Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Μαθαίνοντας... Ζωγραφική!!!

Πάντα μου άρεσε να ασχολούμαι με τα χρώματα και με τα πινέλα.... ποτέ όμως δεν πίστεψα πως θα φτάσει κάποια στιγμή που θα προσέφερα στον εαυτό μου την πολυτέλεια να κάνει μαθήματα ζωγραφικής!!! 

Θεώρησα τον εαυτό μου πολύ τυχερό που η Μαρία αποφάσισε να μας κάνει μαθήματα και να μας μεταδώσει τις γνώσεις της..


Ζωγραφική με ακρυλικά

Έτσι σιγά σιγά άρχισα να φτιάχνω μικρά πινακάκια, όχι δεν έμαθα να ζωγραφίζω... ακόμα ο δρόμος είναι μακρύς, 
Ζωγραφική με ακρυλικά

έμαθα όμως να τολμώ!!!!


Ζωγραφική με ακρυλικά





43 σχόλια:

  1. ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ
    ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ,ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΝΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ καλά Βίκυ. Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα !!
    Πολύ όμορφα τα έργα σου !!
    Να τολμάς γιατί τo' χεις το καλλιτεχνικό ,
    φυσικά δεν περιμένεις εμένα να στο πω,
    απλά στο επιβεβαιώνω κι εγώ!!
    Ο δρόμος της ζωγραφικής δεν έχει τέλος, μα η διαδρομή είναι που αξίζει !!
    Πολλά Αιγαιοπελαγίτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι πίνακές σου είναι όμορφοι, φωτεινοί και βγάζουνε έντονο το συναίσθημα της ευαισθησίας και της αγάπης για την λεπτομέρεια, χρησιμοποιείς πολύ καλά τα χρώματα χωρίς να υστερείς στο σχέδιο και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εξαιρετικό !!! Συνέχισε να περιπλανιέσαι πάνω στους καμβάδες με τα πινέλα και τα χρώματα,
    η δημιουργία είναι απόλαυση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!!!
    Πολλά μπράβο και από εμένα!!!!
    Ιδικά ο τελευταίος είναι τέλειος!!!
    Καλή συνέχεια και καλή σου βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά Μπράβο Ποδηλάτισσα!....πρώτα-πρώτα που τολμάς και μετά για το αποτέλεσμα!...Καλή συνέχεια εύχομαισε σένα και στη δασκάλα σου!
    Καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..Ευλογημενη Σαρακοστη..Ξωτικο μου..να σαι καλα..φιλια στο Ποδηλατακι μου..πολυ ομορφη δουλεια..καλη συνεχεια..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πορεύσου μ ο,τι αγαπάς κι όπως αγαπάς Βικάκι!
    Καλή σου Σαρακοστή, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ όμορφο το ταξίδι της ζωγραφικής Βικούλα. Έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε. Τώρα που τα κοιτάζω κι εγώ από δω, καμαρώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα
    Εγώ βλέπω κάτι πολύ όμορφο! Απόλαυσε λοιπόν τον δρόμο της ζωγραφικής. Άλλωστε εσύ ξέρεις από ορθοπεταλιές...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απόλαυσε το ταξίδι και κοντά σου θα το απολαύσουμε κι εμείς!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΒΙΚΥ ΜΟΥ......ΕΣΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑΥΜΑΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφα όσα έφτιαξες
    Καλή Σαρακοστή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο! Αυτό είναι και το σημαντικότερο! Τώρα που έκανες την αρχή ποιος σε πιάνει! Υπέροχα τα χρώματα του δεύτερου πίνακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγαπώ τη ζωγραφική..τι όμορφα...καλή σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βίκυ,ένα υπέροχο ταξίδι ξεκίνησες και ακολουθείςτα χνάρια των χρωμάτων δημιουργικά-πολύ όμορφα!
    Καλή σαρακοστή-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πραγματικά υπέροχοι οι πίνακές σου!!
    Φαίνεται ότι διαθέτης ΚΑΙ αυτό το ταλέντο.
    Συνέχισε με το ίδιο πάθος και πιστεύω ότι το
    αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μ ΑΡΕΣΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΒΙΚΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις κάτι που αγαπάς... έκανες πολύ καλά που ξεκίνησες μαθήματα! Τα πας τέλεια, από ό,τι βλέπω. Καλή συνέχεια!

    Φιλιά και καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν ξέρω αν έμαθες να ζωγραφίζεις ή όχι, αλλά σίγουρα έπιασαν τόπο τα μαθήματα! Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ αυτό που βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εσύ Βικούλα είσαι μια σκέτη έκπληξη!!!! Εξαιρετικοί οι πίνακες σου, ωραία χρώματα...... έχεις χέρι παιδί μου, έχεις βέβαια και εξαιρετική δασκάλα! Πώς τα καταφέρνεις με τα ακριλικά που στεγνώνουν γρήγορα και δεν μπορείς εύκολα να διορθώσεις, δεν μπορώ να καταλάβω...... Μπράβο, είσαι σπουδαία!
    Καλή Σαρακοστή να έχουμε
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα έργα σου Βίκυ μου δείχνουν ότι αγαπάς πάρα πολύ αυτό που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 'Εκανες το καλύτερο που θα μπορούσες!!! τα μαθήματα θα σου λύσουν τα χέρια και οι απορίες σου περιοριστούν!έχεις καλό χέρι και οι πίνακες αυτοί είναι όμορφοι τους κοιτάς με ενδιαφέρον είναι δουλεμένοι σωστά (φως, προοπτική, κλπ)εύχομαι να συνεχίζεις με το ίδιο ενδιαφεέρον και τα τέλεια έρχονται!!!!!!Φιλάκια Βίκυ μου και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. βάλε και ενα ΘΑ πριν απο το περιοριστούν!!!Εχω φρικτό πονοκέφαλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπεροχοι πινακες Βικυ μου!!! Σιγουρα τα μαθηματα με τη Μαρια επισασαν τοπο!!! Συνεχισε, το'χεις!!!
    Φιλια πολλα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΥ ΜΟΥ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ!!
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα μαθήματα είναι ότι καλύτερο μπορούσες να κάνεις. Βγάζεις ένα αστείρευτο ταλέντο στη ζωγραφική αλλά και σε ότι άλλο ασχοληθείς. Είδα και τον ποντικούλη. Είναι υπέροχος.Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η ζωγραφική είναι τόσο μεγάλο κεφάλαιο, τόσο μεγάλο βιβλίο...
    Δεν γεννηθήκαμε για να το τελειώσουμε.
    Γεννηθήκαμε για να το διαβάζουμε σταλιά σταλιά και να το απολαμβάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βίκυ μου καλημέρα!
    Πολύ ωραίοι οι πίνακες σου.Όπως λένε και τα κορίτσια παραπάνω, εσύ παιδί μου είσαι χρυσοχέρα.
    Βέβαια έχεις και την καλύτερη δασκάλα :)

    Εδώ ισχύει το μότο της Οριάνα Φαλάτσι που έχει δίπλα : "Γεννιόμαστε για να προσπαθήσουμε, να γνωρίσουμε, να ανακαλύψουμε, να επινοήσουμε."

    Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σου !!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλη συνεχεια Βικυ μου γιατι θα ειναι καλη με αυτα που βλεπω!!!!!Μπραβο σου κοριτσι μου και ενα μεγαλο μπραβο και στην δασκαλα σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Aκομα ενα μεγαλο μπραβοοο!!! καλη σαρακοστη, φιλια πολλα Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗΜΈΡΑ, ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!
    σημασια δεν έχει πόσο μεγάλη ειναι η απόσταση, σημασία έχει το πρώτο βήμα!(ενα απο τα μηνύματα των κουμπαράδων μου).Αυτή ειναι προχωρημένη ζωγραφική οχι απλα ..καποια πινακακια....οπως τα αποκαλεσες...Συγχαρητήρια στη δασκάλα σου και φυσικα σε σενα!Καλή συνέχεια!
    φιλια!Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και ο τολμών νικά Βίκυ μου!!
    Σας θαυμάζω ολες εσυ που με την βοήθεια της Μαρίας μαθαίνετε ζωγραφική. Το εχω πει και στις άλλες τυχερες κυριες!
    Αγαπήσα παράφορα τον δευτερο πίνακα μετα βιβλία και το πορτατιφ...
    Φιλια πολλαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βίκη, φαίνεται πως σου αρέσει πολύ!!!!
    Τίποτα δεν φανερώνει, ότι είναι οι πρώτες σου απόπειρες...
    Καλή δημιουργίκη συνέχεια...
    Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο, Βίκυ, και για την τόλμη αλλά και για το πολύ όμορφο αισθητικά αποτέλεσμα! Δεν είμαι γνώστης της ζωγραφικής τέχνης, απλά μπορώ να πω ότι μου αρέσει αυτό που βλέπω!
    Καλή Σαρακοστή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πανέμορφα έργα μπράβο σου καλή συνέχεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πανεμορφο κουκλα φαντασου να πας και παρακατω τα μαθηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μου αρέσει που λές Βικη μου...τολμώ.....να τολμάς βέβαια.... για μας τα πίνακάκια σου οπως τα λές...ειναι τέλεια... για την Δακαλα σου μπορεί να θελουνε δουλεια.... το έχεις το ταλεντο και θα είμαστε περήφανες για σενα οπως και η δασκαλα σου.. γιατί φαινεται οτι εισαι επιμελής μαθήτρια..χιχ.χι... ο τολμών νικα Βικη μου... και το οτι ολα τα ζηλευω οτι κανεις .... το ξερεις...φιλακια πολλα ... καλή Σαρακοστή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα.Θα συμφωνήσω μαζί σου λέγοντας ότι πάντα πρέπει να τολμάμε. Δεν ξέρουμε τι δυνάμεις κρύβουμε μέσα μας. Με την τόλμη αποκαλύπτουμε θησαυρούς ανεξερεύνητους για τον εαυτό μας. Συνέχισε!!! Τα έργα σου είναι θαυμάσια!!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εύχομαι να συνεχίσεις τα μαθήματα, γιατί από ότι βλέπω το ΄χεις. Και εγώ σκέφτομαι τώρα τελευταία να γίνω ξυλουργός, αλλά σε όποιον το λέω γελάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είναι πολύ ωραία Βικούλα, συγχαρητήρια!
    Το ταλέντο σου φαίνεται σε ό,τι κάνεις! Καλή συνέχεια κορίτσι μου!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καμαρώνω κι εγώ Βικάκι με αυτά που βλέπουν τα μάτια μου!!! Συμφωνώ με τη ΔασκαλοΜαρία μας.....έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα....όρεξη να έχουμε. Βέβαια πρέπει να ομολογήσω ότι εσύ σαν μαθήτρια ξεχωρίζεις γιατί και το έχεις αλλά και το προσπαθείς παραπάνω απ΄όλες μας.....ουπς, καλά καλά και κάποια άλλη ψυχή σε συναγωνίζεται αλλά εντάξει.....αστέρια είστε και οι δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γουάουυυυ !!! Καλά...είσαι αστέρι μεγάλο Βίκυ μου !!! Όλοι οι πίνακές σου είναι υπέροχοι !!!! Συγχαρητήρια....είσαι πιά ζωγράφος !!! Είσαι μεγάλο ταλέντο αλλά και μεγάλη ψυχή...όμορφη πολύ !!!
    Άντε...να δούμε τί αλλο θα θαυμάσουμε στο μέλλον απο τα χρυσά σου χέρια !!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...