά,πρώτα ο Θεός!
    Καλό ταξίδι και χαρούμενο!
    Καλή επιτυχία στη διοργάνωση και φιλιά κατάμουτρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή επιτυχία στην αξιοσύνη σας να έχετε!
    Περαστικά καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ότι και νά' ναι να περάσει και να μη ξαναγυρίσει...
    Καλή επιτυχία στην έκθεση.
    Σε φιλώ γλυκά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. περαστικα Βικούλα μου!επαναλαμβανω το γνωστο:ό,τι δεν μα ςσκοτώνει μας κανει πιο δυνατούς!καλο ταξίδι στην Πάτρα, καλη επιτυχία στην έκθεση αν και ζηλευω με την καλη έννοια, όλα αυτα!!!Αλλα θα χαρούμε απο τη χαρα σας!!!πολλα φιλια!στην Δήμητρα και στην Φωτεινούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βίκυ , να προσέχεις τον εαυτό σου και με το καλό να πας στην Πάτρα !
    Καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό ταξίδι Βικούλα, να προσέχεις και να γυρίσεις με πολλές φωτογραφίες και εντυπώσεις!
    Θέλουμε λεπτομέρειες από την πανηγυρική έναρξη μέχρι τη λήξη.... ακούς;;;;;
    700 ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!! Φοβερά νούμερα κάνουμε..... Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι ευχές και οι σκέψεις μας θα βρίσκονται μαζί σας από την άλλη άκρη της γης. Πανέμορφες δημιουργίες! Είμαι σίγουρη ότι θα έχει επιτυχία η εκδήλωση. Φιλιά από την μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ..!!!!!ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ..ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 700!!! 700, ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΣΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ ΧΡΟΝΟ..
    ΥΓ-ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΟΛΥΒΑΚΙ ΣΤΟ MOUSE
    ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ & ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο βρε Βικυ μου, ετσι με δυναμη και αισιοδοξια! Να πας, να περασεις ομορφα και ευχομαι και αυτη η εκθεση μας να πάει τελεια!!!
    Περαστικά!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...