Η έκφραση είναι - μόνη αυτή - για έναν καλλιτέχνη ο υπέρτατος και μοναδικός τρόπος ζωής.
Ζούμε γιατί εκφραζόμαστε.

"ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ"


Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.
"ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ"

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Το Δώρο!!!!!!!!




Η Ζωή ...
δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα...
δεν παύει όμως να είναι δώρο!!!

                                                                                             Regina Brett
                                                                                          Δημοσιογράφος


Πακέτο φτιαγμένο από γυψόγαζα...

Ένα πακέτο δώρου έχω να σας παρουσιάσω αυτή την φορά...

με decopatch....

Ένα πακέτο δώρου τυλιγμένο με φανταχτερό χαρτί
και στολισμένο με χρυσαφιά κορδέλα..

και κορδέλα από πηλό...

και που δεν είναι "Η ΖΩΗ", μα ένας κουμπαράς....

που κουβαλώντας το μηνυματάκι του ξεκινά για την Πάτρα...


πάει να συναντήσει τις Bazaarιανές 
 και άλλους πολλούς



και θα κάνουν Bazaar



στις 16,17 & 18 Μαΐου 2013


68 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΤΙΚΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω!!!Ο σούπερ δωροκουμπαράς! Τι όμορφος και τι έξυπνη ιδέα!!! Μπράβο Βικούλα...λειτουργείς σε όλες τις συνθήκες...χαχα. Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έχω πει "είμαι παντ'ος καιρού"... ή μάλλον όταν δεν είμαι καλά λειτουργώ καλύτερα!!!!

      Διαγραφή
  3. Δε σου ειπα βαλε φρενοοοο?λυσσαξες!θα σε ξεμαλλιασω στο μαθημα αυτη τη φορα δε το γλυτωνεις κι ας λεει η βιλλιωτη οτι ειμαστε αγαπημενες!ειπαμε σιγα σιγαααα !δε σε προλαβαινω ανθρωπε μου!...........
    ΑΑΑ παρεμπιπτοντως,ο κουμπαρας σκιζει!
    χοχοχοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Βιλλιώτη είπε την αλήθεια αλλά πέσατε να την φάτε και κάτω από ''πιέσεις'' αναίρεσε...Τώρα όμως οι μάσκες έπεσαν...χαχαχα...

      Διαγραφή
    2. που εισαι μαρη ποδηλατισσα!!!!!?
      Ξεκαβαλα το ποδηλατο κι ελα να απαντησεις!καπου χωμενη στις γυψογαζες θα ειναι βραδιατικα!χαχαχαα

      Διαγραφή
    3. Εδώ είμαι... τι νόμιζες πως δεν θα απαντήσω... απλά έχω βάλει μπροστά τον επόμενο κουμπαρά!!!!Φτιάξε και εσύ κανέναν για να σταματήσει να αγχώνεται η Φωτεινή... και άσε τα ξεμαλλιάσματα!!!!! Και η Βιλλιώτη έχει δίκιο... αφού είμαστε αγαπημένες γιατί δεν θες να το μάθουν όλοι???? Φιλιαααααααά!!!

      Διαγραφή
    4. Φτιάχνει!!! Έχει καμιά 25αριά στα σκαριά...χαχα...της έχω δώσει και τους δικούς μου...χχχααααα....

      Διαγραφή
    5. Καλά που πήγε... από τώρα για ύπνο???

      Διαγραφή
    6. Και με δεσμευει και με εκθετει δημοσια!!!!!αχαχααα αφηνω το μαλλι της ποδηλατισσας και πιανω το δικο σου!!!!!!!χαχαχα

      Διαγραφή
    7. Οχι άμα θες κάνε λιγότερους από 25...

      Διαγραφή
    8. Την παρασκευη δε το ριχνουμε στους κουμπαραδες?χαχαχα

      Διαγραφή
    9. Μπα!!!! θα μας ξεμαλιάσει η Κλα... ονόματα να μην λέμε!!! έχουμε πορτρέτο... το ξέχασες???

      Διαγραφή
    10. Εδώ εσείς κορίτσια εχετε ξεφύγγγγγγ λεμε... ποιός θα σας προλαβει παιδι μου;χι.χ.ι.χ.... .

      Διαγραφή
  4. Βρε κορίτσια είναι δυνατόν να μαλλιοτραβιέστε βραδιάτικα ???? Αφήστε το και πιάστε δουλειά να συνέλθει η Φωτεινή !!! Τόσο ταλέντο αλλού το σκορπάτε, αφού ξέρουμε πόσο αγαπημένες είστε !
    Άλλος ένας πανέμορφος κουμπαράς θα στολίσει το bazaar !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά τίποτα δεν μένει κρυφό.... η αγάπη μας έχει διαρρεύσει!!!! χα!χα!χα! Η αλήθεια είναι πως όλοι μαζί προχωράμε γερά για να συνέλθει η Φωτεινή!!!!!! Καλημέρααααααααααααα!!!

      Διαγραφή
  5. ΕΙΠΑΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΤΕ!!!!!
    ΜΗ ΠΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΟΠΟΣΗ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΒΙΚΟΥΛΑ!!!!!!
    ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρενάκι μου.... εμείς πάμε γερά και χωρίς υπερκόπωση!!!! οι κουμπαράδες του βορρά που είναι??? άντε βάλτε μπροστά περιμένουμε να θαυμάσουμε κουμπαράδες και μηνύματα!!!

      Διαγραφή
  6. Kαλημέρα Βίκυ, μπήκα να δω τον κουμπαρά και έπεσα σε
    ξεμάλλιασμα, τι έγινε τελειώσατε?
    Άντε να δούμε κανένα κουμπαρά ξεμαλλιαζόσαστε μετά!
    Πολλά φιλιά σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον δεν έχετε καταλάβει καλά το χιούμορ μας.... (σε ξεμαλλιάζω = σε αγαπώ) γιαυτό βιαστήκατε να χαρείτε!!! αλλά εμείς πάμε γερά... φτιάχνουμε κουμπαράδες και πάνω από όλα αγαπιόμαστε!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο... σου 'ρχεται να βουτήξεις να το ξετυλίξεις! Ολοζώντανο. Μπράβο κυρία Βίκυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "κυρία" με έχει σκοτώσει... τι το θέλεις αγάπη μου??? Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Χαιρετώ την Μεγάλη Ευεργέτιδα των απανταχού bazaariaνών !!! Ήμουν Αθήνα χθες και σήμερα που ήρθα με περίμενε ένα ΣΟΥΠΕΡ ΔΩΡΟ !!! Το αναρτώ ΤΩΡΑΑΑΑΑ !!! Γειά σου Βικάκι, ξεσηκώστρα !!!! Φιλιά πολλάααααα !!!! (άντε ν΄αρχίσω να μειώνω τη δόση των ηρεμηστικών χαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πετάξεις τα ηρεμιστικά... εμείς εδώ παιδάκι μου "ξεμαλλιαστήκαμε" για το πια θα φτιάξει τους περισσότερους και εσύ πίνεις ακόμα ηρεμιστικά????

      Διαγραφή
  9. πολύ όμορφος κουμπαράς με πολύ όμορφο μήνυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δυνατό" μήνυμα θα έλεγα... Ευχαριστώ για τα πάντα κάλά σου σχόλια!!!

      Διαγραφή
  10. Αυτό το "ΔΩΡΟ" και χωρίς περιεχόμενο είναι πολύ ενδιαφέρον. Πολύ όμορφος Βίκυ μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μας το έδιναν και γεμάτο θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφος ο κουμπαράς σου Βίκυ μου!!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαριλένα... οι δικοί σου κουμπαράδες που είναι??? Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Τέλειο το δωράκι-κουμπαράς που το απογειώνει το υπέροχο φιογκάκι του....Δεν παίζεσαι με τίποτα!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε τα δικά σου αριστουργήματα φιλενάδα... έτσι για να απογειωθούμε!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφη ιδέα!! Έκανες πάλι το θαύμα σου! Πολύ όμορφος έγινε και το μήνυμά του όντως είναι δυνατό. Καλό δρόμο να έχει ως την Πάτρα!

    (εν τω μεταξύ, έχετε ήδη πάρει φόρα και αρχίζω να ανησυχώ... ακόμη δεν έχω ξεκινήσει τίποτα!!! περιμένω να μου έρθουν η έμπνευση και οι ιδέες...)

    (-"Ελάτε, ιδέες, ελάτε... ιδέες; ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ;")

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου βρες το μήνυμα και αυτό θα σε οδηγήσει στον κουμπαρά... τόσο απλά!!!! Πολλά φιλιά και καλή αρχή στους κουμπαράδες!!!

      Διαγραφή
  14. Πολυ ομορφος με ενα δυνατο μηνυμα!!!!Μπραβο Βικυ μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μήνυμα κάνει όμορφο τον κουμπαρά Κατερίνα μου!!!΄Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίο μήνυμα Βικούλα μου, αλλά και ο κουμπαράς σου πολύ ξεχωριστός.
    Εγώ λάτρεψα την κορδέλλα !!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου τα κατάφερα και εγώ αυτή την φορά με τον πηλό.... με το κρακελέ δεν ξέρω τι να κάνω!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  16. Εγραψες παλι Βικυ!!! φιλια Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια πολύ όμορφη ιδέα για κουμπαρά μα πιο γλυκό και εντυπωσιακό το μήνυμα. Φιλάκια Βίκυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιδέα απλή και συνηθισμένη που σίγουρα την κάνει ξεχωριστή το μήνυμα!!!! Πολλά Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Υπέροχος και αυτός ο κουμπαράς!!!!κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου γιατί σπίτι δε μου βγαίνει!!!!φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε ότι μπορείς... κουμπαράδες να μαζευτούν γιατί και αυτός ο σκοπός πρέπει να πετύχει!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Βίκυ μου ο δωροκουμπαράς κέρδισε τις εντυπώσεις....!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι ( είμαι σίγουρη ότι θα είναι μακρύς ο δρόμος των κουμπαράδων σου) Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου σε ευχαριστώ!!!! Ο δρόμος των κουμπαράδων σίγουρα θα οδηγήσει στην επιτυχία!!!! Πολλά φιλιά καλό μήνα!!!!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα Βίκυ μου,όμορφο και γλυκό να έχεις.Ο δωροκουμπαρας τέλειος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερινάκι μου γεμάτα από όμορφες δημιουργίες!!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  21. Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός χρωμάτων που επέλεξες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλό μήνααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έντονα χρώματα... όπως πρέπει να είναι τα περιτυλίγματα στα δώρα!!!! Καλό & χαρούμενο μήνα!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα Βίκυ και πολύ ευχάριστο!!!Φιλάκι στην Δήμητρα και χαδάκι στην Ρέμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά και από εμάς... πολλά γαβ γαβ από την Ρέμη!!!! Καλό.. χαρούμενο & δημιουργικό μήνα Εφάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  23. Ηρθα και εγώ πού έλειπαααααααα!!!!! τελευταια οχι πιστευω....τι να κανω βρε Βικακι μου που πέσανε μαζεμενα τα πλεξίματα... εσύ βλεπω τέχεις με τα 100 ..δεν παιζεσαι παιδί μου ... τι δώρο των δώρων είναι αυτό;;; στην αρχή το περασα για αληθινο.... χι..χι.. το χαζό ... και μετα καταλαβα οτι ήτανε απο πηλό.... τοσο άσχετη ειμαι... παντως θα κλεψει τις εντυπώσεις....ο δωροκουμπαράς σου.....σε φιλώ γλυκα και φιλα μου την Δημητρουλα... ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Ρουλάκι με τις βελόνες του και το πλεκτό του!!!!! Έναν πλεκτό κουμπαρά μήπως θα μπορούσες να φτιάξεις τελειώνοντας το πλεκτό που έχεις στην μέση???? Φιλάκια πολλά Ρουλίτσα μου, Καλό Μήνα και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα, Βίκυ!
    Ξέρω, μου'χεις γράψει απουσία τον τελευταίο καιρό, αλλά δεν μου "μπήκε" καλά το 2013!!!
    Ενα "δώρο", όμως, όπως το δικό σου, σίγουρα μου φτιάχνει τη διάθεση!!
    Καλά κάνεις και έχεις φορτσάρει, για να μάς βγάλεις ασπροπρόσωπες στην Πάτρα, μιάς και μάς έχουν πιάσει ..τεμπελιές!! Για μένα, τουλάχιστον, ισχύει και με το παραπάνω!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακριά από μένα ο τίτλος της "απουσιολόγου"... πα πα πα!!! μόνο αντιπάθειες έχει!!! Ξύπνα... άσε τις τεμπελιές και φτιάξε τίποτα, τον Μάι πρέπει να πάμε Πάτρα... να δούμε πως διασκεδάζουν και εκεί ρε παιδάκι μου!!!!χα!χα!χα! Φιλάκια πολλά Πεπίτα... Καλό Μήνα & Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  25. Φοβερό το μήνυμα Βικούλα.... αλλά και ο κουμπαράς τέλειος!
    Απ' ό,τι βλέπω, άλλο ένα bazaar θα βασιστεί σε σένα και τις γεμάτες έμπνευση δημιουργίες σου!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το μήνυμα είναι φοβερό!!!! Όσο για το bazaar.... οδηγώ την κούρσα γρήγορα, όπως ο "Λαγός" στους αγώνες δρόμου στον στίβο, όταν οι δρομείς πιάσουν καλά τον ρυθμό τους θα εγκαταλείψω!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  26. Βίκυ μου αγαπημένη, εγώ θα σταθώ στο μήνυμά σου:
    "Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως, να είναι δώρο"!!!!!!!!!!!!!! Υπέροχο μήνυμα, και πέρα για πέρα αληθινό!!!
    Όσο για τον καινούριο σου κουμπαρά, τι να πω!!! Μας εντυπωσίασες για μια ακόμη φορά!!!
    Καλό μήνα αγαπημένη μου!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ροδούλα όντως το μήνυμα είναι πολύ μεγάλο και αληθινό!!! τώρα για τον κουμπαρά τι να πω... μακάρι να καταφέρει να εκπληρώσει τον λόγο για τον οποίον φτιάχτηκε!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Υπέροχο το "δώρο" και πολύ δυνατό το μήνυμα !!Βικάκι θα μας τρελάνεις!!Είσαι απίθανη!Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου είναι αλήθεια πως είναι υπέροχο "δώρο" η ζωή!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε.... πιστεύω ότι αν βοηθήσουμε όλοι και αυτήν την προσπάθεια θα τα καταφέρουμε!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Α!!!!! εσύ δεν παίζεσαι, είχα καιρό να μπω και βλέπω πράγματα και τρίβω τα μάτια μου, ο δωροκουμπαράς σου απίστευτος! Πόσες ιδέες έχεις κρυμμένες στο μυαλουδάκι σου, που περιμένουν με τη σειρά τους να γίνουν έργα τέχνης;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να δέχομαι σχόλια, και μάλιστα καλά, από έναν δάσκαλο σαν και εσένα είναι πολύ μεγάλη μου τιμή!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο.... θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...